eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ولما-برزوا-استاد-مصطفی-اسماعیل.mp3
745.7K
یه قطعه قشنگ برای پخش روزانه تو خونه به قول دکتر عزیزی بذارید علاوه برخچدتون، وسایل و دیوارهای خونه هم، با قرآن نورانی بشن. (استادمصطفی اسماعیل) ‌مقام نهاوند آیه۲۴۹-۲۵۲ بقره ‌ مثل این نغمه قشنگ!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ صحنه های عجیب غریبی که فقط در غرب می‌بینید! 🔹‌ وقتی وارد متروهای غرب میشی اینقدر با صحنه های عجیب مواجه میشی که اصلا حوصلت سر نمیره... فقط فکر کنید به اینکه چندسال به دروغ یه عده غرب زده این تمدن!! بخوانید توحش رو توی سرمون زدند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 خبرهای دروغ دربارۀ غربالگری ناهنجاری های جنینی (به ویژه کروموزومی) از کجا می‌آیند؟ ⁉️چه کسانی تلاش دارند خبرهای دروغ درباره غربالگری ناهنجاری های جنینی مطرح کرده و با برانگیختن احساسات عمومی، مطالبه ای برای گسترش غربالگری و ترساندن حاکمیت از فرآیند اصلاح شکل دهند؟ 🔸 در این کلیپ، «مافیای غربالگری غیراستاندارد» به عنوان پشت پرده احتمالی این ماجرا معرفی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍Dr. Chris Hewer (a Christian British researchr) talks about Imam Mahdi (aj) ✳️ دکتر کریس هیور محقق مسیحی و انگلیسی در مورد امام زمان عج توضیح می دهد. (عج)
🌸🍃سال‌۹۴‌، (رهبر انقلاب) فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ولی فروردین امسال گفتند خودشان برای رفتن عجله دارند و امروز هم گفتند قُل موتوا بِغَيظِكُم درباره اسرائیل در حال تحقق است و دارند می‌میرند...
. بله ؛ 🔻جوری که این قلی زاده ، بیگدلی منافق رو با خاک یکسان کرد زلزله با ارگ بم نکرد! 😂
🔺سال‌۹۴‌ فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ولی فروردین امسال گفتند خودشان برای رفتن عجله دارند و امروز هم گفتند قُل موتوا بِغَيظِكُم درباره اسرائیل در حال تحقق است و دارند می‌میرند. ▪️‏از اظهارات امروز و شاید بتوان گفت از محاسبات جدید رهبری اینطور می‌توان فهمید که شتاب تحولات بگونه‌ای شده که سالهای احتضار اسرائیل زودتر از موعد ۲۵ ساله فرا رسیده و دیر نخواهد بود که وعده آیت‌الله خامنه‌ای را جهان اسلام و دنیای غرب به چشم خواهند دید.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقولوا قَولًا سَديدًا ✍🏻ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید... { سوره مبارکه الأحزاب آیه ۷۰} ♨️دروغ نگویید، دروغ سرچشمه همه گناهان است 🏝حضرت‌ امام باقرع: ✍🏻همانا خداوند که نام او با شکوه و جلال باد برای بدی ها قفل هایی قرار داد و کلید بازگشایی آن ها را شراب مقرر فرمود و دروغ بدتر از شراب است ! کلینی: کافی، ج 2، ص 328، ح 3- : دروغ و دوری از اخلاق در دنیا، از هر جنایتی رنج‌آورتر و غصّه‌اش بیشتر است که انسان ببیند کسانی در دنیا مدّعی ارزشها و فضیلتها هستند که خودشان دشمنان درجه‌ی یک این فضیلتها هستند. 🍀وچه زیبا و با صراحت میگوید سعدی رحمت الله علیه   آنجا که پای شرافت و آزادگی در میان باشد : گر راست، سخن گویی و در بند بمانی   به زان که دروغت دهد از بند رهایی
🔺شاهد از غیب رسید! معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته عادی سازی روابط اسرائیل و کشورهای عربی برای مقابله با ایران است! واقعیت این است که جبهه عبری-غربی تمام تلاش خود را میکند تا با بر هم زدن توافق ایران و سعودی پروژه عادی سازیِ روابط را پیش ببرد؛ تا این لحظه ایران مانع آن است.
