eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بازیگر برنده اسکار لی سون-کیون در سئول کره جنوبی خودکشی کرد ‌حالا برید ببینید سلبریتی های کره ای، شروع می‌کنند به بد و بیراه گفتن به کشورشون؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی پربازدید از فیلمی از مردم آواره غزه که منتظر غذا هستند.😭😔😥🥺
📸 حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف بانوان امیرالمؤمنین علیه‌السلام «إنَّ المَرأةَ رَيحَانَةٌ» نهج البلاغه، نامه ۳۱ 🌸 زن همچون گلی لطیف است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باید یه قانونی مجلس تصویب کنه که این افرادی که به سگ های ولگرد غذا میدن جریمه سنگین بشن تا این طوری طبیعت رو به گند نکشن پ.ن داره بهشون گوشت به این گرونی میده؟!
-آقایون شام چی بخوریم؟ +حق مردم
🔵علامه مامقانی می‌نویسد: هنگامی که قاصد امام سجاد علیه‌السلام به مدینه آمد تا خبر واقعه کربلا را به مردم مدینه بدهد با حضرت ام البنین سلام الله علیها مواجه شد. حضرت ام البنین فرمود: از حسین علیه‌السلام خبری بده! (او از جواب دادن طفره رفت و) گفت: چهار پسرت (عباس، عبدالله، جعفر، عثمان) در کربلا شهید شدند! حضرت ام البنین سلام الله علیها فرمود: قَطَّعْتَ نِیاطَ قَلْبِی، اَوْلادِی وَ مَنْ تَحْتَ الْخَضْراءِ کُلُّهُمْ فَداءً لاَِبِی عَبْدِ اللّهِ الْحُسَیْن، اَخْبِرْنِی عَنْ اَبِی عَبْدِ اللّه عَلَيْهِ السَّلَام‏ رگهای دلم را بریدی! (من کی از فرزندان خودم پرسیدم؟) فرزندانم و هرکس زیر آسمان کبود است، همه فدای حسین علیه‌السلام؛ از حسین به من خبر بده!🖤 و چون خبر شهادت امام حسین علیه‌السلام را شنید صیحه‌ای کشید... 👈 علامه مامقانی در ادامه می‌نویسد: و این علاقه شدید حضرت ام البنین نسبت به اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، (علاقه مادر فرزندی نبود بلکه این علاقه) فقط به خاطر آن بود که حسین، امام او بود. 📚تنقیح‌المقال، ج۳، ص۷۰.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا: به خانه برگردید/ پیروزی برای رژیم اسرائیل در غزه نخواهد بود 🔹‌وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای ارمنستانی خود: به آمریکا هشدار می‌دهم اگر به دنبال خروج آبرومندانه از نسل‌کشی غزه هستند فورا دست از حمایت نظامی گسترده خود از رژیم اسرائیل بردارند. 🔹‌آمریکایی‌ها تردید نکنند که پیروزی برای رژیم اسرائیل در غزه نخواهد بود. 🔹‌80 روز نسل کشی تکرار همان شکست 78 اکتبر رژیم اشغالگر اسرائیل بود. 🔹‌به آمریکا با صدای بلند می گویم که تجربه شکست را ادامه ندهید و به خانه برگردید و بگذارید مردم فلسطین و غزه خود برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند!
🛑 مورد پسند امام زمانمان باشیم... ▫️آهنگری با وجود رنجهای متعدد و بیماری، عمیقا به خدا عشق می ورزید. روزی یکی از دوستانش که اعتقادی به خدا نداشت، از او پرسید:"تو چگونه می توانی خدایی را که رنج و بیماری نصیبت می کند، را دوست داشته باشی؟" ▫️آهنگر سر به زیر آورد و گفت: وقتی که می خواهم وسیله آهنی بسازم، یک تکه آهن را در کوره قرار می دهم. سپس آنرا روی سندان می گذارم و می کوبم تا به شکل دلخواه درآید. اگر به صورت دلخواهم درآمد،می دانم که وسیله مفیدی خواهد بود،اگر نه آنرا کنار میگذارم. همین موضوع باعث شده است که همیشه به درگاه خدا دعا کنم که خدایا ، مرا در کوره های رنج قرار ده ،اما کنار نگذار.   ✅ در این آخرالزمان طوری خودمان را بسازیم، که حتی در زیر فشارهای زمانه هم، فردِ دلخواه، مفید، و مورد پسند امام زمانمان باشیم، وگرنه غربال شده و کنار گذاشته میشویم.     ❗️امام زمانی باشیم❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌اگر خدا بخواهند وزیر مملکت را در مستراح هم که شده آدم میکند‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حل مشکل آلودگی هوا را به مادران بسپارند! 🔹گزیده‌ای از سخنان خانم فائضه غفارحدادی؛ مادر چهار فرزند و نویسنده کتاب‌هایی چون یک محسن عزیز،و زندگی‌نامه‌ی شهید وزوایی ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ 🖼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
32.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ایران سال ۲۰۲۳ میلادی را چگونه پشت سر گذاشت؟ 👈در این ویدئو، بخشی از مهمترین دستاوردهای ایران۲۰۲۳ را، در حوزه‌های علمی، اَبَر پروژه‌ها، ورزشی، دفاعی و سیاست خارجی به نمایش گذاشته‌ایم.
