eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
الحق که امام خمینی حرف فشنگی زد. فرمود:همه گرگن همه شما را میخورند البته من این ها را پاکستانی نمیدانم و این ها را شیاطینی میدانم که با استفاده از اسم کشوری که در آن ساکن هستند میخواهند نژاد پرستی کنند و هوای نفس پیشه کنند. حقا که فتنه های آخرالزمان منافقان را نابود و رسوا میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تخریب شورای نگهبان تخریب انتخابات است 🔻 مقام معظم رهبری میفرمایند: 🔹"یکی از کارهایی که آنها امروز بجد دنبال میکنند این است که شورای نگهبان را تخریب کنند؛ ببینید برادران و خواهران عزیز! تخریب شورای نگهبان معنا دارد. آمریکایی‌ها از اوّل انقلاب با چند نقطه‌ی اساسی در کشور و در نظام جمهوری اسلامی بشدّت مخالف بودند که یکی‌اش شورای نگهبان بود؛ سعی کردند، تلاش کردند و از بعضی افراد داخلی غافل و بی‌توجّه هم سوءاستفاده کردند بلکه بتوانند بساط شورای نگهبان را جمع کنند -البتّه نتوانستند و نمیتوانند- حالا درصددند تصمیم‌های شورای نگهبان را زیر سؤال ببرند. 🔹معنای این کار چیست؟ جوانهای عزیز ما به این درست توجّه کنند؛ وقتی تصمیم‌های شورای نگهبان زیر سؤال رفت و ادّعا شد که اینها غیر قانونی است، معنایش چیست؟ معنایش این است که انتخاباتی که پیش رو است، غیر قانونی است؛ وقتی انتخابات غیر قانونی شد، برخلاف قانون شد، نتیجه‌اش چیست؟ نتیجه‌اش این است مجلسی که بر اساس این انتخابات تشکیل خواهد شد، غیر قانونی است؛ معنای غیر قانونی بودن مجلس این است که در طول چهار سال هر قانونی که در این مجلس بگذرد، اعتبار ندارد و بی‌اعتبار است؛ یعنی کشور را چهار سال در خلأ مجلس و خلأ قانون نگه داشتن؛ 🔹 معنای تخریب شورای نگهبان این است و دشمن این را میخواهد. البتّه آن‌کسانی که با دشمن در داخل هم‌صدایی میکنند، بیشترشان ملتفت نیستند چه‌کار میکنند. من متّهم نمیکنم کسی را به خیانت؛ ملتفت نیستند، توجّه ندارند امّا واقع قضیّه این است. تخریب شورای نگهبان، اینکه شورای نگهبان را ما زیر سؤال ببریم و بگوییم که تصمیم‌گیری‌هایشان برخلاف قانون بوده است، تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات است، تخریب مجلس است، تخریب چهار سال قانون‌گذاری در مجلس است؛ دنبال این هستند. ، نقشه را چه زیرکانه میکشند". ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ 👈 در خانه اگر کس است بس است 👆👆👆 دوستان عزیز انقلابی اگر به فلان تصمیم شورای نگهبان یا تائید صلاحیت یا عدم تائید یک فرد توسط شورا اعتراض دارید ، محترمانه انتقاد کنید . اما حواستان باشد انتقاد به تخریب نکشد !!! اینکه برخی ها بعد نفوذی و بی عرضه دانستن برخی مسئولین ارشد نظامی ، حالا به نفوذی خواندن اعضای شورای نگهبان که 6 نفر آنها مستقیما توسط رهبری انتخاب می شوند و 6 نفر دیگر هم با پیشنهاد رئیس قوه قضا که ایشان هم منصوب رهبری هستند به مجلس معرفی می شوند ، روی آورده اند اسمش اصلا اصلا اعتراض نیست ، کاملا تخریب است ⬅️ مگر من و شما داخل جلسات بودیم و همه پرونده ها را بررسی کردیم و اطلاع کامل داریم که حالا نظر می دهیم وقضاوت میکنیم؟ ⬅️ این شورا همان شورایی است که امثال ، ، ، و... را رد صلاحیت کرده . پس اعتماد کنیم. 👈 گاهی در یک دوره ، یک فردی دارای پرونده باز قضایی است ، به همین دلیل رد می شود ، اما در دوره بعدی که کار پرونده اش تمام شده و تبرئه شده ، تائید می شود ، این به معنای تناقض نیست. انتقاد بکنیم ، اما انتقادی که بوی تخریب ندهد. عین حرفهای رهبری را برای شما آوردم، خودتان بخوانید ، پیرو حرف رهبری باشید، نه حرف چند کانال داری که جز رهبری ، همه را یا نفوذی می دانند یا بی عرضه و خائن ‼️‼️‼️ 🔰 خب ببخشید ، مگر مردم و قشر خاکستری بیکار هستند بیایند در انتخابات چنین نظامی که حتی در شورای نگهبان آن و مسئولین ارشد آن نفوذی و خائن هست ، شرکت کنند ⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️ اینگونه می خواهید امید به مردم دهید و شور حضور ایجاد کنید ⁉️⁉️ ✍️ 🔰انقلابی باید قوی شود🔰
1_6793476925.mp3
3.61M
🟢 برنامه 🔸 با حضور با محوریت 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 اگه قرار بود کسی حجاب رو قبول کنه، این همه سال تو مدرسه و دانشگاه گفتن حجاب حجاب حجاب، قبول می‌کردند دیگه! حالا شما بگید و اجبار کنید هیچ فایده‌ای نداره.
❌اطلاعات پاکستان به هند هشدار داد که در شبکه های اجتماعی با استفاده از اکانت های فیک و ربات ها اوضاع بین دو کشور ایران و پاکستان رو وخیم تر و افکار عمومی رو تشویش نکند🤦‍♂
💢طارمی: مردم فلسطین قوی بمانند 🗣مهاجم تیم ملی فوتبال ایران: 🔸پیش از هر چیز از مردم فلسطین می‌خواهم در وضعیت سخت کنونی قوی بمانند، چون وضعیت در این کشور خوب نیست. 🔹حمایت هواداران ایران از مردم فلسطین مربوط به حمایت از حقوق بشر می‌شود. تقریباً کل دنیا در مورد این موضوع صحبت می‌کنند و همه می‌دانیم که شرایط در فلسطین خوب نیست. ما بابت اتفاقات رخ داده در غزه ناراحتیم و باید ببینم چه می‌شود.
💢آقای هاشمی قطعاً از اظهارات فاطمه راضی نیست! 🗣«محمد هاشمی‌ رفسنجانی» در واکنش به گفته‌های عجیب فاطمه هاشمی اظهار داشت: 🔸«من که همان نظری را که قبلاً داشتم، دارم که پزشک تأیید کرد ایشان سکته کرده است. من همان شبی که فوت کردند تا عصر با ایشان بودم. در مورد مسئله فوت آقای اکبر هاشمی‌ رفسنجانی و شبهات مطرح‌ شده باید بگویم که از این حرف‌ها زیاد می‌زنند، من شخصاً به حرف کسی که سند ندارد، گوش نمی‌دهم، ما که سندی نداریم و من سندی ندیده‌ام. نظریه پزشکی اعلام شده است، وزیر بهداشت هم که آنجا بود و همه مقامات بودند. شبهات خیلی قابل اتکا نیست. مسئله دیگر هم این است که آقای هاشمی حقیقتاً عمر خود را صرف نظام و مبارزه کرد و طبق فرمایش حضرت امام، وحدت کلمه، انسجام و دوری از تفرقه، مشی همیشگی ایشان بود. قطعاً آقای هاشمی راضی نیست که من نوعی حرفی بزنم که دوگانگی در جامعه ایجاد شود.»
