eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📍دلیلی بر اثبات نقش یهود در شهادت امام حسین علیه‌السلام 1️⃣ در یکی از زیارت مطلقه امام حسین علیه‌السلام با سند معتبر چنین می‌خوانیم: 👈 و اَشْهَدُ اَنَّ الَّذینَ سَفَکُوا دَمَکَ، وَ اسْتَحَلُّوا حُرْمَتَکَ، مَلْعُونُونَ مُعَذَّبُونَ عَلى لِسانِ داوُدَ وَ عیسَى بْنِ مَرْیَمَ، ذلِکَ بِما عَصَوْا وَ کانُوا یَعْتَدُونَ. (کامل الزیارات، باب ٧٩، صفحهٔ ٢٠٩، حدیث ۶) 🌹 و گواهى می‌دهم که حقّاً آنان که خونت را ریختند و حُرمت تو را از بین بردند ملعون و معذّب هستند بر زبان داوود و عیسى بن مریم و این به‌خاطر آن گناهى است که کردند و مردمى تجاوزکار بودند. 2️⃣ اکنون سؤال اینجاست که چه کسانی توسط حضرت داوود و عیسی بن مریم سلام‌الله‌علیهما لعنت شده‌اند؟ 3️⃣ پاسخ این سؤال نه به کنایه، بلکه صراحتاً در آیهٔ شریفهٔ ٧٨ سورهٔ مبارکهٔ مائده آمده است: 👈 لعِنَ الَّذِینَ کفَرُوا مِنْ بَنِی إِسْرَائِیلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَ عِیسَى ابْنِ مَرْیمَ ذَلِک بِمَا عَصَوْا وَ کانُواْ یعْتَدُونَ 💥کافران از به زبان داود و عیسی بن مریم لعنت شدند، لعنت شدنشان بدین سبب بود که [از فرمان های خدا و پیامبران] سرپیچی کردند، و همواره [از حدود الهی] تجاوز داشتند. 🔸 گرچه این دلیل به تنهایی برای اثبات نقش محوری در حادثهٔ جانسوز کافی است، اماسایر مستندات این ادعا را می‌توانید در یادداشت «اثبات نقش یهود در شهادت امام حسین (ع)» بخوانید: https://jscenter.ir/judaism-and-islam/jewish-intrigue/7005
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 نابودی اروپا نتیجه دنباله‌روی و تبعیت کشورهای اروپایی از آمریکاست!! 🔹 راشل مارسدن تحلیلگر سیاسی کانادایی شبکه راشاتودی: رهبران اروپایی، تحت فشار واشنگتن برای آسیب زدن به روسیه اقتصادهای خود را قربانی کردند؛ سیاستمداران احمق اروپایی با تصمیماتشان اروپا را نابود خواهند کرد!
میلیون‌ها نفر این روزها توی خیابون های ایران مشغول عزادراین. دسته‌های طولانیِ سیاه پوش، موکب‌های پذیرایی و اطعام، هیئت‌های سینه زنی و... ولی بی‌بی‌سی وقتی می‌خواد مراسم عاشورای ایران رو نشون بده، این عکس رو می‌ذاره. تصویری که شاید یک در میلیون اتفاق بیفته. اولا ذات پلید و رذل انگلیسی‌ها و نوچه‌های وطن‌فروش فارسی‌زبونشون رو باید از همینجا شناخت، ثانیا اون وقتی که مراجع می‌گن توی عزاداری از کارهای سبک و موهن بپرهیزین، بدونیم که فکر همین‌جاهارو می‌کنن‌. 🔺عماد داوری دولت‌آبادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بیانات فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای در جمع مردم سیستان و بلوچستان در مورخه ۶/ ۱۲/ ۱۳۸۱ ::: نقشه‌ شوم اندو لسی کردن ایران اسلامی 📌 این بیانات تقریبا ۲۰ سال پیش مقام معظم رهبری هستش و در سال ۱۴۰۱ این حوادث در ایران رخ میدهد!!؟؟
📍 از سرنوشت آیت الله امجد عبرت بگیریم! ▪️امام خامنه‌ای در نشست برخی بزرگان گفتند توفان‌های تندی در راه است! با بزرگان پیوند داشته باشید و سپس نام آقای خوشوقت را به بزرگی یاد کردند. 🔻 آیت‌الله خوشوقت و آقای امجد به مجلس یکدیگر می‌رفتند؛ تا اینکه آقای خوشوقت به آقای امجد می‌گوید برخی سیاسیون مشکل‌دار به مجلس روضه شما می‌آیند که در نگاه مردم، بویژه جوانان، تایید شما از آنان بشمار می‌رود. آنها را نپذیر! ولی آقای امجد می‌گوید مجلس امام حسین (ع) است، نمی‌توانم که آنها راه ندهم! آقای خوشوقت می‌گوید اگر نمی‌توانی آنها را نپذیری، پس مجلس خودتان را تعطیل کنید! چون تایید باطل، حرام است! آقای امجد نمی‌پذیرد، آیت‌الله خوشوقت پیوند خود با آقای امجد را می‌برد و آقای امجد این چنین در ورطه گمراهی پیش می رود و...
