eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت رحیم پور ازغدی از نفوذی های سردار سلیمانی!! تفاوت آمریکای در هالیوود با واقعیت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه رابطه ای است بین ظهور آقامون صاحب الزمان ارواحنا فدا و نابودی اسرائیل؟؟ این کلیپ را با دقت ببینید حتما شما هم وقتی متوجه شدید نابودی اسرائیل برابر با ظهور آقا است و داریم به آن روزهایی رویایی نزدیک میشیم. از امروز خودتون را با تربیت اخلاقی و علمی برای آن دولت کریمه آماده می کنید چون ظهور بیش از آنچه فکر کنید نزدیک شده...
‌ فوری/ جنایتی دیگر از اسرائیل؛ قطع آب بیش از دو میلیون فلسطینی در غزه 🔹‌ الجزیره خبر داد اسرائیل به صورت کامل، آب غزه را قطع کرد اللهم_عجل_لولیڪ_الفرج یا حسین مظلوم😭😭😭😭
💥از اصرار نتانیاهو به نقش ایران در عملیات طوفان الاقصی تا انکار امریکا! ✍مهدی روحی ♻️نتانیاهو بلافاصله پس از شکست اطلاعاتی، امنیتی عملیات طوفان الاقصی، انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفت ولی در مقابل، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا، هرگونه نقش ایران در عملیات را رد کرد. 🔻اما دلیل این دوگانگی چیست؟ از منظر نتانیاهو، طوفان الاقصی فقط یک شکست امنیتی یا اطلاعاتی نیست، آغاز یک دوره جدید در تاریخ فلسطین و شروع یک افول بزرگ برای رژیم موقت است. طبیعتا اگر اعتراف کند حماس به تنهایی چنین شگفتی را رقم زده، دیگر گروههای فلسطینی نیز می توانند حوادث جدیدی را رقم بزنند، پس لازم است برای سرپوش گذاشتن بر این سرآغاز خفت، دشمن اصلی را سهیم کند تا از بار فشار این شکست شانه خالی کند. 🔻اما دولت آمریکا، چند روزی است که از اجرای توافق موقت با ایران نمی گذرد و روزنه ای که با این توافق باز احیا کرده را نمی خواهد ببندد، ضمن اینکه، متهم کردن ایران ممکن است تنش در منطقه را افزایش داده چالشهای ایالات متحده را افزایش دهد.
تبادل موشک بین لبنان و اسرائیل. سایت نظامی برانیت هدف حمله حزب الله قرار گرفت. اسرائیل عیتا الشعب و رمیش را هدف قرار داد. این اتفاق پس از حمله رژیم غاصب به لبنان و شهادت ۷ تن از نیروهای حزب الله رخ داد. 🌍گویا امشب تا صبح اخبار زیادی در راه است!
سومین شهید لبنانی؛ 🔴 علی حسن حدرج به یاران شهیدش پیوست حزب‌الله اعلام کرد طی حملات امروز دوشنبه ارتش صهیونیستی به جنوب لبنان سه نیروی این جنبش به شهادت رسیدند. علی حسن حدرج "فداء" از شهر بیروت سومین شهید لبنانی حملات صهیونیستی بود.
🔴 پاشنه آشیل اسرائیل در جنوب(غزه) یا شمال(حزب الله لبنان) نیست. دروازه جهنم اسرائیل از شرق باز می‌شود. کافیست سوریه _ماری زخمی که چیزی برای باختن ندارد_ جولان را برای بیش از یک میلیون شبه نظامی آموزش دیده شیعه (یمنی‌، افغان، پاکستانی‌ و عراقی‌) باز کند. نیل دوباره شکافته می‌شود.
سلام.... این رژیم، سراسر هیکل نحس و نجسش شده پاشنه آشیل. مهم اینه که بشه به هر قسمتی، درست و با قدرت شلیک کرد🇮🇷🇮🇷 مبارزه با رژیم صهیونیستی برای ایران به عنوان قلب و راس، در مناطق اشغالی جولان، از چند جهت ارجحیت و برتری داره: ۱) با در نظر گرفت تسلط دولتهای غربی حامی اسرائیل بر مجامع بین‌المللی، کمترین امکان اجماع بین المللی علیه جبهه مقاومت رو داره. در جولان طبق قوانین بین المللی میشه جنگ قانونی علیه اسرائیل راه انداخت و تبعات حقوقی متقبل نشد. ۲) از نظر جغرافیایی بزرگترین منطقه اشغال شده این رژیم هست .مقایسه کنید با مزارع شبعا و یا شهرکهای صهیونیستی کرانه باختری که از نظر قوانین بین‌المللی اشغالی محسوب میشن اما به دلیل جغرافیای کوچک، نیروها امکان جنگ میدانی با دامنه وسیع رو توش ندارند. پس قدرت مانور جغرافیایی بالاتری به رزمندگان میده ۳) به دلیل سابقه حضور همه اعضای جبهه مقاومت در سوریه، بیشترین امکان و ظرفیت رو برای حضور نیروهای مختلف جبهه مقاومت (ایرانی، عراقی، سوری، افغانی، یمنی، پاکستانی و ...) رو داره ۴) بیشترین ظرفیت پشتیبانی نیرویی، تجهیزاتی و ... رو در جدار مرزهای سرزمینهای اشغالی به جبهه مقاومت میده چون مسیر پشتیبانی زمینی مستقیم رو از عقبه محکم و گسترده و متصل به هم (ایران-عراق-سوریه) برای نیروهای عمل کننده در خاک فلسطین که در جنگهای بیشتر از یک هفته بسیار اهمیت خواهد داشت رو به ایران میده ۵) اما سوریه یک نقطه ضعف هم داره که دولت بشار به خصوص برادرش که در این زمینه تصمیم گیره، تا حالا جربزه و یا تعهد لازم برای مقابله با اسرائیل رو نشون نداده. حرف اساسی اونها اینه که باید تمرکز اصلی در حوزه مقابله‌ای رو، بر جنگ با تروریست‌های تکفیری در شمال و ضربه به نیروهای آمریکایی مستقر در شرق فرات گذاشت.
