eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📱 پُست حساب امام خامنه ای در شبکه اجتماعی ✏️ رهبر انقلاب: امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، از همیشه‌ی این هشتاد سال بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌ترند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴نکته چرا به مناطق مسکونی اسرائیل حمله شد؟ دوستان عزیز و کاربران خوب 3 نکته 1. ساکنين شهرک‌های نزدیک نوار غزه، همه تقریبا اعضای ارتش رژیم صهیونیستی هستند و در واقع بیشترشان شهرک‌های امنيتی و حائل بین مناطق اشغالی و نوار غزه هستند. 2. همه یهودیان مهاجر(غیر فلسطینی)، غاصب هستند و جز دشمنان مردم فلسطین و اشغال‌گر هستند که یا عضوی از ارتش و نيروهای امنيتی رژیم صهیونیستی هستند یا در اشغال‌گری‌ها حامی هستند و لذا مهاجرين همه جزئی از غاصبان هستند. 3. تقریبا همه شهرک نشینان غاصب، مسلح هستند و بارها در مصاحبه‌های مختلف نتانیاهو و بن‌گویر شنیدید که گفتن همه مسلح بیان بیرون و ... نتیجه: لذا حداقل به 3 علت فوق، رزمندگان مقاومت همه این‌ها رو اسیر و با همه اون‌هایی که اسلحه دارند به صورت قاطع جنگ می‌کنه و بقیه که وقت مسلح شدن ندارند رو برای تبادل با 7000 اسیر فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی، اسیر کرده است. البته ناگفته نمونه که رژیم صهیونیستی عمدا کودکان و زنان و مناطق مسکونی رو برای تحمیل هزينه به مقاومت، مورد هدف قرار داده و پاسخ اقدامات گذشته رو هم داره دریافت می‌کنه به نحوی که امروز به صورت کور به منازل مسکونی حمله کرده است. ✍ پ.ن: خون جواب خون/اسیر جواب اسیر/آواره جواب آواره و ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری که می‌بینید بارش شهابی نیست؛ طوفانِ قیام مظلومان است
نتانیاهو: «اصلاح طلبان ایرانی سرمایه های اسرائیل در ایران هستند.» 🔹مراقب باشید جریان غرب گرا و نفوذی های آنان در نیروهای انقلابی، شما را درگیر حاشیه های ساختگی نکنند. 🔹مواردی که از آغاز عملیات تا الان شنیدید همچون: #⃣مردم غیر نظامی اسرائیل بی گناهند! #⃣ چرا کشته های اسرائیل لخت شدن! #⃣ چرا سرباز زن کشتند! #⃣ برای فلسطینیان دعا کنید چون به زودی سلاخی میشوند! #⃣ این سنی ها مرد ادامه مبارزه نیستند! #⃣ سردار قاآنی خودش شخصا در فلسطین حضور پیدا کرده است! #⃣ ایران در مواجهه با اسرائیل تنهاست! #⃣حماس در تله ایران افتاده! #⃣ اتحادیه عرب ول کرده، شما ول نمیکنید #⃣ خیلی خوشحال نباشید! بزودی غزه با خاک یکسان خواهد شد! #⃣ این جنگ برای این بود که عربستان را سر جایش بنشانند چون منظور رهبر در سخنرانی اخیر، در اصل عربستان بود نه اسرائیل! #⃣ حالا وقتش شده که به آذربایجان حمله کنیم! #⃣ مهاجران افغانی بعد از زلزله چند برابر شده اند ❇️ دقت کنید که در راستای محورهای انحرافی فوق، به زودی عکس و فیلم های گوناگونی در فضای اینستاگرام و تلگرام منتشر خواهند کرد. 🔷 در بحبوحه شکست رژیم اسرائیل، مراقب تکنیک های دشمن باشید!
