eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴برم خارج جراح بشم، دیگه رفاه و آسایش و امنیت، همه چیز عالیه😍😍 عه تو اتاق عمل بهم تعرض شد!😢😰😳
⬅️ بله خب اقتصاد رو فقط روحانی و جهانگیری با اون داداشای فاسدشون بلد بودند،که می دونستند چه جوری، دلار رو ده برابر کنند، و با نابودی ارزش پول ملی، و دستکاری بورس، جیب ملت رو خالی کنند!
⁉️مگه میشه مومن دین نداشته باشه؟ خداوند مؤمن ناتوانی را که دین ندارد، دوست نمی‌دارد.... سؤال شد: مؤمن ناتوان بی دین چه کسی است؟ فرمود آنکه نمی‌کند.... (پیامبر «ص»الکافی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطرات کشیش مسیحی آمریکایی از زیبایی‌های مراسم پیاده‌روی اربعین؛ بزرگترین گردهمایی سالانه صلح‌آمیز در جهان 🔺️"از یکی از مقدس‌ترین شهرهای سیاره زمین دیدن کردم" 🔷️ جان شاک، کشیش مسیحی اهل پورتلند آمریکا با اشاره به سفر خود به عراق و پیاده‌روی اربعین: 🔺️اربعین بزرگترین گردهمایی سالانه صلح‌آمیز در جهان است که اکثر مردم آمریکا هیچ اطلاعی از آن ندارند؛ ایمان دوباره‌ای به تلاش عیسی و حسین( علیهما السلام) برای عدالت و حقیقت پیدا کردم.
این نظافتچی داوطلب ایرانی در مسیر ، یک پروفسور نخبه بود! 🔹پروفسور امینی، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و نرم‌افزار دانشگاه تربیت معلم، که در مسیر زائرین در نجف خدمت می‌کرد، هنگام ملاقات با دخترش به گریه افتاد. 🔸تصویر او را می‌بینید که اشک‌های دخترش را با دستانش پاک می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علت دفاع از حقوق زنان در ایران... ♨️ ونسا بیلی فعال و خبرنگار سرشناس انگلیسی در مصاحبه‌ای با شبکه راشاتودی، دفاع آمریکا از حقوق زنان ایرانی را ریاکارانه دانست و گفت: و شهروندان ایرانی کجا بود وقتی که آمریکا سلاح‌ های شیمیایی را به صدام می‌داد؟ آمریکا از حقوق بشر به عنوان سلاحی برای ایجاد جنگ و بی‌ثباتی در کشورهای هدف استفاده می‌کند... ______________________ 🔴 پشت‌پرده اغتشاشات ایران به بهانه سالروز آغاز جنبش به روایت کارشناسان و اندیشمندان خارجی.
داعشی ها محاصره اش کردن تا تیر داشت مقاومت کرد و جنگید، تیرش که تموم شد، داعشی ها نیت کرده بودن زنده بگیرنش همون موقع حاج قاسم هم توی منطقه بود خلاصه اینقدری این بچه رو زدن تا دیگه بدنش هم کم آورد و اسیر شد. ولی یک لحظه هم سرشو از ترس پایین نیاورد... تشنه بود آب جلوش می ریختن رو‌ی زمین فهمیدن حاج قاسم توی منطقه اس برای خراب کردن روحیه حاج قاسم بیسیم رضا اسماعیلی رو گرفتن جلو دهن رضا و چاقو رو گذاشتن زیر گردنش کم کم برا این که زجر کشش کنن آروم آروم شروع کردن به بریدن سرش و بهش می گفتن به حضرت زینب فحش بده پشت بیسیم اینقدر یواش یواش بریدن که ۴۵ دقیقه طول کشید... ولی از اولش تا لحظه ای که صدای خر خر گلو آمد این پسر فقط چند تا کلمه گفت: اصلا من آمدم جون بدم برای دختر مظلوم علی... اصلا من آمدم فدا بشم برای حضرت زینب... اصلا من آمدم سرم رو بدم... یا علی یا زهرا... میگن حاج قاسم عین این ۴۵ دقیقه رو گریه می کرد. بعدم سر رضا رو گذاشتن جعبه و فرستادن ‌برای حاج قاسم... امنیت ما اتفاقی نیست عزیزان، چقدر سرها و خون ها دادیم تا توانستیم به این آرامش برسیم... شهیدرضا اسماعیلی شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون
ره آورد سردمداران زن زندگی آزادی =مرگ تدریجی و نابودی زن العين فارسی "سلیمه صفر"، تنیس‌باز پیشین تونسی «سلیمه صفر»، تنیس‌باز پیشین تونسی به تازگی افشا کرد چندین سال از سوی مربی فرانسوی‌اش مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است. «سلیمه صفر»، تنیس‌باز پیشین تونسی، در گفت‌وگوی مفصلی با روزنامه فرانسوی «اکیپ» فاش کرد که از سن دوازده و نیم سالگی توسط رجیس دو کاماره، مربی فرانسوی سابق خود که در سال ۲۰۱۴ به‌ اتهام تجاوز جنسی به ۱۰ سال زندان محکوم شد، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. سلیمه صفر به «اکیپ» گفت: «زمانی‌ که ۱۲ و نیم سالم بود، نزدیک به سه سال مورد تجاوز جنسی رجیس دو کاماره قرار گرفت». دی کاماره، در سال ۲۰۱۴ به تجاوز با عنف به دو دختر دانش‌آموز زیر سن قانونی محکوم شده است. همچنین ۲۶ بازیکن سابق، از جمله ایزابل دومونگو، تنیسور فرانسوی پیشین و زن شماره دو تنیس جهان به اتهام تجاوز و آزار جنسی علیه دی کاماره شهادت دادند. «اکیپ» می‌نویسد، سلیمه صفر سال‌ها این مسئله را برای کسی بازگو نکرد و سپس به انگلیس رفت و تصمیم گرفت بدون مربی به کار خود ادامه‌ دهد. سلیمه گفت: «۲۵ سال طول کشید تا نزد خودم اعتراف کنم و نزدیک به ۳۵ سال طول کشید تا علنا آن را بیان کنم».
اگه این وضعیت "مرگ بر زن نیست" پس چیست!! فریبکاران بازی زن زندگی آزادی!! . این مطالعه که توسط مجله جراحی بریتانیا منتشر شد، گفت: نتایج آن نشان می‌دهد که آزار و اذیت جنسی و تجاوز در محیط بیمارستان‌های بریتانیا رایج بوده و موارد تجاوز جنسی در این مکان‌ها به دفعات گزارش شده است. با تجزیه و تحلیل بیش از ۱۴۰۰ پاسخ به یک نظرسنجی آنلاین که شاغلین بخش‌های جراحی بیمارستان‌های بریتانیا بصورت ناشناس در آن شرکت کردند، مشخص شد که ۲۹.۹ درصد از زنان جراح در پنج سال گذشته توسط دست‌کم یکی از همکاران مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند که این آمار در مقایسه با مردان که ۶.۹ درصد بوده بسیار بالاتر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خوش تر آن باشد که سرِّ دلبران / گفته آید در حدیث دیگران 🔴اعتراف فعال اصلاح‌طلب| احمد زیدآبادی ازگردانندگان روزنامه هم میهن: فحش می‌خورم اما می‌گویم که در ۳۶ سال گذشته اولین دوره‌ای است با نوشتن انتقاد روزنامه‌مان تعطیل نمی‌شود 🔹من از سال ۶۶ وارد مطبوعات ایران شدم. در تمام این سال‌ها، اولین دوره‌ای است که ما در روزنامه می‌نشینیم و هرطور دلمان می‌خواهد همهٔ سیاست‌ها را نقد می‌کنیم و منتظر نیستیم یک فکس بیاید و روزنامه تعطیل شود. 🔹یعنی دولت دارد از خودش تحمل نشان می‌دهد. چرا نباید این را ببینیم و به جایش بگوییم اختناق تمامیت‌خواه حاکم شده است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 صلوات مخصوصه نبی مکرم اسلام صلی‌ اللّه‌ علیه‌ و آله‌ و سلم ▪️اللَّهُمَّ صَلِّ على‏ مُحمَّدٍ كما حَمَلَ وَحيَكَ، وَبَلَّغَ رِسالاتِكَ. ▪️وَصلِّ على‏ مُحمَّدٍ كَما أحَلَّ حَلالَكَ، وَحَرَّمَ حَرامَكَ، وَعَلَّمَ كِتابَكَ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدٍ كَما أقامَ الصَّلاةَ، وَآتى الزَّكاةَ، وَدَعا إلى‏ دِينِكَ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدٍ كما صَدَّقَ بِوَعدِكَ، وَأشفَقَ مِنْ وَعيدِكَ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدِ كما غَفَرْتَ بِهِ الذُّنوبَ، وَسَتَرْتَ بِهِ العُيُوبَ، وَفرَّجتَ بِهِ الكُروبَ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدٍ كما دَفَعتَ بِهِ الشَّقاءَ، وَكَشَفتَ بِهِ الغمّاءَ، وَأجبْتَ بِهِ الدُّعاءَ، وَنَجَّيتَ بِهِ مِنَ البَلاءِ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدٍ كما رَحِمْتَ بِهِ العِبادَ، وَأحيَيتَ بِهِ البِلادَ، وَقصَمتَ بِهِ الجَبابِرَةَ، وَأهلَكتَ بِهِ الفَراعِنَةَ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدٍ كما أَضعَفْتَ بِهِ الأموالَ، وَأحرَزتَ بِهِ مِنَ الأهوالِ، وَكَسَرتَ بِهِ الأصنامَ، وَرَحِمْتَ بِهِ الأنامَ. ▪️وَصلِّ على‏ مُحمَّدٍ كما بَعَثتَهُ بِخَيرِ الأديانِ، وَأعزَزْتَ بِهِ الإيمانَ، وَتَبَّرتَ بِهِ الأوثانَ، وَعظَّمتَ بِهِ البَيتَ الحَرامَ. ▪️وَصَلِّ على‏ مُحمَّدٍ وَأهلِ بَيتِهِ الطّاهِرينَ الأخيارِ وَسلِّمْ تَسليما.
