eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥کل سلاح ها، راکت ها، اسرای اسرائیلی و مبارزین فلسطینی که از بیمارستان شفا پیدا شده رو روی میز میبینید که سگیون ها باهاش عکس یادگاری گرفتند. 😭و برای رسیدن به بیمارستان شفا هزاران نفر رو کشتند.
📌سی ان ان: هیچ دلیلی درباره وجود شبکه تونلی در شفا وجود ندارد شبکه آمریکایی سی ان ان اعلام کرد که تاکنون هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند شبکه‌ای تونلی در زیر بیمارستان شفا در غزه وجود دارد. این شبکه تاکید کرد: "به طور حتم هیچ مدرکی دال بر این که نظامیان اسرائیلی تونلی چند سطحی با اتاق‌هایی زیرزمینی وجود ندارد." رژیم صهیونیستی قبل از حمله به بیمارستان شفا مدعی بود که ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفا قرار داد و تعدادی از اسرای اسرائیلی نیز در تونلی در زیر این بیمارستان نگهداری می‌شوند. یک مسئول امنیتی اسرائیلی نیز امروز در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای دال بر وجود اسرا در بیمارستان شفا نیافته‌اند. دیروز نیز ارتش صهیونیستی پس از یورش به بیمارستان شفا در سایه بمباران سهمگین، با انتشار ویدیوئی مدعی شد که مقداری اسلحه در این بیمارستان یافته است؛ اما همین ادعای اشغالگران با موج گسترده تمسخر و طنز در جهان مواجه شد و خیلی‌ها گفتند که برای همین چند قبضه سلاح ابتدایی این بیمارستان را در معرض این بمباران و حمله قرار دادید و باعث کشته شدن دهها کودک، بیمار و مجروح شدید؟ بالاخره ارتش صهیونیستی دیشب ویدئوی ادعای کذب یافتن اسلحه در شفا در شبکه "ایکس" را پس از به راه افتادن موج اعتراضی گسترده تمسخرآمیز و طرح سوالاتی درباره ادعاهای قبلی ارتش صهیونیستی مبنی بر وجود ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان و حضور اسرای اسرائیلی حذف کرد.
😄با تعطیل شدن شبکه منوتو احتمالا سالومه هم نامه میزنه به مدیران صدا و سیما تا برنامه به افق فلسطین رو اجرا کنه!!!!
🚨احساس خطر کارکنان اینترنشنال از تعطیلی شبکه من‌و‌تو
♦️زوزه بکش پوریا! 🔹کم کم توام باید مثل سالومه و مصی چمدونات رو ببندی، بری یه گوشه دنیا در به در بشی 😊
🤨منوتو، بعد از تعطیلی ظاهرا داره اموالش رو میفروشه؛ کسی تپه کود نمیخواد؟
⛔️لندن بصورت زنده... 🔥 وضعیت اسفناک کارکنان خاک بر سر آواره شبکه ⁧ منوتو ⁩ در آستانه موج جدید سرمای اروپا !
😄عه... پس از پاقدم نحس این بوده!!!
اخبار_جنگ 🔹دکتر محمد ابو سلمیه رئیس بیمارستان شفا در گفتگو با الجزیره: نظامیان اسرائیلی همچنان در داخل بیمارستان حضور دارند، اجساد را توقیف کرده و خط انتقال آب را هم منفجر کردند. هیچ آبی اکنون در بیمارستان یافت نمی‌شود. تانک‌های اسرائیلی همچنان بیمارستان را محاصره کردند. نمی‌توانیم اجساد را از بخش‌های مختلف بیمارستان خارج کنیم. بیش از 650 بیمار، 500 نفر از کادر درمانی و پزشکی و بیش از 5000 آواره و بی‌سرپناه همچنان در بیمارستان حضور دارند. اوضاع فاجعه‌بار است و حاضرین در بیمارستان از شدت تشنگی فریاد می‌زنند. حتی نمی‌توانیم آشغال‌ها را به خارج از بیمارستان انتقال دهیم. شلیک تک‌تیراندازهای اسرائیلی ادامه دارد و کسی نمی‌تواند از مکانی به مکان دیگر جابجا شود. پهبادهای اسرائیلی به طور لحظه‌ای بر فراز بیمارستان شفا در حال گشت‌زنی هستند. شماری از نظامیان اسرائیلی در بخش‌های مختلف بیمارستان به ویژه بخش اورژانس حضور دارند و اقدام به خارج کردن اجساد می‌کنند. حدود 80 شهید را دفن کردیم و مابقی در راهروها افتاده یا در سردخانه هستند و صهیونیست‌ها آن‌ها را جابجا می‌کنند. اجساد زیادی هنوز داخل بیمارستان است و برای جلوگیری از وقوع فاجعه‌ای بهداشتی قصد خارج کردن آن‌ها را داریم. هیچ اکسیژنی در بیمارستان وجود ندارد، اوضاع بسیار سخت و فاجعه‌بار است. روایت‌های اشغالگران در مورد وجود اسلحه در بیمارستان یا در بخش آزمایشگاه دروغ محض است. هیچ شلیکی به سمت نظامیان اسرائیلی از داخل بیمارستان انجام نشده، پس افراد مسلح کجا هستند. حتی در قانون جنگ هم اجازه ایجاد اینگونه اوضاع غیرانسانی در بیمارستان شفا را نمی‌دهند. هر لحظه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنیم. بیمارستان شفا بدون آب و برق و غذا به زندانی بزرگ تبدیل شده است و این جنایتی است که تاریخ از آن خواهد گفت. حزب‌الله یک سایت صهیونیست‌ها را هدف قرار داد. 🔹حزب‌الله لبنان: سایت هورمون صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم. 🔷نیروهای پیاده اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند. 🔹 رزمندگان مقاومت اسلامی، تجمع نیروهای پیاده ارتش اسرائیل را در نزدیکی پایگاه حدب یارون با دقت مورد اصابت قرار داده و تلفات قطعی به دشمن تحمیل کردند. 🔹 پیش از این نیروهای حزب‌الله، پایگاه هرمون را هدف حمله قرار داده بودند. 🔹رصدخانه اروپا: قدرت آتشی که اسرائیل در جنگ با غزه به کار می‌برد، معادل ۳ بمب هسته‌ای است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آزادی در غرب داره به کجا کشیده میشه! 👈 از تراجنسیتی دارن می‌رسند به فرا زوال عقلی. 👈یه خانم،بامواد شوینده ،چشماشو نابینا کرده ،چون معتقده باید نابینا خلق می شده ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈یکی پس از دیگری؛ پایگاه‌های اسرائیلی در مرز لبنان زیر آتش حزب‌الله 👈 پادگان یفتاح(روستای لبنانی تحت اشغال قدس) نیز از حملات امروز رزمندگان حزب‌الله در امان نماند. 👈حزب‌الله حمله به المطله را نیز تایید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷هواپیمای جت ایلوشین ایل۷۶ روسیه، محموله جدیدی از کمک های بشردوستانه را به دست ساکنان نوار غزه رساند 🔹 وزارت شرایط غیرمترقبه روسیه در گزارشی اعلام‌ نمود که محموله جدیدی از کمک‌های بشردوستانه به وزن حدود ۲۱ تن را با هواپیمای جت ایلوشین ایل۷۶، به مردم نوار غزه ارسال نموده است، این محموله به‌ویژه شامل دارو و غذا خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹گردانهای قسام تصاویر تله تونل که در اون،۵ افسر تروریست ارتش اسقاطیل، به هلاکت رسیدند رو منتشر کرد.
تحلیل میزان مشارکت مردم در انتخابات آینده.mp3
20.76M
🔰میزان مشارکت در انتخابات آینده 1⃣چهار راهبرد انتخاباتی رهبر انقلاب 2⃣مشارکت در دو انتخابات قبلی 3⃣نظرسنجیها از میزان مشارکت در انتخابات آینده 4⃣پنج ضلع تاثیر گذار در انتخابات آینده 5⃣مهمترین عامل تاثیر گذار افزاینده مشارکت آرامش اقتصادی در سال جاری.
🎥ارتش صهیونیستی فیلم ادعایی خود درباره شفا را حذف کرد ارتش صهیونیستی پس از یورش به بیمارستان شفا در سایه بمباران سهمگین، با انتشار ویدیوئی مدعی شد که مقداری اسلحه در این بیمارستان یافته است؛ اما همین ادعای اشغالگران با موج گسترده تمسخر و طنز در جهان مواجه شد و خیلی‌ها گفتند که برای همین چند قبضه سلاح ابتدایی این بیمارستان را در معرض این بمباران و حمله قرار دادید و باعث کشته شدن دهها کودک، بیمار و مجروح شدید؟ اما بالاخره ارتش صهیونیستی ویدئوی ادعای کذب یافتن اسلحه در شفا در شبکه "ایکس" را پس از به راه افتادن موج اعتراضی گسترده تمسخرآمیز و طرح سوالاتی درباره ادعاهای قبلی ارتش صهیونیستی مبنی بر وجود ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان و حضور اسرای اسرائیلی حذف کرد. گفتنی است که ارتش صهیونیستی با انتشار ویدئوی حذف شده مدعی کشف 12 قطع سلاح و دو جلد قران و تعدادی خرما شد و گفت که اینها متعلق به مبارزان حماس بوده است و همین دستمایه تسمخر جهانی قرار گرفت. یک مسئول امنیتی اسرائیلی نیز امروز در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای دال بر وجود اسرا در بیمارستان شفا نیافته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
منو تو تعطیل شد! عه،پس از حضور نحس این موجود بوده!...😂
🔻تیتر گاردین:جواد ظریف از نظام ایران تقاضا کرد که با جنگی را با اسراییل شروع نکند . 🔹️ دقیقا همان زمانی که امیر عبدالهیان، مدام می‌گوید :تمام دستها رو ماشه است ! ، ظریف پالس می‌دهد که: تفنگ ایران خراب است، و فشنگ هم ندارد!؟😳🤔😡 💥 غبار فتنه 💥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحنه‌هایی از بمب‌گذاری ورودی یکی از تونل‌های قسام در بیت حانون به روی گروهی از نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی که طبق اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۵ افسر اسرائیلی منجر شد.