eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور دانشمندان برتر جهان اسلام در پژوهشگاه رویان (زيست فناوری و سلول‌های بنیادین ) و ارائه بانوی دانشمند مسلمان ایرانی با تسلط کامل بر زبان انگلیسی این تصویری است که هیچگاه رسانه‌های ضدانقلاب به شما نشان نمی‌دهند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد اخیر رهبر انقلاب از مسئولان درباره "وِل بودن فضای مجازی" و توصیه مهم به مردم..
🔺تصویر حاج قاسم روی پیرهن یک جوان سیاه‌پوست در ژوهانسبورگ  این تصویر نمادی از انتشار تفکر انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان است!!!
بین کانا‌ل‌های شهادت جان سپردند ما در کانا‌ل‌های مجازی گیر کردیم ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎞 رهبر معظم انقلاب: مثل یک شطرنج‌باز ماهر عمل کنید! در جنگ نرم هیچ وقت عکس‌العملی عمل نکنید. البتّه پاسخ دشمن را باید داد امّا بهتر از عکس‌العملی عمل کردن و واکنشی عمل کردن، عمل کردنِ کُنشی و ابتکاری است...
دفعه بعد که خواستی با جمله «عوضش امنیت داریم» جوک بسازی و بخندی این تصاویر از انفجار پاکستان رو به یاد بیار تا بدونی اگر نبودند ‎؛ هر روز و هر ساعت باید شاهد این جور جنایت ها تو کوچه و خیابون و محله ت باشی اونوقت لبخند رو لبت خشک می شه! ‎ !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗣فریادهای دکتر هوشنگ امیراحمدی بر سر اپوزیسیون: خائن و وطن‌فروش است! 🔺تمامیت ارضی ایران برای این‌ها ذره‌ای اهمیت ندارد!
🐜اگر ۱۰۰مورچه سیاه و ۱۰۰مورچه قرمز را در یک شیشه بریزید، هیچ اتفاقی نمی‌‌افتد! 🔺اما اگر شیشه را تکان دهید، مورچه‌ها [دچار شک میشوند و] شروع به کشتن یکدیگر می‌کنند. 🔺مورچه‌‌های قرمز معتقدند سیاه دشمن است، در حالی که سیاه ها معتقدند قرمزها دشمن است. 🔺اما دشمن واقعی کسی است که شیشه را تکان داده است! ✅در جامعه ما هم همینطور است. قبل از شروع درگیری، باید از خود بپرسیم:«چه کسی شیشه را تکان داد؟»
🔺جنگ اوکراین از دوران رجزخوانی غرب، به مرحله ای رسیده که محافل آمریکایی، حتی کمک به کی اِف را بی فایده میدانند؛ اندیشکده آتلانتیک میگوید تحویل ۳۱ تانک آبرامز به اوکراین چیزی جز یک حرکت نمادین نیست و تغییری در نتیجه جنگ ایجاد نمیکند؛ غربگرایان روزی میگفتند روسیه زود از پا درمی آید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن افغانستانیا میخوان ایران رو بگیرن یا ممکنه شورش کنن!! پاسخ رو در کلیپ بالا ببینید 👆👆 ضمنا این بندگان خدا معمولا مشاغلی رو انجام میدن که ایرانیا انجام نمیدن. راستی، ایرانیهایی که خودشون مهاجرت میکنن به ترکیه یا کشورهای اروپایی اگر برخوردی باهاشون بشه چه حالی پیدا میکنن؟! مهاجرت ما به خارج خوبه ولی مهاجرت خارجیا به ایران بد؟! اگر مهاجرت بده چرا خیلی از همونایی که ضد مهمانان افغانستانی ما هستند، خودشون عشق خارج اند؟! ✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞ماجرای خیانت رضا پهلوی به برادرش و خودکشی علیرضا بخاطر همین خیانت، از زبان احمدعلی مسعود انصاری (پسرخاله فرح دیبا) سلطنت طلب‌های نامحترم، حداقل کسی را برای آینده ایران انتخاب کنید که اینطور به برادر خودش خیانت نکند!
توئیت گیلدا مورکرت،فعال ضد جنگ آمریکایی در وصف رهبر انقلاب پرهیزگار، فروتن، مهربان، خردمند، باهوش، قوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 [آقازاده]یِ نصیری 🔹 محمد نصیری فرزند مهدی نصیری خبرنگار آسوشیتد پرس در ایران بود که نقش مهمی در پوشش اخبار فتنه ۸۸ برای رسانه های معاند برعهده داشت. ▪️وی هم اکنون در کانادا، بهشت اختلاسگران، در رادیو CBC کانادا مشغول انجام وظیفه است. تناقضات نصیری رو باید اینجور بر دهانش کوبید، تا مردم رو ناآگاه فرض نکنه....
پارلمان عربی: صهیونیست‌ها منطقه را به سمت جنگ مذهبی سوق می‌دهند 🔹پارلمان عربی با اشاره به اینکه تجاوزات صهیونیست‌ها باعث تنش و وخیم شدن اوضاع در فلسطین خواهد شد، تأکید کرد صهیونیست‌ها منطقه را به سمت جنگ مذهبی سوق می‌دهند.