🔻حکم اعدام رئیس بیمه عمر چین بخاطر دریافت رشوه ۳۲۵ میلیون یوان(۴۵ میلیون دلار) و مخفی کردن پولش در حساب خارجی پ.ن: ایران ما به یه همچین اقتداری در قوه قضائیه نیاز داره، اگر ۱۰ سال پیش چندتا از مفاسد اقتصادی رو اینجوری گردن میزدن، الان مویرگی ریشه نمیکردن تو نظام اقتصادی و اجتماعی کشور.
اگه غربگراها نارحت نمیشن باید اعلام کنم ایران رتبه چهارم آی کیو رو در جهان داره و جالب‌تر اینکه اروپا و آمریکا جزو هشتای اول هم نیستن! پ.ن : فقط رتبه انگلیس 😁😁
6e1333b0967d4e7880982d1b055682d1.mp3
17.4M
این صوت خیلی مهم هست، لطفا ولایتمداران انقلابی منتشر فرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۲۰ حقیقت تحسین برانگیز از عملکرد دولت به روایت رهبر انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت ۷۰۰ میلیون دلاری اصلاح طلبان به تلویزیون ضد انقلاب 🔸 ادعای یک سلطنت طلب درباره کمک میلیون دلاری حسین مرعشی به منوتو.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمادگی خود را بالا ببرید، به زودی شاهد رخدادهایی خواهیم بود که تشخیص خیر و شر بودن آن تنها با تقوا و ایمان امکان پذیر است ...
🔴⚠️۳ نکته در مورد سالگرد مهسا امینی: 🔹۱.عزاداری نزد اهل سنت فقط برای ۳ روز است و مراسم سالگرد،معنایی ندارد. 🔹۲.روز ۲۵ شهریور امسال مصادف است با شهادت امام رضا«ع»،لذا مشکی پوشی مردم و تعطیلی مغازه ها ربطی به اعتراضات و اعتصابات ندارد. 🔹۳.دشمن قصد ایجاد شوک خبری از طریق انجام خرابکاری و عملیات تروریستی دارد.
🛑 🛑 ‼️دعوت مردم به خشونت و وحشی‌گری در آستانه سالمرگ مهسا امینی ♦️آنوقت اگر برای برخورد اقدام کنند با انواع عبارات وحشی و سرکوبگر و... نواخته می شوند. 🔴🔴 هرگونه اطلاع از ساخت چنین وسایلی برای ایجاد اغتشاش و آسیب به مردم و نیروهای امنیتی را با فوریت به تلفن های (ستاد خبری وزارت اطلاعات) و (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع دهید.
