eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
برای چهارشنبه سوری امسال برنامه دارند: تبدیل یک سنت ایرانی به مساله امنیتی و سیاسی که احتمالا تبعات و تلفات مالی و جانی در پی خواهد داشت. اما چرا از فرصت‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی برای بستر اجرایی اهدافشان بهره می بردند؟ وقتی یک حرکت ماهیتا و ذاتا ریشه در جامعه نداشته باشد و خود آن حرکت به تنهایی و منفردا توان ایجاد موج عمومی را پیدا نکند، ناچار است سوار موج‌شود.جریان ضدانقلاب با محوریت سازمان منافقین(رجوی) بدلیل ضعف در موج آفرینی از موج های غیرسیاسی جامعه بهره می برند تا به حیات خونین خود ادامه دهند.صفحات و کانال های فضای مجازی بهترین و آماده ترین بستر برای یارگیری برای سازمان هستند. در ماجرای مسمومیت دانش آموزان نیز آموزش افراد از همین طریق بود و بسیاری از افراد مطلع نبودن که چه کسانی به آنها خط می دهند.اینجا برای تامین امنیت و ندادن تلفات فقط نباید منتظر دستگاه امنیتی و انتظامی بود. خانواده ها باید نظارت کنند، پیش دستی و جلوگیری کنند. حیات سیاسی ضدانقلاب خارج نشین به جاری شدن خون جوانان این کشور است.
⤴️ شرح در تصویر * خدا قوّت سیّد ...
🔥انتخاب قربانی از اینستاگرام❗️ 🔻بعد مرگ مشکوک مهسا امینی که ممکن است بعدها رسما فاش شود که توسط انجام شده است؛ 🔻شواهد قابل تاملی وجود دارد که سرویس های جاسوسی دشمن، پس از بررسی صفحات ایرانیان در و Data Mining اطلاعات افراد در فضای مجازی، نوجوانانی را عمدتا دارای ویژگی هایی مانند نام خاص و حتی هموزن!، چهره زیبا (رنگ چشم، مو و...)، محل سکونت در مناطق حساس و در دسترس، داشتن فیلمهای تاثیر گذار روی صفحه شخصی اینستاگرام مانند (دراز کردن دست به سوی دوربین هنگام رقص، خواندن ترانه های جذاب و ...) و بعلاوه شناخت نقاط ضعف شخصیتی یا خانوادگی، را به عنوان انتخاب می کردند!!! 🔻ادامه کار به تخصصی اغتشاشگران سپرده شده و فرد مورد نظر با گلوله یا روش های دیگر کشته می شد! 🔻در گام نهایی کار تحویل تروریست‌ها گردیده تا حملات وحشتناک رسانه‌ای را آغاز کنند. 🔥پ.ن: به نظر می رسد اتاق ترور دشمنان برای امسال، لیست بلندبالایی از نوجوانان خوش چهره و جذاب را برای ترور آماده کرده باشد. 🔸وظیفه دستگاههای امنیتی، خانواده‌ها و رسانه‌ها برای نقش بر آب کردن نقشه کثیف دشمنان ملت بسیار مهم است. مراقب جوانان عزیزمان در برابر نقشه‌های کثیف دشمنان ایران عزیز باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جواب کوبنده خانم سامره جعفراوا در اداره پلیس و دادگاه رژیم صهیونیستی الهام علی‌اف به توهین کنندگان به مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران 🔸 زیرنویس فارسی سامره جعفراوا که به جرم برگزاری ولادت امام زمان و اعتراض به رژیم صهیونیستی از طرف پلیس علی‌اف بازداشت شده بود بعد از خطبه زینبی علیه رژیم و دفاع از امام خامنه‌ای و مقدسات در اداره پلیس بعد از 7 ساعت همراه با همسرش از بازداشت آزاد شد و به دو هزار منات جریمه نقدی محکوم شد.