💢مدام از او شکست می‌خوریم 🔹یک ژنرال صهیونیست با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مفهوم امنیتی خود را از دست داده است، اعلام کرد: «(سید)حسن نصرالله سه بار اسرائیل را شکست داده است و دشمنان تل‌آویو به این نتیجه رسیده‌اند که ما قادر به دفاع از خودمان نیستیم.» 🔸«آوی ایتام» فرمانده سابق تیپ الجلیل در ارتش این رژیم در واکنش به سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله نیز گفته بود: «ما در جنگ با حزب‌الله هستیم و جنوب لبنان جبهه دومی است که علیه اسرائیل فعال شده است و نصرالله با صدای بلند این را اعلام کرد که حزب‌الله از غزه و حماس حمایت می‌کند و ترسی از جنگ ندارد. نصرالله گفت که اسرائیل مجبور به متوقف کردن جنگ است و کابینه اسرائیل نابود خواهد شد. نصرالله تصمیم می‌گیرد و اجرا می‌کند و ما باید هرچیزی را که او می‌گوید، جدی بگیریم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست‌ انگلیسی‌ها برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی.
1.32M
🇮🇷🇾🇪 💢 ♻️: حمله آمریکا به یمن 🎙: استاد سید حسین رحیمی 🇮🇷 🇾🇪
✅فرح پهلوی و ملیت مصری در پاسپورتش ▪️45 سال پیش با میلیاردها دلار سرمایه و اشیای قیمتی متعلق به همین مردم، ایران را با حقارت تمام ترک کردند. خانواده‌ای که از ایران فقط سرمایه‌هایش را به غارت بردند و با کمال رذالت خود را خانواده ایران ساز پهلوی نامیدند، یا ملیت ندارند، یا آمریکایی اند یا مصری! تازه این اجنبی ها همان هایی هستند که شعار می دهند: "ما آریایی هستیم، عرب نمی پرستیم ..."
سلام مجدد ⬇️👇 سیلی‌ موشکی‌ سپاه در قوانین بین‌المللی 🔻پس از پایان جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۴۵ بندی در «منشور ملل متحد» مورد تصویب قرار گرفت که توسل به زور در روابط بین المللی را منع می کند. 🔻اما «اصل عدم توسل به زور» استثناء مهمی هم در قالب ماده ۵۱ منشور با عنوان دارد: 🔻ماده ۵۱ منشور ملل متحد:«در صورت وقوع حمله مسلحانه علیه یک عضو سازمان ملل متحد، تا زمانی که شواری امنیت اقدامات لازم برای حفظ صلح و امنیت بین المللی را به عمل آورد، هیچ‌یک از مقررات این منشور به حق ذاتی دفاع مشروع فردی یا جمعی لطمه‌ای وارد نخواهد کرد» 🔻به عبارت دیگر با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ناحیه تروریست‌های مستقر در ، و به طور مسلحانه مورد حمله قرار گرفته است بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد «هم» این حق را دارد که پاسخ مسلحانه لازم و متناسب را بدهد. 🔻بنابراین گرچه دنیای امروز دنیای قانون و حقوق بشر نیست اما حتی از دیدگاه قوانین بین‌المللی هم، سیلی موشکی سبز پوشان سپاه کاملاً قانونی و مشروع است. ✍ حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱مقدمه ی توبه دیگران باش :) عذاب وجدان طرف رو یه‌ کوچولو🤌🏽 بیشتر میکنی باعث میشی یکم به خودش بیاد🙂
♦️‌ مکرون: فرانسه در ائتلاف آمریکا علیه یمن شرکت نمی‌کند 🔹‌فقط یه روز از حمله موشکی سپاه گذشته، مکرون کنار کشید 🔹‌آقایون ببینن که دنیای امروز دنیای گفتمان نیست، اینا فقط زبون موشک میفهمن
🔻در پرونده سرقت فرش‌های سعدآباد به ۱۰ نفر از مقامات دولت قبل رسیدیم 🔹سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: پرونده سرقت از کاخ سعدآباد در دولت گذشته اتفاق افتاد. در این موضوع به ۱۰ نفر مظنون از مقامات دولت قبل رسیدیم. 🔹این پرونده سال گذشته به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد و منتظر نتیجه آن هستیم. سرنوشت این فرشها معلوم نیست و وضعیت پرونده توسط معاونت حقوقی اطلاع‌رسانی می‌شود.
