eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸️بعضی از اثرات توافق ایران و عربستان ۱. کمک به شکل‌گیری امت اسلامی به معنای واقعی ۲. ضعیف‌تر شدن اسرائیل ۳. کمک به ثبات و آرامش منطقه ۴. خنثی‌سازی حمله‌های رسانه‌ای عربستان با کمترین هزینه ۵. کاهش نفوذ نظام سلطه در منطقه ۶. تقویت جبهۀ مقاومت ↩️ باید بدانیم عربستان برای بقای خود نیازمند توافق با ایران بود. اوضاع اوکراین نهیب سنگینی به عربستان بود. این توافق نشان از افول عمق راهبردی آمریکاست. اگر ملت ایران در برابر حوادث گوناگون از جمله فشارهای بزرگ دو سال اخیر از خود ضعف نشان می‌داد، عربستان هیچ‌گاه تن به این توافق نمی‌داد. قدرت و مقاومت ملت ایران عربستان را واردار به عقب‌نشینی و توافق کرد. تجربه نشان داده است که هزینه‌های مقاومت به مراتب کمتر از سازش و وادادگی است.
1.81M
🔴 منافق ها از حرص شروع کرده اند به تفرقه افکنی و شبهه افکنی یک نمونه شبهه و پاسخ
4.82M
♨️توضیحات محمد جوانی پیرامون شیوه و اهداف تحلیلگری علی علیزاده 📍مواجهه‌ی ما با تحلیلگران داخلی و انقلابی چگونه باشد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به به چه خان داداشی😂👌 بعد میگن بچه یکی باشه مواظبت ازش راحت تره🤦‍♂ 😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رجعت و حکومت امام حسین ع بر جهان بعد از ظهور امام زمان عج....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه عربستانی تا پرچم اسرائیل رو دید اومد کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران وایستاد✌️🇮🇷 نامت افتخار جهان است وطنم ❤️
🔴 خود شمخانی در مصاحبه گفته: سفر جناب رییس جمهور به پکن مقدمات این توافق را رقم زده ، حالا ابطحی در تحریفی آشکار میگه شمخانی خارج از چارچوب دولت این توافق را به دست آورده است! آقای ابطحی ؛ چشم دیدن دیپلماسی فعال دولت سیزدهم را نداری، لااقل خفه خون بگیر😡 هم ما راحتیم هم تو مغز پوکت رو هدر نمیدی 😜😂. 🤮 🤮
باور نکردنیه ولی دولت انقلابی توانست دلار شصت تومنی، ۴۲ هزارتومن شد
👓 خود انصارالله که همه اعضای خانواده‌شون توسط عربستان کشته شدند از توافق میان ایران و عربستان کردند! اونوقت برخی رفقای ما می‌گن چرا با قاتل یمنی‌ها توافق کردید؟! ❗️ قطعا در عمل عربستان داداش ما نخواهد شد، ولی همینکه با یک توافق و بازگشایی سفارت، شرش از یمن کمتر بشه به نفع همه است! ❗️ خود انصارالله قطعا از شما بیشتر تحلیل بلده رفقا👇👇 🔸«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن: منطقه به بازگشت روابط طبیعی میان کشورهایش نیاز دارد به گونه‌ای که امت اسلامی امنیت مفقود شده‌اش به سبب دخالت های خارجی و در راس آن دخالت های صهیونیستی آمریکایی را پس بگیرد. دخالت‌های خارجی در راستای بهره‌برداری از اختلافات منطقه‌ای عمل کرده است و ایران هراسی را برای ایجاد نزاع و درگیری و تجاوز به یمن مورد استفاده قرار داد.
🔰 پاسخ به توئیت مغالطه آمیز جناب برهانی 🌀 وکیلی که با مغالطه و برداشت های غلط از روایات و ، چند وقتی هست که تصمیمات حکومت و قوه قضائیه را زیر سوال می برد . 👆 این بار با استفاده از یک روایت ، مثلا خواسته جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد ، اما حواسش نبود که امام و رهبری بارها این شبهه را جواب دادند !
♨️خداییش بدبخت‌تر و بدشانس‌تر از این👆🏻 اسکول نداریم دیگه..... شش ماهه که شبانه‌روز عین چی برای عنترنشنال، کار کرد تا ایران رو تجزیه کنن ارواح عمه الیزابت‌‌شون!!!! آخرشم آواره و سرگردون، مجبور شد ارباب عربی رو بی‌خیال شه و بیفته روی کفشهای ارباب عبری!!! این عاقبت، بدون شک در انتظار تمام ضدانقلاب هست:👇🏻 گودبای‌پارتی در غربت و فلاکت!!!
