eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه مرحوم آیةالله به اینکه: چگونه سحر و جادو را از خود دور کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 رهبرمعظم انقلاب ؛ 👈 آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است پ ن ؛ اوه الان پایگاه‌های عامریکا توی منطقه رو ویبره‌س😁😁 چاکّرِ آقا سیدعلی😊✋ خااااکتم سالار😎
♨️امام خامنه‌ای: قضیه غزه ،قضیه مظلومیت و اقتدار است. ✅ آقا جان هم فرمودند بحث اقتدار غزه فراموش نشه! در کنار روایت هاتون از جنایت نسل کشی صهیونیست ها ، بحث اقتدار و مقاومت مردم غزه حتما یاد آوری بشه... پیروزی قطعا برای فلسطین است ان‌شاءالله ✌️🏻🇵🇸
وقتی قطعنامه توقف حملات اسرائیل در غزه وتو میکنه وقتی با سلاح های پیشرفته و بمب های ویرانگر اسرائیل تجهیز میکنه وقتی با ناو جنگی تک موشکی یمنی ها به اسرائیل را پدافند میکنه یعنی همان که رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا شریک قطعی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ گزارش معنی‌دار BBC از ۵۰۰کیلومتر تونل زیرزمینی حماس 🔰 شبکه ‌BBC اخیرا با انتشار گزارشی درباره تونل‌های جبهه مقاومت در غزه که مشهور به متروی غزه و از اصلی‌ترین عوامل وحشت اسرائیل برای انجام عملیات زمینی است، در ضمن تعریف از قدرت حماس، به صورت هدفمند، به توجیه بمباران مدارس و بیمارستا‌ن‌ها پرداخته! در بخشی از این گزارش، BBC می‌گوید که اسرائیل معتقد است که ورودی این تونل‌ها در مدارس، مساجدو بیمارستان‌ها قرار دارد.
استقبال مردم دنیا از طرح پیشنهادی «معامله قرن» توسط ایران 😁 مشکل اسرائیل به همین راحتی حل میشه 😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آموزش‌ ۵۰۰ هزار نیرو برای 🔻معاون پارلمانی رئیس جمهور: فضای مجازی بسیار مهم است و قرار است ۵۰۰ هزار نیروی ماهر و متخصص برای فضای مجازی آموزش‌ ببینند.
🔺یک عکس با ده ها اِلِمان روانی و شناختی: ۱_ عکس امام و رهبری در بالا ۲_ شیعه و سنی زیر یک سقف ۳_ آیه ۱۴ سوره حشر و اشاره به ترس یهودیان از جنگ ۴_ قدس، محصور در گل و نوید پیروزی و .... سید حسن رسانه را خوب می شناسد و یکی از ده ها دلیل موفقیت مقاومت همین موفقیت در حوزه ادراک است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️وارونه نمایی رسانه‌های صهیونیستی از دیروز تا به امروز..! 📻رادیو اسرائیل طوری وانمود می‌کند که انگار تمام صهیونیست‌ها برای رضای خدا کار می‌کنند!!!
📌به وقت «زن، عفت، افتخار» 🇮🇷اگر می‌خواهید چهرهٔ واقعی از زنِ ، «باشرف، با‌استعداد و فرهیختهٔ ایرانی که ضربه های بزرگی به ادعاها و دروغ‌های تمدن بزرگ غرب زده است» را ببینید، خوب به این تصاویر نگاه کنید! 🇮🇷این است چهرهٔ حقیقی بانوی مسلمان ایرانی که برای رشد و اعتلای سکو‌های پرافتخار ورزشی، تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران؛ طلایه‌دار عزت، عفت، حیای بانوی ایرانی است. 🔻 بانو الناز دارابیان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در پرتاب دیسک بانوان، با شکستن رکورد آسیا صاحب مدال طلا شد و به مقام قهرمانی دست یافت و با حجاب کامل اسلامی برای گرفتن مدال حاضر شده، مدال طلای خود را به کودکان مظلوم غزه تقدیم کرد. 🔺 بانو ساره جوانمردی مادر پرافتخار ایرانی که همراه با فرزندش برای دریافت مدال تپانچه ۱۰ متر روی سکو رفت.تعهد مادری اگه تصویر بود! 🔺ساره جوانمردی که اینجوری با بچه‌ش برای گرفتن مدال روی سکو رفت، گفت «مدال اصلی من فرزندمه» ▪️بله عزیزان؛ مادر بودن بالاترین مقام جهانه.
🔴💭 | قیام شهری که نسل کشی را درک کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️: فلسطینی‌ها در حالی که داشتند زندگی‌شان را می‌کردند ،چرا دست به عملیات زدند،که حدود ۵٠٠٠نفر از آنها شهید شود، و آواره و بی سرپناه بمانند؟
اینقدرم خشونت لازم نبود پاپ 😉
🔴کجای دنیا دیده‌اید اگر زن هم ببخشد خدا نبخشد 🔻اسلام تنها دینی است که پا روی تمام تحریف‌های تاریخی در هستی‌شناسی زن گذاشته و حقیقت وجود زن را در آینه قرآن و زندگی اهل بیت به تصویر کشیده است. برای خیلی‌ها سوال است چرا حکم تجاوز به زن در اسلام مساوی مرگ متجاوز است، که آیت الله جوادی آملی در شرح دلیل این حکم الهی، بهای وجود زن را اینچنین شرح می‌دهند‌‌؛ فلسفه‌ی حکم اعدام برای متجاوز آن است که تن و روح زن برای خداست، حرمت آن نیز برای خداست و شکستن این حریم حق اعاده حیثیت برای خدا با شدیدترین مجازات به وجود می‌آورد. یعنی خدای بزرگ با تمام جبروت‌اش به پای ناموس خود می‌آید و از ظالم، حق زن را می‌ستاند. جریان‌‌های فمنیستی تلاش می‌کنند مقدار دیه کمتر زن را ابزاری برای ناعادلانه خواندن احکام اسلامی معرفی کنند، اما آنها هیچ‌گاه نمی‌گویند خدای متعال خود وکیل مدافع زن مظلوم می‌شود و از جسم وروان او دفاع می‌کند. ⏪این حکم سنگین که کفه‌ی بازدارندگی آن بسیار سنگین‌تر نیز است، برای مراقبت از وجود زن و حفظ کرامت آن توسط خدایی است که حجاب را نیز وضع کرده است، حال غربی‌ها که مدعی آزادی زن هستند برایمان دو خط هستی زن را تعریف کنند تا بدانیم بر چه اساسی آزادی وضع کردند و کرامت زن را اینگونه شکستند؟ ⏪تصویر مربوط به گریه‌های عالم بزرگوار آیت‌الله جوادی آملی در وفات همسر مکرمه‌‌ شان.
آقای علی ربیعی وزیر کار و سخنگوی دولت روحانی با حضور در شبکه افق گفته که دوست دارد دعوت از ایشان و اصلاح طلبان برای حضور در صداوسیما برای همیشه باشد و نه فقط ایام خاص! متاسفانه ایشان زود فراموش کار شده است! چون از تیر 1398 تا مرداد 1402 که اجرای برنامه جهان آرا بر عهده بنده بود، بارها از ایشان برای حضور در برنامه دعوت کردیم اما هر بار به بهانه ای نیامدند. نه فقط ایشان، بلکه از آقایان مجید انصاری، محمد علی ابطحی، محمد رضا عارف، حسام الدین آشنا، اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف و بسیاری دیگر از چهره های اصلاح طلب دعوت کردیم اما تمایلی به حضور در برنامه ای که از آنها سوالات سخت و چالشی پرسیده شود نداشتند. وگرنه کیست که نداند برای «اعلام موضع کلی و شعار دادن درباره موضوعات مختلف» این عزیزان با اشتیاق به صداوسیما می آیند؟ حداقل خود بنده برای گفتگو با افراد نامبرده اشتیاق بیشتری داشتم اما همیشه برای حضور در جهان آرا، اصرار از ما بود و انکار از دوستان! ✍ امیرحسین ثابتی
بانو جان 🖤 بی‌سبب‌نیست،شما جلوه‌ی اسرار شدی اولین فاطمه هستی،که حرم دار شدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دستگیری و حبس کودکان فلسطینی در قفس، توسط نیروهای تروریست اسرائیلی😳😱😡
🔴 فرودگاه بن گوریون به دلیل ادامه حمله موشکی از کار افتاد. 🔻گنبد آهنین، تنها 18 راکت، از 60 راکت شلیک شده به تل آویو را، رهگیری کرد!😁
🔺هواپیماها فعلا اجازه فرود ندارن گفتن چرخ بزنید ببینیم چه خاکی به سر کنیم!!!😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 سرگذشت قوم بنی اسرائیل و رابطه آن با آخرالزمان پیش از 🔹 بسیار مهم ویدیویی درباره که نباید از دست داد 🔵
🔺حداقل با نام امام و آبروی انقلاب بازی نکنید!
🔻اتفاق بسیار عجیبی است... خیلی مراقبت نیاز دارد که گرفتار "استبدال" نشویم. استبدال یعنی؛ یک‌عده‌ای که تَهِ دلشان با باطل است، از جبهۀ حق به جبهۀ باطل می‌روند و یک‌عده‌ای که تَهِ دلشان با حق است، با دیدن همین شهادت‌ها و سختی‌ها، از جبهۀ باطل به جبهۀ حق می‌آیند، اتفاق بسیار عجیبی است. 🎙آیت‌الله سیدمحمّدمهدی میرباقری