eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
باز نزدیک شد و رسانه‌های یزید شبهه افکنی را شروع کردند! 🔹طوری تیتر زده که انگار قرار است به زوار در ایام اربعین دینار مجانی داده بشود و مخاطبین ساده‌لوح اینها تا یکماه بعد از اربعین بگویند: اینها برای دینار مجانی و غذای مجانی رفتند کربلا! اف بر این همه بی شرفی رسانه‌ای...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞📽📻 -کوتاه- 📜موضوع: چرا بعضی با کتک و اهانت پاسخ دلسوزی را میدهند؟ 🎙 سخنران:حجة الاسلام محمد رضا
🔺در تابستان های دوران روحانی، هم برق صنایع قطع میشد و هم برق منازل؛ افزایش تولید برق هم وجود نداشت؛ حتی برای خانه ها جدول قطعی میدادند و آن نیز رعایت نمیشد؛ امروز اما در بخش خانگی قطعی وجود ندارد، و برق صنایع مدیریت میشود. در این دولت هم افزایش تولید برق بوده و هم افزایش مصرف آن!
🔺رویترز نوشته روسیه هزینه‌های دفاعی خود را برای سال جاری دو برابر کرده و به ۱۰۵ میلیارد دلار می‌رساند. خوش به حال پهپاد فروش های ناتو حقیر کن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای تماس تلفنی آیت الله!؟! شریعتمداری، با ساواک !؟ ‌ 📍مستند « تارکد » - تولید شبکه مستند سیما و مرکز هنری و رسانه ای نهضت 🟡 پنجشنبه ها ساعت 22 ⚫️ تکرار روز بعد ساعت 6 و 15 📺 از شبکه مستند سیما آیت الله، یا مرید الشیطان؟!
🔻 آیت‌الله عاملی : مجلس جای انسان‌های با استعداد متوسط نیست 🔹امام جمعه اردبیل:حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می‌شود یعنی ملت ما از طریق انتخابات در حساس‌ترین مراکز تصمیم گیری کشور حاضر می‌شود 🔹هیچ تکریمی برای یک ملت بالاتر از این نیست که خودش برای خودش تصمیم بگیرد 🔹نقش مجلس در افت و رشد کشور فوق العاده و حیرت آور است متخصصین می گویند یک مجلس آرمانی تا هفتاد درصد در رشد کشور موثر است 🔹یک مجلس آرمانی با کمیسیون‌های تخصصی که موتور قوی رشد و توسعه هستند می‌تواند تمام مشکلات اقتصادی و مدیریتی کشور را به راحتی حل کند 🔹انسان‌های بزرگ به راحتی به عرصه انتخابات وارد نمی‌شوند من مصراً از اهالی مکّرم استان مخصوصاً از نخبگان و “اهل حل و عقد” می‌خواهم افراد شایسته و توانمند را شناسایی و با اصرار و التماس آنها را به عرصه انتخابات بیاورند. 🔹مجلس و مراکز حساس مدیریتی جای انسان‌های عادی و با استعدادهای متوسط نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ توضیحات حاج حسین یکتا بنیان گذار جمعیت امام رضایی ها در رابطه با وساطت ازدواج در آدم و حوا 👤حاج حسین یکتا: دعوت می کنم از همه دختر و پسرهای خوبمون، همه عزیزانی که واقعا امر ازدواجشون تاخیر افتاده یا به دنبال هم کفو و هم شأن و همسان خودشون میگردن، در آدم و حوا ثبت نام کنن. ان شاء الله در آدم و حوا خانواده هایی شکل بگیره که سرباز برای عجل الله تعالی فرجه الشریف کنن. ان شاء الله زودتر زندگی زیباتون شکل بگیره و خستگی از تن همه ما در بیاره... ✅ با اشتراک این پست بین آشنایان و مخاطبان و گروه ها، شما هم در ثواب بسیار زیاد وساطت در امر شریک شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میخواهند ایرانیان را حرام زاده کنند‼️ قله‌ی جنبش ز،ز،آ کجاست⁉️ 🎙حجة الاسلام محبوبی
تکلیف نیروهای فراجا مشخص شده است 🔰امام خامنه‌ای: به من نامه مى‌نويسند؛ بعضى هم تلفن مى‌كنند و مى‌گويند: «ما نهى از منكر مى‌كنيم. اما مأمورين رسمى، طرف ما را نمى‌گيرند. طرف مقابل را مى‌گيرند!» من عرض مى‌كنم كه مأمورين رسمى - چه مأمورين انتظامى و چه مأمورين قضايى - حق ندارند از مجرم دفاع كنند. بايد از آمر و ناهى شرعى دفاع كنند. همهٔ دستگاه حكومت ما بايد از آمر به معروف و ناهى از منكر دفاع كند. اين، وظيفه است. اگر كسى نماز بخواند و كس ديگرى به نمازگزار حمله كند، دستگاه‌هاى ما از كداميك بايد دفاع كنند؟ از نمازگزار يا از آن كسى كه سجاده را از زير پاى نمازگزار مى‌كشد؟ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نيز همين‌طور است. امر به معروف هم مثل نماز، واجب است. (۲۲ تیر ۷۱)
