eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این کلیپ رو ببینید و حتما تو گروه هایی که عضوید ارسال کنید🙏 🔺شاید جوانی از جوانان این مرز و بوم این کلیپ رو دید و دیدگاهش تغییر پیدا کرد.
کاری از هنرمند مومن و با شرف
♦️شیراز را با این شیر مرد بشناسید،نه اون بی غیرتی، که روی ناموس مردم دست بلند کرد!؟...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
می گویی کجا می روم⁉️ پیاده به کربلا ❗️ اری. کربلا ❗️ راهی حضرت اباعبداللحسین علیه الصلوات و السلام و حضرت علی اصغر با پای نی رفتند من با پای پیاده می روم شاید در همین چند صباحی بعد حبیب بن مظاهری دیگری. شدم اری همه ی دشمنان دین و اهلبیت و ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و افسادطلبان و فتنه گران واعتذالیون و سلبریتی ها و بی حجابهای فاسد وفاسق بدانند و مطمئن باشند بکور چشم انها فرزندان ما راه سیدالشهدا گم. و . رها نخواهند کرد مثیم سربدار عمارعلم بدوش شهداء جانباز بسیجی سید حمزه (( جددا ))
‏داعش سال 94 تو فرانسه عملیات کرد این غرب‌زده‌ها اونموقع رفتن جلوی سفارت فرانسه شمع روشن کردن! ولی از دیشب به جای ابراز تاسف سوال میکنن مگه داعش تموم نشده بود؟ عزیزم داعش اونوقتی تموم میشه که شما عقلتو از چنگ رسانه های داعشی نجات بدی!
اصلاح‌طلب کیست: موجودی فراموشکار که «تَکرارش» دلار ۳ هزار تومانی را به ۳۲ هزار تومان رساند و امروز می‌گوید: «می‌خواهند در انتخابات شرکت کنم» وی در فصل زمستان دانه‌های پنهان شده را نیز گم می‌کند؛ آها اون یه چیز دیگه بود، هیچی ولش کن
⭕️ایران کشور امام زمان (ارواحنا فداه) است! 🔻حملات از سال 2012! نکته حائز اهمیت ،رنگ اطراف ایران، و حتی تعدد نقاط در قلب اروپاست! ✅ایران کشور امام زمانه، و این اتفاقی نیست!
💢« زن زندگی آزادی» مُرد ! فتنه جدید را دریابید! 🔹اگر فتنه مهسا و زن زندگی آزادی را، فتنه جدایی قشر خاکستری از انقلاب بدانیم ، فتنه جدید، فتنه جدایی انقلابی ها و مذهبیون از انقلاب است! ! 🔹آمریکا با علم به این موضوع که فتنه زن زندگی آزادی توان تغییر حاکمیت ایران را ندارد ، توافقی را که یکسال به عقب انداخته بود را در آستانه سالگرد مهسا امضا کرد تا به نوعی قطع امیدش از جریان مهسا را اعلام کند. اما آیا دشمنی یه پایان رسیده؟ هرگز 🔹فتنه جدید را میتوان ادامه مسیر جنبش مهسا دانست اما با جامعه هدف متفاوت! پروژه ای که به صورت خزنده استارت خورده و سعی دارد بدنه انقلاب را از جمهوری اسلامی جدا کند. بعد از چند ماه آرامش مجددا عناصر فتنه فعال شده و با چاشنی خشونت اقدام به تحریک عواطف طیف انقلابی میکند. چادر از سر زنان میکشد ، آمرین به معروف را کتک میزنند تا واکنش شدید حاکمیت را برانگیزند. احکام قوه قضاییه به شدت مورد نظر قرار گرفته. در صورت شدت بیش از حد مجازات ها ممکن است آتش زیر خاکستر مجددا شعله بکشد و از طرفی انفعال در برابر خشونت ورزی فتنه گران میتواند بدنه انقلابی را دچار دلسردی از جمهوری اسلامی کند. 🔹 در کنار این ها مشکلات اقتصادی، تعلل مجلس در تصویب لایحه حجاب , تنش های سیاسی اخیر بین مجلس و دولت و همچنین اخبار منتشره درباره آزادی طبری و مفسدین اقتصادی را نیز در نظر بگیرید! پازل در حال تکمیل است!
♦️برای زن، زندگی، آزادیشون، زن،زندگی، شهادت، ادامه داره...🌹 🔹وقتی داعش، حمله ی تروریستی ‎ رو گردن گرفت، واقعیت جنبش «زن زندگی آزادی» رو بهتر فهمیدیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مصرف کننده با انصاف در فرمایشات مقام معظم رهبری،مُدَّ ظِلُّهُ العاٰلی.