♦️توییت معنادار اکانت سید حسن نصرالله در واکنش به طوفان الاقصی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ❌«منافقین» مارقینِ زمان ما 🌺🍃امام خامنه ای: 📝«به اشتباه، مارقین را افراد مقدس‌مآب می‌نامند. مساله‌ی مقدس‌مآبی نیست مساله این است که کسانی تفکر و دیدی دارند که با ظواهر دین هم سازگار است، اما ریشه‌ی معرفتی ندارد و عمیق نیست. اینها شناخت ندارند تا بتوانند در موارد اشتباه، خود را از انحراف نجات دهند... این افراد به‌خاطر این‌که ریشه‌ی معرفتی و اعتقادی درستی ندارند، به‌راحتی صدوهشتاد درجه مسیر انحراف را طی می‌کنند. اگر بخواهید نمونه‌ی این قضیه را در انقلاب ما پیدا کنید، منافقین هستند؛ همینهایی که اول انقلاب در مبارزه با امریکا امام را هم قبول نداشتند، بعد رفتند زیر دامن امریکا مخفی شدند و از امریکا پول گرفتند و به صدام پناهنده شدند! وقتی ریشه‌ی معرفتی نباشد؛ غرور ناشی از نادانی به یافته‌های ذهنی خود باشد و تمسک به ظواهر دین هم وجود داشته باشد، نتیجه این می‌شود؛ مارقین.»
🔴 دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد ♦️بامداد امروز باتوجه به انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
🔴آمریکا مجبور به واریز ۴۳ میلیون دلار به حساب ایران شد ♦️مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور از اجرای رای شماره ۶۰۴ دیوان داوری دعاوی ایران-آمریکا و واریز ۴۳ میلیون دلار به حساب ایران در بانک هلندی در لاهه خبر داد./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سکانسی از فیلم فاخر 📌تاثیرگذارترین اثر جهانی با موضوع مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی 📌روایتی از روزهای آغازین تجاوزگری سربازان اسرائیلی به منازل مسلمانان در سال۱۹۴۸ 🎬به کارگردانی مرحوم سیف‌الله داد؛ سال۱۳۷۳ شمسی 📌در این سکانس، دکتر سعید که بخاطر درمان مجروحان، فرصت خروج از شهر با همسر و فرزند شیرخوارش را از دست می‌دهد، تلاش می‌کند تا به خانه برگردد اما در میانه راه... ✍این کلیپ را ببینید تا متوجه گوشه‌‌ای از خوی حیوانی صهیونیست‌ها شوید؛ تا کمی از حس فلسطینی‌ها برای بازپس‌گیری سرزمین و خانه‌هایشان را درک کنید! نباید بگذاریم موش‌های کثیف یهودی، مظلوم‌نمایی کنند؛ چراکه امام‌خامنه‌ای فرمود: "اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است؛ و این وظیفه‌ای همگانی است"۱۴۰۰/۰۲/۱۷ حمله‌ی حماسی امروز ، جگرمان را خنک کرد و انتقام بازمانده را گرفت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎯بالگردهای صهیونیستی از غزه برنگشتند‼️ 📚«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ🌴 ✍امام خامنه‌ای: قله‌ی مهمی توسط فلسطینیان فتح شد؛ آن قله، قله‌ی عزم، اراده و تغییر بود! ادامه کار بسیار راحت خواهد بود. خداوند معجزه خواهد کرد. هرگاه ملتی تصمیم بگیرد، اراده کند، اقدام کند، حرکت متناسب با هدفش را انجام دهد، آن وقت معجزه‌ی اجتماعی اتفاق می‌افتد.