🔴تصمیم وحشیانه رژیم صهیونیستی، برای بستن آب و غذا و دارو و ... بر مردم غزه ،یعنی افزايش چنین صحنه‌‌هایی... یعنی زجر کش کردن کودکان فلسطینی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏مجاهدین حماس، می‌زنند صگیونیست ها رو شَتَک می‌کنند. اسرائیل: میخوایم زمینی به غزه حمله کنیم. حزب الله: اگه زمینی به غزه حمله کنید، ما هم وارد عمل می‌شیم! آمریکا: اگه حزب الله وارد عمل بشه، ما هم وارد می‌شیم. ایران: اگه آمریکا وارد بشه، دیگه زنده خارج نمیشه!!! 😡 حالا ابرقدرت کیه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم❗️ مهم ❗️مهم❗️مهم❗️ 👆مهمترین کلیپ این روزها💯 ❌ پاسخ ۱۰ شبهه در مورد اسرائیل ❌ ۱. اثبات نابودی اسرائیل از قرآن؛ روایات؛ تورات و تحلیل میدانی ۲. ده دلیل بر إثبات نابودی سریع اسرائیل ۳.نفرين دهه هشتم( ۲۰۲۸ نابودی اسرائیل) ۴.رابطه ظهور امام و نابودی اسرائیل ۵. چرا به فلسطینی ها کمک میکنیم ۶.فلسطینی ها ناصبی و دشمن اهل‌بیت ند؟ ۷.زن و بچه اسرائيلي ها بی‌گناهند؟ ۸.تجاوز فلسطینی ها به زن اسرائيلي ۹.پیش‌بینی های زمان نابودی اسرائیل ۱۰. اسراییلی‌ها زمین فلسطینی ها را خریدند و چند شايعه دیگر...🔺 (پاسخ: مرتضی‌ کهرمی )
⭕️ شهید علی حسن حدرج چهارمین شهید حزب‌الله
یگان فاتحین...
⭕️ بلال حسین ماضی پنجمین شهید حزب‌الله در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان است.
🚨گزارش‌های اولیه از تجمع نیروهای حزب‌الله لبنان و حزب‌الله سوریه در قنیطره در نزدیکی بلندی‌های جولان حکایت دارد.
‏+چرا در غزه جنازه کودک را در یخچال بستنی نگه‌داری می‌کنند؟ -چون ۱۵ سال است درگیر وحشیانه‌ترین محاصره تاریخ‌اند. +چرا محاصره شدند؟ -چون در سال ۲۰۰۷ در یک انتخابات به جریان مورد نظر اسرائیل رای ندادند. همین! اینها را برای کسانی که نمی‌دانند، و دغدغه‌های انسانی دارند، تعریف کنید!
فردا تکلیف مشخص خواهد شد سخنرانی رهبرانقلاب فردا پیش از ظهر
🔹آوارگی بیش از ۱۲۳ هزار فلسطینی در پی بمباران رژیم صهیونیستی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل: تاکنون بیش از ۱۲۳ هزار نفر از ساکنان غزه در پی بمباران، خانه‌های خود را ترک کرده و آواره شده‌اند. 🔰اخبار لحظه‌ای از عملیات طوفان‌الاقصی 👇👇 🔶 آفاق۲۷- جبهه مقاومت 🔶 آفاق ۱۳- زوال اسرائیل
🔷 کاریکاتور روزنامه صهیونیستی هاآرتص از کابینه ترسو و بی‌کفایت رژیم صهیونیستی....
14020717 طوفان الاقصی.mp3
9.36M
سخنان بسیار مهم و طوفانی حاج آقا دربارۀ عملیات به نظرم گوش دادن به این فایل رو به فردا واگذار نکنید. همین امروز گوش کنید. با انتشار این فایل در روشنگری مردم عزیزمون سهیم باشید.
❌اسرائیل جدید در خاک آذربایجان در حال ایجاد است. پروژه «دهکده هوشمند» اسرائیل برای مردم آذربایجان در نظر گرفته نشده است! یهودیان اخراج شده از فلسطین باید در قره باغ و مناطق اطراف آزاد شده از اشغال مستقر شوند. آنها به ویژه قصد دارند خانکندی را به طور کلی به پناهندگان یهودی منتقل کنند. هدف از تخلیه اضطراری خانکندی نیز همین بوده است. پاشینیان، خدمتکار جورج سوروس صهیونیست نیز این طرح را پذیرفت و موافقت کرد. از این رو ارامنه را فوراً از خانکندی بیرون کشید.
قبلا گفته بودیم، تو اسراییل آدم عادی وجود نداره. همه سرباز ارتش اسراییلن. این بابا هم که تا دیروز یه شهروند اسراییلی نگران مردم ایران بود حالا لباس سربازی پوشیده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏وطنش را از او گرفتند، خانه‌اش را ویران کردند، و اکنون خواهر کوچکش را به شهادت رساندند، و در حالی که بدن بی‌جان دخترک را در بغل دارد ،فریاد می زند که ما متزلزل نمی‌شویم! پیروزیم و نابودتان می‌کنیم!!
🔵برابر شنیده ها با توجه به حمله اسرائیل به حزب الله و شهادت تعدادی از مجاهدین تا ساعاتی دیگر سراسر سرزمین های اشغالی آماج حملات همه جانبه حزب الله لبنان قرار خواهد گرفت.