eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ما به امام خیلی بدهکاریم ما فقط نه تمام گذشتگان، ما و تمام آیندگان همه‌ی کسانی که از صدها سال پیش از عصر امام، برای آزادی این مرز و بوم جنگیدند و خونشان بر زمین ریخت، همه‌ی کسانی که برای سربلندی اسلام قد برافراشتند و ایستادند، همه به امام مدیونند؛ چون کار نا‌تمام‌ آن‌ها را، امام بود که بالاخره تمام کرد. ما و آیندگانِ پس از ما نیز البته خیلی بیشتر به امام بدهکاریم؛ نفسی که می‌کشیم، قدمی که بر می‌داریم، تحقیری که نمی‌شویم، آرامشی که داریم، غرورمان را، امنیتمان را، جایگاهمان را،‌ شرف و عزت‌مان را؛ همه را مدیون امامیم. دِینی که جز با ادامه‌‌ دادن راه امام، از پس ادایش بر نخواهیم آمد. خلاصه همه‌ی آزادگان جهان به امام بدهکارند؛ امام بود که راه و رسم آزادگی را نشان داد و ثابت کرد که تحقق آزادی شدنی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
... امام خمینی  رحمه الله علیه  : مثل آقای خامنه ای رو  پیدا نمی‌کنيد، اگر تمام دنیا رو بگردید!!!
🔴 قیام ۱۵ خرداد مبداء جنبش مردم ایران علیه استبداد و استعمار 🔵 پیامبر اکرم (ص) فرمودند: 🌕 يخْرُجُ قَوْمٌ مِنْ قِبَلِ الْمَشْرِقِ ، فَيُوَطِّئُونَ لِلْمَهْدِيِّ سُلْطَانَهُ 🔺 مردمى از مشرق قيام می‌كنند و زمينه حاكميت مهدى را فراهم می‌آورند. 📚 بحار الأنوار، ج ۵۱ ص ۸۷
. وقتی رهبری مو به مو از اتفاقات کف میدان جامعه با خبر هستند....! "وقتی شما راجع به امید صحبت میکنید، بعضی دوست دارند در این امیدواریِ شما با ذکر همین مشکلات خدشه کنند؛ اگر شما از امید صحبت کنید، میگویند: 👈شما از واقعیّتها خبر ندارید!   # چطور ممکن است از واقعیّتها کسی خبر نداشته باشد؟ واقعیّتی که آنها میگویند، همین واقعیّتهای اقتصادی است، همین مشکلات معیشتی است؛ اینها را همه خبر دارند، همه از این رنج میبرند؛ در این شکّی نیست. 👈 بعضی برای اینکه امید را در دلها بکشند، اشاره میکنند به اینکه در لایه‌های اجتماعی، کسانی هستند که دغدغه‌ی دین و ایمان و انقلاب ندارند؛ خب بله، [امّا] مخصوص امروز نیست؛ دهه‌ی ۶۰ هم که جبهه‌ها آن‌جور مملو و سرشار از جوانهای مؤمن بود، یک عدّه‌ای در شهرهای بزرگ، در تهران، بی‌خیال و بی‌اعتنا راه میرفتند، نه فقط احساس مسئولیّت نمیکردند، مسئولین را مسخره هم میکردند! شما نگاه کنید شرح‌حال شهدا و رزمنده‌ها را؛ اینها وقتی که می‌آمدند در شهرهای بزرگ ــ بخصوص شهرهای بزرگ ــ احساس دلتنگی میکردند که [این] به خاطر همین پدیده بود. امام خامنه ای 14 خرداد 1402
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍این جوان بادلقک بازی اسلام را مسخره میکرد 🔺اما ببینید سرنوشتش چی شد؟!
✅ ۱۰ پیش بینی اول کاملا همان طور که فرمودند تحقق پیدا کرده است. 💫 ان شاء الله بزودی ۴ پیش بینی بعدی هم اتفاق خواهد افتاد.
در دفتر زندگی مشکلاتت را با مداد بنویس و نعمت‌هایت را با خودکار امید داشته باش که روزی تمام مشکلاتت را پاک خواهد کرد خدایی که از احوال تمام بندگانش باخبر است.
