eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مفهوم آزادی! کسانیکه دم از آوردن آزادی برای مردم میزنن، توی آزادترین کشور جهان رودرو و توی صورتت به اعتقاداتت توهین میکنن و دقیقا خلاف جهت آزاد بودن عمل میکنند! و مفهوم آزادی برای اینها اون آزادی واقعی نبوده بلکه فقط منظورشون این بوده که آزادی اون چیزی هست که ما تعیین میکنیم! اینها ،زورگو و دیکتاتورهایی هستند، که هنوز به قدرت نرسیده‌اند و این‌گونه وحشی‌اند! اگر قدرت داشتند چه‌ها که نمی‌کردند!....
آقای اژه ای! منافقی که در اشرف 2 در آلبانی با تابلو و علنی شرارت می کند فقط اسمش منافق است و رسمش جانی! بهتر نیست در آستانه انتخابات پیگیر منافقانی باشید که علیرغم سوابقی که ذیلا به عرض می رسد درصدد اشغال کرسی مجلس اند؟ به نظر خطر اینان از جانیان کمپ اشرف کمتر نیست! اینان از چپ و راست ✅عاشورا را عرصه مذاکره و ✅ترامپ را منجی و ✅مومنان را بی سواد و بی شناسنامه و ✅خانه سازی برای مردم را "مزخرف" و ✅حاج قاسم را مانع دیپلماسی و ✅سادات بودن را برای اداره وزارت اطلاعات کافی و ✅بعد از سه دهه تلاش ناموفق، براندازی را ناممکن و نامطلوب و ✅اخوان و همسران و فرزندان و دامادها و پدر دامادها و دیگر بستگانشان را دارای ژن برتر و در چپاول بیت المال محق و ✅خود را در بهره مندی از خانه های هزار و اندی متری و گرفتن پول لامپش از بیت المال محق و ✅شورای امنیت سازمان ملل را عالم و ✅مطالبه حق مظلومان و مقاومت در برابر ظلم و استکبار جهانی را نادانی و ✅با مدرک تقلبی مدعی بلد بودن زبان دنیا و ✅با ادعای تدبیر 10 برابر کننده قیمت دلار و ✅با سوگند به حفظ منافع محرومان سفره معاویه را بر نان جوین علی ترجیح می دهند آقای اژه ای ! قلیچ را رها کن! قلوچهای منافق و نفوذی در حاکمیت را بچسب! 🔻ما به ایستادگی در برابر متعهدیم!🔺
چند نکته مهم ؛ 🔴 اولاً ،تقدیر و تشکر از ملت شهیدپرور و مؤمن و انقلابی،که با حساسیت خودشون، اجازه ورود این سلبریتی های هنجارشکن را ندادند. 🔴 دوم این که ،کار ما تمام نشده و بحث ما فقط ورود این یک نفر نبوده و نیست! ماهیچ اتفاق مشابهی را، در هیچ سطح از رسانه ملی،که با بیت المال اداره می شود، را نخواهیم پذیرفت. ان‌شاءالله 🔴 سوم این که (خوب دقت بفرمایید ) این آقا به جای عذرخواهی از مردم ، و توبه عملی به خاطر حمایت جریان های برانداز و آشوب طلب ، دقیقا مانند اربابان بزرگتر از خودش ، رنگ‌عوض کرده و به فریبکاری و عوام فریبی روی آورده . به ادبیات متنی که منتشر کرده دقت کنید !!! تمام این حمایت از جریان ززآ را در اختلاف سلیقه ای خلاصه کرده و راهکار هم داده !!؟؟ " ما باید به زندگی در کنار هم عادت کنیم ". خیر آقای سلبریتی . این شما هستی که باید عقایدت را حداقل با کلیات نظام اسلامی و ولایت فقیه و ارزشهای شهدامون تطبیق بدید! آنچه را که امثال شماها با عوام فریبی، قصد دارید اسمش را اختلاف سلیقه بگذارید، ما اسمش را انحراف از خطوط کلی نظام می‌گذاریم! این چه اختلاف سلیقه ای است، که کلیت نظام را به پرتگاه تجزیه و براندازی و آشوب و آتش می‌کشد؟! کی میخواهید عوام فریبی و ادبیات فانتزی را کنار بگذارید، و بر اساس عقل و منطق و ارزشهای الهی قضاوت کنید؟؟؟
