eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔴🔴فوری فوری فوری هم اکنون  پخش زنده مراسم قرعه کشی زمین های طرح اقدام ملی مسکن جغتای 👇👇 💠 @payamejoghatay در لینک بالا ببینید👆👆
📢 مظلوم‌ترین ملت مسلمان 👈🏻 ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا: در تاریخ اخیر دنیا ــ تا آنجایی که ما در این برهه‌ی اخیر دنیا، یعنی در این صد سال اخیر یا بیشتر سراغ داریم ــ هیچ ملّتی از ملّتهای اسلامی با دشمنی مثل دشمنی که فلسطینی‌ها امروز با آن مواجه هستند مواجه نبوده؛ دشمنی با این شرارت، با این خباثت، با این بی‌رحمی، با این خونخواری، هرگز در مواجهه با ملّتهای اسلامی و کشورهای اسلامی نبوده. ملّتها در بسیاری از مواقع مظلوم واقع شده‌اند، امّا دشمن آنها این قدر بی‌حیا، این قدر خبیث، این قدر بی‌رحم نبوده. ✏️ هیچ ملّتی از ملّتهای مسلمان، مثل ملّت فلسطین، در فشار، در محاصره، در کمبود قرار نداشته و ندارد؛ نه امروز در دنیا سراغ داریم، نه در این برهه‌ای که حالا جلوی چشم ما است سراغ داریم. ✏️ ‌بخشی از بیانات اخیر فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح. ۱۴۰۲/۷/۱۸
رسانه خونخوار ❗️خون‌هایی که با رنگین تر میشوند..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانم گلدا مایر، اولین نخست‌وزیر زن اسراییل، به وضوح اعلام می‌کنه ،از سال ۱۹۲۱ تا ۱۹۴۸ پاسپورت فلسطین داشته، اما یه اصلاح طلب ، به خاطر لجبازی با جمهوری اسلامی، کلاً مدعی‌ست، فلسطین وجود خارجی نداره!؟
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، بیش از ۴۷ خاندان، به طور کامل از ثبت احوال حذف شده اند!😳😔😡 یعنی تمام خانواده‌های یک خاندان در بمباران به شهادت رسیده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تهدید خبرنگار العربی، توسط نیروی صهیونیستی، هنگام پخش زنده!؟😳
واکنش و نقد تند وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی، از کشف حجاب برخی بازیگران سینما ! تبیین جنگ_رسانه‌ای
📌متن شبهه👇 وقتی کاروان اسرا را میبردند شام به فلسطین که رسیدند مردم فلسطین با سنگ به استقبال اسرا امدند و به سوی اسرا مخدرات ال الله سنگ پرتاب می کردند انجا حضرت زینب این قوم را نفرین کردند که ای قوم شوم نفرینتان میکنم که تا روز قیامت سنگ از دستتان نیوفتد اسرار شیعه صفحه ۶۹ 📌 پاسخ به شبهه👇 🔷️ بسم الله الرحمن الرحیم 💠 کتابی به نام اسرار شیعه یافت نشد، چنین مطالبی را برای خوش خدمتی به اسراییل و آمریکا به هم می بافند تا مانع کمک مردم ایران به مسلمانان فلسطین شوند. 💠 نویسنده این چرندیات، در دروغ گفتن عجله کرده است، فکر می کند کسی نمی فهمد که سوریه (شام) با عراق هم مرز هستند و اصلا مسیر اسرای کربلا به شام از فلسطین عبور نمی کند. 💠 نویسنده می خواهد مردم را فریب دهد که در اثر نفرین حضرت زینب سلام الله علیها، فلسطینی ها در حال درگیری با اسراییل آن خم با سنگ هستند، پس شما کاری به آنها نداشته باشید. 💠 فرض کنیم واقعا اجداد فلسطینیان چنین کاری انجام داده باشند، به مردمی که اکنون در این سرزمین زندگی می کنند چه ربطی دارد؟؟؟ اگر اجداد آنها گناهی کرده اند خودشان مسئول گناهانشان هستند. (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَیٰ )، انعام، ۶۴ هیچکس بار گناه دیگری را بر دوش نمی کشد. 💠 یاری مظلومان حتی اگر مسلمان هم نباشند وظیفه دینی ماست. این در حالی است که ملت مظلوم فلسطین مسلمان و اهل سنت هستند. آنها دوست دار خاندان اهل بیت علیهم السلام هستند. حضرت علی علیه السلام می فرماید: کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا، دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.(نهج البلاغه، نامه ۴۷)
👇مروری بر ۲۳ بلای سهمگین که فقط طی یک هفته اول طوفان الاقصی برسر اسقاطیل وارد شد: ۱- حدود ۷ میلیارد دلار خسارت مالی! ۲- بیش از ۱۵۰۰ کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی ۳- سقوط ارزش سهام‌های اصلی بورس اسقاطیل ۴- غافلگیری و فلج شدن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اسقاطیل ۵- از کار انداختن سیستم‌های فوق پیشرفته و گران‌قیمت حسگر تحرکات افراد ۶- بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ بیکار جدید ۷- سقوط ارزش پول اسقاطیل ۸- کاهش چشمگیر سرمایه‌گذاری خارجی ۹- تعلیق تولید میدان گازی اسقاطیل ۱۰- تعلیق سفرهای هوایی ۱۱- فراری شدن شهرک‌نشینان ۱۲- نابودی صنعیت توریسم ۱۳- صدها اسیر ۱۴- اسارت چندین سرباز، پلیس، و حتی اسارت چند افسر نیروی اطلاعاتی! ۱۵- هک گسترده سیستم‌ها ۱۶- سقوط پایگاه‌ نظامی ۱۷- نابودی تانک پرآوازه مرکاوا ۱۸- خلع سلاح گسترده ۱۹- نفوذ به زندان‌ها ۲۰- باران راکت و موشک در کوچه و خیابان‌ها ۲۱- بی‌آبرویی گنبد آهنین ۲۲- هزینه چندصدمیلیون دلاری موشک‌های گنبدآهنین ۲۳- اعلام برائت و تظاهرات گسترده علیه اسرائیل در سراسر جهان.
🏷 دستور مجرب آیت الله بهجت برا رفع زلزله زمانی در شهرضا زلزله های پی در پی زندگی مردم رامختل کرده بود ، بطوریکه مردم از ترس لرزشهای زمین ، شب را در پارک وخیابان میخوابیدند. از آقای بهجت پرسیدند: برای رفع زلزله ها چه کنیم؟ فرمودند: دستها را بر زمین بگذارید و برای آرامش زمین سوره حمد بخوانید. مردم همگی دستور را انجام دادند، زمین آرام شد
دشمنی به معنای واقعی طی روزهای گذشته ۱۱۰۰ کودک توسط حرامزاده های بنی اسرائیلی در شهر و خانه خودشان کشته شدند دولت های منحوس غربی که تا دیروز برای اکراین سینه سپر می‌کردند ،و از انسانیت حرف می‌زدند و صدای کثیفشان، گوش همه را کر کرده بود، امروز با سانسور اخبار و سکوت ، نشان می‌دهند که همان حیوانات خونخوار سالهای جنگ های جهانی هستند ،و هرگز آدم نشده اند ! کت و شلوارها و ادکلن های فرانسوی هرگز نمیتواند این حیوانات وحشی را انسان نشان داد غرب در اوج توحش جنایت می‌کرد ، و امروز،با سکوت در مقابل جنایات اسرائیل!؟
اگر جمهوری اسلامی نبود ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦👤 پیرمرد فلسطینی: اگر یک یهودی کشته شود ،جنایت است! اما اگر ده‌ها فلسطینی کشته شود، قابل توجیه است!؟ 🔹پیرمردی که ۱۰ نفر از اعضای خانواده‌اش را در حملات رژیم صهیونیستی از دست داده گفت: ۱۰ نفر از خانواده‌ام کشته شدند، درحالی‌که جهان عرب و اروپا سکوت کرده‌اند!؟ جهانی که برای کودک اسرائیلی اشک ریخت، بیاید حال و روز کودک فلسطینی را ببیند!