. ♦️خالص که باشید، ائمه معصومین علیهم السلام خودشان به دیدارت می‌آیند یکی از شاگردان مرحوم علامه محمد تقی جعفری نقل می کنند که با جمعی از طلاب دور هم نشسته بودند،مجله ای را که در آن عکس زن زیبای بی حجابی بود،نگاه می کردند و می گفتند، اگر چنین زن زیبایی همسر و همنشین انسان بشود،چه می شود، و نقل شده که علامه جعفری که آن زمان طلبه ای بیش نبودند ، به عکس آن زن در مجله نگاه نکردند، اما این‌طور نیست. استاد به من گفتند: من نفر چهارم بودم. نوبت که به من رسید، یک لحظه به شکل گذرا به آن عکس نگاه کردم و بلافاصله به گوشه‌ای پرتش کردم و گفتم: والله قسم که دیدن مشروط امیرالمؤمنین (علیه السلام) برای یک لحظه را به عمری زندگی با این زن ترجیح می‌دهم. دیگر حالم منقلب شد و بلند شدم و به طرف حجره‌ام رفتم. همان‌طور که نشسته و به درِ حجره تکیه داده‌بودم، حس کردم وجودم سنگین شده و خواب دارد بر من غلبه می‌کند. در آن حال عجیب، یک‌دفعه در باز شد و فردی داخل شد؛ از آنجاکه درِ حجره کوتاه بود، مجبور شد سرش را خم کند. سلام کردم و گفتم: شما کی هستید؟ در جواب گفت: همان کسی که می‌خواستی ببینی. من، علی‌ بن‌ابیطالب (علیه السلام) هستم... نگاه کردم. همان مشخصاتی که در تمام کتاب‌ها از مولا (علیه السلام) نقل شده‌بود را داشتند؛ قد میانه، درشت‌ هیکل، تا حدی بطین (چاق)، پیشانی بلند و...» یک آن به خودم آمدم و دیدم در حجره تنها هستم. حال غریبی داشتم. دو باره به سرداب و جمع طلبه‌ها برگشتم. من نفر چهارم بودم و وقتی برگشتم، عکس به دست نفر پنجم یا ششم رسیده‌بود. یعنی مدت زمانی که گذشته‌بود، تا این حد کوتاه بود. دوستان تا مرا دیدند، گفتند: جعفری چه اتفاقی افتاده؟ چرا رنگت پریده؟ به آن طلبه‌ای که عکس را آورده‌بود، گفتم: بد آزمایشی از ما گرفتی... آنقدر اصرار کردند تا بالاخره ماجرا را برایشان تعریف کردم. همه منقلب شدند و به گریه افتادند. مرحوم علامه جعفری فرموده اند: بعد از دیدار با مولای متقیان امام علی (علیه السلام)، هر کتابی را باز می‌کردم، فکر می‌کردم این‌ها را من قبلاً خوانده‌ام.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عموم دانشجویان، افغانستانی و پاکستانی و سایرین، از ملیتهای دیگر بودند. شب قبل، باخود می گفتم: نگرانم به خاطر ناشکری ما و برخی مسئولین، خداوند قراردادش را با جمهوری اسلامی فسخ کند! با اینکه نه ایرانی بودند، نه مقیم ایران و نه مورد حمایت جمهوری اسلامی، اما آرمانگرایی و حرارت انقلابیشان شبیه ابتدای انقلاب خودمان بود. گویا جوانه های انقلاب خمینی کبیر در حال رویش در سایر سرزمینهای اسلامی است و انگار قرارداد خدا با جمهوری اسلامی تازه به اجرا رسیده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚مقام معظم رهبری: نگذارید ضدانقلاب و دشمن، از انقلاب شما هویت‌زدایی کند. نگذارید حقیقت انقلاب را واژگونه نشان بدهد. غلط نشان بدهد.
