eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گناهی که به این راحتیا بخشیده نمیشه... مراقب باشیم مخصوصا در خونه و بین خانواده 👆👆
⭕️ تمدّن یا لجن‌زار غربی؟! ✍ در مدارس غربی، مردان و زنان برهنه رو عین حیوان میفرستن وسط، تا ذهن کودکان از همان اوّل با انگاره جنسی شکل بگیره و از همون اول با افکار و تخیّلاتِ زشت و پلید رشد کنن... اینا میخواستن این برنامه رو تحت عنوان پروژه ننگینِ 2030 در ایران پیاده کنن، که رهبر عزیزِ انقلاب محکم در مقابل باند‌ نیویورکی‌ها ایستادند.
دروغ ۴۲۰ میلیاردی منافقین درباره آیت‌الله سلیمانی 🔹از روز گذشته برخی رسانه‌ها و صفحات متعلق به ضدانقلاب با محوریت منافقین اقدام به انتشار برخی شایعات برای تخریب شخصیت مرحوم آیت‌الله سلیمانی هستند. 🔹در یکی از این ادعاها آمده است وقتی آیت‌الله سلیمانی در بانک تقاضای دریافت ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وجه نقد از موجودی ۴۲۰ میلیارد تومانی حسابش را کرده است، نگهبان بانک که از این موجودی مطلع شده به او شلیک کرده است. 🔺 مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران:‌ 🔹بحث‌های مطرح شده در رسانه‌های معاند صد درصد دروغ محض است. طلب وجه نقد از شعبه بانک بابلسر صحت ندارد و آیت‌الله سلیمانی برای جابجایی وجه به میزان ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بانک مراجعه کرده بود و تراکنش بانک نیز به همین میزان صورت گرفته است. 🔹حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی قرض‌الحسنه پس‌انداز با رقمی جزئی بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯آقازاده واقعی فقط تویی، سرت سلامت و شیر مادر حلالت باشد! قابل توجه تمام وزیران و مسئولان و نمایندگان مجلس باشد! این دکتر جراح پلاستیک با این کاری کرد که به ۸۰ میلیون ایرانی درس عشق و محبت داد! کاری که کمتر مسئول و نماینده ای برای ملت می کند! این مرد تا ابدالدهر در حافظه ملت ایرانی جاودانه و ماندگار است! خواهش می کنم این پست را آنقدر در گروهها پخش کنید تا آخرین نفر جمعیت ایران این شیرمرد را بشناسند! شاید با دیدن این کلیپ خیلی ها که نیاز به این ابرمرد و گروهش دارند، مشکل شان حل شود! هنوز هم آدم خوب پیدا می شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال گرم کارگران هفت‌تپه از رئیسی خداوندا به این سیدمحرومان کمک کن که همچنان که با تمام توان در راه خدمت به ملت ، تمام سختیها را به جان خریده اند ، در انتخاب جهت گیرهای اقتصادی نیز عامل به بهترین روشها باشند🤲 تواند!
🔕 (مرحله) شیطانی برای انسان از ازبان قرآن کریم: ✅با استناد به آیات قرآن کریم، شیطان (انسی یا جنی) برای گمراه کردن انسان، به ترتیب و به تدریج، 6 مرحله را طی می کند. امروزه در ، نیز دشمن، عمل می کند👇: 1️⃣القاء: قدمِ اولِ شیطان، انداختن (القاء ِ) گناه، از راه دور، به انسان است (حج/52) 2️⃣تماس (مسّ و برخورد): درگام دوم، شیطان سعی می کند که تماس و رابطه مستقیم (تنگاتنگ) داشته باشد (اعراف/201). 3️⃣ورد به ققلب (وسوسه و پنهان کاری): در این مرحله، شیطان، با صدای آرام، (خیلی پنهانی) انسان را به سوی گناه فرا خوانده به قلب (فکر) او نفوذ می یابد، به تعبیر قرآن، وسوسه می کند (ناس/5؛ اعراف/20؛ طه/120). 4️⃣-دوست شدن (همراهِ همیشگی) با انسان: در مرحله چهارم، شیطان، با انسان دوست (همراهِ همیشگی) می شود. (زخرف/36؛ نساء/38؛ ق/27). 5️⃣همگروهی با شیطان: در گام پنجم، پاره ای از انسان ها که از یاد خدا غافل می شوند، عضوِحزب (گروه) شیطان می گردند (مجادله/19 ، فاطر 6 ) 6️⃣تسلط شیطان: در گام نهایی، شیطان، بر اعضای حزب خودش كه او را به سرپرستى خود برگزيدهاند؛ تسلط داشته آنها را به انواع گناه، مبتلا می سازد (فاطر/6 و...) ❌لذا قرآن کریم دستور می دهد از گام های شیطان پیروی نکنید زیرا او شما را به منکر (انواع گناه) وادار می کند؛لا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّيْطانِ وَ مَنْ يَتَّبِعْ خُطُواتِ الشَّيْطانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشاءِ وَ الْمُنْكَر (نور/22). 🔻نمونه بارز این مراحل شیطانی () در طول نظام جمهوری اسلامی کاملا نمایان است. مانند ، به گونه ای که امروزه برخی با عبور از چادر و مانتو به برهنگی حیوانی-شیطانی تن می دهند تا جامعه را به فساد بکشانند. ✅اما نمی فهمند که خدای متعال، این نظام الهی، را یاری میکندَ كانَ حَقًّا عَلَيْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنين(روم/47).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 عقده های جنسی غرب و پورن 🔞 🔸وقتی رسانه نداری ، مردم غربی که بیشترین پورن رو میبینند و تجاوز بین اونها بیداد میکنه ، میشن چشم و دل‌سیر ؛ مهسا امینی رو هم به دروغ برات تبدیل به سارا اورارد میکنن 🔸این داستان ، اندر احوالات جریان انقلابیِ بی رسانه!
