eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بهت و حیرت جامعه اسپانیا از تجاوز به نوزاد ۵ ماهه! به تازگی فیلمی توسط پلیس اسپانیا منتشر شده که حاکی از دستگیری مردی توسط پلیس در مادرید هست که نه تنها به طفل پنج ماهه خود بارها تجاوز کرده‌، بلکه او را برای رابطه جنسی به اشخاص ثالث عرضه داشته‌ است. 😳😱😡 عمق فاجعه به حدی زیاد است که بازرسان پلیس هنوز نمی‌توانند فیلم‌ها و فایل‌های کشف شده از اعمال شیطانی صورت گرفته درحق این نوزاد را باور کنند. متهمین که شامل مادر این نوزاد و چندین نفر دیگر نیز می‌شوند، در هنگام انتشار فیلم‌ها و دلالی مشتری در فضای مجازی شناسایی و پس از آن دستگیر شدند.
⚽️ ورزش سیاسی نیست❌ اما همون قانونی که تیم روسیه رو از مسابقات حذف می‌کنه، تیم آمریکا رو نه برای عراق نه افغانستان و نه برای سوریه محروم نمی‌کنه! ⚽️ورزش سیاسی نیست❌ اما تیم سلتیک بخاطر پرچم فلسطین دست هواداراش جریمه میشه! ⚠️آره ورزش سیاسی نیست!
توئیت معنادار کاربر یمنی به زبان فارسی، در واکنش به حواشی دیشب سپاهان-الاتحاد
🔴🔴 بسیار مهم ♦️♦️حکم صریح رهبر انقلاب اسلامی درباره مجازات سوزانده قرآن : به آن انسان نادان و جاهل کاری نداریم که برای تأمین مقاصد عناصر پشت پرده، خود را به شدیدترین مجازات‌ها و اعدام محکوم می‌کند، بحث بر سر طراحان این جنایت‌ها و کارهای نفرت‌انگیز است.۱۴۰۲/۷/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️این دیوار (ایران) شاید کج بشه ولی ما (امام زمان عجل ا...) نمیزاریم فرو بریزه 👤 استاد محمد شجاعی 🔰حوادث ایران در زمان ولادت پیامبر اعظم (ص): ۱) شدن دریاچه ساوه ۲) خاموش شدن آتشکده فارس ۳) شدن چهارده کنگره از کاخ کسری اما چرا در ایران ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبرنگار و تحليلگر سياسی آمريكایی: من آمریکایی هستم و برخلاف توصیه‌ها از آمدن به ایران خوشحالم فيورلا ايزابل: 🔹خيلی خوشحالم كه به ايران آمدم با وجود اينكه خيلی‌ها گفته بودند كه به ايران نرو، اين ايده درباره ايران وجود دارد كه مورد ظلم واقع شده است و مردم از اين موضوع ناراحتند اما در مدت زمانی كه بودم و ٢ شهر را ديدم همه اين حرف ها را متناقض با واقعيت ديدم 🔹من زنان ايرانی را افتخارآفرين، توانمند، با ذكاوت و آزاد برای تعيين سرنوشت خودشان ديدم، زنانی كه نه به واسطه جنسيت و ظاهر بلكه به واسطه توانمندي‌های فردی‌شان ارزش‌گذاری می‌شوند و اين چیزی است كه بايد به آن افتخار كرد.
