eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆سخنان، مرحوم علامه ی ذوالفنون آیت الله حسن زاده آملی در مورد رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی امام خامنه ای( مدظله العالی )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆وقتی نلسون ماندلا رئیس جمهور اسبق آفریقای جنوبی، امام خامنه‌ای را رهبر من خطاب می کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پناهیان: قانون و ساختار های کشور باید تغییر کند! ♦️بنده بسیاری از جوانان جهادی و آتش به اختیار را میشناسم که وقتی وارد این دولت شدند، گیر کردند، بروکراسی جلوی فعالیتشان را گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پناهیان: بدنه مدیران میانی کشور همچنان در زمام بروکرات هایی است که همچنان درگیر بروکراسی های کور هستند ♦️جایگاه ۳۰۰ هزار مدیر میانی کشور به دست نیروهای جهادی و انقلابی نیافتاده است و همچنان در اختیار مدیران بروکراتی می باشد که قائل به بروکراسی های کور هستند.
«حکم ماموریت» ☫از فرمانده کل قوا به جوانان انقلابی 📜 شما افسرهای جنگ نرمید - آنجایی که احساس میکنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمیتواند درست مدیریّت کند، آنجا آتش‌به‌اختیارید یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید. 🔰مصادیق ماموریت: 👈خلق پُستهای ارزشی و انقلابی از منابع اصیل دینی و نشر و اشاعه ی آن در فضای مجازی 👈مجادله احسن با افراد و گروه های ضاله با بینات و محکمات اسلامی 👈گزارش گردانندگان سایت و کانالهای ضاله و معاند به دستگاه های امنیتی. 👈ایجاد هسته های سایبری با فناوریهای نوین؛ برای هک و مسدود کردن سایت و کانال های مروج فساد و فحشاء 👈امر به معروف و نهی از منکر مسئولان و گزارش تخلفات احتمالی به مراجع قانونی و قضائی. 👈برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد مطالبه گری عمومی از مسئولان در جهت بسط عدالت اجتماعی 👈پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب برای عملیاتی شدن آن در تمامی سطوح اجتماعی و حاکمیتی
اسم جنس پارچه "لنین" هست و احتمالا وارداتیست و با همین نقوشی که در تصویر میبینید، فراوان چاپ شده نقوشِ شیطان پرستی و کابالایی صهیونیستی در احضار اجنه شیاطین و ارتباط با آنها از بعضی از این نقوش استفاده می‌کنند(اسرائیل و انگلیس) این مدل پارچه را مُد کردن که در روح و روان انسانها و جذب آنها به سمت شیاطین تأثیر گذار است 🔴 در انتخاب پارچه دقت کنید این طرح اخیرا در بازار به وفور دیده شده
1.29M
⛔️ نقوش پارچه و نماد شیطان و اجنه وصهیونیستی ... 🎙 به شبهه در مورد نقوش پارچه های لنین وارداتی یا تولید داخل صوت وپاسخ استاد ستوده بزرگوار را استماع نمایید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این پرنده بال‌هاش رو باز میکنه تا جلوی حرکت تراکتور رو بگیره! مادر در هر کالبدی زیباست!🌸 الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
🔴 صرفا جهت تامل... ظریف و روحانی می‌گفتند:"قانون مجلس و غنی‌سازی 20 درصدی، چالش بین‌المللی، سیاسی و حقوقی برای ایران ایجاد می کند"!؟ امروز که ذخایر غنی سازی 20 درصد به 500 کیلو ،و 60 درصد به 100 کیلو رسیده ،گروسی گفته، همکاری ایران و آژانس معقولانه است،و نحوه برداشت نتانیاهو هم به ما ربط ندارد! عجب چالش بزرگی!