✅از مرحوم طالقانى سوال شد؛ چرا در مجلس روى صندلى نميشيند؟ 🔸در پاسخ گفت: کسی که روی این صندلی راحت نشست، نمیتواند قانونی بنویسد که بدرد روی زمین نشستگان بخورد!
🔺والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، "خروج" نیروهای مسلح اوکراین از شهر مارینکا در منطقه دونتسک را تایید کرد 🔹 وی پیش بینی کرد که بزودی شهر آودیوکا در دونتسک نیز حداکثر ظرف 2 یا 3 روز آینده به تصرف کامل روس ها در می آید. 🔹زالوژنی رقیب زلنسکی است و دولت اوکراین با تمام وجود تلاش می‌کند وی را مقصر اصلی ‌‌شکست های اوکراین نشان دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد خیلی بزرگتر از ماها، قوی تر از ماها الان تو خیمه‌ی دشمن هستند!
radio Tolue omid 8.mp3
7.46M
💠 قسمت هشتم رادیو طلوع امید 🔹با موضوع: چرایی حمله تروریستی رژیم موقت و شهادت و نحوه پاسخ ایران 🔹با حضور دکتر سعید دهدشتی ، پژوهشگر وکارشناس حقوق بین الملل .
عوض شدن جای طلبکار و بدهکار!؟ 🔺در حالی روزنامه آرمان ملی با تیتر « سکوت اعتراضی» تلاش کرده است عدم فعال بودن خاتمی، موسوی خوئینی ها و عبدالله نوری را دلخوری و اعتراض به نظام و روند موجود جلوه دهد، که این افراد بعد از گذشت ۱۴ سال از فتنه ۸۸ و کودتای مخملی هنوز عذرخواهی نکرده اند! 🔺در کتاب تکیه گاه صفحه ۵۹۴ درباره نظرات موسوی خوئینی ها در فتنه ۸۸ می خوانیم:«سردار جعفری در مصاحبه‌ای نقل کرده بود که موسوی خوئینی‌ها در یکی از جلسات داخلی گفته الان زمان این است که ما رهبری را از تخت به زیر بکشیم و او باید بفهمد که الان یاران خاتمی مانند گذشته نیستند و در موضع قدرت دیگری قرار دارند. یا مثلا بهزاد نبوی در دوران بازداشتش گفته بود هدف ما رییس جمهور کردن میرحسین موسوی و رهبر کردن خاتمی و نیز تغییر قانون اساسی بود.» 🔺حالا به جای پاسخگویی این افراد به واسطه راه اندازی کودتای رنگی ۸۸ ، با پررویی نجومی برای نظام منت هم می گذارند!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️تبدیل سیم کارت والدین به سیم کارت کودکان بجهت مدیریت و نظارت والدین بر حضور و فعالیت فرزندانشان در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی از این پس با سیم کارت والدین و وارد کردن کد * و ایجاد محدودیت‌های لازم ، به سیم کارت مخصوص و کودکان تغییر یابد.
◼️امام رضا علیه السلام فرمودند: ◾️لا يَجْتَمِعُ الْمالُ اِلاّ بِخِصالٍ خَمْسٍ: بِبُخْلٍ شَديدٍ وَ اَمَلٍ طَويلٍ وَ حِرْصٍ غالِبٍ وَقطيعَةِ الرَّحِمِ وَ ايثارِ الدُّنْيا عَلَى الآخِرَةِ. ▪️هـرگز ثروت جمع و اندوخته نمى گردد، مگر بـا پنـج خـصلت: بخـل شـديد آرزوى دور و دراز حـرصِ غالب قطع رحـم برگزيدن دنيا بر آخـرت. 📚كشف الغمّه، ج 3، ص 84