هشدار مقام معظم ولیّ فقیه به گاو شیرده: روی اسب بازنده شرط نبندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چگونه در چند دقیقه عکس فِیک بسازیم و از آن علیه جمهوری اسلامی استفاده نماییم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️حقیقت ویدئوی چمن ورزشگاه آزادی که به صورت دستی ترمیم میشد و نیمار در صفحه‌اش به آن واکنش نشان داد،چه بود؟ 🎙جواد خیابانی پاسخ میدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅یک نسخه شفا بخش از استاد ضیایی: 🔹کاهش سریع وزن 🔹درمان چربی، قند و فشار خون 🔹درمان مشکلات قلبی 🔹پیشگیری از سکته قلبی 👌فقط با یک گیاه
«سلطان تراریخته» مُراد سجلّش، سجل نبود. سیاهه بود.شایداگر شرع دست و بالش را نبسته بود باز هم می گرفت،هشت تا،ده تا،صدتا.اصلا حرمسرای پالانی می ساخت.فقط از یک زنیکه صیغه ای قفقازی هفت تا پسر داشت که هفتمی اش عباسقلی بود. ریز و درشتشان توی دست و پای روس ها چرخیده بودند.پادویی می کردند.پیش چشم افسرهای شوروی خودشان را به موش مردگی می زدند اما زورشان به رعیت بدبخت می رسید. عباسقلی هم لنگه خودش بود.دو سه جین بچه پس انداخته بود.دلال بود، توی دربار ناصری. دلال دخترهای گرجی خوش بر و رو.سلطانْ جماعت از یک جایی جنس بومی می زند زیر دلشان، می روند توی کار واردات. مجال حرف زدن از قوانلوهای قجر نیست.برگردیم سر ریخت و پاش پالانی ها.... رضا پسر عباسقلی برعکس پدر و جد پدری اش تَرَقیده بود.نوجوانی هایش فعلگی کرده بود و توی اصطبل قزاقخانه پِهِن اسب ها را می روفت.کم کم حال و هوای اصطبل روس ها به ریه اش ساخت وخودش را کشید بالا و شد وکیل باشی گروهان شصت تیر.با این خیزی که رضا برداشته بود یک نسخه معیوب از پالانی ها را پیوند زد به قزاق ها. خداییش آدمی که ننه اش را توی قبرستان چهار راه حسن آباد خاک کرده اند و همه می دانند هنوز استخوان هایش نپوسیده اما او دستور می دهد خاک قبرستان را به توبره بکشند و جایش ساختمان اطفاییه بسازند، این آدم معیوب نیست؟! درست بود که ترقی کرد و شد یک رأس قزاق اما جان به جانش هم که می کردی همه اخلاقهای دوره پالانی اش را برداشته بود با خودش آورده بود.بخاطر خوش خدمتی هایش تیمور آیرُملو دخترش تاج الملوک را به عقدش درآورد.رضا توی سنگلج تهران خانه جمع و جوری اجاره کرد.تا من دو خط دیگر بنویسم به لطف پدر تاج الملوک،فرمانده سپاه قزوین شده و تا شما یک گلویی تازه کنید نسخه احمدشاه را پیچده و با پدرسوختگی انگلیس ها کودتا کرده و رسیده به مسند سردار سپهی.آخرش هم که تاسف شاعر افاقه نکرد که:یارب مباد آنکه گدا معتبر شود و شد. محصول پیوندی پالانی ها و قزاق ها شده بود شاه تراریخته مملکت،کسی که محصول مزرعه مشروطه چی ها را لگد کرده بود و کفشش را زده بود توی خون مجاهدهای جنگلی شده بود اعلی حضرت همایونی.از هزار و سیصد و چهار تا هزار و سیصد و بیست چند سال می شود؟او همینقدر شاه بود.اما اجاره نشین خانه سنگلج تهران تبدیل شد به بزرگترین زمین دار آسیا.باغ ها و مزارع و روستاهای شمال را با اخلاق قزاقی اش از چنگ رعیت فلک زده درآورد،آن هم زیر قیمت و مفت،عطش زمین خواری اش تمامی نداشت. از بس مار خورده بود، افعی شده بود.... «جراید خارجی آن روز نوشتند: در ایران جانوری پیداشده که زمین می خورد.» خون رعیت را کرد توی شیشه.از تجدد خواهی و به باد دادن حیثیت ناموس ایرانی تا قصه راه آهن. هر غلطی احمد شاه با آن عقل ناقصش نکرد او انجامش داد. بنام رعیت ایران و به کام انگلیس ها. ریل های راه آهنی که ساخت به جایی که شرق را برساند به غرب از بر و بیابان های جنوب از جایی بیرون شهرها می گذشت تا تجهیزات انگلیسی ها را ببرد شمال،مالیاتش را هم بستند به قند و شکر و چای!اروپایی ها می گفتند ایران راه آهنی ساخته که از هیچ جا به هیچ جا می رود! شهریور سال بیست، روزی که رفت، خیابان های تهران زیر چکمه قزاق ها و انگلیس ها بود اما رعیت خوشحال بودند. پایان
