eitaa logo
«اخبار خودرو»
12.7هزار دنبال‌کننده
15.6هزار عکس
3.8هزار ویدیو
7 فایل
کانال اخبار خودرو 🔶 اخبار و اطلاعات مرتبط با خودرو 🔶 اعلام قیمت روز خودروهای داخلی 🔶 اطلاع رسانی بخشنامه‌های ثبت‌نام خودرو تبلیغات https://eitaa.com/joinchat/2470642016C31359a7823 . . #ترک_کانال . . . . . . . . . . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
تکمیل ظرفیت بخشنامه فروش نقدی کامیون کمپرسی ۲۶۲۴ از سوی ایران خودرو دیزل 🔹ایرادات سایت برطرف شد هم اکنون ثبت نام قابل انجام هست ✍ امکان ثبت نام کامیون کمپرسی و باری ۱۹۲۴ مهیاست. فروش از طریق سایت فروش عمومی می باشد. 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاز دادن موتو رو بدون کاپوت ببینید 👆 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌎 خودروی مفهومی شگفت‌انگیز Pura Vision شرکت خودروسازی Pininfarina 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
♦️طلا در همه جای این خودرو به کار رفته است! 🔹جدیدترین پروژه تک ساخت رولزرویس با نام فانتوم گلد فینگر شناخته می‌شود و بریتانیایی‌ها سه سال را صرف طراحی و تولید آن کرده‌اند. 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
5.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚘 تلفظ برندهای چینی به زبان چینی 🔹فقط جیلی و چری اسم چینی و بین المللیشون تقریبا یکیه 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با کمک یک بطری آب معدنی رادیاتور خودرو رو مثل روز اولش کنید 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
📌‌ ‌معایب خودرو‌های دیفرانسیل عقب ☑️ در خودرو‌های دیفرانسیل عقب،کاهش وزن روی محور محرک نسبت به نمونه‌های دیفرانسیل جلو، منجر به بروز پدیده بکسوات شدید و بیش‌فرمانی (‌خارج‌شدن انتهای خودرو به سمت بیرون پیچ در چرخش‌های سریع‌) می‌شود . ☑️ در خودرو‌های محور محرک عقب، انتقال نیرو از موتور و گیربکس به چرخ‌های عقب در حالتی که پیشرانه در جلو خودرو باشد، از طریق میل گاردان انجام می‌شود که عبور این قطعه از زیر اتاق منجر به قرار دادن تونل گاردان در زیر اتاق و در نتیجه کاهش فضای کابین می‌شود. ☑️ وجود همین قطعات اضافی برای انتقال قدرت منجر به افزایش وزن خودرو می‌شود و از طرفی قطعاتی مثل گاردان و دیفرانسیل‌ها نیز نیاز به مراقبت و نگهداری خاص خود را دارند تا به مرور زمان دچار مشکلاتی نشوند. ☑️ اما استفاده از این روش انتقال قدرت، منجر به بالا رفتن قیمت اولیه خودرو نسبت به نمونه‌های دیفرانسیل جلو می‌شود و همچنین تلفات انرژی در حین انتقال به چرخ‌ها در این روش در حدود 2 درصد بیشتر از خودرو‌های دیفرانسیل جلو خواهد بود. ☑️ گاردان به مرور زمان دچار مشکلاتی می‌شود و ممکن است در کارکرد خودرو لرزش ایجاد کند و این مشکلات به دیگر قسمت‌های خودرو مثل دیفرانسیل نیز سرایت کرده و باعث خرابی و به صدا افتادن آن نیز شود . 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساده ترین روش برای اینکه بفهمید دیسک و صفحه سالمه 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
✅ صفحه ی نخست روزنامه ی دنیای خودرو امروز ۹ آبان ماه ۱۴۰۳ 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8
🔴 سناریوهای بنزینی در برابر دولت/ افزایش قیمت برای پرمصرف ها یا ثابت ماندن قیمت برای وسایل نقلیه عمومی؟ روزنامه فرهیختگان نوشت: 🔹 به نظر می‌رسد دولت می‌تواند معضل فعلی بنزین را در قالب دو سناریو طراحی و اجرا کند تا هم مقداری از مشکلات فعلی ناترازی بنزین کاسته شده و هم فشار اقتصادی به مردم وارد نشود. چهارچوب کلی این راهکار می‌تواند در قالب مدل سهمیه سوم تعریف شود که در دو سناریو قابل اجراست. 🔹در این مدل، قیمت سهمیه اول و دوم ثابت باقی می‌ماند اما میزان دو سهمیه اول و دوم به گونه‌ای تعریف می‌شود که کل مصرف بنزین خودروها در این دو سهمیه با تولید داخلی بنزین معادل روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر پاسخ داده شود. حال برای مصرف مازاد بر این دو سهمیه، قیمت بنزین به نرخ وارداتی تعریف می‌شود و به اصطلاح سهمیه سومی با قیمت وارداتی تعیین می‌شود. 🔹در سناریوی دوم می‌توان سه پله قیمتی یا سه سهمیه داشت. سهمیه اول عمدتا مربوط به حمل‌ونقل عمومی و یک حداقل سهمیه است. این سهمیه در اصلاح اول می‌تواند افزایش جزئی را تجربه کرده و در کانال زیر ۲ هزار تومان بماند. پله دوم، سهمیه فعلی ۳ هزار تومانی است که می‌تواند تا ۴ هزار یا ۴۲۰۰ تومان (افزایش ۴۰ درصدی) افزایش یابد. پله سوم می‌تواند میانگین وزنی از قیمت به نرخ تمام شده داخلی و قیمت وارداتی باشد. 🚗اخبار، قیمت و اطلاع رسانی خودرو 🚙 https://eitaa.com/joinchat/229376406Cf8f1b91ef8