eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ استحاله زنان، روش فرانسه برای استعمار الجزایر ⁉️ 👤فرانتز فانون (روانپزشک و روشنفکر ضد استعماری)، دکترین استعمار فرانسه در الجزایر را به شرح زیر توصیف کرد: "اگر می خواهیم ساختار جامعه الجزایر و ظرفیت مقاومت آن را از بین ببریم ، اول از همه باید زنان را فتح کنیم; ما باید برویم و آنها را در پشت حجاب پیدا کنیم ، جایی که آنها خود را پنهان می کنند و در خانه هایی که مردان آنها را از چشم دور نگه می دارند."‼️
🔺شرایط اروپا خوب نیست؛ اسرائیل وضعیت بسیار شکننده ای را تجربه میکند؛ آمریکا در تایوان با چین، در شبه جزیر کره با کره شمالی، در اوکراین با روسیه و در غرب آسیا با محور مقاومت به مشکل خورده و اعراب خلیج فارس نیز بازی شرقی در پیش گرفته اند؛ جبهه غرب امروز به مراتب ضعیفتر از گذشته است!
| جریان قرآن‌سوزی در نزد ما عزاداران سیدالشهدا(ع) ادامۀ همان آتش زدن خیمه‌های حسین(ع) در کربلاست. صهیونیست‌ها دیگر نمی‌توانند پشت سر ایادی خود در کشورهای اروپایی پنهان شوند. دوران انتقام نزدیک است؛ شاید پایان دوران سلطۀ جهانی صهیونیزم به همین بهانه‌ها رقم بخورد.
🔥در میان شما یک مسلمان نیست؟ ؟ 🔻روزنامه سازندگی در ۲۸تیرماه۴۰۲ و در روز اول با تیتر صریح در صفحه اول خود مستقیما به اسلام حمله کرد. 🔻«اسلام گرایی افراطی» یک طعنه بی شرمانه به عمل حداکثری به مفاهیم معارف اسلام است و کاملاً با «افراط‌گرایی به نام اسلام» که جریانی ساخته و پرداخته دشمنان اسلام است متفاوت است. 🔻به عبارت دیگر تحقق اسلام هدف واضح پیامبر اسلام و اهل بیت بود که در نهایت در عصر ظهور اتفاق می‌افتد. 🔻پیشنهاد هر چیزی به عنوان ملاک و معیار عمل به جای اسلام، نشان می‌دهد که مدعیان آن پیشنهاد، اسلام را دین دوم خود می‌دانند! 🔻حال سوال اینجاست که سران اصلاحات که عموماً تا بلغت الحلقوم از بیت المال مسلمین بهره مند بوده اند، چرا با پول بیت المال مسلمین به اسلام حمله می کنند ؟ 🔻آیا روحانیون اصلاح طلب زنده نیستند که می‌بینند دوستانشان اینگونه به اسلام حمله می‌کنند و آنها ساکتند؟ آیا به میثاق طلبگی و سربازی امام عصر و دین اسلام پایبندند؟ 🔻وجود سلیقه های مختلف سیاسی در چارچوب نظام و قانون اساسی کاملا ضروری است ولی وزارت ارشاد با چه توجیهی ازبیت المال مسلمین برای حمله صریح به اسلام به این روزنامه‌ها پول می دهد؟ آیا این آتش تهیه حمله به محرم حسینی بود؟ 🔸پ.ن: انتهای راه غربگرایی، بی دینی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نسخه ای که مکرون برای اغتشاش ها در ایران می پیچید، امروز گریبان خودش را در فرانسه گرفته است ▫️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید بهشتی: باید تلاش کنیم تا از در و دیوار انگیزهٔ فساد نبارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قانون برای پارکینگ ما قانون است اما در سطح جامعه خیر... 🔸مراقب اباهه گری و مشروعیت بخشی به برخی معاصی زیر پرچم سیدالشهداء باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 جوجه کلاغ‌هایی که باعث بی‌آبرویی صدام شدند! به مناسبت سالگرد شهادت عباس دوران
26.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بزرگترین مشکل غرب در حوزه‌ زن ،هستی شناسی زن است اندیشمندان غربی خود را از وحی جدا کرده اند تا بتوانند زن آزاد را تعریف کنند اما واقعیت آن است که این انفکاک از دین غرب را دچار سردرگمی در تعریف زن و سبک زندگی مناسب با زن خلقت کرده است.بزرگترین سند ادعای ما جملات عجیب و غریب بزرگترین اندیشمندان غربی است‌ که‌ بر اساس تجارب شخصی و شکست های بزرگ و کوچک خود در رابطه با زنان رسیده اند و تعریف کرده اند. لذا نه آزادی هایشان زن را به خوشبختی رسانده و نه تحکم های مردسالارانه آنها روی خوش به زن غربی نشان داد ‌ ⏪کلیپ فوق مجموعه ای از نگاه اندیشمندان غربی به زن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت اینترنشنال از عزاداری‌های پر شور ایرانیان در محرم و توهین آشکار این شبکه ضد ایرانی به مردم: 🔺️عزاداری‌ها در ایران اجباری است! 🔺️بردن بچه‌ها در هیئت‌ها شامل نقض حقوق کودکان است! 🔺️مردم به خاطر پول برای امام حسین عزاداری بر پا می‌کنند!