🌹 آرزوی شهید نواب صفوی چه بود؟ ☀️ شهید نواب صفوی: دارم که تشکیل شود، و آن زمان این است که خیابانهایش باشم. 🇮🇷 🌷۲۷دی ماه سالروز شهادت حجة الاسلام نواب صفوی و یارانش گرامیباد. یاد همه شهدا گرامی با ذکر صلوات
‌-از شهید نواب پرسیدن : چرا آرام نمی‌نشینی؟! ببین آیت‌الله بروجردی ساکت است .. نواب گفت : آقای بروجردی سرهنگ است ؛ من سربازم ، سرباز اگر کوتاهی کند سرهنگ مجبور می شود بیایید وسط! هر بار که رهبر انقلاب دارن میان وسط میدان ، یعنی ما سربازا کم گذاشتیم ... 《امروز باید سربازان در فضای مجازی فعال باشند تا فرمانده بتواند هدایت نماید...》 (۲۷ دی ، سالروز شهادت نواب صفوی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دختری که لباس سربازی پدرش را پوشید 🔹دختر فرمانده گردان های قسام، سمیر فندی در مراسم تشییع پدرش گفت: ما اهل شعار نیستیم، ما همچون صهیونیست‌ها بچه ها را قربانی نمی کنیم، اما از قربانی کردن خودمان دریغ نداریم.
وقتی حضرت آقا میگن، باید در انتخابات حضور داشته باشید ، دیگه اما و اگر و فلان نداره با وجود هر مشکلی با وجود هر سختی، وقتی حضرت آقا یه حرفی میزنه باید بهش عمل کنیم شرط عاشقی همینه ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر دفاع: به هیچ وجه نمی‌پذیریم در مرزهای ایران شیطنت کنند؛ حتما برخورد می کنیم و هیچ محدودیتی هم نداریم ♦️امیر آشتیانی : در دفاع از منافع ملی و مردم مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم و با اقتدار برخورد می کنیم. ♦️تروریسم را در سراسر جهان محکوم می کنیم. ♦️هر نوع اقدامی که در برابر نقض حقوق مردم ایران حتما عکس العمل نشان خواهیم داد و به شدت هم واکنش نشان می دهیم و هیچ محدودیتی هم قائل نیستیم. ♦️ایران به حقوق و منافع و تمامیت ارضی همه کشورها به ویژه همسایگان خود احترام می گذارد ولی به هیچ وجه نمی پذیریم در مرزهای ما شیطنت کنند و حتما برخورد می کنیم.
✅روابط ایران با عراق راهبردی است، دوستان انقلابی هیجانی تحلیل نکنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیامی که سر منزلش کربلاست نه سرخورده گردد، نه ذلت پذیر ✌️🌹
🇮🇷جمهوری اسلامی ایران تنها عامل ثبات امنیتی در غرب آسیا می باشد تاریخ گواه است که از فروپاشی، لبنان،عراق،افغانستان،سوریه و یمن جلوگیری و حق حاکمیت ملی همسایگانش را با پرداخت هزینه‌های مالی و انسانی تضمین نموده است. هم زیستی با یک اصولی دارد که باید همه از آن تبعیت کنند. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| √ مهمترین دعای لیله الرغائب که اگه بتونی بگیریش زندگیت تکون می‌خوره چیه؟ منبع :لیله الرغائب