حرفِ حق...... چهارتا از تو دولت روحانی رو دادیم به آمریکا، ۷ میلیارد دلار دادند! 🔹 شما ببین اگه کل هیئت دولت روحانی رو می‌دادیم، چقدر می‌دادند...😁😂
. در مورد اظهارات آقای رشیدپور بعداً مفصل صحبت خواهیم کرد ان شاءالله اما فی المجلس باید گفت: آقای رشیدپور چه فکری کرده اید که خود را همتراز با باکری ها و همت ها و هزاران شهید دیگر دانسته اید؟؟ شما کجا و آن ستارگان همیشه درخشان ایران؟؟ آقای رشیدپور، اگر واقعا خون این شهدا و آرمانهای آنها برای شما حرمت داشت که در فتنه اخیر پیاده نظام دشمن نمی شدید. چطور شد که شما خون بیش از ۶۰ شهید فتنه اخیر از عجمیان گرفته تا آرمان علی وردی ها را نادیده گرفتید و حامی مهسا امینی کومله شدید؟؟؟ شما یک عذرخواهی بزرگ به ملت ایران . خانواده های شهدا بدهکارید لطفا ژست طلبکارانه به خود نگیرید و مظلوم نمایی نکنید. شما خواهان نشاط و شادی در جامعه هستید؟؟؟ شمایی که سنگ عده معدود وطن فروش را خوردید و نزدیک به یک سال کشور را به آشوب کشیدند و از هیچ جنایتی دریغ نکردند. چادر از سر ناموس شیعه در معابر عمومی کشیدند و شما نه تنها سکوت کردید که با استوری های خود از آنها حمایت کردید. کجا بودید وقتی نیروی انتظامی را زنده زنده در خیابان آتش زدند؟؟ مستقیم به نیروهای امنیتی شلیک کردند و امنیت جامعه را از بین بردند. کجا بودید وقتی ایران را تبدیل به عزا خانه کردند؟؟؟ شما از کدام شهید و کدام آرمان حرف می زنید؟؟؟ مگر حاج قاسم نفرمود جمهوری اسلامی حرم است؟؟؟ شما با این حرم چه کردید؟؟؟ نشاط جامعه زمانی از بین رفت که به واسطه دروغ یک پدر که بعدها به اقرار رهبران حزب کومله مشخص شد کاملا برنامه ریزی شده بوده مملکت را به آشوب کشیدید و حرف دلسوزان نظام و مردم را نشنیده گرفتید. شما سیل عظیم مردم در تجمعات در حمایت از نظام را ندیدید و دریغ از یک استوری. چطور میشود همیشه شما به سمت مرفهین و مستکبرین و ویژه خواران غش می کنید؟؟؟ حالا ملت برای شما مهم شده اند؟؟؟ از کدام ملت حرف می زنید؟؟؟ همان ملتی که از پشت به آن خنجر زدید؟؟؟ شما حتی بعد از روشن شدن واقعیت ها و فرو کش کردن گرد و غبار فتنه، حاضر نشدید از ملت غیور ایران عذر خواهی کنید. بنابراین ژست مردم دوستی به خود نگیرید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️نخستین روایت شیرین از دختربچه دهه نود حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) ✓غیرت و شجاعت این دهه نودی ها همه را شگفت زده کرده است.
