eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🚀 یعنی قدرت آتش 🇮🇷 تنها کشورجهان است که دکترین نظامی آن بر پایه است و شب گذشته ایران کاملا واضح بود 👈 حاشیه امنیت ملی ایران است و برای دفاع از آن آماده ورود به جنگ هستیم و درصورت ادامه شیطنت ها؛ خاورمیانه قتلگاه سربازان آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی و ناتو خواهد شد.
🔻انهدام ۱۸ باند شرارت در نقطه صفر مرزی 🔹فرمانده مرزبانی فراجا:۱۸ باند شرارت که قصد ورود مواد مخدر و سلاح به کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی منهدم و تعدادی را به هلاکت و تعدادی نیز دستگیر شدند.‌ 🔹در منطقه عمومی سراوان در روزهای گذشته چند نفر از گروه‌های اشرار که وابسته به ضد انقلاب و معاند بودند با سلاح و تجهیزات دستگیر کردیم.
🔺 شلیک بر اساس کد های پیام رهبری! 🔹در پیام رهبر انقلاب در رابطه با حادثه ی کرمان فرمودند: چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی مجازات عادلانه خواهند بود. 🔹و واقع فکر نمیکردم در یک زمان واحد هم دستهای آلوده و هم مغزهای مفسد و شرارت زا این گونه زیر ضربه بروند.
👈عملیات موشکی سپاه جاده اربیل به صلاح الدین در ۱۵ کیلومتری اربیل بوده است. 👈تا شعاع ۳۰۰ متری هیچ محل مسکونی نبوده . 👈مستحکم ترین مقر موساد در اربیل که از چند لایه بتنی ساخته شده بود و به همین دلیل سپاه از موشک های چند زمانه برای حمله استفاده کرد 👈زیرزمین این بنا مقر تجهیزات و عملیات‌های سایبری علیه ایران بوده است 👈این بنا مکانی برای قرار و تفرجگاه با سرویس های جاسوسی مختلف بود. 👈سپاه پاسداران در این عملیات ۱۱ تا موشک شلیک کرد و بین کشته ها هیچ زن و بچه ای وجود ندارد. 👈علت عملیات در آن ساعت مشخص حضور تروریست‌ها در مقر مستحکم موساد بود.
📸 تصویر یکی از اهداف مورد اصابت موشک های سپاه در اربیل 👈ماموریت سخت سربازان گمنام به نتیجه رسید. 👈گفتنی است دیشب در خانه امن اربیل عراق ،جلسه مهمی با حضور ماموران موساد در حال برگزاری بود که با حمله موشکی به قتلگاه تبدیل شد...
🔷حمله به تروریست‌ها از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری پیام واضح ایران به اسرائیل بود خبرگزاری عراقی «المطلع» نوشت: 🔹منابع محلی در شهر ادلب سوریه از حمله نیمه شب دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با موشک‌های بالستیک به مواضع گروه تروریستی موسوم به «تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) و گروه تروریستی موسوم به «حزب ترکستانی» در منطقه جبل السماق در استان ادلب سوریه خبر دادند. 🔹آموزش تروریست های موسوم به «داعش خراسان» در این منطقه صورت می گیرد و آنها سپس توسط آمریکا به افغانستان منتقل می شوند تا برای انجام اقدامات تروریستی وارد ایران شوند. 🔹فاصله این منطقه (منطقه جبل السماق در ادلب) از نقطه پرتاب موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر است و این عملیات، تا حدودی دوربردترین عملیات موشکی است که ایران تاکنون انجام داده است. 🔹ناظران این اقدام را پیامی روشن از سوی ایران به رژیم صهیونیستی می دانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت شبکه صهیونیستی اینترنشنال از قدرت و توانایی سپاه در هدف قرار دادن مقر موساد و تروریست‌های داعشی 🔹ایران به دنبال اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است؛ ایرانی‌ها دارند قدرت‌نمایی می‌کنند؛ ۶ فروند موشک از داخل ایران شلیک شده است؟!
🔥زهرچشم تهران از تل‌آویو 🔥 المیادین رسانه‌های صهیونیستی: موشک‌های شب گذشته ایران که به سمت مواضعی در شمال غرب سوریه شلیک شد، اولین موشک‌های بالستیک با برد هزار و 230 کیلومتری بوده که تهران از آن‌ها برای به مواضع دشمنان خود استفاده کرده است. 🔥رسانه های اسرائیلی: موشک های بالستیک پرتاب شده توسط ایران به سمت شمال غرب سوریه مسافت 1230 کیلومتری را طی کردند. 🔥رسانه های عبری: این اولین بار است که ایران موشک های عملیاتی تا این فاصله پرتاب می کند 👈واکنش آمریکا به عملیات ضدتروریستی ایران 🔥وزارت خارجه آمریکا در واکنش به عملیات موشکی سپاه به مواضع تروریستی و جاسوسی در شمال عراق اعلام کرد؛ این عملیات را شدیدا محکوم می‌کند و با این حملات مخالف است؛ چرا که به زعم واشنگتن این عملیات حاکمیت عراق را تضعیف می‌کند. 🔥مقام مطلع: عملیات دیشب سپاه بخشی از انتقام جنایات کرمان و راسک بود دشمن منتظر بماند ؛سیلی های دیگر در راهست 🔥ضمن اینکه انتقام خون سردار سیدرضی هنوز گرفته نشده است
🔸 أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِيرٌ (سوره مبارکه حج آیه ۳۹) به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.💪 📌 می آییم برای... 🇮🇷 تشکر و حمایت از اقدام به جا و مناسب سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات اخیر و گرفتن انتقام مادرانی که در این روزها بی فرزند شدند و کودکانی که داغ بر دل هایشان نشست...🖤 🔹 وعده ما سه شنبه ۲۶ دی ⏱ساعت ۱۴ میدان فلسطین
🔴كرم ميخائيل تاجر عراقی و سهام دار شرکت سامسونگ که در خانه پیشرو دزه یی حضور داشت نفله شد.
