eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
شایعه از منظر قرآن و روایات   قسمت ۶ شایعه‏سازان چه‏کسانى هستند؟ 1) کسى که دچار خشم و حالت انتقام جویى است‏به شایعه‏سازى علیه دیگران دست مى‏زند; 2) کسى که گرفتار گزافه‏گوئى بوده زبان او از اختیار عقل و ایمان او خارج شده و بر مبناى‏هواهاى نفسانى و خواسته‏هاى شیطانى سخن مى‏گوید و عادت به غیبت و تهمت و افتراء ویاوه‏گوئى‏هاى دیگر دارد، در این باره مرزى را نمى‏شناسد و به شایعه‏سازى مى‏پردازد. 3) کسى که خود معیوب است دوست دارد تا عیوب او شایع شده و افرادى همانند او درجامعه وجود داشته باشند. شایعه‏ساز اگر افراد مماثل خود را در جامعه نیابد از راه شایعه افکنى‏حضور توهمى و تخیلى در جامعه ایجاد مى‏کند; امام امیرالمؤمنین‏علیه السلام در این باره مى‏فرمایند: «ذوواالعیوب یحبون اشاعة معایب الناس لیتسع لهم العذر فى معایبهم‏». آدم معیوب، دوست مى‏دارد تا عیوب مردم در میان جامعه فاش شود تا عذرى‏براى او فراهم آید. 4) کسى که در درون خود درباره برجستگى‏هاى دیگران احساس حقارت کند. 5) کسى که اهل شر است. امیرالمؤمنین‏علیه السلام مى‏فرمایند: «فان شرار الناس طائرون الیک باقاویل السوء». افراد شرور و اشرار مردم، شایعات و نارواها مى‏پراکنند. هشدارى از پیامبرصلى الله علیه وآله وسلم درباره شایعه‏پیامبر اکرم‏صلى الله علیه وآله وسلم فرمود: «انى لعرفت قوما یضربون صدورهم ضربا یسمعه اهل النار و هم الهمازون‏اللمازون الذین یلتمسون عورات المسلمین و یهتکون ستورهم و یشیعون فیهم‏من الفواحش ما لیس فیهم‏». گروهى را مى‏شناسم که در قیامت آنچنان به سینه آنان ضربه وارد مى‏شود که‏اهل جهنم صداى سینه آنان را مى‏شنوند و آنان کسانى‏اند که در پى اطلاع از عیوب وگناهان پنهانى دیگران بوده‏اند و به هتک حرمت و فاش کردن آنها مى‏پردازند وچیزهائى را علیه آنها شایعه مى‏کنند که آنان اهل آن نبودند. اثرات منفى شایعه جنگ روانى و اضطراب و نگرانى یکى از میوه‏هاى تلخ شایعه در جامعه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 ذکری که ریشه گناهان رو میسوزاند و زمینه گناه رو در انسان نابود میکنه 📿 اللهم صل علی محمد و آل محمد
‼️در آستانه سالگرد اغتشاشات: سپاه بزرگ‌ترین محموله تجهیزات و سلاح‌های ویژه را در شمال‌غرب کشور کشف کرد. ♦️بزرگترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد برای بکارگیری در حاوی باتوم، شوکر و انواع سلاح‌های گرم در منطقه شمال‌غرب کشور توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه کشف و ضبط شد. 🔺این محموله شامل بیش از ۱۸۰۰۰ باتوم، قریب به ۵۳۰۰۰ انواع شوکر برقی و بیش از ۵۴۰۰۰ انواع چاقوهای ضامن‌دار است که این اقلام از تجهیزات و سلاح‌های بسیار خطرناکی است که می‌تواند در اغتشاشات مورد استفاده قرار بگیرد. ♦️این اقدام با هماهنگی وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و هم‌چنین اطلاعات مرزبانی و انتظامی صورت گرفت و این دستگاه‌ها اشراف مقتدرانه‌ای در همه مناطق کشور خصوصاً منطقه قرارگاه حمزه شمال‌غرب و غرب کشور ایجاد کردند. 🛑 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه: با کسانی که مردم را به مخاطره بیندازند، قاطعانه برخورد خواهد شد؛ امنیت مردم، مرزها و شهرهای مرزی خط قرمز جمهوری اسلامی است. 🔴 این محموله‌ ویژه آشوب، بزرگ‌ترین محموله کشف شده در سال اخیر بوده که ارزش آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.