✳️✳️✳️بصیرت بصیرت✳️✳️ ✅ایستادن در برابر گرگ، شجاعت می‌خواهد. ✅و دفع خطر موریانه بصیرت! ✅"بصیرت" سواد نیست "بینش" است. ✅"بصیرت" یعنی دفاع همه جانبه از لایت ومطیع امر ولایت و درنهایت تنها نگذاشتن ولایت. ✅"بصیرت"یعنی اینکه درکل وجزء جامعه نگاهت به "شخصیت"ها نباشد، بلکه همواره به "شاخص"ها چشم باشد. ✅"بصیرت"،یعنی اینکه بدانی حتی مسجد می‌تواند "مسجد ضِرار" باشد .و پیامبر آن را خراب کند. ✅"بصیرت" یعنی اینکه بدانی جانباز صفین می‌تواند قاتل حسین در کربلا باشد! ✅ملاک حال فعلی افراد است. ✅"بصیرت" یعنی اینکه" مالک اشتر"ها را به تندروی و "ابوموسی اشعری"ها را به اعتدال نشناسی! ✅"بصیرت" یعنی اینکه بدانی معاویه ها، به سست عنصرهای سپاهِ علی(ع) دل بسته‌اند! ✅"بصیرت" یعنی اینکه بدانی: تاریخ تکرار می شود، نه با جزئیاتش، بلکه با خطوط کلی اش پس سعی کنیم بصیرت داشته باشیم. ✅قال امیرالمؤمنین ع): مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ «عَدُوِّهِ». ✅حضرت علی (ع) فرمود: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد! ⬅️منبع:عيون الحكم و المواعظ (لليثي)، ص: 441.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👨‍👩‍👧‍👧👨‍👩‍👧‍👧چند تا چند تا بگیرید شاگردان مکتب مولوی عبدالحمید در مساجد، کلاس جبرانی برای چندهمسری می گذارند و تک همسری را به عنوان فرهنگ غربی می‌دانند و اینگونه در صدد پیشی گرفتن جمعیت اهل سنت بر شیعیان هستند.
جزئیات کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردی در شهرداری رئیس شورای‌عالی استان‌ها: 🔹۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است. یکی از موضوعات بحث باملند است که قیمت آن حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده اما قیمتی که برای آن ۶۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاشته بودند. 🔹پارکینگ چیتگر هم رقم آن حدود ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است. این اقدامات در شهرداری تهران آغاز شده و ادامه دارد. تا پایان امسال ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود.
❌❌❌یکی از برکات فتنه مهسا امینی، رسوا شدن امید دانا در ادعایش ،در مورد عشق به ایران و رهبر و طرفداری از شیعه بود! 👈موضعی که باعث شده بود،که انصاف و عقل ، حکم کند که به او، به چشم یک کافر و مرتدی که در برخی موارد مفید است نگاه شود. و از مواضع خوبش در این بخشها استقبال نیز شود .با این استدلال ،که او و امثال او، سلاح خوبی می توانند باشند.اما هرگز چراغ نخواهند بود. 👌اما از برکات فتنه این بود ،که ایشون بعد از فتنه با فحش علنی به رهبری و نظام ،و تمسخر اسلام، چهره ی واقعی خود را نشان داد ! 👈 این درحالی بود ،که او پیش از این ، از رهبری به عنوان «ایزد نشان خامنه‌ای» یاد می کرد ! و بارها خود را فدایی او اعلام می‌نمود. و معتقد بود شیعه، یک مذهب بسیار خوب است، و نباید به باورهای شیعه توهین کرد!
باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتازانید.
💢 مهیب تر از فتّاح 🔹محافل آمریکایی و صهیونیستی تا دو سه سال قبل، ماموریت داشتند پیشرفت های امید بخش ایران در حوزه دفاعی را انکار کنند و مثل "برایان هوک" نماینده ویژه امریکا در امور ایران، بگویند تصاویر موشک ها "فتوشاپ" است. ♦️اما حالا دیگر نه احمقی جرئت می کند آن ادعا را تکرار می کند و نه کسی می پذیرد. 🔹ابهت و شتاب موشک ها و پهپاد های نقطه زن ایران، موجب شده تا کسانی مانند "یوزی رابین" (مدیر سابق برنامه موشکی اسرائیل) بگویند به احترام فناوران نابغه ایرانی، کلاه از سر بر می دارند. ♦️ایران چندی قبل، از موشک خیبر، و امروز از موشک هایپرسونیک "فتّاح" (گشاینده/ فتح کننده) رونمایی کرد که ۱۴۰۰ کیلومتر بُرد، و ۱۳ تا ۱۵ ماخ سرعت دارد. 