eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢بمباران مردم اردیبهشت ۱۳۴۲ 🔹بمباران عشایر جنوب توسط نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی و اهدای مدال توسط شاه به ۲۲ خلبان و خدمه پرواز .
🇮🇷 📝 تیر خانم رستمیان به هدف نشست! هم مدال نقره را دشت کرد و هم باعث زخمی شدن آن‌هایی شد که چشم دیدن موفقیت‌های دختران وطن را ندارند! 🍃🌹🍃 ✅ زیر سایه پرچم سه رنگ بدرخشید، دخترانِ ایران! ⁦
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاطره‌ای که شهید مطهری را ۲۰ دقیقه خنداند! علامه جعفری رحمت الله علیه 🌺 🌼 🌸 🌺 🌼 🌸 🌺
سلبریتی های ما ،تبلیغ سگ و گربه بازی می‌کنند،! سلبریتی های اونا ،تو پیری هم ،باز بچه دار میشن! 💥 نسل ما رو کم می‌کنند، تا راحت تر بر ما مسلط بشن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢آقای رییسی یادتونه تا اومدین ستاد مبارزه با کرونا راه انداختین؟ 🔹این مسئله هم کم از کرونا ندارها! تا دیر نشده، ستادش رو تشکیل بدین!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 محمدجواد روح سردبیر روزنامه هم‌میهن که با جمعی از رسانه‌ای‌ها به سوریه رفته در این ویدئوی کوتاه که نمایی از ویرانی‌های این کشور است، نوشته: 🔹 وقتی از سوریه‌ای شدن حرف می زنیم، از چه حرف می زنیم؟
💢چه خوش گفت حاج قاسم:" ولله هرکس تیری بسوی این نظام انداخت، آواره شد"
💢 غرب حواسش هست ،که نسلش منقرض نشه، ولی برای ما ،نسخه فمینیستی می‌پیچه!؟
🔺۵۴.۰۰۰ ویزیت و ۱۵.۰۰۰ جراحی رایگان !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 شاهنشاه تو صنعت هوا و فضا واقعا پیشرو بود 😂 بعد الکی میگن شاه هیچ دستاوردی نداشته😁😂😂
یادتونه علیمی با کنایه به رهبر نوشت: «قدرت تحلیل فقط: زمستان سخت» ؟ هیچی دیگه، اکونومیست گزارش داد تو زمستان سخت اروپا، ۶۸ هزار نفر جان خودشون رو به خاطر گرانی انرژی از دست دادن! بیشتر از از کرونا، که ۵۹ هزار کشته دادند!!
💢 قربانیان زمستان سخت اروپا!؟...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 داستان یک جدایی 🔹 علیرضا زادبر، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه تاریخ سیاسی معاصر: 🔹 ننگ جدایی خاک اردشیر زاهدی: لعنت بر من و شاه، که به استقلال بحرین کمک کردیم !
💢 وقتی خانواده ها، تربیت بچه هاشون رو ،به خیابونا می سپرند، چیزی که تحویل می‌گیرند، جز این نیست!!
🚨سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه: اغتشاشات پاییز نتیجه مهندسی دشمن در حوزه مدیریت فکر است 🔹سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رهبری می‌فرمایند دشمن امروز به دنبال تصرف قلوب است دشمن به دنبال اندیشه‌سازی است. اتفاقات و اغتشاشات پاییز نتیجه مهندسی دشمن در حوزه مدیریت فکر است.
من ۱۴ روز بی‌حجاب بودم/ ماجرای دختری که دوباره حجاب را انتخاب کرد 🔹بعضی‌ها با نگاهشان تحسین و تشویقم می‌کردند. انگار که من با بی‌حجابی‌ از آن‌ها طرفداری و حمایت کردم. درمقابل بعضی‌ با نگاه و زبان سرزنشم می‌کردند و با حالت بدی می‌گفتند: این چه وضعی است؟ خجالت نمی‌کشی؟ 🔹از یک جایی به بعد اتفاقاتی افتاد که باعث شد احساس ناخوشایندی در من ایجاد شود و آن سرخوشی اولیه به‌کلی از بین برود. 🔹یکی از روزهایی که موهایم را باز گذاشته بودم یک خانم چادری من و دوستم را به غرفه‌شان در ایستگاه مترو دعوت کرد. برایمان چای ریخت و گفت: «به نظرتان بهتر نیست یک مقدار از نظر ظاهری بهتر در جامعه حضور پیدا کنید که خودتان امنیت بیش‌تری داشته باشید». به نظرم این خیلی قشنگ بود. از ما سؤال کرد؛ امر نکرد. نگفت باید آن کار را می‌کردی یا چرا این کار را کردی؟ 🔹این ماجرای دختر ۲۲ ساله‌ای است که خبرنگار فارس در زمان خواندن کامنت یکی از اخبار او را شناخت. بیتا که در زمان اغتشاشات تحت تاثیر خواهر کوچک‌ترش حجاب را کم‌کم کنار گذاشت از خاطرات تلخ آن دو هفته می‌گوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ صحبت عالم عراقی در مورد تضعیف جمهوری اسلامی خطاب به بخشی از فعالان فضای مجازی ❗️تضعیف جمهوری اسلامی ،از بزرگترین محرمات است!
🔻 از قمه زنی که هیچ دلیل مستندی برای آن نیست کوتاه نمیان بعد میگن از واجب خدا کوتاه بیا، جمهوری اسلامی هرکار درستی کنه در نظر اینا غلطه ولی اینا هر غلطی کنند وحی منزل است. اسمشم گذاشت مرجع تقلید!...