eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️⛔️⭕️ بخشی از تحلیل فیلم جنجالی با کلام لطفا سینما را جدی بگیرید فیلم ها اثرات تربیتی دارند....
▪️پروپاگاند رسانه‌ای چیست؟ چیزی که خودکشی مشهور را با عبارت شیکی مثل "مرگ خودخواسته" کادوپیچ می‌کند! گویا این اصلا چیز دیگری است! زَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ.
همین سخنگوی امریکا مگر نگفت سعودی قبل توافق با ایران مارا در جریان قرار داد؟ همین امروز و دیشب رییس سیا رفته با بن سلمان گفتگو کرده و مقاله ای در وال استریت ژرنال نوشته که امریکا ناراحت است از اینکه سعودی قبل توافق با ایران که تحت تحریم ایران هست انها را در جریان نگذاشت! سیاست اینه داداش! هر عاقل علم سیاست متوجه هست اگر این نوع توافقات علنی شود طرف خرابکاری میکند! خرابکاری های الان در سوریه به همین علت هست تا توافقی بین اسد و اتحادیه عرب و ایران و اعراب شکل نگیرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از حماسه سفر خانم برباک وزیر خارجه آلمان به هند، این بار رئیس‌جمهور فرانسه مکرون حماسه دیگری آفرید و با استقبال گرم «کارکنان فرودگاه» پکن وارد چین وارد شد!!! - هیچ مقام رسمی/غیررسمی از کشورهای میزبان به استقبال وزرای خارجه/روسای دولت‌های اروپایی نیامدند! ✔️اگر مقام ایرانی بود به نظر شما چه اتفاقی می‌افتاد...!!!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقا فرمودن کشف حجاب علاوه بر حرام شرعی حرام سیاسی هم هست. به این دلیل: …👆
راهبرد دشمن روشن است گرفتن از زن ایرانی به هر وسیله ای، ولی متاسفانه راهبرد مسوولان نظام در برابر بی حجابی روشن نیست! همه دچار تردید هستند و مردم را نیز به تردید واداشته اند! این درحالی است که موضع رهبری بسیار شفاف است، کشف حجاب و است و باید با برنامه با آن مبارزه کرد.
♨️این👆🏻 ، پتانسیل خوبی دارد برای نابودکردن و غرق‌کردنِ کامل رژیم مافیایی آمریکا!!! و وعده خداوند متعال نزدیک است: ✌️🏻 ...
خَمسَُ مَن لَم تَکُن فِیهِ لَم یَکُن فِیهِ مُستَمتِع: العَقل و الدینُ و الاَدَبُ و الحَیاءُ وَ حُسنُ الخُلقِ امام حسین(ع): پنج چیز است که در هر کسی نباشد، خیر زیادی در او نیست: ' عقل ، دین، ادب، حیا و خوشخویی
🔷این نیز بگذرد... 🔹شک نکنید داریم غربال میشیم... 🔹شک نکنید داریم امتحان میدیم... 🔹خدا داره راستی آزمایی میکنه... 🔸سپاه امام زمان (عج) فقط افرادی با ایمان قوی و اراده ای آهنین رو لازم داره... ♦️مواظب ایمانمون باشیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکایی ها که اعتقادی به خانواده ندارن این طور فیلم میسازن 🔹 هر لحظه سعید روستایی رو لعنت می کنم که خانواده ایرانی مثل خودش نکبت نشون داد در فیلم سیاه برادران لیلا 🔹 واقعاً موندیم چرا قوه قضاییه اینها رو بازداشت نمی کنه؟!