پنجه بر خورشید کی اثر دارد ‌ در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم جانم_فدای_قرآن 🌹
. 💢 خاتمی کجا و غیرت آیت الله صانعی؟! 🔹خاتمی امروز به بهانه حضور در مراسم تشییع آیت الله حسن صانعی (ره)، به حسینیه جماران رفت. 🔹مرحوم صانعی، با حکم امام خمینی (ره) رئیس بنیاد پانزده خرداد، و با حکم رهبر انقلاب، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. 🔹تعیین جایزه برای اعدام سلمان رشدی ملعون (پس از حکم تاریخی حضرت امام)، نشانه غیرت دینی مرحوم صانعی است. 🔹این غیرت اسلامی را مقایسه کنید با: 🔻سکوت خاتمی در مقابل اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک؛ 🔻ملاقات فروردین ۱۳۸۸ با فوگ راسموسن (نخست وزیر وقت دانمارک و دبیرکل سابق ناتو) در اسلامبول و اصرار به دست دادن با وی، در حالی که راسموسن، از کاریکاتورهای توهین به پیامبر اعظم (ص) حمایت کرد؛ 🔻و سردمداری خاتمی در فتنه سبز که سرانجام به حرمت شکنی در روز عاشورا (دی ماه ۱۳۸۸) انجامید، و حاضر نشد این اقدام عناصر وابسته به فرقه بهائیت و سازمان منافقین را محکوم کند. 🔹حضور در مراسم تشییع یا ختم شخصیت ها که معمولا با شرکت چهره های موجه همراه است، خاتمی را از خیانت هایی که در دولت خود و سپس فتنه های سیاسی متعدد مرتکب شده، تبرئه نمی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار جدی رهبر انقلاب مثل توابین نباشید ،به موقع عمل کنید...
36.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قرآن کتاب عزت و سعادت 🔹 حاج سیدرضا نریمانی 🔸 شاعر: داوود رحیمی ♦️مراسم عزاداری دهه اول محرم ١۴٠٢ 📅 جمعه ٣٠ تیرماه ١۴٠۲
🔺تعدادی سلبریتیها در حمایت از محرم استوری گذاشته اند؛ نیازی به تشکر و قدردانی نیست. این وظیفه چهره معروفی است که با پول حکومت اسلامی رشد کرده؛ یک روز جو زن زندگی آزادی است آن طرفی میشوند، یک روز قانون بر آنها سخت میگیرد به این طرف گرایش پیدا میکنند. قانون حاکم باشد همه آدم میشوند!
💕دکتر شریعتی میگوید ؛ در حادثه کربلا با سه‌ نمونه شخصیت روبرو می‌شویم. اول: حسین (ع) حاضر نیست تسلیمِ حرفِ زور شود. تا آخر می‌‌ایستد. خودش و فرزندانش کشته می‌شوند. هزینه انتخابش را می‌‌دهد و به چیزی که نمی‌خواهد تن‌ نمی‌‌دهد. از آب می‌گذرد، از آبرو نه‌ دوم: یزید همه را تسلیم می‌خواهد. مخالف را تحمل نمی‌‌کند. سرِ حرفش می‌‌ایستد. نوه‌ پیغمبر را سر می‌‌ٔبرد. بی‌ آبرویی را به جان میخرد تا به چیزی که می‌‌خواهد برسد سوم: عمرِ سعد به روایتِ تاریخ تا روز ٨ محرّم در تردید است. هم خدا را می‌خواهد هم خرما، هم دنیا را می‌خواهد هم اخرت. هم می‌خواهد حسین (ع)را راضی‌ کند هم یزید را. هم اماراتِ ری را می‌خواهد،هم احترامِ مردم را. نه‌ حاضر است از قدرت بگذرد،نه‌ از خوشنامی. هم آب می‌خواهد هم آبرو. دستِ آخر اما عمرِ سعد تنها کسی‌ است که به هیچکدام از چیزهایی که می‌خواهد نمی‌‌رسد. نه سهمی از قدرت می‌‌برد نه‌ از خوشنامی ما آدمهایِ معمولی‌ راستش نه جرات و ارادهِ حسین (ع) شدن را داریم، نه قدرت و ابزارِ یزید شدن را اما در درونِ همه ما یک عمرِ سعد هست! من بیش از همه از عمر سعد شدن میترسم....!