(۱۳۸۳/۰۴/۱۶) ☄ ، یک معجزه الهی و ظهور اراده‌ای فراتر از قدرت‌های مادی بود. رزمندگان فلسطینی دوبرابر کل وسعت غزه را در سرزمین‌های اشغالی مورد حمله زمینی قرار دادند: 🎯وارد هفت دژ پولادین صهیونیست‌ها شدند، مسئولان و ده‌ها نظامی این مناطق را به اسارت گرفتند؛ صدها نفر از اشغال‌گران را کشته، چندبرابر آنها را مجروح و هزاران نفر از شهرک‌نشینان غاصب را آواره کردند‼️ 🔰قلعه‌های مدرن خیبر که طی هشتاد سال ساخته و پرداخته شده‌اند، یکی بعد از دیگری در این عملیات برق‌آسا فروریختند. 📌رژیم جعلی اسرائیل از نظر نظامی و اطلاعاتی در درون، و از منظر سرمایه اجتماعی در منطقه و جهان، دچار زلزله‌زده شده؛ 📌توهمات مالیخولیایی «اسرائیل بزرگ» در ذهن زرسالاران صهیونی جهان فروپاشید؛ 📌دولت‌های آمریکا و اروپا به همراه ارتش‌های ناتو و تمام رسانه‌های جهانی صهیونیسم، در شوک فرو رفته‌اند؛ 📌چین و روسیه و کشورهای منطقه غافلگیر شده‌اند و... 🌴نشانه‌های ظهور معجزه الهی بر روی زمین، هر لحظه دیدنی‌تر می‌شوند❤️ 💚این‌ها فعلاً تدابیر نائب امام زمان عج است💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماتم و عزاداری شبکه من‌و‌تو برای صهیونیست‌ها و عصبانیت مجری این شبکه بهایی از پیروزی فلسطینیان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ نطفه حرام رژیم غاصب‌ صهیونیستی این‌گونه بسته شد؛ تاریخچه‌ای که هر مسلمانی باید بداند 🔹 بخشی از سخنرانی حماسی شهید آیت‌الله مطهری در حسینیه ارشاد، سال ۱۳۴۸
🔴 از وزیر امور خارجه عربستان گرفته تا مقامات کره جنوبی و شمالی، همه به حمایت از حملات مقاومت فلسطین به اسرائیل پرداختند، بعد جناب زیباکلام تازه می پرسند لیلی زن بود یا مرد! ⭕️ از مسئولین جمهوری اسلامی تمنا داریم ،که ایشان را با یک پرواز اختصاصی، به سوی اسرائیل بدرقه نمایند، تا هر چه زودتر به برادران ظالم صهیونیستش بپیوندد! ❌ مال بد بیخ ریش صاحبش!
بعداً سراغ تو میام !
چقدر آدم در این مواقع از خوندن آیات قرآن بیشتر لذت می‌بره مثلاً ✅ أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ (آیه ۳۹ سوره حج) به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا كه مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و البته خدا بر پيروزى آنان سخت تواناست یا وقتی فرار صهیونیست‌ها رو می‌بینی: ✅ کَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُسْتَنْفِرَةٌ فَرَّتْ مِنْ قَسْوَرَةٍ (آیات ۵۰ و ۵۱ مدثر) گویی گورخران گریزانی هستند که از شیر می‌گریزند. یا ✅ و اقتُلوهُم حیث ثَقِفتُموهُم و اخرجوهُم مِن حَیثُ اخرجوكُم (آیه ۱۹۱ بقره) هرجا كه آن‌ها را بیابید، بكشید و از آن جا كه شما را رانده‌اند، برانیدشان یا ✅ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ (آیه ۴ سوره صف) خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!
🇮🇷🇮🇷رشد اقتصادی ۲۰ درصدی در بخش استخراج نفت و گاز روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس انرژی نوشت: 🔻همکاری در حوزه انرژی به عنوان محور حیاتی همکاری ایران و کشور‌های عضو بریکس مطرح است. 🔻ایران و اوگاندا در حال مذاکره برای بازسازی یک پالایشگاه ۶۰ هزار بشکه‌ای هستند. علاوه بر این، ایران پس از سفر اخیر رئیس‌جمهور به این کشور موافقت کرده است تا خدمات فنی و مهندسی را به پنج پالایشگاه در آفریقای‌جنوبی بازگرداند و صادر کند.