🔻مولوی عبدالحمیدها، محسن برهانی‌ها، اصلاحاتیهای فتنه‌گرِ منفور حواستون باشه.... مهره ی سوخته ی بعدی شمایید!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بومی سازی جعبه سیاه قطار در مازندران 🔹مدیرعامل شرکت دانش بنیان مازندران : دستگاه جعبه سیاه قطار با قابلیت ارسال و دریافت پیام، ثبت مکالمات، نمایش موقعیت مکانی و سرعت قطار، افزایش عملکرد لوکوموتیورانان و جلوگیری از سوانح در پی تحریم‌های ناجوانمردانه به همت متخصصان داخلی، بومی سازی شد.
برای نخستین‌بار در خاورمیانه، تولید بومی «لوله خلاء خون‌گیری» با فناوری فراصوت 🔹معاون علمی رییس‌جمهور‌ خط کاملا بومی و تمام‌خودکار تولید لوله‌ خلأ خون‌گیری را افتتاح کرد. 🔹در این خط تولید برای نخستین‌بار در خاورمیانه از نازل‌های مبتنی بر امواج فراصوت استفاده شده است. 🔹تا پیش از راه‌اندازی خط تولید «لوله‌های خلاء خون‌گیری» ۹۰ درصد نیاز کشور از مسیر واردات تأمین می‌شد. 🔹بومی‌سازی این محصول صرفه‌جویی ۱۱ میلیون‌دلاری ارزی برای کشور خواهد داشت.
🔹رهبر انقلاب با فرارسیدن میلاد پیامبر و امام صادق(ع) با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از ۲ هزار محکوم موافقت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 محسن مقصودی (مجری ثریا) نوشته است: 🔹 «باید گریست به حال مجمع تشخیص مصلحت. سه ماه بعد از حکم تاریخی رهبر انقلاب خطاب به مجمع، در خصوص ضرورت ‎اعتبارزدایی از ‎اسناد عادی و خشکاندن یکی از ریشه های مهم فساد و زمین خواری بعنوان ‎مصلحت قطعی کشور؛ ببیند به جای تصویب فوری برخی آقایان با حکم ولی چه کردند».
👇🏻 یکی از از شبهاتی که تو هفته دفاع مقدس منتشر میشه اینه که میگن: شهدا و رزمنده های هشت سال دفاع مقدستون تربیت شده های شاه بودن! 😐 ✍🏻باید بهشون بگیم شاهتون سه تا بچه داشت که دو تاشون خودکشی کردن و اون یکی هم شصت سالشه هنوز از مامانش پول تو جیبی می‌گیره... لطفا کمتر لطیفه بگید شهدا و رزمندگان همان هایی بودند که از شاه و رژیم پهلوی نفرت داشتند و باعث سقوط رژیم پهلوی شدند. آنها تربیت یافتگان مادرانی بودند که سال‌ها خانه نشین شدند و تن به قانون اجباری کشف حجاب رضاخان ندادند مردم ایران در زمان شاه هم با اندیشه مکتب شیعه و پشتوانه مرجعیت مخصوصا حضرت آیت الله بروجردی و بعد مرحوم حضرت امام رضوان الله تعالی علیه تربیت شده بودند که بعد این قوه مستعد توسط رهنمود های بزرگان مرجعیت دین بالفعل رسید و نظیر آن ها شد شهید باکری و همت و برونسی و حسن باقری ها و احمد کاظمی ها و شهید سلیمانی ها و تربیت یافتگان شاه هم شدند اشرف و فرزندانشان که در عیاشی و بی بند و باری نظیر نداشتند و در کتب تاریخی خودشان قید شده است.
‼️‼️ مرغ همسایه غازه ‼️‼️ 🔰وقتی می بینم رئیس بدون هیچ ملاحظه کاری و پارتی بازی ، شخصا دستور به بررسی پرونده فرزندان معاون اول خودش میده ، به سلامت این نظام و مسئولین که رهبری عزیز بارها و بارها اون رو گفت ، بیشتر ایمان میارم. 👌 کسی منکر ضعفها و فسادها در برخی افراد قوه قضا و دیگر نهادهای کشور نیست ، هست و وجود داره ، اما به قول رهبری اکثریت مسئولین این کشور پاکدست و خوب هستند . ❌❌ بارها گفتم ما حق داریم به تک تک مسئولین کشور کنیم ، درب انتقاد همیشه بازه ، اما حق نداریم طوری قضاوت کنیم و انتقاد کنیم که کل یک نهاد رسمی کشور رو زیر سوال ببریم ❌❌ 👌 ما به ضد فساد بودن آقای ایمان داشتیم ، با این کار ایمانمون به ایشون بیشتر هم شد ، اما این به معنای ایراد نداشتن ایشون و قوه قضا نیست . این قضیه نشون داد قوه هم ضد فساد هست و بدون هیچ دخالتی اجازه دستگیری و بازجویی فرزندانش رو داده ⬅️ فقط کافی بود در یک کشور خارجی این حرکت رخ بده ، همه می گفتن بیا و ببین که چقدر کشورشون عالی هست و ضد فساد و.... اما گویا برای بعضی ها مرغ همسایه غاز هست ‼️ ⬅️ ایکاش افرادی هم که فقط بدی دیدن رو بلد هستن ، این موارد رو هم ببینن و تشکر کنن ، رهبری در 14 خرداد سال قبل یکی از وظایف انقلابی ها را تشکر از مسئولین زحمتکش عنوان کردن. بله !
492248835_383630001.mp3
943.5K
رهبر انقلاب: مراد از وحدت، اشتراک عمل در برابر نقشه‌های استکبار است.