Akhbar Kootah 22 Esfand.mp3
2.51M
🔥 اخبار کوتاه 22 اسفند با صدای
نام شیطان چیست؟ نام اصلى ابليس، حارث بوده است كه به دليل عبادت طولانى، او را عزازيل، يعنى عزیز خدا، خطاب مى‌كردند. وى پس از عُجب(غرور و تکبر)، ابليس ناميده شد و پس از امتناع از سجده و رانده شدن از درگاه الهى، شيطان نام گرفت. بیشتر مفسران او را از جنیان دانسته و اندکی نیز او را فرشته‌ شمرده‌اند شیخ صدوق به سند صحیح از جمیل بن دراج روایت کرده است که او گفت من از حضرت صادق (ع) پرسیدم که ابلیس آیا از ملائکه بود یا در سماوات متولی کاری بود؟ حضرت در جواب فرمودند که نه او از ملائکه بود و نه در آسمان ها متولی کاری. او از جن بود و در آسمان با ملائکه به سر می برد و در میان فرشتگان به عبادت خدا مشغول بود و فرشتگان می پنداشتند او از خودشان است. از امام صادق (ع) روایت شده است که در ابتدا ابلیس از هفت آسمان بالا می رفت و به سخنان فرشتگان گوش می داد. با تولد حضرت عیسی (ع) از رفتن به سه آسمان منع شد. پس از تولد پیامبر (ص)، ابلیس از رفتن به همه ی آسمان ها منع شد روایت شده است که صبح آن شبی که پیامبر به معراج تشریف بردند و همه جا را دیدند، شیطان خدمت پیامبر آمد و گفت: یا رسول الله! شب گذشته که به معراج تشریف بردید، در آسمان چهارم، طرف چپ بیت المعمور منبری بود، شکسته و سوخته ، آیا آن منبر را شناختی؟ حضرت فرمودند: خیر، آن منبر متعلق به کیست؟ شیطان عرض کرد: آن منبر من بود، بالای آن می‌نشستم و ملائکه پای منبرم نشسته و من آنها را موعظه می‌کردم، ملائکه از عبادت و بندگی من تعجب می‌کردند. وقتی که تسبیح از دستم می‌افتاد، چندین هزار ملک برخواسته تسبیح را می‌بوسیدند و به دست من می‌دادند. اعتقاد من این بود که خداوند مخلوقی برتر از من خلق نفرموده است. اما این امر بر عکس شد و رانده درگاه الهی شدم حضرت علی (ع) می فرماید: از کار خدا درباره ابلیس پند گیرید که کردار دراز مدت او را تباه و کوشش فراوانش را بر باد داد و این به سبب لحظه ای تکبر و سرکشی بود. در قیامت که دوزخیان گناه خود را برگردن شیطان می اندازند و شیطان به آن ها می گوید:خداوند به شما وعده حق داد و من به شما وعده (باطل) دادم، و تخلّف کردم! من بر شما تسلّطی نداشتم، جز اینکه دعوتتان کردم و شما دعوت مرا پذیرفتید! بنا بر این، مرا سرزنش نکنید خود را سرزنش کنید! نه من فریادرس شما هستم، و نه شما فریادرس من! (ایه22سوره ابراهیم) منابع: منتهی الآمال، ص 46؛ امالی شیخ صدوق، ص 285 وسائل الشیعه، ج15، ص 372.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✳️ بعضی‌ها، با انتقاد، می‌خواهند انتقام بگیرند!؟ 🔰 در ظاهر، لحن انتقاد، اما به قصد تضعیف جمهوری اسلامی...
دم غیرت مسئولین فرودگاه شیراز گرم!👌👏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🫖 دمنوش های مفید برای ریه. 👌در این ویدیو، دکتر رشیدی بزرگوار ،به ما دمنوش هایی معرفی می کنند، که برای ریه مفید است.
🔴رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور بلاروس: 👈کشورهایی که قرار گرفته‌اند، باید با یکدیگر، این حربه را از بین ببرند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مکرون میخواست از سد حقوق بازنشستگی در فرانسه عبور کنه، اما حالا باید از سد زباله‌ها بگذره... فرانسه داره تعطیل میشه🙃🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بله اپوزیسیون مظلوم ایران ! ببینید این مردک در تلویزیون وهابی ها چی میگه : اپوزیسیون ایران یک اپوزیسیون بسیار مظلوم بوده است. فیلم مظلومیت اپوزیسیون ایران رو ببینید!؟...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نشستن منشور نوشتن برای اتحاد اپویزسیون ، کل اپوزیسیون افتاده به جون هم ☺️ چه جوری میشه یه متن برای اتحاد نوشت که همه بیفتن به جون هم ! بچه شاه و بقیه که نمیتونن یه منشور بنویسن چه طوری میخوان حکومت داری کنند... ؟!
🔴شنیده شده که مامانش زنگ زده که شیما! عید ما میاییم اونجا... تو نیا.......😁😂🇮🇷✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ به دو شبهه مهم درباره ظهور مهدی(عج) آیا اکثر مردم جهان باید ظهور را بطلبند تا حضرت تشریف بیاورند⁉️ حضرت چطور بر قدرت‌های نظامی جهان که باطل هستند فائق می‌آیند⁉️
📍زنانی که در اعتراضات اخیر در تل‌آویو به گونی هدایت شدن چرا هیچ کس در دنیا صدای اینا نیست ؟ 🤔 💬 ....
💎در ثواب چادر تو...
اینم رویای اصلی عنقلابشون👆😑
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رضا پهلوی گفته تمامیت ارضی ایران رو هم به رای میذاریم چه اشکالی داره. ⬅️ دشت ناامید و آرارات و... رو داد رفت ⬅️ بحرین رو داد رفت ⬅️ هم برنامه داره به اسم به رأی گذاشتن بقیه قسمت‌های ایران رو بده به تجزیه طلب ها بره!!! ⬅️این ابله حتی برای ظاهر سازی هم حاضر نیست ژست حفظ تمامیت ارضی بگیره...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خودم عاشق این کلیپم چون شما هم دوست دارم وعاشقتونم براتون گذاشتم 😍الهی دلتون غرق آرامش باشه 🤲