⚠️هشدار!مراقب تغییر فاز از مجازی به نزاع خیابانی باشید... ⚠️از برخی دوستان گزارشاتی رسیده که در برخی شهرستان‌ها، گروه‌های برانداز در مناطق خلوت، به مهاجرین افغانستانی [اعم از قانونی و غیرقانونی] حمله می‌کنند و به نفرت پراکنی مجازی، فاز میدانی بخشیده‌اند... این اتفاق میتواند سبب تقابل برخی از مهاجرین، بخصوص مهاجرین غیرقانونی‌‌ای که نه ورودشان ثبت و نه هویت‌شان مشخص است، شود... ✅ و چه بسا قربانی خشونت متقابل مهاجرین غیرقانونی، ایرانی‌هایی شوند که اصلا روحشان هم ازین اتفاقات و تنش‌ها خبر ندارد... ⚠️حال اینکه بین مهاجرین غیرقانونی تعداد کمی هستند ک رویکرد سلفی هم دارند [چه بسا هدف ازین نفرت پراکنی‌ها، فعال کردن همان گروه اندک اما مخاطره آمیز باشد] که براندازان برای ایجاد ناامنی در ایران به آنها به چشم فرصت نگاه می‌کنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معلمی در یک مدرسه عراقی: وقتی وقت نماز فرا می رسد، دانش آموزان کلاس را برای اقامه نماز جماعت منظم می‌کند. خداقوت به ایشان ای کاش معلمین ما هم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حواشی جالب دیدار امروز مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب 🔹آکام صالحی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی‌اش ویدئویی از یکی از علمای اهل سنت کردستان عراق منتشر کرده که از مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی بوده است. 🔹گفته می‌شود این عالم اهل سنت کُرد، شیخ عیسی برزنجی بیش از ۳۵ سال بود که آرزوی دیدار با رهبر انقلاب را داشت که امروز به آرزوی دیرینه اش رسیده است. 📌گفته می‌شود این عالم اهل سنت کُرد عراق توانسته است در دیدار امروز مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب قبل شروع سخنرانی به ایراد سخنانی در محضر رهبر انقلاب پرداخته است. ➕اردات قلبی این عالم اهل سنت اقلیم کردستان عراق به رهبر انقلاب واکنش های زیادی در بین کاربران فضای مجازی داشته است. تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چرا آمریکا بهترین کشور دنیاست ؟ 🔹 به آمارها دقت کنید👌
♨️بسیارخب....حالا دلیل فرار الاتحاد، از بازی با سپاهان معلوم شد!!!! رسانه وابسته به سیا و موساد، تلویحا گفته عربستان با بازیکنان میلیون‌دلاریش، اجازه نداره با بازی با تیم ایرانی موجب دیده‌شدن و شناخته‌شدنِ ژنرال شهید قاسم سلیمانی بشه!!! اما محاسباتشون مثل همیشه غلط بود؛ چون الان تمام کسانی که در دنیا خبر لغو‌ بازی رو شنیدند دنبال این هستند که بفهمند کیست؟؟؟ ✅رهبر عزیزمان چقدر درست و دقیق فرمودند: شهید سلیمانی، از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ارزیابی یک دانشمند ساکن آمریکاست از وضعیت علمی ایران؛ «امیدوارانه»، «رو به پیشرفت» و «مايه افتخار» پروفسور امید فرخ‌زاد استاد دانشکده پزشکی هاروارد است و پیشرفت‌های ایران در حوزه نانو و پزشکی را مایه افتخار می‌داند و می‌گوید مشاهداتش از چیزی که در ذهن داشته خیلی جلوتر است !