خودتو نکُش... سلسله جلسات دل شناسی موضوع جلسه: طهارت قلب
🔴 ظریف یا استاد تحلیل های اشتباه 👇👇👇👇👇👇 ☑️اگر تحلیل‌های جناب ظریف درست بود: 🔹سال ۹۴ پیش‌بینی نمی‌کرد "سوریه سقوط می‌کند." 🔸در همان سال "اطمینان نمی‌داد آمریکا از برجام خارج نمی‌شود." 🔹در سال ۹۸ پیش بینی نمی‌کرد "در صورت پاسخ ایران به شهادت حاج قاسم، جنگ می‌شود." 🔸در سال ۹۹ پیش‌بینی نمی‌کرد "اگر غنی‌سازی ۲۰ درصد آغاز شود ترامپ به ایران حمله خواهد کرد." 🔹در همین سال پیش‌بینی نمی‌کرد "اگر قانون اقدام راهبردی تصویب شود، آژانس قطعنامه صادر کرده و پرونده ایران به شورای امنیت می‌رود." 🔸در آذر ۹۹ پیش‌بینی نمی‌کرد "هدف اسرائیل از ترور شهید فخری زاده، بهم زدن رابطه ایران و آمریکا در دوره بایدن است پس نباید پاسخ داد." 🔹وقتی پیش‌بینی‌های پیاپی یک فرد این چنین اشتباه باشد، چگونه انتظار می‌رود که پایه‌های تحلیلی وی درست باشد؟
کدام رئیس جمهور ایران توسط اروپا به دادگاه احضار شد؟ محمد خاتمی رئیس جمهور ایران که تنها فرد علاقه‌مند به روابط با اروپا شناخته می شد، توسط اروپا به دادگاه احضار و در همان زمان ایران توسط آمریکا در محور شرارت معرفی شد.!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم فیلم دوربین‌های مداربسته از آیلار حقی که در حالت نامتعادل از ماشین دوست پسرش پیاده میشه و ... هنوز که هنوزه میگن این دختره رو نظام کشته و انداخته اونجا!!! اونی که خواب هست رو میشه بیدار کرد، ولی اونی که خودشو به خواب زده رو نمیشه!!
دلانه✨ از آیت الله حائری شیرازی نقل شده که: در سنه‌ی ۱۳۵۲ یا ۱۳۵۴ روزی در زندان چشم‌هایم را بسته بودند و دوره بازجویی طولانی ای داشتم که در آن روزهای خاص، شبی حالم خیلی سخت بود. مجلسی را دیدم که امام خمینی در آنجا درس می‌دادند و صحبت می‌کردند و روحانیون هم زیاد بودند. سیدی وارد شد، امام جلوی او راست‌ قامت روی منبر ایستاد و سه بار فرمود الامان، الامان، الامان یا صاحب الزمان! من متوجه شدم وجود مقدس حضرت امام زمان بوده. از فردای آن شب روش بازجویی عوض شد. یکی از صلحا گفت که امام (ره) برایت امان گرفته است. این خیلی مقام است که امام(ره) واسطه‌ی فیض می‌شود! این، معنی نیابت است؛ یعنی بین امام (عج) و امت حائل است و امت از این طریق به امامش می‌رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مگس های جاسوس رژیم صهیونیستی، برای ترور فرماندهان مقاومت.....🔻 مگس های جاسوسی ،که حتی می توانند به راحتی وارد مقرها شوند. بچه های حزب الله لبنان تاکید کردند که مانند این مگس ها را در خانه های خود مشاهده کردند ،ولی به سرعت پرواز کرده و از خانه ها خارج شدند!؟
شبنامه 1227 - @mrtahlilgar.mp3
11.9M
🚨 خیلی مهم / اسماعیل زهی کار را با طالبان و عناصر طالبان بسته / در زاهدان چه خبر است؟ شبنامه / همزمان با بحران در مرزهای شرقی ایران شاهد اتفاقاتی در زاهدان هستیم / به نظر میرسد کاملا عامدانه اسماعیل زهی را با وجود آرام شدن فضای ایران فعال نگه داشته اند / بین اسماعیل زهی، تجزیه طلبان بلوچ که ۹ ماه پیش فیلم حضور مسلح پشت مرزهای ایران منتشر کردند و طالبان چه ارتباطی وجود دارد؟
.تا سال ها كسى نمى دانست كه چرا آيت الله گلپايگانى در حين نماز بر پيكر امام ناگهان سكوت كردند،ديگران تصورشان اين بود كه ايشان فراموش كردند،چند بار عبارات را درگوش ايشان تكرار كردند اما آيت الله همچنان سكوت كردند تا اينكه از ابتدا شروع به خواندن كردن!فرزند ايشان به حاج آقا قول داده بودند تا زمانى كه پدر در قيد حيات هستند راز را برملا نكنند،بعد از رحلت ايشان تعريف كردند كه مرحوم پدر در حين اقامه نماز ناگهان وجود نازنين حضرت حجت (عج)را مى بينند كه در حال خواندن نماز بر پيكر امام هستند!ايشان از بهت و حيرت زبانشان بند مى آيد!كه ناگهان خود حضرت ندا مى دهند آسيد محمدرضا ادامه بده!!!....
