eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف شبکه های ضدانقلاب به توان پهپادی و دفاعی ایران علی‌رغم شدیدترین تحریم‌ها: 🔺️ایران با پهپاد مهاجر ۱۰ می‌تواند به اسرائیل برسد و بر فراز آسمان آن عملیات شناسایی انجام دهد. 🔺️ایران می‌خواهد به آمریکا و اسرائیل ثابت کند که علی‌رغم تحریم‌ها توانسته در حوزه دفاعی و امنیتی، توان عملیاتی و بازدارندگی خودش را حفظ کند.
🔴 شهرهای بی هویت نسازید ▪️هویت فرهنگی این شهرهای جدید چیست؟ نمادهای دینی و فرهنگی و تاریخی ایرانیان در کجای این آپارتمانهای انبوه قرار دارد؟ ▪️معماری ایرانی اسلامی را چرا با دست خودمان نابود میکنیم؟ ▪️مردمی که قرار است در این شهرهای بی هویت زندگی کنند چه هویت و فرهنگی پیدا خواهند کرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز گذشته طوفان، سیل و صاعقه ناگهانی در شمال مکه، عربستان سعودی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببينيد | رهبر انقلاب: امروز بانوان در كشور ما برای مراجعه به طبيب در هيچ بيماری نياز ندارند به طبيب غير زن مراجعه كنند 👈 شايد شما جوانان كه پيش از انقلاب را نديديد، ندانيد اين قضيه چقدر مهم است 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✨️ علیه السلام خداوند واجب را از امر به معروف و نهی از منکر آغاز کرده است، چون می‌دانسته که هر گاه این فریضه ادا گردد و برپا شود، تمام فرایض دیگر از آسان و دشوار برپا داشته خواهد شد. (وسائل الشیعه، ج ۱۱، ص۴۰۳)
بسم الله. 🔹یکی از نزدیکان مهسا امینی : مهسا سه روز قبل بهم گفته بود شاید برای چند روزی بیمارستان بستری بشم، ولی‌ وقتی برگردم ادم مشهوری هستم. که روز سوم شنیدم به کما رفته.🎤 🔹 این نشون میده که عاملین رژیم غاصب (کومله) بهش کفته بودن با تزریقی که روت انجام میشه فقط حالت غشی و بی‌حالی بهت دست میده. خودش اطلاع داشته و آگاهانه انتخاب کرده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری‌ازحقوق‌دادن‌داروخانه‌هابه‌پزشکان! ▫دراین‌ویدیومشخص‌میشود، پول‌بازحمت‌به‌دست‌آمدهمردم، باحقه‌بازی‌به‌دست‌برخی‌پزشکان‌وداروخانه‌هامی‌رسد! ▫️دکتربه‌داروخانه: من‌تمام‌نسخه‌هام‌روفقط‌برای‌شمامیزنم. این‌ماه500بدین؛ماه‌بعد700میلیون. پزشک‌دیگر،داروهای‌الکی‌درنسخه‌نوشته تامردم‌پول‌بیشتری‌برای‌داروخرج‌کنند.
26.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یکی از مهم‌ترین چالش‌های ما اینه که تو مراکز خرید و پاساژها، چطوری امر به معروف و نهی از منکر کنیم؟🤔
⭕️دردناک ترین جلوه کودتای ۲۸ مرداد، مصرف تنها ۷۰ هزار دلار از بودجه ۱ میلیون دلاری است. حتی سیا و ام‌آی۶ هم باورشان نمی‌شد مزدوران ایرانی تا این حد ارزان قیمت باشند. مع‌الاسف بعد از ۷۰ سال هنوز در بر همان پاشنه می‌چرخد و با چندرغاز بودجه ده‌ها ایرانی وطن‌فروش استخدام می‌کنند.
ما از این جوانمردا ،کم نداشتیم، که برای امنیت مردم، جونشون رو کف دست می‌گیرند و دست خالی، به دل دشمن می‌زنند!🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️💥غوغای اربعین... 💥مطمئن باشید.حسین بن علی علیه السلام زیر دین کسی نمی‌ماند. جبران خواهد کرد.* 💥 ان شاءالله، با اربعین، امام زمان عج. رو برمی گردونیم..... 🌹🌹🌹🌹🌹 * راهبرد*ظهور منجی عالم بشریت* نسل ظهوریم اگر (اگر) برخیزیم*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️چهار خبر خوب علمی و فناوری 🔹️از دستیابی متخصصان ایرانی به عنوان سومین کشور به توربوفن ضدانفجار تا ساخت کامپوزیت دندانی منحصر به فرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥به نام اعتراضات پول‌ها را بالا کشیدم! 🔹از علیرضا آخوندی، نماینده مثلا ایرانی‌تبار پارلمان سوئد، که پارسال طی فراخوانی، ۱۱۰ هزار یورو پول جمع کرده بود، سوال می‌پرسد، که چرا پول‌ها رو خرج زندانی های سیاسی نکردی؟ 🔸میگه: چون من زحمت کشیدم و سیاست‌های دولت‌های غربی را علیه مردم ایران تغییر دادم، پس این پول حق خودم بود!؟😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، رسما اعتراف می کنه، کودتای 28 مرداد ،کار آمریکا و انگلیس بوده ! و پوزش می خواد!!! اما، احمق هایی پیدا میشن مثل محسن برهانی، وکیل مدافع شورشیان ززآ، که به شهید الداغی گفت نفله، میگن نه کودتا نبوده!
