eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ بلایی که سر بچه‌ها می‌آوریم در تمام دنیا قفل است 👈چه کسی از کودکان در مقابل شرارت برخی پلتفرم های داخلی که پشتیبانان قوی در برخی نهادها دارند محافظت میکند؟ 🔴 شکایت دادستان آمریکایی علیه اینستاگرام به علت فراهم‌سازی بستر آزار جنسی کودکان ⛔️ دادستان نیومکزیکو اخیرا شکایتی را علیه متا به ثبت رسانده و در آن هشدار داده که شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک به بستری برای پرورش مجرمان آزار جنسی تبدیل شده است. ⛔️ بدون شرح _ فقط باید از این اینستاگرام (دجال آخرالزمان) به خدا پناه برد. ⛔️ بعد اینجا به پدرومادرها گفته میشه اینستاگرام خطرناکه میگن کوته نظر نباشید یا میگن هرکسی اعتقادی داره،همه دارن دیگه مشکلی نیست.. برخی پلتفرم های پر نفوذ داخلی که قشنگ پا جای پای اینستاگرام گذاشته اند.
وزیر دفاع یمن خطاب به سربازان : هر کشتی اسرائیلی مشاهده کردید یا توقیفش کنید یا در اعماق دریا غرقش کنید حمله جدید به پایگاه «عین الاسد» و «کونیکو» در عراق و سوریه 🔹منابع خبری از حمله جدید به پایگاه آمریکا در«عین الاسد» واقع در غرب عراق خبر دادند. 🔹برخی منابع خبری در سوریه هم از حمله جدید موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «کونیکو« در شمال دیرالزور در سوریه خبر دادند. 🔹برخی منابع در گفت‌وگو با المیادین نیز خبر حمله به عین الاسد و کونیکو را تائید کردند. 🔷 شبکه 14 اسرائیل: دریای سرخ با اقدامات ایران درحال داغ شدن است و با حملات صورت گرفته زمان و هزینه تردد کشتی به اسرائیل افزایش پیدا می‌کند... 🔹گروگان اسرائیلی: از حماس نه بلکه بیشتر از کشته شدن در حملات اسرائیل می ترسیدیم . ‏«امروز اسرائیل رفعت الـعـرعـيـر استاد دانشگاه، شاعر، فعال مدنی و یکی از معروف‌ترین نویسندگان غزه را به قتل رساند... او در خانه‌ی خواهر خود در پی حمله هوایی کشته شد. همینطور خواهر، برادر و چهار فرزند آنان کشته شدند.» ▪️تحلیل کانال : جامعه دانشگاهی ایران چرا بیانیه نمی دهد؟ استادان شریف چرا ساکتید؟ شریفی زارچی چرا به انگلیسی توییت نمی زند و این جنایت را محکوم نمی کند؟ جناب استاد دکتر صادق زیباکلام کجاست؟ چرا خفقان گرفته اید؟ آهان ببخشید به صلاح نیست علیه ارباب یهودی بنویسید!؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍چرا باید درباره‌ی فلسطین حرف بزنیم؟ 👈نظرات اینفلوئنسر معروف آمریکایی راجع‌به فلسطین...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج سعید قاسمی در مراسم اکران خصوصی مستند کار بانک ها بنگاه داری نیست. هرچی‌ کثافت‌ مال‌ بانک‌ کثافته‌ کثافتها‌ هر روز‌ دارند‌ یه کارخونه‌ تولیدی‌ را‌ مصادره‌ میکنند‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این خانمها در دنیا با کلاس ترین ،مدرن ترین ،به روز ترین و با شخصیت ترین خانمها هستند . ✅ بفرست برای رفیق چادریت تا افتخار کنه به خودش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مادر 3 شهیدکه دربیمارستان زیرتیغ جراحی دوام نیاورد وبیش از٢ساعت ازمرگش گذشته بود باصحبت هایی که درآن عالم با سه فرزند شهیدش داشت مجددروح به بدنش بازگشت... زنده اند __کانال محفل همدلی یادگاران مهندسی رزمی لشکر۱۴ امام حسین(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در خانواده زن باید محترم شمرده شود... 💎در اینصورت نیمی از مشکلات جامعه حل میشود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆👆👆👆 ⭕️برخی از نیروهای انقلابی و دلسوز، با دیدن خانمهای بی‌حجاب، نسبت به آیندهٔ انقلاب احساس نگرانی می‌کنند در اینکه این وضعیت باید سامان پیدا کند شکی نیست؛ اما ما نباید دچار یأس و نا‌امیدی شویم افراد روشن‌ضمیر در کنار این اتفاقات داخلی، فضای بیرونی را نیز رصد می‌کنند و معتقدند، اوضاع به نفع جبهه انقلاب در جریان است آیت‌الله حائری شیرازی (رضوان الله تعالی علیه) در این فرمایششان، چه زیبا این مسأله را تبیین می‌کنند 🔶گروهی از خبرنگاران اتریشی پیشم آمدند و سؤالاتی را مطرح کردند. اولین سؤالشان این بود: در این15 سال که از انقلاب گذشته شاهد برگشتن جوانان از انقلاب هستید در واقع از من می خواست که این را تأیید کنم گفتم من به شما توضیح می دهم انسان دو بخش دارد بخشی که می‌خواهد مقتدر باشد و از همه بزند و از همه بِبَرَد و همه را غارت کند و بخشی که می خواهد یک ذره به کسی تعدّی نکند شما اروپایی ها امریکایی ها این بخش بزن بخور را می‌بینید و آن بخش نزن-نَبَر را نمی‌بینید شما به جز هرزه ها هیچکس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را از چنگ شما بیرون می آوریم ما با شما عالَم را قسمت می کنیم پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزه‌های ما را از ما خواهید گرفت هرزه های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما اگر در عمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل پاکی هست بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست و اگر در درون خانه های ما ناپاکی وجود داشته باشد بالاخره از بین ما خارج خواهد شد!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.خدا کنه واقعاً توبه کرده باشه 🤲 ♻️ توبه یکی از علمای وهابی و عذرخواهی از اهل بیت عصمت و طهارت: ‏من غلط کردم و از رسول خدا (ص) و‌ حضرت زهرا (س) و‌ امیرالمومنین علی (ع) و‌ حسین (ع) و حسن (ع) عذرخواهی می‌کنم. ✍ پ‌ن: در برخی کانال‌های فضای مجازی این فرد به عنوان امام جمعه مسجد الاقصی معرفی شده در حالی که امام جمعه مسجد الاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی، «شیخ عکرمه صبری» است. برخی نوشته‌اند امام جماعت مسجدالاقصی که نشانه‌ای برای آن نیست. این فرد صلاح‌الدین ابوعرفه است که ویکی‌پدیا نوشته متولد اورشلیم است و در لندن درس خوانده. به نظرم مهم‌تر از اینکه او کیست، توبه واقعی اوست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ولادیمیرپوتین رئیس جمهورروسیه بعداز۵ساعت گفتگوزیربرف منتظرماندتارئیسی حرکت کند‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یأس از زیادی گناه و بخشیدن خداوند مهربان خود گناه دیگری است
⭕️قریب به ۱۶ هزار نفر تو غزه سلاخی شدند ، اون وقت ، ژاپنی‌ها،نه تنها خم به ابرو نیاوردند، بلکه بیشتر کاسه لیسی کردند!؟ و نه خبرگزلری های اجاره‌ای غربی، بهش می‌پردازند!؟.... لعنت به وجدان نداشته تون !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
محمود رضا بیضایی : 🖋 سر دو راهی گناه و ثواب به حب فکر کن ، به نگاه فکر کن ، ببین میتونی از گناه بگذری ؟ ••• از گناه که گذشتی از جونت هم می‌گذری. ...
🌷_ ماجرای این دو شهید هم نام کنار هم ازچیست ؟؟؟ ماجرا از این قرار است که سال ۵۹ محمود مراد اسکندری در جنگ تحمیلی عراق وایران شـهـید می‌شود و ۷ سال بعد برادرزاده‌اش که هم نام عموی شهیدش بود دنیا می‌آید و سال ۹۴ در سوریه شهید مدافع حرم می‌شود
باران رحمت 06.mp3
9.14M
۶ قلبهایی که مثل خدا، اهل رحمتند؛ به دلخوشی هایِ بزرگ، می اندیشند... به معشوقه ای بزرگ❤️ و دغدغه های کوچک هرگز آنها را به رقابت، حسادت، و هیجان وا نمیدارد... استاد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیشنهاد ویژه و مهم علیرضا پناهیان + هشدار جدی آیت الله بهجت(ره) ❓چگونه جلوی قتل‌ها و کشتار‌های مسلمانان را بگیریم؟! ☑️ بیاید امشب کار را تمام کنیم!
فساد، فراگیر نیست «بعضی‌ها یک‌جوری حرف میزنند که گویا همه فاسدند! نه آقا، این‌جوری نیست؛ یک تعداد کمی فاسدند. بله! فساد، کمش هم زیاد است و باید با آن مواجهه بشود؛ اما این‌همه مدیر پاک‌دست در سرتاسر کشور در همه‌ی دستگا‌ه‌ها وجود دارند، دارند زحمت میکشند؛ چرا به اینها ظلم میکنید؟ چرا خلاف میگویید؟ چرا به نظام اسلامی ظلم میکنید؟ در نظام اسلامی یک نفر هم نباید فاسد باشد؛ امّا آنچه وجود دارد، مثلاً ده فاسد است، نه ده هزار فاسد» ، ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
28.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍جایی که اسرائیل فکرش را نمی کرد 👈در گفتگو با محمد مرندی
📣 آمریکا قطعنامه سازمان ملل برای آتش بس فوری در غزه را وتو کرد 🔺معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در جلسۀ شورای امنیت تاکید کرد که واشنگتن از درخواست‌ها برای آتش‌بس فوری در غزه حمایت نمی‌کند چون چنین اقدامی بذر جنگ بعدی را می‌کارد. ‌📣 تشکر اسرائیل از آمریکا بابت وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه 🔺بعد از اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت نماینده اسرائیل در سازمان ملل از دولت جو بایدن تشکر کرد. 🔺گیلاد عردان، نماینده اسرائیل قطعنامه‌ای را که خواستار آتش‌بس در غزه بود «تحریف‌شده» توصیف کرد. 🔺گیلاد عردان مدعی شد که آتش‌بس تنها زمانی ممکن خواهد بود که همه اسرا در غزه آزاد شوند و حماس نابود شود. 📣 نماینده چین: برای آمریکا متاسفیم نماینده چین در شورای امنیت: 🔺ما متاسفیم که ایالات متحده از وتوی خود علیه قطعنامه‌ای که خواستار آتش بس در غزه با وجود ادامه کشتار در آنجاست، استفاده کرد. عفو بین‌الملل: 🔺وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
4_6017101533605271058.mp3
7.74M
✍آیا پروژه اسرائیلی اتصال دریای سرخ به مدیترانه عملی است؟ 👈در گفتگو با پریسا نصرآبادی (صوتی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷«صیحه آسمانی و شیطانی» 🔹 موج‌های آخرالزمانی و سحر دجال غربال نهایی مردم دنیا با دو صیحه صیحه آسمانی و اعلام عمومی ظهور صیحه شیطانی و فریب مردم جهان 🔹 ای شمس ولایت به شب‌تیره اسیریم 🔹 ما روز نداریم،مگر روز ظهورت!