ÇáæíÌæÇäÇíÑÇäíÌÓÊæÌæíÍÞíÞÊíÇÝÊäæÈÑÂäÇìÝÔÑÏäÇÓÊموسیقی.mp3
1.43M
🔹نباید گفت سلمان فارسی از فارس یا از ایران است، باید گفت فارس و ایران از سلمان فارسی است. مقام ایمان، مقام معرفت، مقام مجاهدت در راه خدا، پیگیری برای رسیدن به سرچشمه‌ی زلال حقیقت، آن چنان یک انسانی را بالا می‌برد که پیغمبر بفرماید: «سلمان منّا اهل البیت». ▪️بیانات‌ در دیدار مردم کازرون‌ ۱۳۸۷/۰۲/۱۶ ای 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بعضی‌ها به ما میگویند شما با فلان حرف و حرکت و تصمیم، دشمن‌تراشی کردید؛ نه، ما با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی دشمن‌تراشی کردیم! ما با مطرح کردن احکام الهی دشمن‌تراشی کردیم. ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ☀️(مدظله‌العالی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
solook8_1.mp3
17.5M
👇 دکتر_علی_تقوی جلسه_8 ◾️چیزهایی که از کربلا تا الان احتمالا جایی نشنیدین😱
🇮🇷 🖼 | رشد ۴۹ درصدی صادرات از گمرکات اصفهان 🍃🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 تحریم‌ها سر جای خودش است ولی ما بالای یک میلیون بشکه نفت می‌فروشیم 🍃🌹🍃 🔻حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین: 🔸دیپلماسی دولت آقای رئیسی از دولت قبل بهتر است چون راه مذاکره را نبسته ولی مسیرهای جایگزین را هم به شدت دنبال می‌کند. 🔹دولت قبل هیچ سناریوی جایگزینی در دوره برجام نداشت. 🔺ترامپ که را پاره کرد، دو سال معطل اروپا ماندیم، که این بد بود.
🇮🇷 🖼 موجِ قطع همکاری با طاقچه ادامه دارد 🍃🌹🍃 🔻بعد از هنجارشکنی کارکنان زنِ برنامۀ فروش اینترنتی کتاب طاقچه انتشارات به‌نشر، خط‌مقدم، یازهرا، شهید کاظمی، راه‌یار، ستاره‌ها و شهید هادی با این برنامه قطع همکاری کردند. 🔺حالا انتشارات جماران، سوره مهر، امیرکبیر، مهرستان، قدر ولایت، بیست‌وهفت، ایمان ماندگار و حماسه یاران هم گفتند که به‌خاطر بی‌قانونی طاقچه ما هم قطع همکاری می‌کنیم.
🇮🇷 📝 🍃🌹🍃 1⃣ آیا درجنگ بدر مسلمانان آب را بر مشرکین بستند و محروم کردند؟ 2⃣ عبیدالله بن زیاد گفت: آب را بر حسین ببندید ،همان‌طور که پدرش علی آب بر عثمان بست!؟🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 خشونت باورنکردنی والدین علیه کودکان در لاس وگاس 🍃🌹🍃 🔻فیلم آزاردهنده‌ای که نشان می‌دهد پلیس در حال نجات ۶ کودک از جمله ۲ کودک محبوس در قفس سگ است که چندین روز شدیداً مورد شکنجه قرار گرفته‌اند. 🔹یکی از بچه‌هایی که در قفس نگهداری می‌شد، چشمش سیاه و ورم کرده بود، آثار و کبودی‌های متعدد در سراسر بدنش دیده می‌شد و به شدت لاغر شده بود. 🔺به گفته پلیس و پزشکان، این حادثه بدترین موردی بود که تا به حال دیده اند. پلیس والدین آن‌ها را دستگیر کرده است.
اللهم عجل لولیک الفرج