eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: دولت و مجلس دست‌دردست‌هم با برنامۀ هفتم به‌دنبال تحقق ثبات اقتصادی هستیم 🔶عده‌ای دوست ندارند امور جبهۀ انقلاب پیش برود. بنابراین گاهی مجلس و دولت را محکوم به یکدستی می‌کنند و گاهی هم محکوم به تنازع و دعوا.
‌ تبلیغ نگهداری از سگ و گربه با استفاده از جایزه اونم توسط سفارت استرالیا ‌ واقعا چه هدفی میتونه پشت این تبلیغات سنگین که حتی سفارت خونه ها رو مامور به این کار کردند نهفته اس اونم در حالی که برای خودشون تبلیغ فرزند آوری میکنند و برای ما نگهداری از سگ!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادعاهای فاطمه شجاعی تائید شد! مولاوردی و دولت روحانی، به دنبال رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری بودند! 🔹 فاطمه شجاعی، کارشناس ارشد مطالعات زنان در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰، صحبت هایی از اقدامات دولت اصلاحات و دولت روحانی، برای رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری ارئه داد، که پس از آن با واکنش شدید خانم مولاوردی و شکایت وی از فاطمه شجاعی همراه شد. 🔹روز گذشته پس از ارائه اسناد و مدارک به دادگاه مربوطه، ادعاهای فاطمه شجاعی منطبق با واقعیت شناخته شد.
خانم مولاوردی هستند،معاون حسن روحانی، که در عالم خواب و بیداری ،با یکی از فعالان همجنسگرا دیدار داشتند! سرطانی به نام اصلاح طلبان...
29.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرگ۲۰/۰۰۰سرباز آمریکایی در خلیج فارس حقیقت دارد؟ رزمایش مرگبار ۲۰۰۲ آمریکا در خلیج فارس حقیقت خیانت اصلاح طلبان و نامه جام زهر ۱۲۰ نماینده مجلس به رهبر معظم انقلاب چه بود؟!  از نامه عجیب و دوگانه خاتمی در سازمان ملل چه میدانید... 🔹برای اولین بار؛اصلاح طلبان قصد داشتند موشکها و تسلیحات نظامی ایران را برای مذاکره با آمریکا تخریب کنند؛ (بوش) رئیس جمهور سابق آمریکا همان سال دستورحمله به ایران را صادر کرد اما ژنرال های آمریکایی برای تست توان نظامی ایران پیش از حمله مانوری تاریخی و بیاد ماندنی برگزار کردند 🔹آن رزمایش گسترده که ملیون ها دلار برای آمریکایی ها هزینه داشته «چالش2002» نام گرفت؛ در این رزمایش دو ژنرال بلندپایه آمریکایی به فرماندهی نیروهای ایرانی در رزمایش آمدند 🔹ساعاتی پس از شروع رزمایش اتفاق فوق تصوری صورت گرفت به نحوی که در همان روز اول رزمایش خاتمه یافت، نیروی دریایی آمریکا به شدت در منطقه تحقیر و تخریب شد و ژنرال های آمریکایی که در این رزمایش حضور داشتند از سِمَت خود استعفا دادند!!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ائتلاف رضا پهلوی با "کوتوله‌های سیاسی" چگونه به گِل نشست؟! 🔺حسن داعی، فعال سیاسی اپوزیسیون در گفتگو با شبکه سلطنت‌طلب: با یک عده سلبریتی و افراد بی‌شناسنامه و با میدان‌داری پهلوی، هر ائتلافی به بن‌بست خواهد خورد! طرفداران «ززآ»، با فحاشی به یکدیگر، آنچنان فضا را مسموم کرده‌اند که بسیار شرم‌آور است؛ ای کاش مردم از این ماجراها مطلع نمی‌شدند!