ناصرالدین‌شاه قاجار در ماه رمضان نامه‌ای به مرجع تقلید آن زمان میرزای شیرازی به این مضمون نوشت: «من وقتی روزه میگیرم از شدت گرسنگی و تشنگی عصبانی می‌شوم و ناخودآگاه دستور به قتل افراد بی‌گناه می‌دهم! لذا جواز روزه نگرفتن مرا صادر بفرمایید!»😄 البته میرزای شیرازی در جواب برای شاه نوشت: حکم خدا قابل تغییر نیست ولی حاکم قابل تغییر است، اگر نمی‌توانی بر اعصابت مسلط شوی از مسند حکومت پایین بیا تا شخص باایمانی در جایگاه تو قرار گیرد و خون بیگناهان بیهوده ریخته نشود. :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این فیلم چند دقیقه قبل از شهادت شهید ضبط شده است. او در ۲۵ سالگی به تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۶۵، به درجه شهادت نائل شد. 🌷 به چهره اش که بر اثر چند روز درگیری شدید با دشمن زیر انفجار توپ و خمپاره و دود، سیاه شده است، نگاه کنید؛ ذره ای ترس؛ آشفتگی، منت، طلبکاری می بینید؟؟ 🌷این همه آرامش و شادابی از کجاست؟ 🌷هر وقت خواستیم جمهوری اسلامی و این کشور را قضاوت کنیم، باید یاد این افراد بیفتیم؛ این انقلاب را با این افراد بشناسیم... 💢کانال خبری
. ♻️ مطالبه حمید رسایی: این افراد اعضای شورای رقابت هستند که اعلام کرده‌اند برای حفظ تولید داخل، خودروهای داخلی باید گران شود! برای راستی‌آزمایی صداقت‌شان، اعلام کنند خودشان چه خودرویی استفاده می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️در حالی که شما خوابید مکرون داره به دنیا درس میده ! با باتوم و لگد صورت برا زنه نگذاشتن ! کاش یکی سلام این خانم رو به پولی نژاد برسونه !
دلگرم کننده ترین آیه ای که خوندم اینجا بود که گفت: "وَإِنْ يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ" یعنی اگر خدا برای تو خیری بخواهد هیچکس نمی‌تواند مانع لطفتش شود به همین قشنگی!
━━━💠🌸💠━━━ اگــر یــک تــار مــو در غذایــی خــوب و خوشــمزه باشــد، آیــا دنیــا بــه آخــر می‌رسد؟ خیـر. ایـن تـار مـو حتـی مـزه و طعـم غـذا را هـم تغییـر نمی‌دهد، امـا بسـیاری از افراد طبیعتـا در چنیـن حالتـی دچـار دلزدگـی شـده و آن غـذای خـوب و خوشـمزه از چشمشان می‌افتد. از ســوی دیگــر ماجــرای ســؤال یکــی از اصحــاب امــام صــادق _علیه‌السلام_ در ایــن زمینــه درس‌آموز اســت. روزی یکــی از یــاران امــام، خدمــت ایشــان رســید و گفــت در یــک کــوزه روغــن، یــک مــوش افتــاده، آیــا می‌شود آن روغــن را خــورد؟ امــام صــادق _علیه‌السلام_ فرمودنــد: نمی‌توانی آن را بخـوری. مـرد گفـت: آقـا یـک مـوش کوچک‌تـر از آن اسـت کـه باعـث شـود غـذای خـود را کنـار بگـذارم و از خیـر روغن‌های گـران‌قیمـت بگـذرم! امـام صــادق _علیه‌السلام_ فرمودنـد: آن چیـزی کـه در نظـر تـو کوچـک اسـت، مـوش نیسـت. ایـن دیـن اسـت کـه در نظـر تـو کوچـک اسـت. بنابرایـن، وقتـی از ایـن زاویـه بـه ماجـرا نـگاه کنید متوجـه می‌شویم کـه یـک تـار مـو شـاید بـه خـودی خـود، اهمیتـی نداشـته باشـد؛ امـا وقتـی بـه ایـن توجـه کنیـم کـه حتـی نمایـش یـک تـار مـو هـم، سـرپیچی از فرمـان پـروردگار جهانیـان اسـت، بنابرایـن نمایـش حتـی یـک تـار مـو بـه نامحـرم هـم، مهـم می‌شود. چطـور ممکـن اسـت روزانـه دسـت دعـا و نیـاز بـه درگاه پـرورگار بلنـد کنیـم و از او انتظـار داشـته باشـیم، نیازهایمـان را تامیـن کنـد، ولـی در عمـل بـه دسـتوراتش اهمیت ندهیم و بگیم: یک تار موی من بیرون باشد، دنیا به آخر می‌رسد؟! پ.ن: خیر، دنیا به آخر نمی‌رسد، اما ایمان و بندگی تو بدرد خودت می‌خورد، نه خدا.!
