eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
نقش رسانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فَبَعَثَ اللَّهُ غُرَابًا آن گاه خدا کلاغی را برانگیخت سوره مبارکه مائده حتی حیوان هم می‌فهمد و از این موجودات پلید، متنفر است!
بزرگترین زندان روباز جهان!؟ طرفداران حقوق زنان، این زنان را داخل آدمیزاد نمی‌دانند!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به آمبولانس هم رحم نمی کنند!؟ بعد یک عده روشنفکرای برای این قوم قاتل دل می سوزانند!
نقد دکتر شریعتی به روشنفکرانی که از اسرائیل دفاع می کنند!
کودک اسرائیلی قابل ترحم است؟
🔶 مقام معظم رهبری: اگر چنانچه دولت‌ها پشت به پشت یکدیگر بدهند، با هم باشند، همراه باشند، میتوانند در مقابل دخالت و فضولی و دست‌درازی قدرت‌هایی مثل آمریکا ممانعت کنند. 🛡 ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دنیا برای یک تحول بزرگ آماده باشد ¤ علی شیرازی چهارده روز از جنگ ۳۳ روزه گذشته بود. لبنان در زیر موشک های اسرائیل به سختی نفس می کشید. صهیونیست ها از زمین و آسمان به ضاحیه بیروت حمله می کردند. امیدشان این بود که شیعیان لبنان را از نفس بیندازند. سید حسن نصرالله و عماد مغنیه می گفتند: کاش آن دو اسیر اسرائیلی را نگرفته بودیم. معلوم نیست سرنوشت جنگ چه می شود! حاج قاسم هم نگران آینده این جنگ بود. بناشد هیاتی از لبنان به ایران بیاید و با امام خامنه ای دیدار کند. عماد و حاج قاسم به ایران آمدند و در مشهد مقدس به محضر حضرت آقا مشرف شدند. آنان گزارش جنگ را به محضر مولایشان تقدیم کردند و گفتند: سید حسن هم شدیدا نگران و ناراحت است. امام‌ خامنه ای به آنان فرمودند: به سید حسن بگویید: شما چه اسیر می گرفتید، چه نمی گرفتید، جنگ قطعی بود و اسرائیل به لبنان حمله می کرد. اسیر گرفتن شما باعث شد، شما با آمادگی وارد جنگ شدید. ایشان در ادامه فرمودند: به سید حسن بگویید: نگران نباش! پیروز این جنگ شمایید. سپس افزودند: نه تنها پیروز این جنگ، که در آینده حزب الله قدرت منطقه خواهد شد!! خبر را که به سید حسن نصرالله دادند، آماده مصاحبه شد و اعلام کرد: پیروز این جنگ ماییم! هنوز مصاحبه تمام نشده بود که حزب الله، ناوچه اسرائیل را زد! خبر را به سید دادند و او اعلام کرد: گفتم ما پیروز این جنگیم. دلیل هم رسید.‌ ناوچه اسرائیل را زدیم!! جنگ امروز حماس با اسرائیل مرا به یاد این خاطره انداخت. جنگ جنگ است و قطعا مردم عزیز و مظلوم غزه هم کشته های زیادی می دهند؛ اما باید گفت: این پدیده نوظهور و جدید، طومار اسرائیل را در هم می پیچد. باید مقاومت کرد. پیروزی نزدیک است.‌ این وعده الهی است. یکبار دیگر دنیا در این حرکت جدید، شگفت زده خواهد شد. پایان این حرکت، ریختن ستون های حاکمیت صهیونیست هاست. دنیا باید آماده یک تحول بزرگ باشد. باید آماده سقوط اسرائیل باشد. آن روز بسیار نزدیک است. حکومت های منطقه امیدی به حیات اسرائیل نداشته باشند. ان الباطل کان زهوقا. روزهای جهان بدون اسرائیل فرا رسیده است. کشورهای جهان راه خود را از راه اسرائیل جدا کنند.‌ کمی آینده نگر شوند.‌ در فردای بدون اسرائیل؛ توبه، مشکل گشا نیست.‌ تا دیر نشده به فکر چاره باشند و بدانند خطای امروزشان، نابودی فردا را برایشان تدارک می بیند.
49.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دفاع جانانه خبرنگار پیشین بی‌بی‌سی در واکنش به یاوه‌گویی‌های کارشناس پای ثابت اینترنشنال؛ همه شهروندان اسرائیلی‌ نظامی هستند! 🔶مهرداد فرهمند خبرنگار سابق بی‌بی‌سی در واکنش به حمایت اینترنشنال از رژیم صهیونیستی: 🔺ما چیزی به نام شهروند در اسرائیل نداریم بلکه همه آنها باید در خدمت ارتش باشند، اسرائیل بارها و بارها غزه را بمباران کرده است، بسیاری از کودکان کشته یا قطع نخاع شده‌اند و فلسطینی‌ها سالهاست در محاصره هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨کلیپ ویژه ⭕️30 اصلاح طلب خائنی که به ترامپ 👌نامه تحریم نوشتند وخواستند پارا بذار بیخ گلوی ملت ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هشدار غواصان به تل آویو ⚡️ ۱۸ ساعت زیر آب با گذاشتن نماز، تلاوت قرآن و زیارت عاشورا؛ 🌊 به نظر شما این زمان برای قطع خط نفت و گاز از دریا کافی است؟!🔥 مهر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح: ما دست و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم. آنها که می‌گویند حماسه اخیر کار غیر فلسطینی‌ها است دچار محاسبه غلط شده‌اند.
جنایت تروریست‌های صهیونیست در غزه ادامه داره اما رهبر ما امام خامنه ای عزیز فرمودند: وقتی درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.