35 سال بعد از پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی، رهبر انقلاب امروز در پیامی حکم اشد مجازات را برای عامل جسارت به ساحت مقدس قرآن در سوئد صادر کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞📽📻 -کوتاه- 📜موضوع: چرا دشمن قرآن را می سوزاند؟ ✅ مگه دین یک امر شخصی نیست پس چرا با اسلام دشمنی می کنند؟ 🎙 سخنران:حجة الاسلام محمد رضا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مسجد مکّی زاهدان (= مسجد ضرار ایران)؛ وکیل مدافع سرسخت «یزیدِ» پلید! در این کلیپ عبدالمجید ترشابی مشهور به مرادزهی سخنگوی مسجد ضرار مکّی اعلام کرد که یزید خلیفه ی عادلی بود که توسط معاویه و صحابه بهشتی انتخاب شد و هیچ جنایتی هم نکرده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اطلاعات نظامى MILITARY INFO: مدافعان امنیت، فداییان حسین تصاویری از سینه زنی و عزاداری مدافعان امنیت در حسینیه معلی که ماندگار شد ... به من و تو چه ربطی داره ؟ میخواد ده روز امام حسینی باشه . . میخواد ده روز اصلا گناه نکنه ! شاید این ده روز مثلِ خیلیا شروعِ توبه و تحولش شد . . امام حسین فقط برای ما نیس ! جنونی بِالحسین دلیلُ عقلی :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مسلمانان در انگلیس با تجمع اعتراضی برابر سفارت سوئد در لندن، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.
👌 سخنان قابل تأمل آیت الله جوادی آملی درباره تفاوت «امر به معروف و نهی از منکر» با «تعلیم و تبلیغ» 🔻مسأله امر به معروف، غیر از مسأله تعلیم و تبلیغ و امثال ذلک است. «تعلیم» برای این است که ما جاهل را عالم کنیم. «تبلیغ» برای این است که اگر به او نرسیده، به او برسانیم. تنبیه غافل این است که اگر او غفلتی دارد، متوجه‌اش کنیم. 🔻اما «امر به معروف» برای این است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می‌کند. او که جاهل نیست، او که غافل نیست، او که ساهی [سهو کننده] و ناسی [فراموش کننده] نیست ما آیه و روایت بخوانیم. هر کدام از اینها باشد، دیگر داخل در مسأله امر به معروف و نهی از منکر نیست. 🔻امر به معروف برای جایی است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می‌کند. آن وقت ما دیگر معلم نیستیم؛ ما مرشد نیستیم؛ ما مبشر نیستیم؛ ما منذر نیستیم؛ ما فرمانده‌ایم؛ امر می‌کنیم. بر او واجب است که حرف ما را گوش دهد، چون ما داریم امر می‌کنیم. 🔻اگر ما به کسی گفتیم را رعایت بکن، رعایت نکرد، دو تا گناه کرد؛ یکی "قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ" را عمل نکرد. یکی فرمان ما را اطاعت نکرد. ✨
⚫️ هیئت سکولار شب عاشورا وقتی در سخنرانی هیئت، واعظ در حال صحبت در مورد مسائل سیاسی روز و دشمن شناسی بود، یکی از هیئتی ها فریاد زد: آقا جلسه را سیاسی نکن، ما برای اشک بر حسین آمده ایم نه سیاسی بازی، روضه ما را خراب نکن بگذار برای غربت حسین اشک بریزیم! متاسفانه تعدادی دیگر هم با او همراه شدند 😔ناگهان بیاد این واقعه تلخ تاریخی افتادم؛صحنه به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریزی در شهر تبریز بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند. عده ای زنجیر زن، عده ای سینه زن و عده ای قمه زن..... فرمانده روس اینگونه گفت: میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما می آمد !! اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند زنجیر و سینه و قمه زدند و به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند. آری این است نتیجه اسلام سکولار، این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که به شدت به دنبال ان است و برای آن میلیاردی هزینه میکند. براستی در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل و آمریکا نباشد ابن زیاد سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه می زند... آری این است نتیجه بی بصیرتی و هیئت سکولار!
🔺تماس تلفنی وزیر خارجه سوئد با وزیر امور خارجه ایران: این اقدام موضع سوئد نیست/عبداللهیان: فرد اهانت کننده باید محکوم شود وزیر خارجه سوئد: 🔹نخست وزیر و بیانیه رسمی وزارت خارجه سوئد به صراحت اعلام کرده که این اقدام موضع دولت سوئد نیست. 🔹پلیس سوئد مجوز برگزاری تجمعات را صادر می کند و احدی در سوئد برای اهانت به قرآن مسلمانان مجوز نداده است. 🔹این فرد سوءاستفاده کرده است و ما آن را محکوم می‌کنیم. عبداللهیان وزیر امور خارجه: 🔹بی حرمتی به قرآن کریم و دیگر کتب و مقدسات ادیان الهی در هر کجا، توسط هر شخص و تحت هر شرایطی قویا محکوم است. 🔹فرد مرتکب اين اهانت غیر قابل بخشش باید دستگیر، محاكمه و پاسخگوی اقدامات خود باشد. ♨️در غير اين صورت سوئد بايد منتظر تصميمات قاطع كشورهای اسلامی باشد.