💢 ️ تاریخ امیرکبیر را فراموش نمی کند 🔹 اميركبير كه يک چهره‏ ماندگار در تاريخ ماست. همه‏ حكومت او سه سال بود؛ اما آن‏قدر اين كار، مهم و بزرگ و جدی بود كه تاريخ اميركبير را فراموش نمی ‏كند (رهبر انقلاب.شهریور ١٣٨٤) 🔹 به مناسبت١٢ مهر، سالروز قتل اميركبير، صدراعظم ناصرالدين شاه
🔴برگی از تاریخ ناگفته و ناشنیده ⏪ عاقبت «تقیه» و «سکوت» در برابر فتنه دین ستیزانِ جریان غربگرای مشروطه!!! ✍ همه بد بختی ها، پس از شهادت علامه شیخ فضل الله نوری، یکی پس از دیگری بر سَر ملت و مملکت و علمایی که به تذکرات ایشان توجه نکردند، فرود آمد! ◾️ وقتی ثقةالاسلام تبریزی، خبر شهادت مرجع بصیر، علامه شیخ فضل الله نوری(ره) را شنید. بر سَر خود زد و یاد پیش بینی های شیخ افتاد و گفت: و بعد نوبت ماست! ◾️و سه سالِ بعد، در ظهر عاشورا، روسهای تزاری که در قضیه فتنه دین ستیزان، با جریان غربگرای مشروطه همکار و همراه شده بودند، ثقة الاسلام تبریزی را به جرم تحریک مردم برای کشتن سربازان روس، با جمعی دیگر، به دار زدند. جالب است که نیکلای دوم، تزار وقت روسیه، در پاسخ به اعتراضات به این عمل گفته بود: اعدام و دار زدن عالم دینی رو خود شما ایرانی ها در قضیه اعدام شیخ فضل الله، به ما یاد دادید! ◾️ثقة الاسلام در لباس روحانی و در فتنه انگلیسی مشروطه، ترجیح داد بجای حمایت از اسلام خواهان(مشروعه خواهان)، سکوت کند و تقیه اختیار نماید! و طرفداران علامه شیخ فضل الله نوری را نیز به سکوت و تقیه ترغیب کند! و از اطرافش، پراکنده نماید! ◾️ثقة الاسلام در نامه ۲۱ ربیع الاول ۱۳۲۵ ق به میرزا فضلعلی آقا(وکیل فاضل تبریز در مجلس، از حامیان جدی اصل پیشنهادی علامه شیخ فضل الله نوری در نظارت علما بر مصوبات مجلس که به خاطر همین جدیت، دشمنانی در تهران و تبریز و بخصوص باند حسن تقی زاده پیدا کرده بود) به منظور منصرف کردن او، می نویسد: ...نمی گویم دین و مذهب و تدین باید ترک شود...اما این را عرض می کنم که اگر در مسئله ای دیدید که کار پیش نمی‌رود، پُر اصرار نفرمایید! ...در اینگونه مواقع سکوت بهتر است! مثل ائمه!!! که در موقع ضرورت با تقیه راه می رفتند!!! ✍ در اینجا باید به ثقة الاسلام گفت! ◾️البته مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری(ره)، از شما بیشتر درس «تقیه» را از بَر بود! منتها می‌دانست، آنجا که پای «بدعت» در دین و «تغییر حلال و حرام الهی» در بین است، به فرمان پیامبر(ص) وظیفه علما نه «سکوت» که «فریاد» است. قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ : إِذَا ظَهَرَتِ الْبِدَعُ فِي أُمَّتِي فَلْيُظْهِرِ الْعَالِمُ عِلْمَهُ فَإِنْ لَمْ يَفْعَلْ فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ  زمانی که در میان امتم بدعتها آشکار شود، بر عالمان واجب است که علمشان را اظهار کنند (روشنگری نمایند) و هر عالمی که چنین نکند، مستوجب لعن خداوند است. (الاصول من الکافی، کلینی، تصحیح علی‌اکبر غفاری، ۵۴/۱ : کتاب فضل العلم، باب البدع و الرأی و القیاس) ◾️علی ثقة الاسلام تبریزی نتیجه این سکوت و تقیه را سه سال بعد دید! ولی آنچه مسلم است اگر او به توصیه ها، تذکرات و هشدار های مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری(ره) توجه می کرد، تاریخ طور دیگری رقم می خورد و او نیز بر دار نمیشد. 🔸منابع: تلخیص و برگرفته از ک خانه بردامنه آتشفشان، ک آخرین آواز قو، علی ابوالحسنی و...