eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹چند روز پیش، اجلاس آسیایی بهداشت و سلامت جهانی، در هنگ کنگ برگزار شد. 🔸سخنرانی ویدویی تدروس آدهانوم (ریاست WHO) در این اجلاس (مورخ 27 اردیبهشت) حاوی نکاتی بود که مهم‌ترین بخش آن را در اینجا قرار می‌دهم. لطفاً به دقت به صحبت‌هایش توجه کنید. 🔹او در صحبت‌هایش، به عامل بیماریزای دیگری اشاره می‌کند که مرگبارتر از کروناست و در حال ظهور است. 🔸وی همچنین به پیمان پاندمی و حمایت WHO از این پیمان اشاره می‌کند و در وصف خوبی‌های این پیمان، البته آسمان ریسمان‌ به هم می‌بافد؛ اما باید گفت که در دل پیمان پاندمی، بندهای مخوفی وجود دارد که نابود کنندهء استقلال کشورهاست. ➖پ.ن: من پیش نویس این پیمان را خوانده‌ام و اگر عمری باشد و فرصت کنم، حتماً نکات مهم و تاریک آن‌را خواهم نوشت.
☑️رئیس جمهور جیبوتی: توافق عربستان و ایران امیدها را برای تقویت ثبات و امنیت در منطقه زنده کرد. ⭕ رئیس جمهور جیبوتی هم فهمید که امنیت منطقه بدست ایران است ولی زیبا کلام هنوز نفهمیده 😜😜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠 قدرت‌های بزرگ نشسته‌اند آنجا که با ایادی خودشان در این کشور راه‌هایی درست کنند که خود اهالی این کشور برای آنها جاده را صاف کند. 🔸آنها مستقیماً نمی‌آیند سراغ شما، آنها با این راه‌ها، با قلم‌های فاسد، با فکرهای فاسد که در خدمت می‌گیرند به سراغ شما می‌آیند. ۱۳۶۲/۰۲/۲۱ ☀️(رضوان‌الله‌علیه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این حدیثی که من خواندم از قول پیغمبر اکرم که «تَناکَحوا تَناسَلوا تَکثُروا» [جامع الأخبار، ج۱، ص۱۰۱؛ (ترجمه: «پیامبر خدا (صلى‌اللَّه‌علیه‌وآله) فرمود: ازدواج کنید تا جمعیت شما افزون شود.») ]، 🔸خدای متعال از مسلمانها خواسته که زیاد بشوند، افزایش پیدا کنند. 🔹واقعاً هم این جور است که اگر چنانچه عدد ملّت مسلمان زیاد باشد، این زمینه و امکان برای رشد و تعالی در آنها وجود دارد؛ یعنی وقتی که عدّه زیاد است، افراد صالح در آن قهراً زیادترند، توانایی‌ها قهراً بیشتر است، نیروی انسانی قهراً راقی‌تر است... 🔸جمعیّت کم، مقهور واقع میشود... 🔹بنا بر این نسل باید افزایش پیدا کند؛ ♦️اینکه من تکرار میکنم، تأکید میکنم، به خاطر این است. ۱۳۹۱/۰۷/۲۶ 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏💠جامعه‌ی پیر نمی‌تواند به آن قلّه‌ها برسد؛ همه‌ی پیشرفت‌های ما تا امروز به برکت حضور جوان‌ها بوده. بنده گفته‌ام که پیرها بلاشک نقش ایفا می‌کنند، امّا موتور، جوان‌هایند. 🔸اگر این جامعه محروم بماند از یک جمعیّت قابلِ جوان، دشمن بر این جامعه مسلّط خواهد شد. ♦️خب این لازم دارد؛ فرهنگ‌سازی دست شما است. ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ☀️(مدظله العالی )
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠یکی از خطاهایی که خود ما کردیم، بنده خودم هم در این خطا سهیمم، این مسئله‌ی تحدید نسل از اواسط دهه‌ی ۷۰ به این طرف باید متوقف میشد. ۱۳۹۱/۰۷/۲۶ ☀️(مدظله‌العالی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌استقبال بن‌سلمان از بشاراسد!!👆🏻 بن‌سلمان: منطقۀ ما جای درگیری نیست از حضور بشار اسد در نشست سران کشورهای عربی خرسندیم. امیدواریم بازگشت سوریه به اتحادیۀ عرب به امنیت این کشور کمک کند. فلسطین مسئله محوری جهان عرب است و ما باهم برای یافتن راه‌حلی برای آن تلاش می‌کنیم. ما سال‌ها درگیری داشته‌ایم که مردم از آن آسیب دیدند. به طرف‌های یمنی در یافتن راه‌حلی برای حل بحران در کشورشان کمک خواهیم کرد. ✍🏻چه میکنه این دیپلماسی میدان!!!😃 سلام خدا بر شهیدحاج‌قاسم عزیز! و سلام خدا بر همه مردان شجاع میدان! 🇮🇷 ✌️🏻
⚠️بیائید با فرزندآوری، نگذاریم که غلبه‌ی نسل جوان ،و نمای زیبای جوانی، در کشور از بین برود!🌻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه علاقه ام را به بیشتر کنم؟ 🔵 دستورالعمل مشترک آیت الله و آیت الله اراکی رحمة الله 🎙
امام رضا علیه السلام فرمودند  اي پسر شبيب ، اگر خوش داري كه براي تو مثل ثواب آنان كه با حسين عليه السلام به شهادت رسيده اند باشد . پس هرگاه آن حضرت را ياد مي كني بگو : (( يا لَيتَني كُنتُ مَعَهم فَأفوزَ فَوزاً عَظيماً )) : اي كاش من نيز با آنان بودم و به فوز عظيم مي رسيدم .
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠پیام شهیدان، بشارت به دلهای آماده و گوشهای شنوا است. این پیام گرامی به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه میرسد. این پیام، حیات‌بخش است، نیرو و امید آفرین است، و نیاز امروز و همیشه‌ی ملت بزرگ ایران و همه‌ی آزادگان جهان است. سلام خدا بر شهیدان عزیز. ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ☀️(مدظله‌العالی)