eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💥بیخاصیت تر از سازمان ملل اتحادیه عربه و بی خاصیت تر از آن هم سازمان کنفرانس اسلامی،روزانه چندصد تن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته میشه این سازمانها فقط به ابراز نگرانی و محکومیت لسانی اکتفا می‌کنند.از اینهمه نگرانی نچایید یوقت.
🎥 چالش «سلام یا مهدی(عج)» تیک‌تاک به بیشتر از ۱/۷ میلیون ویدیو رسید! یه چالش عجیبی در تیک‌تاک برایِ حمایت از فلسطین راه افتاده، مردمِ مسلمون و غیرمسلمون کشورهای مختلف «سلام یا مَهـدی(عج)» نسخهٔ عربیش رو می‌خونن. «فلسطــین، کلید رمز آلود ظهور است...»
🔆 " فَالْمُغِيرَاتِ صُبْحًا * فَأَثَرْنَ بِهِ نَقْعًا * فَوَسَطْنَ بِهِ جَمْعًا؛ و ﺳﻮﮔﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﺭﺍﻧﻲ ﻛﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺻﺒﺢ ﻏﺎﻓﻞ ﮔﻴﺮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﻫﺠﻮم ﻣﻰ ﺑﺮﻧﺪ * ﻭ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺁﻥ ﻫﺠﻮم، ﮔﺮﺩ ﻭ ﻏﺒﺎﺭ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﻲ ﺑﺮ ﺍﻧﮕﻴﺰﻧﺪ * ﻭ ﻧﺎﮔﺎﻩ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﮔﺮﻭﻫﻲ از ﺩﺷﻤﻦ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪ." (عادیات: ۵_۳)
⭕️ چهاردهمین فرزند پدر و مادر دهه شصتی به دنیا آمد 🔹چهاردهمین فرزند خانواده طلبه نام آشنای یزدی، در بیمارستان گلپایگانی قم با سلامت کامل به دنیا آمد. 🔹 مادر ۴۰ ساله‌ی این نوزاد، با حضور متخصص زنان و زایمان، متخصص بیهوشی و گروه جراحی بیمارستان، ظهر امروز، پنجشنبه ۲۷ مهر نوزاد خود را به دنیا آورد. ➕ گفتنی است نام این نوزاد به درخواست خانواده اش، توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی لاریجانی در برنامه : ایران همیشه از مظلوم حمایت می کند 🔴جناب آقای لاریجانی یادمان نمی رود که شما در زمان روحانی، برجام را در بیست دقیقه امضا کردید و راه برای نفوذ آمریکا و دشمنان ایران باز شد و چه خیانت هایی صورت گرفت. با طرح هایی همچون برجام و اف ای تی اف خون سردارانی چون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده و شهدای دیگر داده ایم.😡🤔 با توجه به نزدیک شدن انتخابات آیا صدا و سیما می خواهد چهره این افراد را موجه نشان دهد؟ آیا مردم یادشان می رود؟ از مردم غیور انقلابی می خواهیم که با صدا و سیما (۱۶۲) تماس گرفته و اعتراض خود را اعلام نمایند.🙏🙏❌❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍دم خروس بیرون زد حرامی هتاک به قرآن در حال چریدن با پرچم نجس صهیونیست‌ها در استکهلم
⚠️واشنگتن به تل‌آویو؛ با حزب‌الله سرشاخ نشوید 🔺 نیویورک تایمز: بایدن و دستیارانش به اسرائیل توصیه کرده‌اند که از گسترش جنگ با حزب الله، قوی ترین نیروی نظامی لبنان، اجتناب کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شورش در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، ۴ سرتیپ به همراه ۲۰۰ خلبان و دستیار از پایگاه های هوایی ارتش خارج شده اند. 🔹 آنچه در مورد فرار گروه بزرگی از نظامیان صهیونیست از میدان نبرد شایعه شده بود صحت دارد و ۴ سرباز خودکشی کرده اند، اکنون اخباری مبنی بر اختلافات شدید در داخل کابینه به گوش می رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢آرامش عجیبی در صوت قرآن این بزرگ مرد فلسطینی وجود دارد!
