eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢رئیس جمهور فرانسه : 🚨پیروزی حماس به معنای شکست همه ما و نابودی نظم جهانی است. ⛔️خواستار ایجاد یک ائتلاف بین المللی بـرای جنگ با حماس هستیم. ✅ کل ائتلافتون در عربستان در جنگ با حوثی های یمن زمین گیر شدند 🚦 این بار ک حوثی ها ، حماس و حزب‌الله جبهه واحد شکل دادن میخواید چه غلطی بکنید.؟؟ ایران هم که با خیال راحت ، نظاره گر ... 😂🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کارکنان ، که این روزها مزدوری نتانیاهو بهشان مزه کرده، و حامی اسراییل شده اند، یادشان رفته ۲ سال پیش، این مستند از شبکه‌شان پخش شد! 🔹آن موقع ظلم اسراییل به مردم فلسطین را قبول داشتید، حالا چه شد؟ نان حرام تا کجا حرام زاده ها؟ ها
❌️مراقب مشهدباشید❌️ مطالبه حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه از رسانه ملی: هرچه که ایران دارد زیر سایه حضرت رضا علیه آلاف التحیة والثنا و الکرم است. من دیدم تلویزیون تبلیغ می‌کند و تشویق می‌کند که بروید مشهد؛ موج‌های آبی. خیلی بد است که این‌گونه تبلیغ می‌شود. در طول شبانه‌روز ۵۰ بار می‌گوید بلیت بگیر برو مشهد موج‌های آبی. این در ذهن کودک آرام‌آرام نقش می‌بندد؛ کودک یادش می‌رود که اصلاً باید برود مشهد که چه‌کار کند. این خلاف است. باید مشهد رفت برای دیدن حضرت رضا علیه‌السلام. شهید ادواردو آنیلی نقل میکرد: خودش و یکی از رفقای مشهدی‌اش رفته بودند پارک کوهستان مشهد. آنجا را که دیده بود به رفیقش گفته بود: توی اروپا شهری مذهبی بود؛ خیلی‌ها دوست نداشتند چنین شهری مذهبی باشد. دلشان می‌خواست از مذهبی بودن بیندازندش. آنقدر در دور و اطراف شهر و توی شهر مراکز تفریحی و سرگرمی ساختند که الان دیگر هیچکس آن شهر را به عنوان یک شهر مذهبی نمی‌شناسد. شما ایرانی‌ها هم مراقب باشید؛ مراقب باشید که مشهد را فقط به نام علی بن موسی الرضا علیه السلام بشناسند. تفکر شیعی و بصیرت شیعی، یک حرف می‌زند؛ هر کجای دنیا که باشد؛ در هر عصری که باشد. با ارسال این پیام در گروه‌ها و کانال‌ها، در جلوگیری از این انحراف سهیم باشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فریاد انقلابی جناب دکتر گلرو نماینده مجلس در اجلاس بین المجالس جهانی 🎥 اعتراض نمایندگان مجلس ایران به جانبداری رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی از صهیونیست ها در اجلاس آنگولا 🔸تصاویر ویدئویی نشان می دهد نمایندگان مجلس ایران که در اجلاس بین المجالس جهانی شرکت کرده بودند به جانبداری رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی از صهیونیست ها اعتراض کردند و فریاد زدند: «شرم بر تو که صدها کودک فلسطینی شهید شده‌اند و تو در حمایت از رژیم تروریست اسرائیل صحبت میکنی؟ 🔸به دنبال این اقدام هئیت ایرانی، همچنین تعداد دیگری از اعضای کشورهای اسلامی شرکت کننده به رئیس اجلاس اعتراض کردند.
ادامه بحث اسرائیل چگونه ساخته شد🔻 سازمانی که تا حد زیادی سرزمین های ملل شکست خورده را به نفع برندگان جنگ تقسیم بندی می کرد. در این زمان، قیومیت سرزمین فلسطین به دست انگلستان افتاد. در این زمینه بر اساس آنچه که خودِ بالفور هم می‌گوید، انگلیس کوچکترین مشورتی با مردم این سرزمین مبنی بر اینکه قرار است بر سرِ سرزمینی آن ها چه بیاید انجام نداد و صرفا کار خود را کرد. در آن زمان، اینطور به نظر می رسد که انگلیسی ها بیشتر از همه با صهیونیست‌ها برای تعیین سرنوشت آینده سرزمین فلسطین مشورت می کردند.  قیومیت انگلیس در مورد فلسطین تا حد زیادی حضور یهودیان در سرزمین فلسطینی ها را تسهیل کرد و شاهد مهاجرت قابل توجه یهودیان به فلسطین و ایجاد تاسیسات مختص به خودشان در سرزمین فلسطین بودیم. جالب اینکه آن ها به تدریج گروه های شبه نظامی مختص به خود نظیرِ "هاگانا" که تحت رهبری دیوید بن گورین اولین نخست وزیر رژیم اسرائیل بود را نیز تشکیل دادند. معادله ای که سبب شد تا فلسطینی ها به این باور برسند که انگلستان عملا در حالِ اهدای کشورشان به دیگران است. از این رو، آن ها مبارزات خود علیه انگلیسی ها و شبه‌نظامیان صهیونیست را آغاز کردند. 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حذف آثار رَپِر فلسطینی از همه پلتفرم‌های موزیک جهان 🔹آثار «ام‌سی عبدل» رپر ۱۵ ساله فلسطینی که ویدئوهای رپ‌خوانی‌اش در ویرانه‌های غزه میلیون‌ها بازدید در دنیا گرفته، از تمام پلتفرم‌های جهانی موزیک حذف شد!؟؟🤔 🔸این ویدئو مربوط به اجرای او در ۱۲ سالگی است.
⭕️‏اسرائيل: من چیزی نمی‌گویم آمریکا: من چیزی نمی‌بینم سازمان ملل متحد: من هیچی نمی‌شنوم و چرخه ای که تکرار میشه... سیاست نظام سلطه در حمایت از تغییر نمی کنه، اما سیاستمداران چرا!؟...
⭕️ غذای بهداشتی نخورید 🔷لفظ "استعمار" یعنی" آبادگری" ولی از آنجایی به این نام مردم را فریب دادند و وارد کشورها شده و چپاول کردند ، دیگر لفظ "استعمار" همان معنای منفی "چپاولگر" را پیدا کرده است. 🔷لفظ "بهداشتی" هم این مسیر را طی کرده است یعنی هر چیز طبیعی و سالم را "غیربهداشتی" می نامند و هر غذا و دارو یی که بهداشتی نیست ، بنام "بهداشتی" عرضه می کنند. در واقع ⛔️بهداشتی یعنی شرکتی و کارخانه ای ⛔️بهداشتی یعنی بسته بندی و تبلیغاتی ⛔️بهداشتی یعنی دارای نگهدارنده ی سمی ⛔️بهداشتی یعنی غیر ارگانیک ⛔️بهداشتی یعنی ناسالم ⛔️بهداشتی یعنی حق حساب دولت را داده ⛔️بهداشتی یعنی مطابق استاندارد صهیونیزم ⛔️بهداشتی یعنی غیر بهداشتی ترین 🔷با دانستن این رمز می توانید با مهندسی معکوس ،غذاهای بهداشتی واقعی را شناسایی کنید. 👌هر چیزی که گفتند غیر بهداشتی هست مصرف کنید 🎾نمک دریا 🎾شیر فله ای ماست بندی ها 🎾حبوبات فله ای و..... 👌هر چیزی که گفتند بهداشتی هست مصرف نکنید ⭕️نمک یددار ⭕️شیر پاستوریزه ⭕️حبوبات بسته بندی و..... 🔷جالب است توجه کنید علامت"سیب سلامت وزارت بهداشت" بر روی سوسیس،کالباس ،نوشابه ،پفک و...زده شده است پس هر چیز که مورد تایید بهداشت هست مصرف نکنید تا سالم بمانید. 🔻 ظهور بسیار نزدیک است
♨️ دو خبر قابل تامل در ۲۴ ساعت گذشته 🔹۱. نیروهای مقاومت فلسطینی شب گذشته از دیوار مرزی غزه عبور کرده و ۱۸ نظامی صهیونیست را در زیکیم قتل عام کردند و برگشتند 🔹۲. شب گذشته تیمی از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی برای آزادی اسرا به غزه نفوذ پیدا می‌کنند و همه آنها کشته می‌شوند. ✍حالتون بهتر شد؟ مطمئن باشیدتوی نبرد زمینی کلی از این خبرها بهمون میرسه که براتون میذارم
نمایندۀ رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار استعفای دبیرکل سازمان ملل شد 🔹امروز دبیرکل سازمان ملل گفته: «فلسطینی‌ها ۵۶ سال زیر اشغالگری خفه‌کننده زندگی کرده‌اند.»
♦️⚠️ خطر موزیک‌های BTS [ بی تی اس ] به لحاظ آلودگی‌های ماورایی‌ در کودکان 📸 استوری استاد 💬 👈 پیام یکی از مخاطبان اینستاگرام؛ دخترم از وقتی بی‌تی‌اس گوش میده، رفتار و گفتار و حرکاتش فرق کرده و هرچی هم میگم گوش نمی‌ده چت‌هایش با دوستانش... ✅ موزیک‌های بی تی اس از جمله موزیک‌های سحرآلود است و جایز نیست چون مخرب هستند و در رده موسیقی حرام قرار می‌گیرند. درصد آلودگی ماورایی این سبک موزیک بسیار بالاست. امیدوارم فرزند شما به هر نحوی از این موسیقی فاصله بگیرد. ♦️ استاد اکبرآبادی در ادامه؛ ✅ /متأسفانه طبق آمار و اطلاعات ما، در فرایند تولید موزیک‌های نسل جدید همچون BTS، در قسمت ساخت لایه‌های موزیک در سخت افزارهای آهنگسازی و تنظیم، از نوعی طلسمات تاریک ( سَماعی ) پیشرفته بکار میبرند و فرکانس‌های آزاد شده از این موزیک‌ها باعث اختلالات روحی و روانی در افراد خواهد شد. پس تا جایی که ممکن است از رواج این سبک موسیقی‌های نسل جدید همچون فاصله بگیرید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امام خامنه‌ای عزیز صبح امروز: دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یهودیان ضدصهیونیست توسط اسرائیل به دلیل تظاهرات علیه ارتش اسرائیل در اورشلیم وحشیانه دستگیر شدند.
🔴 قیامی دگر، برای ترک‌ فعلی دگر 🔹 متاسفانه قوه قضاییه پس از احضار دیرهنگام زینب موسوی هتاک، در کمتر از ۲۴ ساعت او را آزاد کرد!!
ردپای نفوذ در قوه قضاییه بسیار جدی تر از این حرفهاست. از دعوت در مراسم رسمی قوه بعنوان سخنران گرفته تا تقلیل حکم عجیب و غریب ، تا آزادی فله ای اغتشاشگران، تا عدم برخورد با هتاکان و ناشران دروغ و تهمت علیه جمهوری اسلامی، تا رها کردن فضای کشور به نفع و در آخر آزادی کمتر از 24ساعته ی سلیطه ی مجازی ! آقای مجلس! آیا قوه نظارتی شما نسبت با این همه در یک قوه، نباید فعال میشد؟! ! 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امام خامنه‌ای عزیز، صبح امروز: قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت، و از سوی دیگر صحنه اقتدار است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فلسطین آزاد خواهد شد و آمریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند.✌️🌹 ┄┄┅═✧❁🇮🇷❁✧═┅┄┄ رهنمود رهبری ❤️❤️
هرچند هدف آمریکا ازصدور قطعنامه، کمرنگ کردن شکستهای میدانی‌شان وحذف نام کشورمان از پیش‌نویس آنها(با فشار روسیه)، گویای پایان دنیای تک قطبی است امافقط لازم بود یک آدم دسته چندم در روسیه علیه کشورمان صحبت میکرد تا غربگدایان یقه‌ها جر داده و اینقدر راحت ازکنار این خبر عبور نمی‌کردند!
تل آویو و حیفا و عسقلان و دیمونا شهرهایی که برای ساکنان اصلی فلسطین خواهند ماند! اسرائیلی ها باید بروند، دیگر اینجا جای زندگی نیست! گنبد آهنین ،سوراخ شده !😊😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌در این کلیپ، در مورد ساحری صحبت میشه، که توبه کرده ! و نکته ای میگه که مو به بدن آدم سیخ میشه😱 و اون این که، زمانی که یک شخصی موسیقی گوش میده، اگر پرده از چشمانش کنار می‌رفت و می‌دید، که چقدر از اجنه و شیاطین در کنارش در حال رقص و پایکوبی و تشویق او هستند، از شدت وحشت مجنون و دیوانه میشد!😱 دلیل اینکه خیلی از علما ،حتی گوش دادن به موسیقی مجاز رو هم، قبول ندارند، برای همین امره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊 امام خامنه ای: حضور روسای کشورهای ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی ، نشان دهنده ی نگرانی آنها از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت شبکه‌های فارسی‌ زبان خارجی از ناتوانی رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه! 🔸اکنون زمان به نفع حماس است؛ هدف آن‌ها این بود که اسرائیل را فلج کنند؛ حماس متأسفانه موفق‌تر از اسرائیل عمل کرده است! 🔸اگر حمله زمینی به غزه آغاز نشود این یک شکست راهبردی مفتضحانه برای اسرائیل خواهد بود!