eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5933608133875208829.mp3
6.79M
🔹 داستان فوق العاده تسلیم آلبانی در برابر ایران 🔹در گفتگو با علی عبدی (صوتی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔴 شاید الان بهتر به صحبت های این هموطن ساکن آمریکا که چند سال پیش در مورد تاثیرگذاری انقلاب و رهبری بر مردم غرب مطالبی بیان کرده بود، رسیده باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴پارلمان ترکیه کوکاکولا و نستله را تحریم کرد ♦️پارلمان کشور ترکیه سرو محصولات کوکاکولا و نستله را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در محوطه و داخل ساختمان مجلس این کشور ممنوع کرد. ♦️رویترز در این باره نوشت: «حرکت پارلمان ترکیه یکی از اولین اقدامات دولتی یا سازمانی برای هدف قرار دادن عناوین تجاری بزرگ در طول جنگ یک ماهه اسرائیل و حماس است.»
⭕️ یادگاری وحشتناکی که حماس در شهر صهیونیست‌نشین جا گذاشت!
رعایت حجاب چیزی نیست که فقط مسلمانان معتقد به آن باشند ، غربی ها تا یک قرن پیش با اینکه مسلمان نبودند ولی مُقیّد به رعایت حجاب بودند ولی متاسفانه با تهاجم فرهنگی و انقلاب جنسی که توسط رسانه های فاسد صهیونیستی و یهود در جهان انجام شد ، جهان به وضع بی حجابی ، برهنگی و ابتذال فاجعه بار کنونی دچار شده است. اگر هر کدام از ما نسبت به رعایت حجاب کامل کوتاهی می کنیم ، این یعنی به مهره ی فریب خورده توسط یهود تبدیل شده ایم چون حجاب مربوط به فطرت و ذات انسان ها است و یک خانم ذاتا نمیتواند به خاطر داشتن حیا در مقابل نامحرم بدون حجاب ظاهر شود مگر آنکه حیای خود را زیر پا بگذارد و یهود بواسطه رسانه(فیلم و سریال و...) بی حیایی و هرزگی را ترویج و عادی جلوه میدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنان غربی در حال بازگشت به گذشته و پشت پا زدن به جریان برده داری سرمایه داران از زنان (با نام ) اند! آنوقت زن شرقی به دنبال استفراغ  زن غربی (چیزی که خورده و حالا پس داده) است! پ.ن: یکی از ویژگی های جاهلیت زمان پیامبر و قبل ایشون  میل بیش از اندازه مردم  به دیده شدن بود   که در زمان حال مدرن ترش جلو چشممونه بی بندوباریها و فساد و فحشا و میل ب همجنس و همجنسگرایی بیداد میکنه متاسفانه داریم بسمتی میریم که بی حیایی روشنفکریه وپشت کردن به ارزشها نشانه رشد و بلوغ بی عفتی زنان به دلیل افزایش وساوس نفسانی مردان در جامعه و افزایش زمینه نگاه حرام، برای امنیت خانواده یک تهدید جدیه درست زمانی که غرب از این بی بندوباریها به پوچی رسیده، روشنفکران ما تازه به فکر افتاده اند!
🔺️دست برتر مقاومت در میدان نبرد علیرغم موشکها و پهپادهایی که یمن بر سر اسرائیل میریزد، نه تلاویو و نه واشنگتن هنوز پاسخی به این اقدام صنعا نداده اند چرا؟ برداشت استراتژیست های آمریکایی - اسرائیلی این است که انصارالله به دنبال بهانه ای برای بستن باب المندب و نا امن کردن دریای سرخ است. 🔹آنها در طول ۷ سال نبرد انصارالله با ائتلاف سعودی، مردم با اراده یمن را به خوبی شناخته اند و میدانند از هیچ قدرتی واهمه ندارند. این البته همه ماجرا نیست؛ در شرایط فعلی که دشمن به لحاظ نظامی شکست خورده و در تنگنای استراتژیک قرار دارد، به هیچ عنوان مایل به گسترش پهنه نبرد نیست. 🔹کاخ سفید مایل به درگیر شدن کل منطقه نیست، و آنتونی بلینکن که در منطقه دوره افتاده، نمیخواهد آتش این جنگ بیش از آنچه هست گسترده شود، خصوصا اگر این درگیری قرار باشد به ورود مستقیم آمریکا منجر شود؛ درگیری آمریکا چیزی است که نتانیاهو آرزویش را دارد ولی بایدن میکوشد از آن عبور کند! 🔹مقاومت بی نظیر غزه ی قهرمان عرصه را بر نتانیاهو تنگ تر کرده، مانع رسیدن اسرائیل به خواسته هایش شده و همانطور که قبلا احتمالش را دادم، اکنون زمزمه هایی از فشار آمریکا بر نتانیاهو برای پذیرش تبادل اسرا و یا کناره گیری وی از قدرت به گوش میرسد. غزه را از همین حالا پیروز بدانید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺خانه دکتر ایاد شقوره یکی از بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در غزه تخریب و دو فرزند وی به همراه مادر و سایر اعضای خانواده اش به شهادت رسیدند ‌ صحنه وداع دردناک ایشان را با یکی از فرزندان شهیدش راست قامتان تاریخ بشریت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب قابل تأمل ژنرال الدویری کارشناس نظامی شبکه الجزیره قطر به سوال مجری برنامه که پرسید: با توجه به امکانات وتجهیزات پیشرفته ارتش رژیم صهیو.نیستی در برابر تجهیزات حداقلی رزمندگان حماس چرا ارتش رژیم پیشروی قابل توجهی در خاک و مناطق مسکونی نداشته و متوقف شدند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️سرخط خبرها : پاسخ غیرمنتظره و تند روسیه به تهدید اتمی اسرائیل علیه غزه، گالانت،محدودیتی برای استفاده از زور نداریم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک شهروند انگلیسی با دستگاه تنفس در تظاهرات و حمایت از فلسطین حاضر شد! هرچی جلوتر میریم راهپیمایی هاشون بیشتر شبیه ۲۲ بهمن میشه :))))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این نظرات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده در مورد آقای قالیباف را قیاس کنید با تخریب هایی که علیه ایشان انجام میشود تبلیغات وسیع و شدیدی که علیه ایشان انجام شده متاسفانه برخی از انقلابیون را هم در مورد ایشان دچار اختلال محاسباتی کرده است. نمیشود شخصی ده ها سال مدیر جهادی موفق باشد و این همه خدمات به نظام و مردم بکند ولی مومن و انقلابی نباشد این حجم از پرکاری و خدمت به بندگان خداوند آن هم در مملکت امام زمان توفیقی است که جز نسیب افراد شایسته نمیشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️💥افشاگری رسمی نماینده مجلس در تلویزیون: نویسندگان فیلترینگ همان هایی هستند که فیلترشکن تولید می کنند! ♨️عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: گردش مالی وی پی ان دست کسانی است که فیلتر می کنند. وی پی ان فروش ها در داخل کشور هستند نه خارج کشور. 📅 پخش از شبکه افق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش جوانان می دانستند که...☝️ 💥نوجوونا بخصوص، ببینید این کلیپ را فلسطین چجوری اشغال شد؟ بخشی از جنایات اسرائیلی ها را حالا الان... 💥آیا ظالم و مظلوم یکی است؟
♦️گوش فلک را کر کرده بود که در ایران اورانیوم با غنای ۸۳ درصد پیدا شده؛ ثابت هم نتوانست بکند؛ ولی حالا که وزیر اسرائیلی رسما از داشتن بمب اتم، و استفاده از اون،سخن به میان آورده، صدای همه در آمده اما از این بُز هنوز هم خبری نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ طنز، در مورد رویکرد کشورهای مختلف جهان، به وحشی گری علیه فلسطينيان. از همه جالب تر، رویکرد اردوغان است. عالم و آدم تزویر او را فهمیده اند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ رمز جهانی شدن و خروج اسلام👆 شیعیان مرتضی علی، به گوش باشید..!
🔥 کفگیر صهیونیست‌ها به ته دیگ خورد 🚨 منابع عبری : به دلیل کمبود خودروهای زرهی ناشی از درگیری ارتش با دو جبهه، مقامات اسرائیلی تصمیم گرفتند از خودروهای زرهی ذخیره و همچنین مرکاوای 3 که قرار بود به طور کلی اسقاط شود، استفاده کنند.
🍁🍃 🍁🍃 🍁🍃 ❌ سخن کوتاه بود: "مملکت برای حزب اللهی هاست" ولی همین سخن کوتاه (ولی نادرست و با اهداف سیاسی و حزبی) باعث شد تا دنیا پرستان و قبیله پرست‌ها و بوقچی‌های رسانه ای شان نگران شده، به خود بلرزند و به تکاپو بیفتند! نه عزیزان! نترسید... نیاز به این حجم از واکنش هم نیست! حزب اللهی جماعت در این مملکت نهایتاً به سختی صاحب یک خانه معمولی است، صاحب مملکت بودن پیشکش‌تان! حزب اللهی در این مملکت👇 یا مدتهاست در سینه قبرستان آرمیده! یا سالهاست روی تخت بیماری با فقر و نداری و در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری و... است! یا در گوشه آسایشگاه جانبازان شب را روز می‌کند! یا صبح تا شب به دنبال یک لقمه حلال برای سیر کردن شکم زن و بچه خود و جور کردن پول اجاره خانه است! و... ولی همین حزب اللهی: گوشت قربانی است به وقت دفاع از اسلام و ناموس و وطن فحش خور مردم است به وقت دفاع از اسلام و نظام و... در حال ازدواجِ پاک و تشکیل خانواده و ازدیاد نسل است به وقت سگ و گربه بازی سلبریتی ها و مدعیان زن، هرزگی آزادی مورد بازخواست مردم است به وقت خیانت و دزدی برخی مسئولین خائن... در فقر و تنگدستی است به وقت چپاول سفره انقلاب توسط دزدها 🔸حزب اللهی جماعت از دنیای کثیف شما نه بهره ای دارد و نه بهره ای میخواهد! آب در دلتان تکان نخورد! این شما و این مملکت... بخورید و ببرید و چپاول کنید و خیانت کنید و... این مملکت اگر مال حزب اللهی ها بود، این اوضاع ولنگار بورس و خودرو و اقتصاد و فرهنگ و جمعیت و حجاب و عفاف و... اش نبود! 🍃🌸🌺🍃🌹🍃🌺🌸🍃
36.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺این پرستار آمریکایی تازه از غزه برگشته؛ اگر انگلیسی میدانید و اگر میخواهید هم زمان که از مهربانی، رشادت و فداکاری ساکنان غزه و رزمندگان حماس میشنوید اشک هم بریزید، این مصاحبه را تا آخر ببینید. وقتی خداوند یک ملت مظلوم را عزیز می‌کند اینگونه است!