eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵چرا مردم گلستان اینقدر پرشور به استقبال رییسی آمدند؟ بخاطر آباد شدن خلیج گرگان افتتاح طرح هزار میلیاردی فیبر نوری افتتاح پروژه های آبرسانی وبرق رسانی واگذاری ۳۵۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان احیای ۱۲۸واحد تولیدی،صنعتی،اقتصادی و فعال شدن مجدد پروژه پتروشیمی گلستان بعد از ۱۷ سال.
🔴بانک جهانی: تورم و نرخ ارز در ایران، شد 🔹بانک جهانی در گزارشی از وضعیت کلان اقتصاد ایران از رشد اقتصاد ایران برای چهارمین سال متوالی، افزایش صادرات نفت به بالاترین رقم از زمان خروج آمریکا از برجام و موفقیت دولت ایران در کاهش انتظارات تورمی و ثبات نرخ ارز خبر داد. 🔹با این حال، تورم بالای ماندگار و کمبود فرصت‌های شغلی از جمله چالش‌های اقتصاد ایران است.
. 🎥 کاسبی دو نبش با تحریم‌ها 🔰 حمید رسایی: محمود سریع القلم، مشاور دولت روحانی در مصاحبه با يورونيوز: اگر ایران زیر فشار باشد (گرسنه بماند، تحریم بیشتر شود)، چرخش اساسی می‌کند! به نظرتان چیز عجیبی گفته؟ مگر پیش از این یک نفر دیگر در ملاقات با یک مقام اسرائیلی نگفته بود که اگر بر خمینی سخت بگیرید عقب‌نشینی می‌کند؟ مگر مهدی هاشمی رفسنجانی در انگلیس به دنبال ارتباط‌گیری با امریکایی‌ها برای اعمال تحریم‌های فلج کننده نبود؟ مگر فائزه هاشمی رفسنجانی شبیه همین حرف‌ها را درباره اعمال فشار به جمهوری اسلامی نزده بود؟ مگر درخواست تحریم سپاه و ابراز خوشحالی از رأی‌آوری ترامپ که منجر به فشار بیشتر به ایران می‌شود، نکرده بود. پس این بدبخت حرف تازه‌ای نزده. این جماعت همیشه طرف دشمنان ملت ایران بوده‌اند.
🔴پنتاگون پیامی غیرعادی صادر کرد : ‼️ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان از شهروندان خود می خواهند که فورا کشورهای لبنان، عراق، سوریه و یمن را ترک کنند.🤔😒🤨
🔴 امارات از ریشه و بن، حرام زاده است👇 1⃣ در جنگ صدام علیه ایران از صدام دفاع کرد 2⃣ از تروریست ها و داعش علیه سوریه و عراق دفاع کرد 3⃣ از جنایات آل سعود علیه یمن دفاع کرد و در قتل عام مردم یمن جنایت کرد 4⃣ از جنایات صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین دفاع کرد و عملا کودکان فلسطینی را قتل عام کرد 5⃣ در تمام فتنه ها علیه ایران از فتنه گرها حمایت کرد و همیشه بر ضد ایران تلاش کرده 6⃣ این روزها آماده همکاری با آمریکا علیه ملت یمن است 🔻 خدایا این حکام حرام زاده عرب ( اکثرشون) که از نسل ابوجهل و ابوسفیان هستند را نابود کن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شیوع بیماری‌ تنفسی همه‌گیر در ترکیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترکیه مملو از بیمارانی شده که از ناراحتی در دستگاه تنفسی رنج می‌برند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپی که یمنی‌ها منتشر کردند: یمن قبرستان مهاجمان است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انصارالله: اگر آمریکا می‌خواهد با ما جنگ مستقیم کند بداند که منتظریم 🔹 آرزو داریم که جنگ مستقیم بین یمن و آمریکا و اسرائیل آغاز شود. ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد
*✔️چند وقت پیش عرض کردیم که،* آمریکا به زودی پشت اسرائیل را خالی خواهد کرد و از آن عبور می‌کند، آمریکا مثل شخصی هست که دارد غرق می‌شود و اسرائیل الان برایش تبدیل به یک بار بزرگ شده است. -بایدن در سخنرانی اخیرش گفته که اسرائیل حمایت جهانی خود را از دست داده است. نتانیاهو باید کنار برود. دولت جدید تشکیل شود و اگر نتانیاهو کنار نکشد، احتمال این وجود دارد که آمریکا حمایت خود را از اسرائیل بردارد؛ آن وقت به فرموده حضرت آقا، این‌ها بدون کمک آمریکا، یک هفته هم دوام نخواهند آورد. از یک طرف هم یمنی‌ها طی یک اقدام خارق‌العاده اعلام کردند، هر کشتی که به قصد تجارت به سمت اسرائیل برود را مورد هدف قرار می‌دهند. به همین منظور اسرائیلی‌ها چهار ناو نظامی را به دریای سرخ ارسال کردند و یمنی‌ها احتمالا امشب عروسی می‌گیرند! -یادتان هست که گفتیم، یمن اینقدر می‌زند تا اسرائیلی‌ها ناو نظامی بیاروند؛ آن وقت اسرائیلی‌ها را هم می‌زنند. البته با موشک‌های نسل جدید. خود ما به این موشک‌ها می‌گوییم «هایپرسونیک فتاح»! ولی یمنی‌ها احتمالا یک اسم دیگر روی آن گذاشته اند. این باعث می‌شود که اروپایی‌ها هم بخواهند پا را فراتر بگذارند و وارد معرکه بشوند. -در روزنامه وال‌استریت نوشته است که ارتش انگلیس و فرانسه و آلمان توانایی جنگیدن بیش از یک ماه در جنگ فراگیر را ندارند. -بندر ایلات اسرائیل از ترس یمنی‌ها تعطیل شده است. امروز هم در خبرها آمده بود که بندر حیفا هم تعطیل شد. -منتظر فروپاشی داخلی و شروع نافرمانی‌های مدنی بزرگ در اسرائیل باشید؛ چون وضعیت اقتصادی اش به‌شدت رو به وخامت است. وضعیت نتانیاهو که کاملا داغان است. از طرفی اخباری دارد از کاخ سفید بیرون می‌آید که بایدن دچار زوال عقل و آلزایمر شده است. وضعیت اروپا را هم که توصیف کردیم. -حالا تصور کنید که قیمت انرژی هم به‌یکباره دو برابر می‌شود؛ به نظرتان چه اتفاقی برای اروپا و اسرائیل و آمریکا می‌افتد؟! -اسرائیل یگان سایبری خود را از دست داد و قدرت رسانه‌ای اش نیز به‌شدت کاسته شده است. -اگر به فضای مجازی خودمان هم نگاه کنید، فضا به طرز عجیبی، به نسبت اتفاقاتی که دارد می‌افتد، آرام است. -این که حضرت آقا فرمودند، قطعا برنده جنگ اسرائیل و فلسطین، مردم مظلوم فلسطین هستند، به خاطر همین است. محور مقاومت هم دارد عین گیره نجاری، هر لحظه عرصه را بر ارتش اسرائیل تنگ‌تر می‌کند. -اسرائیلی‌ها مجبورند جنگ را ادامه بدهند تا حماس را نابود کنند؛ چون اگر نتوانند حماس را نابود کنند، بی‌حیثیت می‌شوند. از این طرف هم محور مقاومت از فرسایشی‌شدن جنگ بیشترین بهره را برای تضعیف اسرائیلی‌ها دارد می‌برد. ما هم در حال قوی کردن نیروی هوایی خودمان هستیم. تعداد ۴٨ فروند هواپیمای سوخو ٣۵ وارد اسکادران هوایی ما دارد می‌شود و خلبانان ماهر ما در حال آموزش دیدن این هواپیمای بسیار مجهز هستند. -با این حال، هفته آینده می‌تواند هفته بسیار داغی باشد؛ درگیری‌هایی در دریای سرخ محتمل است. -منتظر ضربات سهمگین محور مقاومت، به سر اسرائیل باشید. بازار انرژی هم داغ خواهد شد و ایران برنده‌ی این پیکار خواهد بود. ان‌شاءالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این کلیپ را چندبار ببینید. شاید آنچه می‌شنوید را باور نکنید،اما متأسفانه واقعیت دارد. خصوصا وقتی پس از آن، گلایه‌های سردار باقری را هم خواهید شنید. 