💥یکی از بزرگترین خیانت های پهلوي 💥۲۳ مرداد جدایی بحرین از ایران که موجب شد نصف خلیج فارس هم از دست ایران برود که اگر جدا نمی شد عرض متعلق به بود و رسما حرکت هر کشتی و نفتکشی به سمت و کویت و ، فقط با اجازه ایران و پرداخت حق ترانزیت به ایران ممکن بود!
. 🔴پاسخ برخی شبهات مربوط به حادثه شاهچراغ 1⃣ میگن ما امنیت داریم طی یکسال دومرتبه در شاهچراغ کشت وکشار شده آیا شاهچراغ جزو ایران نیست؟ 🔻پاسخ: زمینه سازی برای حضور داعشی ها رو آشوبگران با کمک اصلاح طلبان با هشتگ کار خودشونه و سپس اعدام نکنید تکفیری های حمله ی قبلی انجام دادند و همچنین برای به حاشیه کشاندن اقدامات ایران در مورد آزاد کردن پولهای بلوکه و آزادسازی زندانیان با دیپلماسی فعال با بازوهای داخلی شان حمله کردند. در ضمن امنیت داشتیم که یکی شهید دادیم و الا امشب باید دریای خون راه می‌افتاد، امنیت وقتی به خطر میفته که داعش با لشکرش بیاد داخل ایران اونوقت متوجه میشدید ناامنی یعنی چی 2⃣چرا فقط شاهچراغ؟؟؟ مشهد و قم و ری و حرم امام و.... چرا حمله تروریستی نمیشه؟ نکنه اینجاها جزو ایران نیست!!!! 🔻پاسخ: چون شاهچراغ در یک شهر توریستی و هست و مشهد و قم و ری مذهبی اند ولی شیراز شهر مذهبی نیست و توریست های مختلف برای دیدن نمادهای تاریخی و ادبی این شهر همواره در رفت و آمدند، در شیراز فرقه های صوفی، بهایی و زرتشتی حضور دارند و این کار رو برای همچین آدم هایی هموارتر میکنه. 3⃣مگر حاج قاسم نگفت ۳ماه دیگر پایان حیات داعش روی کره خاکی است؟ ما هم جشن نابودی داعش رو گرفتیم پس این داعشها که مسیولیت حمله رو پدیرفتن از کره ماه اومدن؟؟ 🔻پاسخ: داعش بعنوان حکومت شام و عراق کاملا نابود شد و دیگر توان عرض اندام در هیچ کشوری را ندارد، داعش داعیه دار خلافت بود که الان نابود شده ولی همفکران آنها هستند و در حال فعالیت هستند، اگر حکومت بعث عراق از بین رفت و نابود شد، بعثی ها و تفکر حزب بعث هنوز هست و تفکر را جز با روشنگری نمی توان از بین برد 4⃣ اسلحه و ۸ خشاب رو چطور از گیت نگهبانی و بازرسی حرم شاهچراغ به داخل بردن؟؟؟ 🔻پاسخ: فیلم دوربین هست، از گیت وارد نمیشه، با ایجاد رعب و وحشت نگهبان درِ اصلی رو میزنه وارد میشه.
باغیرت و بى غیرت، فواحش، از جنس دواعش! مرداد۱۴۰۲شیراز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه با آقای بادپا ، همان دلاوری که، تروریست تکفیری رو در شاهچراغ خلع سلاح کرد.
🇮🇷🇮🇷پاسخ حساب ایران به عبری، در واکنش به توییت حساب ترور آلارم، وابسته به موساد. جایی در اسرائیل، مردم شما،تاوان جنایات شما را، با خون خود خواهند پرداخت! خون در مقابل خون!