دوستان در جریان باشید،که گویا زمان شهرداری اصلاح طلبها ،چیزی به نام موش در تهران نداشتیم 😁و حضور موش در جغرافیای تهران، مال دوسال اخیره😂 اون زمان، نهایتش، زن‌هاشون رو می‌کشتند !:)))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبکه آمریکایی: 📍ایرانی ها بالگرد ما را در خلیج فارس تهدید کرده و گفته‌اند در صورت نقض حریم هوایی ایران، سرنگون خواهد شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ ۱۰۸ متلک جنسی در عرض ۱۰ ساعت (نتیجه عجیب آزمایش اجتماعی یک دختر) 🔻 بخش‌هایی از مستند «پشت صحنه» به کارگردانی تورج کلانتری👆 ❗️آیا آزاد بودن روابط جنسی در یک جامعه، چشم و دل آدم‌ها را سیر می‌کند یا برعکس؟
چرا نزدیک قله‌ایم؟ رهبرانقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند که: «ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، بنابراین امروز روز خسته شدن و نا‌امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞امریکا قبل از انقلاب جنسی! 🔝ویدئو فوق مربوط یه یکی از خیابان های امریکا در دهه ۱۹۳٠ میلادی است. ✔️تمامی تصاویر و ویدئوهای موجود از جامعه امریکایی قبل از ۱۹۶٠، گواه این است که زنان با لباس های نسبتا پوشیده در کوچه و خیابان رفت و آمد داشتند. ✔️اما با شروع دهه ۱۹۶٠، هالیوود و کارتل‌های تبلیغاتی -رسانه‌ای در غرب برای اینکه بتوانند بیشتر از زنان استفاده ابزاری کنند بتدریج برهنگی و بدپوشش را عادی کردند و طی پروژه انقلاب جنسی، برهنگی تبدیل به یک فرهنگ و ارزش شد. 🔴نکته اینجاست که چیزی شبیه به انقلاب جنسی در غرب، قرار است در ایران با شعار زن زندگی آزادی رخ بدهد...
⭕️‏خبر در واقعیت: بدلیل افزایش افراد باسواد و عدم نیاز به نهضت سوادآموزی این مجموعه منحل میشود. ⭕️جوری که بی بی سی القا می‌کنه: رژیم در ادامه اقدامات خود علیه مردم به خصوص زنان، نهضت سوادآموزی را منحل می‌کند.
🔴زنان غربی از حاکمان زن هم شانس نیاوردند در تاریخ نه چندان دور انگلیس زنان که خیلی حرف زده یا غر زده اند مجرم بوده و مجازات می‌شدند وجالب ماجرا آنجاست که این قانون در زمان ملکه الیزابت انگلیس اجرا می‌شده است 🔴انواع تنبیه برای زنان غرغروی انگلیسی 🔻چاری واری که علاوه بر قانون توسط خود زنان همسایه هم اجرا می‌شد که مردم با ماهیتابه در خیابان‌های شهر به راه می‌افتادندتابا سروصدا ،توجه رهگذاران را به زنی که برعکس روی اسب نشسته در سطح شهر گردانده می‌شد، جلب کنند. این قانون تاسال ۱۹۶۷حذف نشده بود 🔻چهارپایۀ مرغابی زن با شکلی ازآب شکنجه میشد که وسیلۀ انجام این مجازات "چهارپایۀ مرغابی" نام داشت. چهارپایۀ مرغابی از یک میلۀ چوبی بلند و یک صندلی متصل به یک سرِ آن تشکیل شده بود. این میلۀ چوبی روی یک برآمدگی قرار داده می‌شد تا حالت الاکلنگ پیدا کند، و بدین ترتیب امکان زیر آب بردن مجرم به تناوب فراهم می‌شد. حکمت این مجازات این بود که زن سرکش خنک شود و آرام بگیرد. ساموئل پپیس،شاعرشهیر انگلیسی در حدود سال 1615 شعری در این باره سروده است. 🔻پوزه‌بندِ زن این دستگاه اساساً قفسی فلزی بود که روی سر زن غرغرو قرار داده می‌شد.ودر سطح شهر میچرخاندند ⏪دختر ایرانی باید بداند تبعیت از گفتمان زن غربی برای ما حرام است چرا که زمانی که سیده خاتون ها در ایران از ابن سیناهابرای رشد علمی جامعه استفاده می‌کردند،حاکمان زن غربی، زنان را اینگونه تحقیر می‌کردند. منابع: ۱_فرارو ۲_کافه تاریخ
امام حسن مجتبی علیه السلام هركه به حُســن انتخاب خداوند تكيه كند ، جز آن وضعى را كه خدا برايش برگزيده است ، آرزوى داشتن وضعى ديگر نكند . 📚بحارالانوار ، ج ۷۸، ص ۱۰۶، ح ۶
امام حسن مجتبی علیه السلام كسى كه قرآن بخواند ، يك دعاى مستجاب شده دارد ، دير مستجاب شود ، يا زود . 📚بحارالانوار ، ج ۹۳ ، ص ۳۱۳، ح ۱۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛شما که چهل سه سال نتونستید دخترا رو باحجاب کنید با گشت ارشاد میخواید کار فرهنگی بکنید؟ والا... ➖چطور برخی توقع کار فرهنگی از نیروی انتظامی دارند!! ➖جلسه توجیهی گشت ارشاد چی بوده؟ ➖حل مشکل تربیتی در گرو «جهاد تبیین»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تاثیر پوشش مبتذل زنان، چه دیدگاهی در پسران ایجاد می‌کند؟ دکتر شاهین فرهنگ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب: همه ائمه از امام باقر (علیه‌السلام) به بعد از نسل امام حسن (علیه‌السلام) هستند... ▪️شعرخوانی آقای محمد سهرابی در ديدار شاعران درباره امام حسن (علیه‌السلام) 🗓 انتشار به مناسبت هفتم صفر؛ سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام
خیانت یا مهاجرت⁉️👆🏿 ✍️علی اکبر صیدی
🚩 آفتابی که به زائر حسین (علیه‌السلام) می‌تابد، گناهانش را از بین می‌برد!