🔺️پیامدهای ترور یکی از مهم ترین افراد در تامین انرژی اسرائیل؛ اسرائیل دومین خریدار نفت اقلیم کردستان عراق است و حمله‌ی سپاه به یکی از شریان اقتصادی رژیم صهیونیستی است 🔺️اسرائیل ،سوخت هواپیماهای خود برای بمباران غزه را، از این طریق تأمین می‌کند، و کشته شدن نفر اول صادرات نفت اقلیم کردستان به اسرائیل، قطعا پیامدهای جدی به حوزه انرژی این رژیم وارد خواهد کرد! و هر تاجری که با اسرائیل معامله کند،زیر تیغ موشک‌های سپاه خواهد بود!
⭕️ پیشرو دیزه‌یی از پشتیبانان مهم گروهک‌های تروریستی و سرمایه‌داران بزرگ در کردستان عراق که ارتباطات ویژه‌ای با اسراییل دارد در حملات امشب به هلاکت رسیده است. 🔹رسانه‌های کردی مانند روداو کشته شدن او را گزارش کرده اما غالباً او را با عنوان پوششی تاجر توصیف می‌کنند!
🚨 فوائد غرّش موشکهای سپاه ⭕️ غرش موشکهای سپاه از اربیل تا ادلب چند فائده داشت: 1⃣ موشکها از جنوب غربی کشورمان شلیک شدند تا صدای غرش آن را برخی دولتهای عربِ خائن بشوند و حساب کار دستشان بیاید. 2⃣ گستره‌ی اربیل تا ادلب یعنی ما می‌توانیم با هوش و اشراف خود همزمان همه‌ی شما را در هر کجای دنیا باشید سرکوب کنیم. درست مثل یک رزمی کار حرفه‌ای که اگر احاطه‌اش کنند همزمان با تکنیکهای خودش همزمان به همه ضربه می‌زند. 3⃣ آتش موشکهای سپاه در آسمان منطقه، دلگرمی زیادی به نیروهای مقاومت و مردم غیور فلسطین بخشید. آنها دیشب مثل یک فرزند احساس کردند که پدرشان وارد صحنه شده و این روحیه‌ی آنها را ده‌ها برابر کرد. 4⃣ حرکت دیشب سپاه یک‌چشمه از اقتدار نظام اسلامی ایران بود تا اسرائیل و آمریکا حساب کار دستشان بیاید و ائتلاف کشورهای غربی دچار تزلزل شدید شود. 5⃣ حمله‌ی رعدآسای سپاه، نمایش اقتدار ایران بود تا این اپوزیسیون و اغتشاشگران و براندازها و سوسولهای مخالف نظام، خودشان را خیس کنند و بفهمند هرچقدر هم برعلیه این نظام تلاش کنند آب در هاون کوبیدن است. این نظام مقتدرتر از اینهاست. و حرکت دیشب سپاه یک بشکن زدن برای ترساندن بچه بود.😉
🔴تابوت‌هایتان را آماده کنید! 🔹 پس از موشک باران شب گذشته پایگاه‌های داعش و موساد توسط سپاه, طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین به زبان فارسی و عبری و با عنوان "تابوت‌هایتان را آماده کنید!" اکران شد. 🌀 رسانه باشیم و در روشنگری لااقل یک نفر شریک باشیم .
حضورت دلگرمی بود برای شیر بچه های حیدر کرار! ببین حاجی حالا نیستی ولی نیروهات عقب ننشتند! و چه جوری پای کارند بعد از ۱۰۰ روز از آغاز جنگ این خبر یکمی حالمون رو بهتر کرد!!! دوستت داریم مرد میدان...❤️
✍ ریحانه سلطانی‌نژاد دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی، دختر خوشگل زمین ❤️ به یادت هستیم... 🖤 سربازان راه سلیمانی، از ایران، تا اسلام‌آباد و و حلب و جنوب و یمن و لبنان و دمشق و ، سختی‌ها و مشقت‌های جانکاه را تحمل میکنند تا همه‌ی کودکان و نوزادان این سرزمین، آرام و آسوده بخوابند. تا دست پلید شیاطین، به خون بی‌گناهان و جگرگوشه‌های معصومی چون تو، آلوده نشود. ❤️ 🖤 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین 🇮🇷