‏وقتی به مهاجم ضربه زده شد، در کسری از ثانیه ۳فرد مسلح میرسن بالای سرش (۲شخصی و یک لباس بسیجی) این یعنی نیروهای عمل‌کننده در فاصله بسیار نزدیکی از مهاجم بودن و برای درگیری ۲نکته مهم رو لحاظ کردن؛ آسیب ندیدن مردم حاضر در صحنه و زنده گیری مهاجم دست بوس شمائیم، پیام‌آوران امنيت مردم!💐💐💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا اتاق فرمان خارج از ایران، سالگرد جریان «زن زندگی آزادی» را با عملیات تروریستی آغاز کرد؟ 🔹جهان‌تیغی، تحلیلگر مسائل سیاسی: در بُعد اطلاعاتی و امنیتی اتاق عملیات تروریستی اخیر تصور غلط‌شان این بود که بدنۀ حفاظت از شاهچراغ چون یک‌بار در آنجا حادثه اتفاق افتاده، احتمالا دور از ذهن است که آن‌ها دوباره در همان مکان عملیات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند؛ بنابراین احساس کردند می‌توانند یک غافل‌گیری مجدد انجام دهند‌ و هدف بزرگ‌تر هم این بود که با تکرار یک کشتار وسیع در یک مکان تکرارشده، دستگاه امنیتیِ ایران را در افکار عمومی دچار انفعال و عدم تمرکز در آستانۀ دومین سالگرد اغتشاشات بکنند. 🔹نکته جدی‌تر این است که به‌علت عدم موفقیت برای ایجاد جریان در کف خیابان و پس از ضربات اخیری که به منافقین در آلبانی و دیگر گروه‌های عملیاتی سازماندهی شده برای ایجاد اغتشاش در دومین سالگرد جریان ضد امنیتی «زن زندگی آزادی» خورده شد، تصمیم گرفتند حلقۀ آخر را به حلقۀ اول بیاورند، و خلأ خودشان و عدم حضور این دو گروه سازماندهی شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از طریق اعضای گروه‌های تکفیری یک‌بار دیگر تأمین کنند.
🔴چــرایی حـادثـه شـاهـچـراغ ➖بیان علل حمله وحشیانه به زائران شاهچراغ ۱. عصبانیت از مراسمات باشکوه و بی‌نظیر محرم ۲. تنفس مصنوعی به لاشه جنبش ززا ۳. انتقام از مقاومت مردم مقابل برهنگی و بی‌حجابی ۴. تحت‌الشعاع قرار دادن سفر راهبردی اربعین ۵. واکنش به توفق دولت در کاهش قیمت ارز و آزادسازی پول بلوکه شده ۶. ناامیدی از فراخوان‌های مربوط به نحساکومله ۷. بالا بردن قدرت چانه‌زنی جریانات غربگرا در داخل ۸. تلاش برای ایجاد تزلزل در قانون حجاب ۹. عصبانیت از روابط اقتصادی سیاسی وسیع و متراکم دولت با کشورها ۱۰. عصبانیت از حضور گسترده در پیش‌ثبت‌نام انتخابات ۱۱. انفعال در برابر طرح مقتدرانه جمع‌آوری اوباش ۱۲. زمینه‌سازی برای فراخوان‌های ابتر اما تکلیف پاسخ ملت و مسئولان ➖جلوگیری مسئولان از طرح گرانی بنزین و دیگر گران‌سازی‌ها ➖اصرار بر مقابله با بی‌حیایی و بی‌حجابی ➖ان‌شاءالله حضور حداکثری در کنگره جهانی اربعین حجت الاسلام رحمت الله معظمی
وقتی داری به یه برانداز، توضیح میدی حادثه شاهچراغ ،کار خود ج.ا نیست! بعد کار معدن، سخت‌ترین کار به حساب میاد!!!😁😝🤣
◾️ حماسه ای دیگر از علیف بادکوبه زیر بسته های مواد مخدر با چسب، پول ایرانی چسبانده، بعد فیلم گرفته: این مواد را از قاچاقچی ایرانی گرفته ایم.😳😏😂 آخر پدر صلواتی ، قاچاقچی به عقلش نرسیده که زیر مواد مخدر، یک عدد دو هزار تومانی نگذارد، که فضاحتش لو نرود؟ ♻️👇🏻 خدایا از برعنداز و دشمن،جماعت هم شانس نیاوردیم آخه شل مغز، کدوم قاچاقچی میاد رد و نشونی از خودش،به جا میذاره،،میگم داداش یه بررسی بهتری انجام میدادی شاید قاچاقچی، ،کارت ملی،شناسنامه‌ای چیزی،از خودش تو بسته ها،،جاسازی کرده ،باشه😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍خانم ضیائی هستند قبلا در فرقه ضاله بهائیت بودند اکنون مسلمان هستند و به همین خاطر از شوهر و فرزندان و خانواده جدا شده است. صحبت های قابل تامل ایشون رو در رابطه با نفوذ این فرقه در اقتصاد کشور را بشنوید و علت ناموفق بودن اقتصاد کشور رو ببینید.