eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💯جمله طلایی در مناظره با طغیانی اصولگرا : ♨️ اگر آقای رئیسی از ریشوهای لیبرال فاصله بگیرد می‌تواند در دو سال باقی مانده اقتصاد کشور را نجات دهد...♨️
34.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌این کلیپ رزق ویژه امروز شماست🌿 از کنار این رزق راحت نگذرید... زندگی‌هاتون لبریز از برکات مادی و معنوی🦋💐 یادتون نره🌹
حرف ما یک کلام است: وقتی درآمد اساتید دانشگاه، معلمان، پرستاران، کارگران، کارمندان و... در این کشور به ریال است، نباید هزینه‌هایشان به دلار باشد. نباید ثروت‌های خدادادی ایرانیان به دلار به ملت ایران فروخته شود. هر کس حامی این تفکر است، نئولیبرال است، ولو سربه‌سجود آیه‌خوان باشد.
1_4627144682.mp3
15.43M
🎧 بشنوید| برنامه تلویزیونی «جهان آرا» 👈🏼موضوع: بررسی راهکارهای افزایش تولید و مهار تورم 🔰صوت کامل گفت‌وگو با: 👤سید ياسر جبرائیلی، عضو هیات علمی دانشگاه مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ◽️ دوشنبه ١٨ اردیبهشت ١۴٠٢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر قدمی که عقب نشینی کنید اونها ده قدم جلو میان؟ از روسری شروع شد حالا رسیدن به این 😡👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برخورد مقتدرانه با سلبریتی های هنجارشکن آغاز شد بلاخره نوبتی هم که باشه نوبت سلبریتی ها شد و پلیس ثابت کرد که خون این جماعت براش رنگی تر نیست، دمش گرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔ برهنگی های سازماندهی شده ... ⁉️‏تعداد نیم‌تنه پوش‌های نیمه برهنه‌ی کف خیابون، هر روز داره بیش‌تر می‌شه! از اینا که ادعای دین‌داری می‌کنند و فتوا به اختیاری می‌دن، بپرسید این اختیار در دین من در آوردی شون، حد یقف داره یا نه!؟ کجا می خواد بایسته و ادامه پیدا نکنه؟
💢 افتضاحی که فمینیست های کانادایی به بار آوردن! ۳۰هزار نفر بی خانه شدن! 🔹 ‏ماجرا ازاونجا شروع شد که زنان آتش نشان کانادایی، به دلایل مختلفی مثل کمبود دستمزد، یا تبعیض ها و آزار جنسی، تصمیم گرفتند یک مانور آتش، بدون حضور مردان برگزار کنند، اما نتیجه اون که باید نشد، و آتیش از کنترل خارج شد!!! 🔹 نزدیک به ۳۰ هزار نفر مجبور به تخلیه منطقه تفریحی bnaff شدن. 🔹 حالا از خودمون بپرسیم: اگر این اتفاق در ایران بود تا چندماه ما باید تحقیر میشدیم؟ 🔹 چرا و به چه علت اینقدر اصرار در مورد برابری صددرصدی زن و مرد وجود داره؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اظهارات جالب کارشناسان شبکه آمریکایی الحره از توان بازدارندگی رژیم‌ صهیونیستی! 🔹 ️ چه کسی به مصر متوسل شد که حماس به آنها موشک نزند و خواستار آتش بس شد، چه کسی مجبور شد هزاران شهرک‌نشین را در غزه و عسقلان جابه‌جا کند؛ همه می‌گویند که اسرائیل توان بازدارندگی ندارد!
💢 زمستان سخت بیشتر از کرونا کشته داشت! 🔹 اکونومیست نوشت زمستان گذشته ۶۸ هزار اروپایی به خاطر سهمیه‌بندی برق یا ناتوانی در پرداخت هزینه‌های گرمایش جان خودشان را از دست داده‌اند. بیشتر از تلفاتِ کرونا که ۵۹ هزار نفر بوده. 🔹 حالا اصلاح طلبا بیان مسخره کنند و جفتک بندازن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اسرائیل برای ترور فلسطینیان، دست به تغییر جنسیت نیروهایش زد! 🔹 چند اسرائیلی با تغییر پوشش به منطقه فلسطینیان رفتند و چند نفر را شهید کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ایران چطور رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد؟ 🔹 آیا می‌دانستید همه رقبای قبلی جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی به خاطر نقش مهم و تعاملات دیپلماتیک جدید ایران را به عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل انتخاب کردند؟
🚨بازگشت نفتکش ۱۰ هزار تنی توقیف شده پس از ۵ سال!!! 🔷رئیس کل دادگستری هرمزگان: 🔶نفتکش پی‌یوریتی از سال ۱۳۹۷ با جعل اسناد از سوی برخی افراد در داخل کشور به‌صورت غیرقانونی به یک فرد بیگانه اجاره داده شده بود و مالکین ایرانی آن از منافع این نفتکش محروم بودند. 🔶با توجه به شکایت شرکت ایرانی مالک این کشتی مبنی‌بر اینکه یک شرکت خارجی برای اجاره نفتکش مذکور با این شرکت ایرانی قراردادی منعقد کرده و پس از تحویل نفتکش، ارتباط خود را با مالکین آن قطع کرده، پیگیری‌ها آغاز شد. 🔶نفتکش پی‌یوریتی پس از پنج سال تصرف غیرقانونی توسط یک شرکت خارجی با دستور قضایی و عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات به کشور بازگشت!