🔻قتل داریوش مهرجویی و همسرش باعث شد سلبریتی هایی که در این چند روز جنایات صهيونيست‌ها لال شده بودند، دهان باز کنن و شروع کنند به لگد پراکنی بر علیه نظام! 🔺قاتل که زود پیدا میشه ولی ببینیم کمپین رو راه میندازید یا این کمپین فقط برای قاتلین شهداست؟ البته شرافت چیزی هست که شماها ندارید. 👤فاطمی‌والا
🔺ولی مطمئن باشید هیچ اصلاح طلبی نخواهد نوشت عربستان پرچم آمریکا را حذف و به ایالات متحده توهین کرد؛ هرگز نمی‌گویند آمریکا به عربستان فروخته شد؛ نخواهند گفت بلینکن را زیر عکس سلمان بن عبدالعزیز نشاندند؛ این خودحقیرپنداران، این‌چنین اراجیفی را فقط برای تحقیر ایران و ایرانی، می‌بافند!
آمریکا به فرماندهی دستور داده است که را از انبار پایگاه‌هایش در منطقه برای تجهیز اسرائیل علیه مردم فلسطین ارسال نماید. از آنجایی که این بمب‌های بسیار سنگین باعث در فلسطین خواهد شد، انتظار می رود میزبانان پایگاه های آمریکایی از جمله از انتقال آن جلوگیری کنند.
🔥سرنخ عجیب قتل مهرجویی 🔻اول صبح یکشنبه که روزنامه ها را مرور می کردم با تیتر بزرگ «جنایت با سفید» روزنامه اعتماد مواجه شدم که در نگاه اول به نظر می رسید به منظور همدلی با مردم فلسطین درج شده است. 🔻کمی پایینتر مصاحبه ای با تیتر «سنتور علی سنتوری را دزدیدند» قرار گرفته بود که در آن به گفتگو با همسر مقتول داریوش مهرجوئی(که گویا در لحظات چاپ روزنامه لحظات پایان عمر خود را طی می کرد) با موضوع سرقت خانه توسط فردی با چاقو پرداخته شده بود. 🔻عجیب اینجا بود که هنگام مطالعه این مصاحبه با این جمله مواجه شدم : «گفته مي‌شود سارقان در زمره بزهكاران «يقه آبي» قرار دارند كه بيش از آنكه مانند «يقه سپيدان» از مغز استفاده كنند، از زور بازو در ارتكاب بزه بهره مي‌برند»!! 🔻وقتی در همان ساعت از صبح، خبر قتل داریوش مهرجوئی و همسرش منتشر شد؛ همنشینی تیتر «جنایت با فسفر سفید» و گفتگوی فسفری روزنامه اعتماد برایم معنای تازه ای پیدا کرد... 🔻بطور تحلیلی بنظر می رسد قتل و همسرش توسط هر کس که انجام شده باشد، یک سناریوی است که توسط جاسوسان خارجی هدایت شده است. 🔻هدف اصلی این جنایت، ایجاد اختلال در حمایت مردم و نظام اسلامی از مردم فلسطین و عملیات در این شرایط حساس است. 🔻اقدام بسیار مشکوک روزنامه اعتماد و برخی سلبریتیها ممکن است بتوانند سرنخ های خطرناکی را از جریان جاسوس خبرنگاران و سلبریتی های متصل به سفارت های بیگانه، که دربرخورد با آنها به لحاظ امنیتی وقضایی کوتاهی شده است؛ آشکار کند. دراین قضیه نباید کوتاه آمد...