👈 این شخص زمانی رییس بانک مرکزی و پس از آن مؤسس بانک خصوصی پاسارگاد است. با افتخار از ایجاد محدودیت مالی و پشتیبانی برای نیروهای نظامی در دوره جنگ تحمیلی و موشک‌باران شهرها و به شهادت رسیدن مردم سخن می‌گوید. جالب اینجاست که با افتخار از تدبیر حاکم بر دولت حسن روحانی یاد می‌کند! تو خود حدیث مفصل بخوان ز این مجمل... سوگمندانه همان تفکر اکنون در جنگ اقتصادی بواسطه بانک‌های خصوصی و رانتی، برای معیشت و زندگی مردم مجددا محدودیت ایجاد کرده‌اند. در زمان جنگ نظامی، اقتصاد کشور در اختیار چه تفکری بود و الان در اختیار چه تفکری است؟ ⭕️ آیا قانون جدید بانک مرکزی به این گردن کلفتی‌ها در نظام اقتصادی کشور پایان می‌دهد؟
32.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️◽️◻️◻️◽️▫️ 📌در دهه شصت فرصت تغییر اقتصادی از دست رفت. بعدتر در دهه هفتاد و هشتاد طبقه ای بوجود آمد که صاحب قدرت شد. صاحب بانک و رسانه و کارخانه شد. این طبقه اجازه تغییر اقتصادی به سمت عدالت و مردم را نداد.
تنفر براندازها از صهیون - @mrtahlilgar.mp3
11.16M
🔗 صهیون دیگر برای براندازها غیرقابل تحمل شده/ اظهارات نفرت انگیز صهیون، مجری برانداز را از حالت عادی خارج کرد 🎙 صهیون های فارسی زبان انصافا در این هفتاد و چهار روز در نشان دادن چهره ی واقعی خود به براندازها سنگ تمام گذاشته و کار حامیان بشریت را برای نشان دادن ماهیت این جماعت بسیار راحت کرده اند. این ویدئو خشم مجری برانداز از اظهارات عجیب یک صهیون را نشان میدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سیاستمدار آمریکایی: مردم غزه را قتل عام کنید میشل باخمن، نماینده سابق کنگره و رئیس فعلی دانشگاه ریجنت: وقت آن است که کار غزه یکسره شود؛ زیرا دو میلیون نفری که در آنجا زندگی می‌کنند قاتلان باهوشی هستند! آنها باید حذف و سرزمین‌شان به پارک ملی تبدیل شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶فلسطین، الگوی شکست پذیری دیکتاتورها ! ➖یکی دیگه از علت هایی که غرب حاضره با تمام توان پشت اسرائیل بایسته، این هست که اگر اسرائیل شکست بخوره، این یک الگو و روش برای بقیه کشورهای تحت استعمار غرب هست!
32.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب یلدا درروزشمارایرانیان باستان ازسال 502 پیش ازمیلاد، درزمان داریوش یکم هخامنشی به تقویم اصلی ایرانیان راه یافت . . . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 «شب‌نشینی با خانواده» یا «اعتکاف در کعبه»، کدامیک ثوابش بیشتر است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خیلی قشنگ و جالب پدیده حجاب استایل رو توضیح داد، حتما نگاه کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا یمن است؛ و سیل جمعیتی که مشتاقانه برای جنگ با ائتلاف آمریکایی بعد از فراخوان به محل اعزام می‌روند!