💶چرا ارزش پول ملی عراقی بالاتر از پول ایران است و ارزش آن کاهش نمی یابد؟ ⁉️ پاسخ به یک در راهپیمایی اربعین 🔹 از سال ۱۹۳۲ تا قبل دهه ۱۹۹۰ در دوره استعمار بریتانیا، که واحد پول در عراق شکل می‌گیرد، ارزش این پول، با کمک ارزهای خارجی، همچون روپیه هند در دوره استعمار آن توسط بریتانیا و یا با پوند استرلینگ، میخ‌کوب می‌شده‌است. 🔸 در ابتدای دهه ۱۹۹۰ عراق بابت هزینه‌هایی که دولت صدام به علت جنگ با ایران و کویت، برای این کشور به وجود می‌آورد، با کسری بودجه شدید مواجه می‌شود که دولت صدام حسین را مجبور به بسیار زیاد برای جبران کسری‌های بودجه می‌کند. به همین خاطر، این کشور ‎‌های سه رقمی (٪۳۰۰ و ٪۴۰۰ و ٪۵۰۰ و....) را تجربه و در سال‌های متوالی ارزش پول‌اش به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و ارزش هر دینار که تا قبل از این معادل با یک سوم دلار بوده(یعنی هر ۳ دینار معادل یک دلار بوده است) هزار برابر کم می‌شود.( ارزش هر دلار در بازار آزاد معادل ۳۰۰۰ دینار عراقی می‌شود.) 🔹 این مسئله ادامه پیدا می‌کند تا زمانی‌که عراق تصمیم می‌گیرد با بدهکاری و گرفتن آن را جبران کند؛ از کشورهایی همچون عربستان و ژاپن و چین و...برای تامین کسری بودجه خود وام می‌گیرد که این اقدام، بدهکاری سنگینی را برای این کشور به ارمغان می‌آورد. 🔸 در همین حین، آمریکا در سال ۲۰۰۳ به قصد عراق، ولی با بهانه وجود سلاح‌های کشتار جمعی در این کشور، حمله کرد درحالی‌که میدانست که در صورت اشغال نظامی آن، موظف خواهد شد بدهی عراق را از درآمد نفت این کشور به طلبکارانش بپردازد. در اینصورت سهم کمی از نفت به آمریکا می‌رسید؛ به همین خاطر آمریکا تصمیم می‌گیرد با اعمال فشار سیاسی به طلبکاران عراق، آنان را مجبور به بخشیدن مبلغ اعطایی‌شان به عراق کرده و از این طریق توانسته کل نفت عراق را تصاحب کند. 🔹 با این کار بحران بدهکاری سنگین عراق در پی کاهش شدید ارزش پول آن برطرف می‌شود اما مشکل همچنان از طریق دیگری باقی می‌ماند و آن وابستگی شدید پول عراق به ارزهای میخ‌کوب شده خارجی است. 🔸 مشکلی که این ارزهای میخ‌کوب شده خارجی در عراق همانند کشور امارات و عربستان، به وجود می‌آورد این است که نرخی که برای ارزها تعیین می‌شود برای اینکه معیشت مردم حفظ بشود، پایین تر از نرخ واقعی است و این کار مانند آن است که دمای بدن یک بیمار با یک قرص تب‌بر پایین نگه‌داشته‌بشود. این که قیمت ارز با یارانه دولت یا با دستور دولت پایین نگه داشته‌شود، منجر به این می‌گردد که تولید گران‌تر از واردات برای کشور تمام شود. قیمت کالای وارداتی ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از کالای تولیدی خود کشور تمام می‌شود. در نتیجه رغبت مردم به خرید کالای وارداتی بیشتر می‌شود و در نتیجه تولید تضعیف می‌گردد. این مسئله معادل با تضعیف سیستم ایمنی بدن فرد بیمار برای مقابله با بیماری است که درنهایت نیاز بدن به قرص تب‌بر برای مقابله با ویروس تشدید می‌شود. 🔹 این اتفاقی است که در عربستان و امارات نیز به صورت بودجه کشور تا ٪۹۰ درصد به فروش نفت و ضعف در تولید و واردات حتی اقلام غذایی و... میتوان مشاهده کرد که این مسئله آینده این کشورها را به شدت دچار مشکل خواهد کرد و وابستگی دولت به فروش نفت را افزایش داده و هزینه‌های دولت رشد صعودی داشته و کسری بودجه نیز تشدید خواهد شد. 🔸 پایان این مسئله قطع به یقین، این کشورها در بحران بدهی خواهد بود. و این میخ‌کوب بودن کنونی پول‌ این کشورها، قطعا در بلند مدت به ضررشان تمام خواهدشد و مشکلات زیادی علی‌الخصوص در صورت تحریم شدن یا درگیر جنگ شدن مشابه به جنگ‌های این کشور با ایران و یا کویت( که ارزش پول عراق را تا ۱۰۰۰ برابر کاهش داد) برای‌شان به دنبال خواهد داشت.
🇮🇷 📝 ۱۵۸ دستاورد جدید در حوزه فناوری انرژی اتمی 🍃🌹🍃 🔻رئیس سازمان انرژی اتمی: 🔸هرچه دشمنان تحریم کنند قوی‌تر در این بخش کار خواهیم کرد. 🔹اعتماد به نفس خوبی در فعالان حوزه فناوری انرژی اتمی کشور وجود دارد تا جایی که پارسال به ۱۵۸ دستاورد جدید در این حوزه دست پیدا کردیم. 🔺نیروگاه‌های کارون یک و ۲ در آژانس ثبت شده که سابقه آن به بیش از ۵ سال گذشته برمی‌گردد و با عنایت خاص مقام معظم رهبری در حوزه انرژی اتمی به پیشرفت‌های زیادی دست یافته‌ایم و توسعه نیروگاه‌های برقی را همواره در برنامه داریم.