ارتش اسرائیل : شب گذشته با ۵۰ تن بمب ! اماکن حماس در غزه را بمباران کردیم !!!! ۵۰ تن ، ۵۰۰۰۰ کیلوگرم بمب!؟؟ تو یک شب!؟ ریخته به اماکن فلسطین !... خدا امام زمان را برساند😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💡 وظایف فرزندان 💡 💠 دکتر سید محسن میرباقری ✍️ بعد از فوت والدین، وظیفه فرزندان و بهترین کاری که اون ها می‌توانند انجام دهند چیست؟ 🔸شما میتونید پاسخ استاد میرباقری رو به این سوال در ویدیو مشاهده بفرمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختری که سه ماه تمرین مداومِ گروه سرود را خراب کرد و موقع اجرا در مراسم اصلی، آبروی مربیشان را برد!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آذربایجان، هرگز اوکراین ایران نخواهد شد... این روزها در کشور آذربایجان خبرها حاکی از دستگیری های متعدد روحانیون و افراد مذهبی، تشکیل جبهه واحد باکو-تلاویو و پروپاگاندای رسانه های آذری است. حتی شنیده ها حاکی از آن است که سفیر ایران برای چندمین بار به وزارت خارجه آذربایجان احضار و حکم اخراج ۴نفر از دیپلمات ها را دریافت کرده است. البته پیش از آن معلم های مدرسه ایرانیان در آذربایجان نیز دستگیر شده و به پلیس مهاجرت منتقل و همگی اخراج شده اند. در کنار انبوه شایعات، نگاهی کنید به مواضع ضد ایرانی و تحریک آمیز مقامات باکو تا متوجه شوید که دقیقا مدل اوکراین روسیه در حال پیاده سازی است. تمام تلاش خود را می کنند که ایران را در شمال با دولت وابسته علی اف درگیر کنند تا هم عقبه فرهنگی ایران را نابود کنند و هم آوارگی و جنگ را به سرزمین شیعیان بیاورند. مطمئنا پس از شکل گیری جنگ سیل تجهیزات رژیم صهیونیستی و ناتو به باکو سرازیر خواهد شد. دولت آذربایجان در داخل کشور خود پایگاه مردمی ندارد و با رعب و وحشت و ایجاد فضای امنیتی مردم فقیر را کنترل می کند. 👈 خودکارشناس پندارها، کانال های تلگرامی و مجازی که برطبل جنگ با باکو میکوبند یا عامدانه و از سر خیانت و یا جاهلانه و از سر حماقت، ایران را به کارزاری میکشانند که نتیجه آن خسارت محض است. 👌 زمین بازی ما در منطقه شام و فلسطین است و حریف ما مستأجرین قدس اشغالی انشاالله. 👌 مشکل آذربایجان باید با توانمندسازی و حمایت از جریان مذهبی آن سرزمین، و یا دیگر اقدامات حوزه نیمه سخت حل شود. راه حل سخت بدترین مسیر فرا رو خواهد بود. 👈 رونوشت به تمامی کارشناسان سطحی نگر که راه حل گزافه گویی های علی اف را در تحلیل سطحی جنگ و تقابل سخت خلاصه می کنند.