⭕️⭕️در مقابله با جنگ دشمن ❌❌ ماهواره های بی بی سی و اینترنشال رو با موشک های بزنید! 🔰متاسفانه بخش زیادی از مردم ما تحت تاثیر القائات شبکه های معاندی همچون بی بی سی و اینترنشال هستند و عده معدودی از اونها تبدیل شدن به سربازان بی جیره مواجب دشمن در کف خیابان! هرچیزی که اونها میگن رو به راحتی قبول میکنند. و هرکاری که اونها ازشون بخوان رو سریع اجرا میکنند. مقصر مردم ما نیستند مقصر کسانی هستند که در این سالها نیومدن تبل بی هویتی و نامشروعی این شبکه ها رو به صدا در بیارن تا مردم ما بدونند که نباید به چرندیات این شبکه های معاند که روزانه میلیاردها دلار خرج کار رسانه ای میکنند تا مردم رو در مقابل نظام قرار بدهند گوش بدن. مقصر خود ما هستیم که در مقابل جنگ رسانه ای دشمن هیچ اقدام متقابلی انجام ندادیم. حالا دشمن از درون خود ما نیروی مفت و مجانی گرفته و داره از داخل به خودمون میزنه. اون کسی که به تبعیت از این شبکه ها میاد تو خیابون شعار میده یا در مخالفت با نظام کشف حجاب میکنه فریب خورده هست و باید مسائل رو براش توضیح داد و مبانی رو براش تبیین کرد. اما این تنها اقدام در مقابل حمله دشمن نیست و نباید فقط به همینجا بسنده کرد. درسته عده ای فریب خورده هستند. اما عده ای هم در این وسط اجیر شده هستند. اول باید فرق بین فریب خورده و اجیر شده رو بدونیم و بعد برای هر کدوم برنامه داشته باشیم. اما مشکل اصلی اینها نیستند. مشکل اصلی خود دشمنه که رها شده. از ایجاد شبکه های معاند در ماهواره سالها گذشته. اما در این سالها در مقابل حمله همه جانبه دشمن حتی یک اقدام حقوقی هم صورت نگرفته. حالا که جنگ دشمن عیان تر شده وقت آن است یک اقدام متقابل مناسبی صورت بگیرد. طبیعتا زدن ساختمان های مرکزی این رسانه ها به دلیل تلفات انسانی در حال حاضر امکان پذیر نیست. اما زدن چند ماهواره فضایی که کار سختی نیست. اول هشدار بدهید. اگر توجه نکردند به جامعه بین الملل اعلام کنید که آمریکا و انگلیس از طریق رسانه هایشان امنیت ملی ما را به مخاطره انداخته اند. اگر باز هم گوش نکردند با لیزر ماهواره هایشان را منهدم کنید. چند آشوب دیگر باید این رسانه ها به کشور تحمیل کنند و چند نفر دیگر در این بین باید از بین بروند تا مسئولین اقدام متقابل درستی انجام بدهند؟ از فتنه ۸۸ تاکنون کشور بارها دچار التهاباتی بوده که همین شبکه های معاند آن را شروع و به آتش آنها افزوده اند. اما در مقابل مسئولین ما هیچ اقدامی صورت نداده و فقط تماشاچی بوده اند. تهدید سال گذشته مسئولین مبنی بر زدن این شبکه ها منجر به جابه جایی شبکه اینترنشنال و عدم حمایت سعودی ها از این شبکه شد. اما این کافی نیست. یکبار برای همیشه باید به بازی این رسانه ها پایان داد و به دشمن نشان داد جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از امنیت ملی کشور با هیج احدی شوخی ندارد. امنیت ملی چیزی نیست که به راحتی تامین به دست آمده باشد. جوانان بسیاری برای حفظ آن از جان خود گذشته اند تا این امنیت حفظ شود. ماهواره های دشمن را بزنید و اگر ماهواره جدیدی هم راه اندازی کردند باز هم بزنید. یک بار برای همیشه مماشات را تمام کنید! دشمن باید بداند که با آنها تعارف نداریم.
🔻منیر دژ عضو شورای مرکزی منافقین کشته شد / ادامه مرگ‌های مشکوک در فرقه رجوی 🔹منیر دژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به طرز مشکوکی کشته شد. گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده و یا او را خودکشی داده‌اند. 🔹این چندمین مرگ متوالی مشکوک در میان اعضای رده بالای این گروهک طی هفته‌های اخیر است. ➕فهمیدن قراره توی گونی تحویلشون بدن، یکی یکی دارن حذفشون می‌کنند!
🔴رئیسی: منابع آزاد شده صرف رونق تولید خواهد شد ♦️رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت:آزادسازی بخشی از منابع ارزی، جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه بود. ♦️دستاوردهای مرتبط با امنیت و منافع ملی را نباید به تحلیل‌های حزبی و جناحی تقلیل داد. ♦️امروز موضوع مهم درباره این منابع، نحوه هزینه‌‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید و طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در زمینه رشد تولید هزینه شود.