🔷 شرارت جدید رسانه ای های داعشی در ایران روزنامه اعتماد به سیاق همیشگی هم کیشان رسانه ای اصلاح طلبش ابتدا یک نمودار کذایی و غلط از سرانه ی مصرف گوشت در ایران منتشر میکند و بعد آن را حذف میکند و نمودار صحیح را منتشر میکند حسین دهباشی مزدور هم، با استناد به نمودار دروغ اول روزنامه اعتماد، گفته که سرانه مصرف گوشت در جمهوری اسلامی به یک شانزدهم امارات، یک پنجم عراق و یک چهارم جیبوتی رسیده است. 😒 در پاسخ به این توییت کذب، سیاوش اردلان، گزارشگر بی بی سی فارسی، نوشته که آمار روزنامه اعتماد پایه غلط دارد. زیرا مصرف انواع گوشت (گوشت قرمز و مرغ و ماهی و …) در کشورهای دیگر را با فقط گوشت قرمز در ایران مقایسه کرده و طبق آمار خواربار و کشاورزی سازمان ملل یا فائو با آمار روزنامه اعتماد اختلاف زیادی دارد. 😏 اگر چند وقت دیگه خبرنگاران منوتو و ایران اینترنشنال زیر صفحه روزنامه‌نگاران شرق و انتخاب و اعتماد و هم‌میهن نوشتن، شرایط در ایران به آن اندازه که فکر می‌کنید بد نیست، تعجب نکنید دشمنان ما دل خوش به همین تروریست های رسانه ای داخل کشور هستند که به منابع قدرت و ثروت هم متصل هستند و مدام علیه نظام سیاه نمایی می‌کنند. تا امثال دهباشی و روزنامه های مزدور اعتماد و شرق و.... تو کشور هستند دیگه دشمنان نیاز به اینترنشنال و من و تو و بی بی سی و ... ندارند.
فاطمه: 🔴 داستان عجیب قرائت سوره یس بر مزار شهید آیت‌الله مطهری 👈 مرحوم استاد علی اکبر پرورش: 🔹در زمانی که نایب رئیس مجلس بودم، شبی استاد شهید مرتضی مطهری را خواب دیدم و ایشان یکی از بانوان نماینده مجلس را به بنده نشان دادند و فرمودند: آقای پرورش! شما به مشکل این خانم رسیدگی کنید. 🔸فردای آن روز آن نماینده مجلس را خواستم و عرض کردم: خانم شما چه مشکلی دارید؟! اگر کاری از دست من برمی‌آید بفرمایید تا انجام دهم. آن خانم پرسید: چطور؟! عرض کردم: دیشب استاد شهید مطهری را در خواب دیدم و ایشان به بنده توصیه فرمودند تا مشکل شما را حل کنم. 🔹 تا این سخن را گفتم آن خانم به گریه افتاد و گریه‌ای طولانی کرد به طوری که من به او گفتم: خانم شما بفرمایید بیرون، بعد از اینکه آرام شدید و توانستید صحبت بفرمایید، تشریف بیاورید. 🔸 آن خانم پس از مدتی که گریه کرد، مجددا آمد و گفت: حقیقت این است که مدتی است که یک مشکل شدید دارم و دیگر خسته شده‌ام و نمی‌دانم چه کار کنم. 🔹 به ذهنم آمد به قم بروم و ضمن زیارت حضرت معصومه(ع)، یک سوره یاسین بر مزار شهید مطهری بخوانم، بلکه روح ایشان مرا مدد فرماید و به برکت سوره یاسین مشکل من حل شود. همین دیشب سوره یاسین را بر سر مزار ایشان در حرم مطهر قرائت کردم و استاد به خواب شما آمده‌اند... 📝 منبع: خاطراتی از استاد پرورش، مرتضی نجفی قدسی، ص۲۶ (با تلخیص)
شبنامه 1299 - @mrtahlilgar.mp3
12.4M
🚨 مهم /پشت پرده حمله به ! تلاش برای عضوگیری در جوانرود؟ / اسرائیل چگونه خبر داشت؟ شبنامه / تلاش داعش برای عضوگیری در جوانرود و زاهدان / عملیات برای تبدیل دولت خلافت مجازی به دولت واقعی؟ / روزی مسئله داعش بود، پشت پرده چه کسانی بوده‌اند / رژیم صهیونیستی چطور از عملیات خبر داشته است!؟ / همکاری مشترک داعش و وطن فروش‌ها در آستانه ی سالگرد
شبنامه 1300 - @mrtahlilgar.mp3
11.48M
🚨 مذاکره کننده آمریکایی: چاره ای جز باج دادن نداشتیم اینها رسما در ۴ پایتخت دنیا نفوذ کرده اند شبنامه / مذاکره کننده ی آمریکایی: ما چاره ای نداشتیم جز باج دادن / ایران در آستانه ی اتمی شدن است ما چاره ای جز براندازی نداریم، براندازی ممکن نیست، پس باید تعامل کنیم / اینها بر ۴ پایتخت عربی مسلط شده و حامی ضربه به نظامیان ما هستند، پس چاره ای جز مذاکره نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ به لباس مشکی و چادر مشکی‌ت افتخار کن 🔻دیدن این ۲ دقیقه بر همه از جمله چادری‌ها واجب است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا