eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
24313312934150.pdf
12.27M
رهبر معظم انقلاب: از خواندن کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" غفلت نکنید. خلاصه کتاب پروتکل های دانشوران صهیون، در قالب یک فایل پی دی اف، تقدیم عزیزان می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحنه دلخراش شهادت مادر فلسطینی به ضرب چاقوی یک صهیونیست 🔹یک شهرک‌نشین صهیونیست در جنایتی فجیع زنی فلسطینی را در شهر اشغالی لود در حالی که دو فرزندش را به مدرسه می‌برد، با چاقو مورد حمله قرار داد و به شهادت رساند.😔😔 مرگ بر اسرائیل کودک کش 😡😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بنی‌صدر: در ساواک، برای شکنجه دختران، خرس به جان آن‌ها می‌انداختند😳😱😡😔😢
هنری کسینجر رفت ولی مقاله ای که تو سال ۲۰۱۷ نوشت داره عملی میشه... «ایران بعد از شکست داعش تبدیل به یک امپراتوری در منطقه خواهد شد»
💠 هنری کسینجر در ۱۰۰ سالگی مُرد و آرزوی شکست ایران رو به گور برد 🔹خیلی‌ از آنها استخوانهایشان هم خاک شد، بدنشان هم در زیر خاک خوراک کرم و مور و مار شد، امّا جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد. رهبر انقلاب ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
💠 کاربر روس : این ها یهودیانی هستند،که در سال ۱۹۴۰، با این سر و وضع، از دست هیتلر فرار کردند ،و به فلسطین پناه بردند ! حالا همین ها، ادعا می کنند، که فلسطین متعلق به آنهاست!؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صهیونیسم پس از شکست‌ مفتضحانه خود، خاخام‌های ساحر خود را به تعداد زیادی فراخوانده‌اند! 👈 ببینید چگونه فریاد می‌زنند و از اجنه اشرار کمک می‌خواهند! 🌏
از دزدپرسیدن از چی گله داری؟گفت:پلیس ها نمیذارند، یه لقمه نان برا خانواده ببریم!😁 حالا شده حکایت این شیخ... 😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⚠️⚠️ 🎥⭕️ سخنان شنیده نشده از شهید مطهری: آفت دين سه چيز است؛ ١-فقيه فاسد🔻 ٢-پيشواى ظالم🔻 ٣-مقدس نادان🔻
اخبار 🔷 طالبان به دنبال بمب اتم است! 🔹رحمت‌الله نبیل، رییس عمومی امنیت ملی حکومت پیشین افغانستان گفت اطلاعاتش نشان می‌دهد «گروهی از طالبان در حال بررسی چگونگی دست‌یابی به سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی است.» 🔹به گفته او، ممکن است طالبان این سلاح‌ها را از پاکستان تهیه کنند یا برای به دست آوردن آن به مهندسان پول بپردازند. 🔹واشنگتن پست: پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان عملیات اسرائیل در غزه را یک عملیات تروریستی توصیف کرد. 🔷ونزوئلا و گویان یک جبهه بود 🔹در آسیا و اروپا و افریقا هم ازین جبهه های خرد زیاد قراره شروع بشه. 🔹این درگیری ها در اخر به تقابل قدرت های بزرگ همانند روسیه چین کره شمالی با امریکا و ناتو و ... خواهد شد ایران نیز به مدیریت آن می پردازد 🔹همانگونه ک ب مدیریت سوریه و عراق و لبنان و یمن پرداخت و پیروز میدان بود. 🔷محاکمه نخست‌وزیر مجددا آغاز می‌شود. 🔹شبکه ۱۲ عبری از آغاز جلسات محاکمه بنیامین نتانیاهو، از هفته آینده خبر داد. 🔹روزنامه هاآرتص نیز نوشت که جلسه دادگاه نتانیاهو از روز یکشنبه هفته آینده از سر گرفته می‌شود. 🔹در این راستا یاریو لیوین وزیر دادگستری اسرائیل روز گذشته دستور از سرگیری فعالیت تمامی دادگاه‌ها را صادر کرد که شامل دادگاه محاکمه نتانیاهو نیز می‌شود. منابع روسی: ایران 70 فروند سوخو 35 خریداری کرده است. 🔷رژیم صهیونیستی سفیر اسپانیا را توبیخ می‌کند 🔹شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم درصدد احضار و توبیخ سفیر اسپانیا به خاطر اظهارات نخست وزیر این کشور است. 🔹نخست وزیر اسپانیا امروز تاکید کرد آنچه در غزه اتفاق افتاده، غیر قابل قبول است. 🔹پدرو سانچز همچنین گفته کاملا شک دارد که رژیم صهیونیستی در غزه به قوانین انسانی بین‌المللی پایبند بوده باشد. 🔹یوفا باشگاه سلتیک رو به دلیل حمایت هوادارانش از فلسطین، ٢٩ هزار یورو جریمه کرد. 🔷رئیسی در اعتراض به حضور مقام صهیونیست در کنفرانس آب و هوایی شرکت نمی‌کند. 🔹برخلاف اعلام رسانه‌ها، در نخستین روز اجلاس آب و هوایی در دبی (امروز) ناگهان اعلام شد که نه تنها رئیس‌جمهور در این کنفرانس شرکت نمی‌کند، بلکه نماینده‌ای هم از سوی او در این اجلاس حضور نخواهد یافت. 🔹گفته شده ایران تنها در سطح وزیر نیرو در کنفرانس آب و هوایی «COP28» شرکت می‌کند! 🔷۳۰ اسیر فلسطینی امشب آزاد خواهند شد. 🔹فهرست اسامی اسرای فلسطینی که قرار است در چارچوب هفتمین مرحله تبادل اسیران آزاد شوند، شامل ۳۰ اسیر از جمله ۸ زن و ۲۲ کودک می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه باید به ما خدمت کنند افرادی مثل. سومبارت ،، در کتاب یهود و حیات اقتصادی مدرن معتقد هستند هم اکنون صدها تاجر یهودی در پشت پرده در حال مدیریت اقتصاد جهان هستند … אנו מחכים למהדי המובטח
🔻توماج صالحی مجدد بازداشت شد 🔹مرکز رسانه‌ قوه قضاییه: «توماج صالحی» که چندی پیش با رای دیوان‌عالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.
در تلمود نژاد یهود برترین نژادهاست و اگه به هرم دقت کنید مشاهده میکنید که گوسفندان پایین هرم همان برده های همیشه بدهکار ما هستیم نطفه غیر یهود حیوان است و فقط یهود و اجداداو به بهشت راه دارند متاسفانه یهوددردراز مدت به اهدافش جامه عمل پوشانده و جهان‌بنوعی تحت سیطره یهوده 👈سکولاریزه کردن جهان،تهی کردن کامل جهان از عقاید مذهبی که این همون پروژه دجاله (سلطه شیطان برکل جهان) شما اون رو حس میکنید،در تمام اطراف ما وجود داره میتونین وقتی از پنجره بیرون رو نگاه کنین اونو ببینین،یا وقتی تلویزیون رو روشن کنین،(سلطه هالیوود)میتونین هنگام تحصیل و یا وقتی سر کار هستید اونو حس کنین فریبی که رو چشمانمون کشیده شده تا حقیقت جهان رو نفهمیم اینکه ما فقط مصرف کنیم و لذت ببریم همون 👈زندگی حیوانیه نگاه دینی وسبک زندگی دینی توسط رسانه ها به تمسخر گرفته می شود و نگاه دینی را نگاهی ضد بشر ضد لذت و ضد عقل وخرافاتی قلمداد می کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| 🔺 کشف حجاب تعرض به خانواده است، سنگین تر از تعرض به خاک است 🔺 🎙خطیب: آیت الله کاظم صدیقی 🔸نماز جمعه ١۶ تیر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یمن؛ از محرومیت تا محبوبیت 👈یمنی‌ها تا همین چندسال قبل توسط بیشتر کشورهای عربی به رهبری عربستان تحریم و درگیر جنگ بودند. 👈 حالا اما بیشتر مردم منطقه به شجاعت آنان غبطه می‌خورند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انصارالله یمن: اگر اسرائیل از جنایات خود دست برندارد برنامه‌های گسترده‌ای برای نابودی‌اش داریم. اگر آسمان بر سر ما واژگون شود از حمایت خود از مردم غزه دست برنمی‎داریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فلسطین، غزه، طوفان الاقصی ، بیداری ملتها، و تازه مسلمانان....
این اسکل برانداز ززآ ، که از آمریکا توییت می‌زد اینجا بهشته، و زندگی نرماله ،در جریانه،... الان به ترتر افتاده، نوشته لطفاً کمک مالی کنید بهم،... 😂😂😂😂😂😂😂😂 حالا فهمیدید که ززآ فقط برای اینا نون و آب بود که سفره‌اش جمع شد
🔴به نظر می رسد جنگ غزه، نویدها و دستاوردهای آخرالزمانی زیادی در پی داشت: ۱.بیدار شدن و به میدان آمدن تمام آزادی خواهان دنیا. ۲.شکسته شدن هیمنه ابرقدرت های دنیا. ۳.مقاومت بی نظیر مردم غزه. ۴.هویدا شدن ظرفیت جدید و قدرتمندِ جبهه ی جدید مقاومت به نام یمن.و...
زهرا....سلام الله علیها اولین شهید مدافع حرم♥️
🔴 اعتراف دیوید آرخامیا، مشاور زلنسکی و رهبر هیئت مذاکره با روسیه: 🔹 یک ماه پس از جنگ، روس ها آماده بودند با تعهد ما به بی‌طرفی مانند فنلاند و عدم الحاق به ناتو، جنگ را تمام کنند. 🔹 ما رفتیم استانبول برای ادامه مذاکره اما بوریس جانسون (نخست وزیر وقت انگلستان) آمد کیف و گفت توافق را امضا نکنید مطلقا و جنگ را ادامه بدهیم.
49.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜ تلاش صهیونیست‌ها برای ترور سردار اسماعیل قاآنی.