بسم الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد سلام علیکم جمیعا امروز قصد این رو دارم تا در مورد موضوعی صحبت کنم که شاید پاسخ سوال خیلی از شما عزیزان باشه حتما تا آخر بحث همراه ما باشید همه ما شنیدیم که در آخرالزمان غربالی اتفاق خواهد افتاد که منجر به سقوط خیلی از مردم میشود حالا سوال اینجاست چیکار کنیم که به سلامت از غربال آخرالزمان عبور کنیم ؟ و اصلا چیکار کنیم که در آخرالزمان پاهامون نلرزه بلاشک این سوال خیلی از کسانی است که به ظهور چشم دارند و امیدوارند که به سلامت به ساحل ظهور برسند و اما جواب: خداوند متعال در قرآن مجید میفرماید : ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم ترجمه ساده اش این میشه که هر کس خدا رو یاری کنه ، خداوند نیز اون رو یاری میکنه و ثبات قدم به اون عطا میکنه پس اگر به دنبال ثبات قدم در آخرالزمان هستیم باید خدا رو یاری کنیم حالا سوال مهمتر اینجاست که : چطوری خدا رو یاری کنیم ؟ جواب: برای یاری خدا باید به پا خواست و جهاد کرد پس جهاد ، راه یاری خداست و اینکه این جهاد در زمان کنونی چطور باید باشه رو ولی زمان مشخص میکنه به فرموده ولی زمان : هر تلاشی که در تقابل با دشمن باشه جهاده حالا جهاد کنونی ، جهاد در جنگ نرمه و ابزار جنگ نرم ، جهاد تبیین است وقتی ولی زمان جهاد تبیین رو فوری قطعی همگانی میدونن، پس هیچکس نمیتونه بهانه بیاره برای شرکت در این جهاد جهادی که مرد و زن نداره و همه میتونن توی این جهاد شرکت کنند حالا دلیل این همه تاکید برای شرکت در این جهاد چیه؟ رفقا حضرت آقا دیروز تلویحا خبر از اتفاقاتی در ماههای آینده دادن که باید آماده بود و یا آماده شد پس هر چه الان در جهاد تبیین تلاش کنیم هزینه کمتری خواهیم داد و اما یک نکته مهمتر اینکه اگر بخواهیم سرباز امام زمان عج باشیم باید تمام تلاشمون رو در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی به کار بگیریم یعنی بریم تمام مولفه های تمدن سازی رو مطالعه کنیم مثل: اقتصاد اسلامی سبک زندگی اسلامی فرهنگ اسلامی طب اسلامی معماری اسلامی حقوق و قانون اسلامی سیاست اسلامی و... و از الان شروع کنیم به تبیین و ساختن ساختار های اجرایی برای تحقق این امر برای سربازی امام زمان عج باید دوید باید مطالعه کرد و باز هم میگم جهاد تبیین ، نصرت الهی است و خدا وعده داده که کسی که خدا رو یاری کنه ، ثابت قدم کنه پس میشه نتیجه گرفت شرط اثبات قدم در آخرالزمان شرکت در جهاد تبیین است رفقا آماده بشید برای سربازی امام زمان عج خبرهایی در راه است والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته #⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مردان میدان.... نه درجه ای ،نه تیپ و هیکل آنچنانی ،نه تجهیزات پیشرفته و امکانات خاصی.... یه تعداد آدم های معمولی خداوند سربازان و یاوران دینش را از میان کسانی انتخاب می‌کند که با زاویه دید عینک ما مردم معمولی هستند اینها در برابر جبهه جهانی کفر و الحاد و تکفیر پیروز شدند شاید دیدن چهره این شهدا حالمان را خوش کند
⭕️ یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد گرامی باد.