یه زمانی این‌جوری ،دونه دونه از اداره مهاجرت کشور فلسطین اجازه می‌گرفتند ،که بیان یه مدت توی فلسطین بمونند... تاریخ ،ننگت باد! اگر فراموش کنی ظلمی رو که علیه فلسطین انجام دادند!
✅انواع شکنجه علیه : 📌ضربه وارد کردن به نقاط مختلف بدن به ویژه سر کودک . 📌استفاده از دستگاه مخصوص شکنجه که کودک را به شدت تکان داده و لرزشی شدید در تمامی اعضای وی ایجاد می کند . به گونه ای که پس از مدتی هوش و حواس خود را از دست داده و به حالت اغماء می افتد . 📌بستن دستها و پاها و اجبار کردن به ایستادن یا نشستن - با همان حالت بسته - به مدت طولانی که گاهی ساعتها ادامه دارد ، یکی دیگر از روشهای شکنجه کودکان فلسطینی توسط اشغالگر است . 📌خوار کردن ، فحاشی و ناسزا گفتن به فلسطینی بازداشت شده و تهدید آنها با تهدید کردن پدر و مادر و یا تهدید به تخریب خانه کودک یکی دیگر از های روحی و روانی صهیونیستها است . 📌محروم کردن کودکان از استراحت و خواب و خوردن آب و مواد غذایی به مدت طولانی یکی دیگر از شکنجه های روحی ، جسمی و روانی صهیونیستها بر کودکان بازداشت شده است . 📌مجبور کردن کودکان بازداشت شده فلسطینی به پوشیدن پوشک مخصوص نوزادان . این شکنجه در واقع به منظور تحقیر و خرد کردن روحیه توسط صهیونیستها صورت می گیرد . 📌قرار دادن فلسطینی در سلولهای تنگ ، نمور و تاریک و انتقال صداهای گوش خراش بلندگوها به داخل سلولها به منظور آزاد و اذیت و شکنجه روحی و روانی آنها . 📌انداختن کودکان بازداشت شده در سلولهای زندانیانی که به نام " گنجشک های مزدور " معروف هستند . در این سلولها که افرادی مزدور ، مخرب ، فاسد و معتاد به مواد مخدر زندانی هستند ، به دستور و تشویق مسئولان صهیونیستی در زندان ، فلسطینی را تحت فشارهای مادی ، روحی و اخلاقی و ضرب و جرح قرار می دهند تا بدین ترتیب از روحیه مقاومت این کودکان معصوم و بی گناه کاسته و به گمان باطل خود آنان را به فساد و تباهی بکشند ! البته کودکان فلسطینی همواره به ویژه در دوران انتفاضه ثابت کرده اند که هرگز و حتی به اندازه یک لحظه از آرمانهای مقدس و اسلامی خود عقب نشینی نکرده و این امر را بارها به صهیونیستهای اشغالگر ثابت کردند . اما رژیم اشغالگر به دلیل تباهی و جهالت خود هرگز نتوانست اهداف و صلابت آن پاکان و نیکان سرزمین را درک و در موضع جنایتکارانه خود تجدید نظر کند .
سوره آل عمران آیه ۱۹ إِنَّ الدِّینَ عِندَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْیًا بَیْنَهُمْ ۗ وَمَن یَکْفُرْ بِآیَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِیعُ الْحِسَابِ همان دین نزد خدا فقط یک چیز است، اسلام و دیگر هیچ... هیچ کجای قرآن صحبت از دین یهودیت یا دین مسیحیت نشده! نهایتاً آنها را اهل کتاب خطاب کرده... سوره آل عمران آیه ۸۵ وَمَن یَبْتَغِ غَیْرَ الْإِسْلَامِ دِینًا فَلَن یُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِی الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِینَ هر کس بغیر از اسلام، دینی را برگزیند از او قبول نخواهد شد...