✅توفیقات دولت رئیسی از منظر امام خامنه ای(مد) ، (سخنرانی اول شهریور ۱۴۰۱): ۱_ مهمترین و بزرگترین توفیق این دولت ، زنده کردن امید و اعتماد در مردم است. که در بخشهایی هم این اعتماد نتایج محسوسی داشت که مردم به چشم خود دیدند مثل دیپلماسی و سلامت و فرهنگی و ...... ۲_سفرهای استانی دولت خیلی حادثه درخشانی و‌ مهمی هست ، اینکه ۳۱ سفر در عرض ۱۱ ماه به سرتا سر کشور و نقاط محروم دور افتاده و.... انجام شود و صحنه های کم نظیری اتفاق بیافتد و همدلی صادقانه با مردم و نظارت میدانی به مسائل خیلی مهم هست. ۳_ یک توفیق دیگر سرعت عمل این دولت در قبال حوادث پیش بینی نشده مثل سیل و زلزله و ..... و مسئولین خودشان را به محل برسانند و آنجا مارها را سامان بدهم. خیلی با ارزش هست و نشان دهنده ی همدرد بودن دولت با مردم هست و این سبک مارها را از دست ندهید و آنها را حفظ کنید و ادامه دهید. ۴_ از بین بردن رقابتهای منفی از روابط بین قوا یکی دیگر از موفقیت‌های این دولت هست و باید این هم لی و همفکری حفظ و قوا مواظب و مراقب همدیگر باشند. ۵_بحث جوان‌گرایی یک توفیق دیگر این دولت و مجموعه اجرایی کشور هست و این توفیق منجر به تربیت مدیران قوی و خوبی خواهد شد. ۶_ توفیق دیگر دولت رئیسی این بود که جامعه را از حالت چشم انتظاری به و نگاه به بیرون ، خارج کردو به ظرفیت‌های داخلی اهمیت داد و روی آنها کار کرد نیز توفیق خوبی بود که حاصل کردید. ۷_ توفیق دیگر دولت که از فرافکنی و بهانه تراشی احتراز کرده و‌مسئولیت پذیر بوده است و ما از این دولت تاکنون نشنفتیم که بگویند «نمیگذارند کار کنیم، اختیار نداریم، اختیار دست ما نیست» ، این دولت تاکنون میگوید «ما هستیم، باید کار کنیم و کار هم می کنیم» این نقطه مثبت و بسیار مهم این دولت هست. ۸_ توفیق دیگر این دولت در زمینه ی سیاست خارجی و همچنین در زمینه فرهنگ است که رویکردهای خوبی دیده می‌شود حالا این رویکردها ، بخصوص در زمینه فرهنگی ، تابه عملیات منتهی شود ، یک مقدار فاصله دارد، اما همین رویکردها، رویکرد خوبی است؛ اینها را بایستی دنبال کرد که یکی از توفیقات شماست. در خاتمه بیان توفیقات دولت رئیسی فرمودند: برجسته شدن شعارهای انقلاب، شعارهای اسلام، مثل عدالت‌طلبی، مثل پرهیز از اشرافی‌گری، حمایت از مستضعفان، استکبارستیزی که اینها شعارهای اصلی انقلاب است؛ اینها در زبانها برجسته‌تر شده، واضح‌تر شده، و این خیلی چیز خوبی است؛ اینها را ادامه بدهید. این توفیقات را سعی کنید ادامه بدهید.
2.43M
چگونه از ضعیف الحجابها سرداران انقلاب اسلامی بسازیم؟! پلن دوم دشمن چه بود‌؟!
