ایران با بلژیک صفر صفر مساوی کرد!!
واقعیتش رو بخوام بگم ایران خیلی بد بازی کرد.
کلا تو حالت دفاعی بود که وقتی دو بار از اون حالت در اومد نزدیک بود گل بزنیم.
کنترل توپشون به شدت بد بود جوری که هر دقیقه توپ و لو میدادن.
چـآیے خانوم 🫖🏴
من صد و پنج دقیقه از زندگیمو صرف یه بازی بی نتیجه کرپم😟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چـآیے خانوم 🫖🏴
من صد و پنج دقیقه از زندگیمو صرف یه بازی بی نتیجه کرپم😟
دقیقااااااااااااااااااااااااااا
چـآیے خانوم 🫖🏴
کاری که دلم میخواد با اون فامیل پدریم کنم:*مامانمم میدونه کیه*😍💆🏻♀🗿
خانوادن پدری من واقعا باحالن🛐🛐🛐🛐🛐