🔹محافلی مانند روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، این بار به جای انکار واقعیت، محاسبه کرده و نوشته اند که موشک های فرا صوت ایران، ظرف ۴۰۰ ثانیه به تل آویو و حیفا می رسند؛ ♦️البته، محاسبه ناقصی است. موشک ها قرار نیست فقط از داخل ایران شلیک شوند و بنابراین، فاصله شلیک و اصابت موشک های نقطه زن، چند برابر کمتر از آن ۴۰۰ ثانیه خواهد بود. 🔹اما سرعت موشک فراصوت فتّاح، با همه خیره کنندگی اش، در برابر رویداد بزرگ تر، یعنی "وارونه شدن معادلات"، به مراتب کوچک تر به نظر می رسد. اتفاق مهم تر، روند معجزه آسای تولید قدرت در ایران، با پیشران "ایمان و امید" است که تحریم ها را به سُخره گرفته است. ♦️کشوری که تحریم تسلیحاتی شد تا نتواند ابتدایی ترین نیاز های دفاعی خود را بخرد یا بسازد، حالا رونمایی از گوشه ای از توانمندی هایش، کابوسی غیر قابل انکار برای رژیم صهیونیستی و نیروهای تروریست آمریکایی فراهم ساخته که نمی دانند دست ایران چقدر پُر است. 🔹اکنون سطح چالش غرب، دیگر این نیست که چگونه مانع خرید سیم خاردار و سلاح های ابتدایی از سوی ایران شود، بلکه هراسان است که ایران پس از پیروزی در جنگ جهانی سوریه و عراق و لبنان و یمن، سرنوشت جنگ آمریکا و روسیه در مرزهای شرقی اروپا را تعیین کند. ♦️قابل تامل تر این که آمریکا همین حالا، در به در مذاکره است و واسطه می فرستد تا هر چه زودتر، لااقل درباره برنامه هسته ای شتابان ایران توافق کند. آمریکا دیگر -به پشتوانه برخی دولتمردان منفعل ایرانی- واگذاری توانمندی دفاعی و موشکی را، شرط توافق نمی داند و نمی تواند بر آن مبنا گروکشی بکند. 🔹دیپلمات سابق را که هنوز خواب ترکمانچای می بیند و می خواهد با امثال ایلچی بیگ، میرزا آغاسی، میرزا آقاخان نوری، ملکم خان و وثوق الدوله کورس بگذارد، بیدارش کنید؛ اگر که خود را به خواب نزده باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من شما بانوان را به رهبــــری قبول دارم! 🔰 اگـر شما زن‌ها خوب شدید، هم مردها خوب خواهند شد، هم بچه‌ها. و کشورها بسته به وجود زن است. ✅ کلیـــد حل مشکـل، و کلیـــد تداوم انقلاب ،دست شما زن‌هاست! 💠 امام خمینی (ره)
مشخصات موشک بالستیک هایپرسونیک " فتاح"
🔵 سلام بر یاران بی تکرار 🔴 🌹کالبد شکافی موشک هایپر سونیک🌹 🔹توان عبور از جو زمین 🔹دارای برد 1400 کیلو متری 🔹قابلیت مانور پذیری بالا 🔹دقت بسیار بالا در اصابت به هدف 🔹تنها 4 کشور از آن برخوردارند 🔹قابلیت سرعت بسیار فوق العاده 🔹توان عبور از همه سامانه های ضد موشکی امریکا ، اسرائیل و.. 🔹کم نظیر ترین موشک دنیا 🔹ظرف 400 ثانیه به اسرائیل می رسد 🔹از جهات و ارتفاع های متفاوت حرکت می نماید 🔹از سوخت جامد استفاده می کند 🔹ساخت داخلی است 🔥کرم های سر قلاب غرب ( خود تحقیری های داخلی ) بشدت ناراحت و از تبلیغ آن در فضا و رسانه های زنجیره ای خودداری می کنند 🔥نگرانی های رژیم صهیو نیستی و امریکا از رونمایی این موشک شدت گرفته است . 🔥اسرائیل 🔥 ایران با موشک های خودما را از همه جهات محاصره کرده است 🌹 هیچ کس بی آنکه سعی کند، به زیارت آفتاب نمی رود ! ▪️دانیل کافمن ▪️ محقق اسرائیلی و امریکایی می گوید : کار اسرائیل تمام است !
🔴 سردار حاجی‌زاده: همکاری سپاه و دولت در به اندازه نبوده 🔻حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه: همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم. 😐😐😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشریح جزئیاتی مهم از موشک هایپرسونیک فتاح هوافضای سپاه از سوی سردار حاجی‌زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فکر می‌کنید این فیلم مربوط به کدام استان ایران باشد؟ ⭕️ اینجا شهر کارگیل هند است. نماینده رهبر ایران در هند به آنجا رفته و اهالی این شهر دو طرف جاده با شعار دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست به استقبالش آمده‌اند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑باید این انقلاب از کثافت ها پاک شود! باید این نظام از وجود بنی صدرهایی در لباس روحانیت، در لباس دلسوزی نظام پاک شود ! ✍جوانان انقلابی باید هوشیار باشند، تا در دام مغزهای پوسیده غربگراها نیفتند!