♦️‌ بعد از خوندن این ماجرا، هنوز هم کسی هست به خاندان پالان علاقه مند باشه؟؟!
💢 هزینه های نظامی سال ۲۰۲۲ 🔹 ‏چین ۲۹۱ میلیارد دلار ‏هند ۶۶ ‏روسیه ۶۱ ‏انگلستان ۵۵ ‏فرانسه ۵۱ ‏ژاپن ۴۸ ‏آلمان ۴۶ ‏ایتالیا ۳۳ ‏برزیل ۲۰ ‏ایران ۶ ‏مجموع: ۶۷۷ میلیارد دلار 🔹 ‏امریکا ۸۷۷ میلیارددلار 🔹 ‏اما توی رسانه های غربی، چین و روسیه و ایران دنبال تسلط بر جهان و بزرگترین تهدید جهانی هستند ،نه آمریکا!؟🤔
🚨مولوی عبدالحمید علیرغم علاقه به دنیای تصویر ، عکس و عکاسی را حرام می داند 🔶سلطان تناقض!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تحلیلگر الجزیره؛ اگر سیاست ترور اسرائیل موفق بوده، پس چرا شلیک موشک‌های فلسطینی ادامه دارد؟! 🔷‌ «محمد المصری» تحلیلگر سیاسی: زندگی رژیم صهیونیستی فلج شده، ۲ میلیون شهرک نشین در پناهگاه بودند؛ رژیمی که دارای سلاح هسته‌ای، انواع و اقسام تسلیحات است، حریف یک گروه فلسطینی نشده!
⭕️ صدور حکم محکومیت مدیرکل سابق و چند نفر از کارمندان در بوشهر 🔸بازرس کل استان بوشهر : 🔹حکم محکومیت مدیرکل سابق و هفت نفر از کارمندان به جرم تصرف غیر قانونی در وجوه دولتی، اختلاس، تنظیم قرارداد‌های صوری و جعل سند رسمی در دادگاه بدوی صادر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 وقتی مصی پولی نژاد، از این اتاق خونه، با اون یکی اتاق خونه، لایو میذاره، و ۵۱ هزار احمق رو سرکار می‌ذاره! 🔹 همه شارلاتان های تاریخ، باید پیش این عفریته، لنگ بندازن! 🔹 هر کس به اندازه یه عدس هم مغز داشته باشه، باید به همه کارهای این زنک شک کنه. وقتی برای یه لایو اینستا، اینقدر صحنه سازی می کنه، بقیه فیلم و تصاویری که منتشر می کنه، صحنه سازی نیسته؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 ایراد نداره ،خیلی ها از امام خامنه‌ای، انگشتر و چفیه میخوان... 🍃🌹🍃 ✅ ولی ادب این مرد بحرینی و درخواستش از حضرت اقا شگفت زده‌ام کرد👌
🔺 یک پزشک در تهران نشسته این فیلم را دیده، متاثر از این سکانس، برادر خودش را دقیقا با الهام گیری از این صحنه خلاص کرده... در همین خصوص گزارشی در ایران آنلاین درباره فیلم "خون سرد" دستپخت سلبریتی ها منتشر شده است. حتما ببینید. این روایتِ جنایتی ست که سلبریتی ها به اسم سریال دارند به خورد مخاطب میدهند. ✳️ این گزارش را در "شبکه ی اطلاع رسانی ایرانیان" در همین خصوص حتما بخوانید 👇 https://iran-onlin.ir/%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7-2/ 👆 @mrtahlilgar1
دلانہ✨ می‌گفت: همه‌ی ‌عمرتان ‌را صرف ‌این ‌بدنـۍ که ‌قرار است سرآخر غذاۍ کرم‌ها شود، نکنید! صرف ‌آن‌ چیزۍ بکنید که فرشتگان‌ میخواهند بردارند و ببرند..🌿' ،، 🆔||eitaa.com/clad_girls