▫️کانال هاشون تا دیروز قیمت لحظه ای دلار میدادن از امروز زدن تو کار ازدواج موقت
🛑 تردد بدون حجاب مجازات دارد 🔘 نصب بنر اطلاعیه دادستانی فردیس در فلکه پنجم
از خر، گوسفند، گاو و بز عذرخواهی میکنم
💠 تحویل دولت به آقای‌رئیسی با بدهی بیش از ۵۳ میلیون تومانی به ازای هر خانواده ۴ نفری ‼️ ۱۱۴۳ هزار میلیارد تومان بدهی انتقالی به رئیسی 📰 کیهان: دولت روحانی برخلاف ادعای وی، نه «خزانه پر»، بلکه ۶۴۳ هزار میلیارد تومان بدهی به سیستم بانکی، ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی (سود اوراق) و ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه را تحویل بعدی داد. 📆 ۱۵ دی ۱۴۰۱ 📣ملاحظات: این رقم، یعنی دولت آقای‌رئیسی خزانه را با بدهی سنگین از دولت روحانی تحویل گرفته است. یعنی بدهی خزانه به ازای هر ایرانی ۱۳۲۹۰۶۹۷ تومان و هر خانواده ۴ نفری ۵۳۱۶۲۷۷۸ تومان (بیش از ۵۳ میلیون تومان) بوده است. روحانی اخیرا به دروغ ادعا کرد که خزانه را پر تحویل دولت رئیسی داده است. او راست می‌گوید که خزانه "خالی" تحویل نشده، بلکه خزانه را پر از "بدهی" تحویل داده است. ✍️ محمد حسن قدیری ابیانه
⬅️هرچه گفت شد! 🔹پس از توافق 🇮🇷 و 🇸🇦، از محافل رسانه ای جهان حرفهایی بگوش میرسد که قبلا کمتر شنیده میشد؛ 🔹فروش نفت با ارزهایی بجز دلار، موضوعی است که امروز حتی در آمریکا از آن سخن گفته میشود؛ 🔹چین نفت خلیج فارس را با یوان میخرد و عربستان فروش غیر دلاری نفت را بررسی میکند! 🔹این روزها تحولات آنقدر سریع اتفاق می‌افتند که حتی صاحبنظران از پیش بینی و تحلیل به موقع وقایع عقب مانده اند. 🔹چه کسی فکرش را میکرد روزی بن سلمان به این نتیجه برسد که از آمریکا دیگر بخاری بلند نمیشود، و بهتر آن است که به سیگنالهای شرقی واکنش مثبت نشان دهد؟! 🔹کدام پیشگویی میتوانست بگوید عربستان سعودی که به گاو شیرده ایالات متحده معروف است، یک روز ممکن است نفتش را با ارزی بغیر از دلار بفروشد؟! 🔹در دنیا چه خبر است و چه اتفاقاتی قرار است بیفتد؟ چرا نقش آفرینی چین در توافق ایران و عربستان، آمریکا و اسرائیل را خشمگین کرده است؟! 🔹من فقط یک نفر را میشناسم که هم افول آمریکا را پیش بینی کرده بود و هم سالها پیش از شکستن آقایی دلار و مبادله نفت با ارزهای جایگزین سخن به میان آورده بود. 🔹او همان کسی است که هرچه گفت شد و هرآنچه میگوید میشود حساب شده ترین تحلیل دنیا. او کسی نیست جز "سیدعلی خامنه ای"
🔴 باخت، باخت، باخت 🔻 مارک دابوویتز، مدیر لابی ضدایرانی اف.دی.دی: 🔹 احیای روابط ایران و سعودی در نتیجه میانجی‌گری چین، باخت، باخت، باخت برای منافع آمریکا است.این نشان می‌دهد که سعودی‌ها به حمایت واشنگتن اعتمادی ندارند و ایران، فرصت را برای دور کردن متحدان آمریکا و پایان دادن به انزوای بین‌المللی‌اش مهیا می‌بیند و اینکه چین دارد به بازیگر اصلی سیاست خاورمیانه تبدیل می‌شود.
فقط ۱۴ سال سن داشت يك اسلحه به غنيمت گرفته بود، با همان اسلحه، هفت عراقی را اسير ڪرده بود، احساس مالکيت می‌ڪرد، به او گفتند بايد اسلحه را تحويل دهی می‌گفت به شرطی اسلحه را می ‌دهم که دستِ کم يك نارنجك به من بدهيد، پايش را هم ڪرده بود در يك ڪفش كه يا اين يا آن، دست آخر يك نارنجك به او دادند، يكی گفت: دلم برای اون عراقی‌‌های مادر مرده می‌سوزه ڪه گير تو بيفتند، بهنام خنديد و رفت.🌙 راوی: همرزم شهید 🌷 ولادت:  1345 مسجدسلیمان شهادت: 1359 خرمشهر 🌹