‌«سنت ون کولوچی» بازیگر ۲۲ ساله کانادایی پس از انجام ۱۲ عمل جراحی زیبایی درگذشت! 🔸او امیدوار بود با این جراحی‌ها شبیه «جیمین» یکی از اعضای گروه موسیقی «بی‌تی‌اس» بشود. کولوچی ۲۲۰ هزار دلار برای این جراحی‌ها هزینه کرده بود.
🔺فتنه مهسا امینی 🗣مهدی حاجی پور
🔴 رویترز: نفتکش توقیف شده حاوی محموله بسیار مهم بوده و سپاه پاسداران با اطلاع جاسوس های خود از مبدا حرکت نفتکش را زیر نظر داشت. 📢 نیروی دریایی آمریکا از دولت ایران می خواهد که فورا نفتکش توقیف شده را آزاد کند. 🔹نیروی دریایی ایالات متحده: این نفتکش در حالی که توسط سپاه پاسداران توقیف شد، تماس اضطراری ارسال کرد. 📢 // جنگنده های آمریکایی در اسمان عمان به پرواز در آمدند.
نفتکش ADVANTAGE SWEET با پرچم جزایر مارشال در دریای عمان توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شد. این نفتکش که در حال حاضر با پرچم جزایر مارشال(مجمع الجزایری در شمال شرق آب های استرالیا) دریانوردی می کند، از کویت عازم هیستون آمریکا بود، امروز ساعت 13 در دریایی عمان توسط ندسا توقیف شد، ناوگان پنجم آمریکا اعلام کرده این موضوع را زیر نظر دارد و درخواست آزاد سازی فوری نفتکش‌ را کرده است. آخرین موقعیت این نفتکش طبق اعلام مرین ترفیک, 10 ساعت پیش در ورودی دریایی عمان پس از عبور از تنگه هرمز بوده است.
جزئیات توقیف یک نفتکش متخلف توسط نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش: 🔹بر اثر تصادم یک فروند کشتی ناشناس با یک شناور ایرانی در آب‌های خلیج فارس که منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شد، کشتی ناشناس بر خلاف مقررات بین‌المللی مبنی بر کمک به شناور و مصدومان، اقدام به فرار از خلیج فارس نمود که بلافاصله پس از درخواست از سوی مرکز تجسس و نجات دریایی (MRCC)، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب مرکز بین‌المللی امنیت دریایی مستقر در چابهار اقدام به رهگیری، شناسایی و توقیف کشتی ناشناس در دریای عمان کرد. 🔹در این عملیات ناوشکن بایندر نیروی دریایی ارتش با حکم قضایی، کشتی متخلف را که با پرچم جزایر مارشال در حال فرار بود توقیف و به آب‌های ساحلی جمهوری اسلامی ایران هدایت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: برخی به من گفتند شما از اول دولت ۷ بار به خوزستان سفر کردید، من در پاسخ گفتم برای حل مشکلات استان اگر لازم باشد ۷۰ بار به خوزستان سفر می‌کنم.
✳️ باسمه تعالی ✳️ 💠 ایران رتبه نخست رشد کمیت علمی 💠 ❇️ خبرگزاری مهر - گروه دانش و فناوری: نگاهی به پایگاه استنادی آی.اس.آی (کلاریویت آنالتیکس) در طی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ نشان می دهد که بین ۲۵ کشوری که بیش از ۸۰ درصد کمیت علم دنیا را تولید می کنند جمهوری اسلامی ایران توانست در سال ۱۳۹۶ را کسب کند. بر اساس آمار پایگاه‌های استنادی بین‌المللی، ایران دارای سریع‌ترین نرخ رشد علمی در جهان و ۱۱برابر میانگین جهانی است.
⚠️همه چیز، از برداشتن روسری آغاز می شود!
🔴حداقل به حرف خودتان پایبند باشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آثار گناھ یك خانم بی حجاب را ملاحظه بفرمایید 👆👆 🔸مسئله ی حجاب یک مسئله ی شخصی نیست! ✍بریده ای از مستند شنود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻کلام وحی 🌻 معجزه خلقت ✨ قاطی نشدن اب دو اقیانوس پیوسته به هم😳 اشاره شده در قرآن🚩 قرآن معجزه پروزدگار💥 🌴🌴💎🌴🌴