امام خمینی (رحمت الله علیه) : 🌐 اگر مسلمین اتحاد داشتند هرکدام یک سطل آب به روی اسرائیل می ریختند او را سیل می برد . 🔸 برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همه دوَل اسلامیّه و ملت‌های اسلام می‏‌دانند که این درد چیست؛ می‌‏دانند که دست‌های اجانب در بین است که اینها را متفرق از هم بکند؛ می‏‌بینند که با این تفرقه‏‌ها ضعف و نابودی نصیب آنها می‏‌شود، می‌‏بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین مجتمع بودند و اتحاد داشتند ، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏‌ریختند، او را سیل می‏‌برد ـ مع‏ذلک در مقابل او زبون هستند. صحیفه امام خمینی جلد 9 صفحه 274
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف کارشناس اینترنشنال: امروز در تل‌آویو می‌گشتم، همه غمگین، همه سرخورده هستند ✍ ان شاء الله که غمشون تبدیل به غمباد میشه و زحمت حماس هم کم میشه !
🔴 ژنرال جوزف ووتل: «خطر ایران برای امنیت ملی ما بالاتر از روسیه و چین است ایرانیان روحیه سلحشوری دارند و ما باید آن‌ها را در حالت تعادل نگه داریم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فقط کافی هست در جسم تو یک انسان وجود داشته باشد برای غزه خواهی سوخت خواهی گریست و قدمی خواهی برداشت اگر نسوختیم نگریستیم و قدمی بر نداشتیم انسان نیستیم و در جسم ما یا یک حیوان فعال است یا یک شیطان امکان ندارد قلب یک ازاده یک انسان واقعی در غم این کودکان و زنان دردمند نشود با اشاره لینک زیر ما را در قرارگاه سوم سپاه سایبری آفاق گروه زوال اسرائیل همراهی نمایید👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3370647746C02397e82f6 ☝️☝️☝️☝️حتما تماشا کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😳😳جنایت هولناک اسرائیل در مقابل چشمان کور غرب و سازمان طویله ملل ♦️رژیم حرومزاده صهیونیستی یعنی این 🔹بچه‌های فلسطین از شدت کم آبی دور یه مخزن آب جمع شدن، بعد صهیونیست‌ها یه خمپاره میندازن وسطشون و ازشون فیلم میگیرن و پخشش میکنند همینقدر حرومزاده... 🔹 رژیم اسرائیل فرزند زنا زائیده غرب است با اشاره لینک زیر ما را در قرارگاه سوم سپاه سایبری آفاق گروه زوال اسرائیل همراهی نمایید👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3370647746C02397e82f6
⁨◻️مولوی چابهاری جواب عبدالحمید را داد : ▪️حیف است که بعضی‌ها میگویند که با این یهود (اسرائیل) می‌شود صلح کرد ▪️مگر می شود با غاصب صلح کرد !؟ ▪️چه کسی حاضر می‌شود با کسی که خانه‌اش را غصب کرده ، در عوض داشتن نصف آن خانه، صلح کند؟
⚠️رژیم صهیونیستی خطری برای تمام جهان است! لینک کانال‌آینده روشن است...🌱 در ایتا👈 @Ayandeye_Roshan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ملا زاده وهابی: در این شصت سال یک نفر فلسطینی، یهودی نشده اما چند نفر، چند هزار مسلمان رافضی و مشرک شده!! (منظورش شیعه است) دقت کردین؟! تو شبکه هایی که مخاطبشون اهل سنت است میگن فلسطینی ها، شیعه میشن و القا میکنن نباید ازشون دفاع کنین!! در شبکه های تشیع انگلیسی که مخاطبشون شیعه است میگن فلسطینی ها ناصبی ان!! و شبهه میندازن نباید بهشون کمک کنین! رفقا، به این میگن پ.ن: فلسطینی ها محب اهل بیت علیهم السلام هستن محب