✅ ما دلخوشیم به سخنان حضرت آقا که فرمودند : "ان معی ربی" آری خدا با ماست، همانطور که در این ۴۴ سال با ما بوده خدایی که با مقداری شن، طوفانی کرد به وسعت طبس خدایی که در هشت سال دفاع مقدس با ما بوده... خدایی که بیش از ۴۴ سال انقلاب اسلامی را یاری کرده... خدایی که در تمام این سالها همه ی نقشه های دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب را نقش بر آب کرده خداوند بزرگ قطعا برای الان و آینده ما هم هواداری ها خواهد کرد، تمام گزینه هایش هم روی میز است برای کمک به ملتی که با رهبری دلسوز به سمت ظهور حرکت می کنند ✅ رهبرم جانم فدایت می دانیم و می دانید که آخرِ این انقلاب، ظهور امام زمان (ارواحنافداه) است ان شاءالله ۲ بار فرمودی : ان معی ربی سیهدین ۲ مرتبه : به داستان حضرت موسی اشاره کرده اید که راه باز خواهد شد...ان شاءالله
🌹 ۳۷ شهید در پنج ماه نخست سال
💢‏یادش نَبخیر ... یه رئیس جمهور داشتیم خودش زیر باد کولر بود اما برق خونه های ملت رو قطع میکرد! یه رئیس جمهور😘 هم داریم زیر آفتاب روز جمعه میره لب مرز‌ تا به امورات مملکت بپردازه! انتخاب هاست که آینده رو میسازه :))
🔺️چرا اوکراینی ها پیروز نمیشوند؟! 🔹همواره فکر میکردم چرا اوکراین علیرغم پشتیبانی همه جانبه ناتو در برابر روسها موفق نمیشود؛ عدم موفقیت نیروهای اوکراینی قطعا به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما از وقتی گزارش دلخراش گاردین درباره زنان اوکراینی در ارتش این کشور را خواندم، فهمیدم بخش عمده ای از ناکامیها به حواشی حضور زنان در میان لشکری از مردان نظامی برمیگردد! 🔹جایی که یک گروهبان زن میگوید مجبوریم با دو دشمن بجنگیم: روسیه و همرزمان مردی که ما را آزار میدهند! تجاوز جنسی، باردار شدن، تبعیض، و افسردگی حاصل از این رفتارها از یک سو، و عدم تمرکز مردان هوس باز بر امورات جنگی از سوی دیگر، به نظر عامل مهمی در ناکامی های کیِف در برابر مسکو است. زنی اگر به فرمانده ای تمکین نکند با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد و بدتر از آن، صدایش نیز به جایی نمیرسد! 🔹در جایی از این گزارش آمده بود فرماندهی به یک خانم میگوید اگر تمکین نکنی همسرت را [که او هم در همان گردان حضور داشته] به خط مقدم میفرستم تا بمیرد! کِی یک ارتش مستِ شهوت آلود میتواند خوب دفاع کند؟ کدام احمقی زنان بیچاره را به میدان نبرد میفرستد؟ با این سیستم آیا میشود جنگ را بُرد؟ این گزارش گاردین واقعا دردناک بود؛ آدم با خواندن آن احساس میکند برده داری، زورگویی، تبعیض و سوء استفاده از زنان در سیستم مورد تایید آمریکا و ناتو عادی شده است؛ جایی که زنان نظامی حتی از کفش، جلیقه، و لباس مناسب خود هم محروم اند، ولی باید بمانند و به قول آن زن بینوا با دو دشمن بجنگند: روسیه و همرزمان شهوت ران! عبدالرحیم انصاری
1.73M
🔥❌ چرا مثل زمان حسن روحانی، برای دولت رئیسی دادبیداد نمی کنی؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎥رهبر معظم انقلاب: من گواهی و شهادت می‌دهم که مسئولان دولتی با همه وجود دارند کار می‌کنند... منتها جهت‌گیری‌ها را مراقبت کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کارخانۀ «مخابرات راه دور ایران» بعد از ۱۴ سال به دستور رئیسی در مسیر احیا قرار گرفت. 📌