خبرگزاری فرانسه: در حالی که حکومت ایران از همیشه یکپارچه تر است، اپوزیسیون این رژیم کاملا از هم فروپاشیده و چند تکه است که بر سر هیچ چیز با یکدیگر توافق ندارند، این یک واقعیت است که اپوزیسیون توان ایجاد اخلال در عملکرد حکومت ایران را به هیچ وجه ندارد. همون که رهبرمون گفتن👇 🐫🚪😴👀 پنبه دانه..
🌷 امام حسن عسکری(علیه السلام) : با کسی جدال و نزاع نکن که بهاء و ارزش خود را از دست می‌دهی، با کسی شوخی و مزاح ناشایسته و بی مورد نکن و گرنه افراد بر تو جریء و چیره خواهند شد. 📚اعیان الشیعه، ج ۲، ص ۴۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخی به نادانی‌هایی که می‌گویند: زائران اربعین مدیون آمریکا هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این یک کلیپ طنز نیست؛ چند فریم از سوتی‌های رئیس‌جمهور آمریکاست که در یک مدت اخیر در رسانه‌های دنیا خبرساز شده است 🔹‌ اما نکته طنز ماجرا اینجاست که طبق نظرسنجی‌های رسانه‌های آمریکایی، مردم آمریکا در روزهای آتی باید بین ایشان یا ترامپ که درگیر دادگاه و زندان و... است، یکی را به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده کشورشان انتخاب کنند! 🔹‌ وقتی صاحب‌نظران دنیا میگن آمریکا رو به افوله، این یکی از دلایلشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی ربع پهلوی در برنامه زنده شبکه سلطنت‌طلب با خاک یکسان می‌شود! رضا پهلوی فردی است که حتی پول تو جیبی خود را از مادرش می‌گیرد و در این ۴۴ سال حتی یک فوق دیپلم نگرفته و یا یک کتاب علمی ننوشته است! او تنها داشته‌اش این است که پدر و پدربزرگش شاه بودند و البته هر دو هم به امر بیگانه تبعید شدند!
🔺 در ایران اسمش «بی‌کفایتی» است ولی در آمریکا و کانادا و اروپا «نبرد نابرابر». از ایران فقط نارضایتی و عصبانیت را بازتاب می‌دهند اما از غرب توضیحات مسئولین را. کاملا برابر و بی‌طرف!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایرانی که جمهوری اسلامی تحویل گرفت ایرانی بود که در معادلات دنیا آدم حسابش نمیکردن و ابرقدرت‌های جهان حتی وقتی تو ایران جلسه میذاشتن شاه ایرانو راه نمیدادن ایرانی که جمهوری اسلامی ساخت اسمش کنار ابرقدرت‌های جهان میاد، تاریخ به احترام این حکومت کلاه از سر برمی‌داره!
آمریکا پیش به‌سوی فسیل‌شدن! 🔺در آمریکا رئیس‌جمهوری با ۸۰ سال سن می‌خواهد مجددا در انتخابات شرکت کند. 🔺رهبر اقلیت سنا با ۸۱ سال سن می‌خواهد مجددا در انتخابات شرکت کند. 🔺رئیس سابق مجلس نمایندگان با ۸۳ سال می‌خواهد مجددا در انتخابات شرکت کند. 🔺رئیس‌جمهوری سابق با ۷۷ سال سن می‌خواهد مجددا در انتخابات شرکت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استاد رائفی پور چند درصد مردم می دونند مشکل ما با اسرائیل چیه؟!؟
📸 | آزادی به سبک فرانسوی 🔹در روزهای اخیر از ورود۳۰۰دانش‌آموز محجبه فرانسوی به مدارس جلوگیری شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فردای ایران آزاد از زبان اینترنشنال و انقلاب ززآ؛ آزادی همجنس‌بازها و گرایش‌های مختلف جنسی در ایران!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺از نظر اینا هرکی مهاجرت کنه نخبه محسوب میشه! نخبه ای که و داشته باشه نخبه نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گمان نکنید در حکومت امیرالمومنین همه در حد سلمان و ابوذر بودند آیا با وجود برخی مدیران و فرماندهان فاسد منصوب شده امیرالمومنین و امام حسن مجتبی حکومت ایشان اسلامی بود یا نبود؟ استاد عالی
فرقی نمیکنه چقدر موجودی حسابشون باشه هر چی دارن و ندارنو برای خدمت به زائرا میذارن زن و مرد و کوچیک و بزرگ نداره آخه همه عاشق آقای و عاشق خدمت به زائرا☺️😇