🔷 ماکرون: اروپا بیدار شود ما نباید تابع آمریکا باشیم رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد. به گزارش نشریه فرانسوی لزاکو، از نظر امانوئل ماکرون، استقلال راهبردی برای جلوگیری از تبدیل شدن کشورهای اروپایی به «دست نشانده» در زمانی که اروپا می‌ تواند «قطب سوم» در برابر آمریکا و چین باشد، بسیار مهم است. امانوئل ماکرون در مصاحبه با نشریه لزاکو و درباره مسئله تایوان گفت: ما اروپایی‌ها باید بیدار شویم. اولویت ما تطبیق با دستور کار دیگران در تمام مناطق جهان نیست. دام اروپا این است زمانی که باید به شفاف‌‌ سازی موقعیت راهبردی خود دست یابد، درگیر نابسامانی‌ها در جهان و بحران‌هایی شود که مال ما نیست. اگر دو قطبی شدن شتاب یابد، ما دیگر زمان و امکانات برای تامین مالی استقلال راهبردی خود نخواهیم داشت و دست نشانده خواهیم شد، در حالی که اگر چند سال برای ایجاد آن وقت داشته باشیم، می‌توانیم قطب سوم باشیم. موضوعی که ما باید به طور ویژه مراقب آن باشیم این است که جنگ در اوکراین تقاضا برای تجهیزات دفاعی را تسریع می‌کند. با این حال، صنعت دفاعی اروپا همه نیازها را برآورده نمی‌کند و بسیار پراکنده باقی می‌ ماند، که باعث می‌شود برخی کشورها به طور موقت به تامین کنندگان آمریکایی یا حتی آسیایی روی بیاورند. در برابر این واقعیت، باید قدم برداریم. ماکرون اظهار کرد: استقلال راهبردی باید مبارزه اروپا باشد. ما نمی‌خواهیم در مسائل مهم به دیگران وابسته باشیم. روزی که دیگر انتخابی در مورد انرژی، نحوه دفاع از خود، شبکه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی ندارید، زیرا ما دیگر زیر ساختی در مورد این موضوعات نداریم، زمان خروج از تاریخ است. ما به صنعت اروپایی نیاز داریم که سریع‌تر تولید کند. با شتاب گرفتن تاریخ، اقتصاد جنگی اروپا باید به موازات آن شتاب یابد. ما به اندازه کافی سریع تولید نمی‌ کنیم ما قطعا وابستگی خود را به آمریکا در زمینه انرژی افزایش داده‌ایم، اما در منطق تنوع‌بخشی، زیرا بیش از حد به گاز روسیه وابسته بودیم. امروز این یک واقعیت است که ما بیشتر به آمریکا، قطر و دیگران وابسته هستیم. اما این تنوع لازم بود. ماکرون می‌گوید: کلید وابستگی کمتر به آمریکایی‌ها ابتدا در تقویت صنعت دفاعی ما و توافق بر سر استانداردهای مشترک است. سپس نیاز به تسریع نبرد برای انرژی‌ های هسته‌ای و تجدیدپذیر در اروپا دارد. قاره ما سوخت‌های فسیلی تولید نمی‌کند. انسجامی بین صنعتی شدن مجدد، اقلیم و حاکمیت وجود دارد. نبرد انرژی هسته‌ای، انرژی‌های تجدیدپذیر، نبرد ده تا پانزده سال آینده خواهد بود. استقلال راهبردی به این معناست که فرض کنیم دیدگاه‌های مشابهی با آمریکا داریم، اما چه در مورد اوکراین، چه رابطه با چین یا تحریم‌ها، ما راهبرد اروپایی داریم. ما نمی‌ خواهیم وارد منطق بلوک به بلوک شویم. برعکس، ما باید الگوی خود را «ریسک‌ زدایی» کنیم، نه اینکه به دیگران وابسته باشیم و هر جا که ممکن است یکپارچگی قوی از زنجیره‌های ارزش خود را حفظ کنیم. نبردهایی که امروز باید انجام شود، از یک سو شامل تسریع استقلال راهبردی ما و از سوی دیگر تضمین تامین مالی اقتصاد هایمان است. ما نباید به فراسرزمینی بودن دلار وابسته باشیم.