ولما-برزوا-استاد-مصطفی-اسماعیل.mp3
745.7K
یه قطعه قشنگ برای پخش روزانه تو خونه به قول دکتر عزیزی بذارید علاوه برخچدتون، وسایل و دیوارهای خونه هم، با قرآن نورانی بشن. (استادمصطفی اسماعیل) ‌مقام نهاوند آیه۲۴۹-۲۵۲ بقره ‌ مثل این نغمه قشنگ!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ صحنه های عجیب غریبی که فقط در غرب می‌بینید! 🔹‌ وقتی وارد متروهای غرب میشی اینقدر با صحنه های عجیب مواجه میشی که اصلا حوصلت سر نمیره... فقط فکر کنید به اینکه چندسال به دروغ یه عده غرب زده این تمدن!! بخوانید توحش رو توی سرمون زدند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 خبرهای دروغ دربارۀ غربالگری ناهنجاری های جنینی (به ویژه کروموزومی) از کجا می‌آیند؟ ⁉️چه کسانی تلاش دارند خبرهای دروغ درباره غربالگری ناهنجاری های جنینی مطرح کرده و با برانگیختن احساسات عمومی، مطالبه ای برای گسترش غربالگری و ترساندن حاکمیت از فرآیند اصلاح شکل دهند؟ 🔸 در این کلیپ، «مافیای غربالگری غیراستاندارد» به عنوان پشت پرده احتمالی این ماجرا معرفی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍Dr. Chris Hewer (a Christian British researchr) talks about Imam Mahdi (aj) ✳️ دکتر کریس هیور محقق مسیحی و انگلیسی در مورد امام زمان عج توضیح می دهد. (عج)
🌸🍃سال‌۹۴‌، (رهبر انقلاب) فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ولی فروردین امسال گفتند خودشان برای رفتن عجله دارند و امروز هم گفتند قُل موتوا بِغَيظِكُم درباره اسرائیل در حال تحقق است و دارند می‌میرند...
. بله ؛ 🔻جوری که این قلی زاده ، بیگدلی منافق رو با خاک یکسان کرد زلزله با ارگ بم نکرد! 😂
🔺سال‌۹۴‌ فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ولی فروردین امسال گفتند خودشان برای رفتن عجله دارند و امروز هم گفتند قُل موتوا بِغَيظِكُم درباره اسرائیل در حال تحقق است و دارند می‌میرند. ▪️‏از اظهارات امروز و شاید بتوان گفت از محاسبات جدید رهبری اینطور می‌توان فهمید که شتاب تحولات بگونه‌ای شده که سالهای احتضار اسرائیل زودتر از موعد ۲۵ ساله فرا رسیده و دیر نخواهد بود که وعده آیت‌الله خامنه‌ای را جهان اسلام و دنیای غرب به چشم خواهند دید.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقولوا قَولًا سَديدًا ✍🏻ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید... { سوره مبارکه الأحزاب آیه ۷۰} ♨️دروغ نگویید، دروغ سرچشمه همه گناهان است 🏝حضرت‌ امام باقرع: ✍🏻همانا خداوند که نام او با شکوه و جلال باد برای بدی ها قفل هایی قرار داد و کلید بازگشایی آن ها را شراب مقرر فرمود و دروغ بدتر از شراب است ! کلینی: کافی، ج 2، ص 328، ح 3- : دروغ و دوری از اخلاق در دنیا، از هر جنایتی رنج‌آورتر و غصّه‌اش بیشتر است که انسان ببیند کسانی در دنیا مدّعی ارزشها و فضیلتها هستند که خودشان دشمنان درجه‌ی یک این فضیلتها هستند. 🍀وچه زیبا و با صراحت میگوید سعدی رحمت الله علیه   آنجا که پای شرافت و آزادگی در میان باشد : گر راست، سخن گویی و در بند بمانی   به زان که دروغت دهد از بند رهایی