🔴کاردار ایران در لندن: حیاتی‌ترین عذرخواهی رسمی باید از مردم ایران انجام شود سید مهدی حسینی متین، کاردار ایران در لندن، در پیامی در ایکس (توییتر) نوشت: 🔻اعتراف بریتانیا به نقش رهبری خود در کودتای 1953 (28 مرداد 1332) از اهمیت بالایی برخوردار است، اما قبل از آن، حیاتی ترین عذرخواهی رسمی از مردم ایران باید انجام شود که پس از 70 سال هنوز انجام نشده است. مردم ایران 36 سال حکومت دیکتاتوری را با همه بلایا متحمل شدند. 🔻دیوید اوون، سیاستمدار سابق انگلیس که در فاصله سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۷۹ وزیر خارجه انگلیس بوده، می‌گوید که کشورش در نهایت باید به نقش «پیشرو» خود در کودتای ۲۸ مرداد در ایران اذعان کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قهرمان حادثه شاهچراغ: وقتی فرد تروریست به سمت یک زائر زن تیراندازی کرد، خونم به جوش آمد
⭕️ ناجناب رشیدپور، چقدر شما جماعت نون به نرخ روز خور، دورو تشریف دارین! شما انصراف ندادی ،ما مردم تورو بیرون کردیم! هیچ جای دنیا در هیچ حکومتی جای منافقی که لگد میزنه به کشورش در هیچ رکنی از حکومت نیست. این که تو نفاق داری لگد زدی به کشورت اسمش اختلاف سلیقه نیست اسمش وطنفروشیه ما مردم هیچ وطن فروش منافقی رو نخواهیم گذاشت دوباره رقص خون راه بندازه در جلوی چشمان فرزندان و و خانواده های شهدا درسی باشد برای تمام سلبریتی های خائن.
سرگشاده با محمدرضا شهبازی محمدرضای عزیز! سلام، بعد از انتشار فیلم خداحافظی از صداوسیما به خاطر بازگشت رضا رشیدپور، خیلی ها تو را «شکست خورده» تصور کردند. دقیقا مانند کسی که دیگر به مرز انفجار رسیده، از همه جا ناامید شده و حالا فقط می خواهد اندوه درونش را فریاد بزند. اما حجم زیاد واکنشها و بازتاب حرفهایت نشان داد تو بازنده نبودی! تو در عین ناراحتی و بغض، پیروز شدی چون حتی مخالفان منصف هم حق را به تو دادند و صداقتت را تحسین کردند. تو هم توانستی بغض فروخفته حزب الله باشی و هم کاسبان دو نبشی که در ایام فتنه می خواهند دل دشمنان جمهوری اسلامی را به دست بیاورند و در ایام پسافتنه، از سفره جمهوری اسلامی متنعم شوند را رسوا کردی. و چه خبری بهتر از این که امروز یکی از آنها اعلام کرده فعلا بازگشتش به صداو سیمای جمهوری اسلامی منتفی است؟ حالا که هم صدای اعتراضت را به گوش همه رساندی و هم هزینه برپایی دکان دو نبش برای سلبریتی های ملون را بالاتر بردی، محکم تر از قبل به میدان برگرد. این جنگ تمام نشدنی است و نفس حضور سربازانی مانند تو در این جنگ رسانه ای خاری در چشم دشمن است. برادرت؛ امیرحسین ثابتی
AEVideoToAudio1692083736857.mp3
16.34M
توضیحات حجت الاسلام سید کمیل موسوی، پیرامون پشت پرده کناره گیری محمدرضا شهبازی مجری معروف صداوسیما
استوری جناب آقای دکتر جبلی، ریاست محترم صداوسیما درباره برنامه پاورقی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش همسر شهید شاهچراغ(ع) وقتی به او سلام رهبری را می‌رسانند
✨ܢܼܚܚܩِ‌ࡆࡋࡋܣ‌ࡆࡋܝ‌ܥܩٰࡍ߭‌ࡆࡋܝ‌َܥࡅ࡙ܝܩܢ✨ 🖤اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن✨ 🏴 وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین✨ 🖤وعلی عباس الحسین✨ 🏴وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن ✨ 🖤وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین✨ 🤲🕋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا