eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 ما اهل کوفه هستیم! 🔹 در 2 دیدار از 5 دیدار اخیر رهبر انقلاب، وقتی جمعیت شعار داد «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» رهبری در یکی از دیدارها پاسخ دادند: «این آمادگی‌ها باید بیشتر شود» و در دیدار دیگر گفتند: «این آمادگی‌ها باید به مرحله عمل برسد» 🔸 شما را نمیدانم اما من، از این دو جمله، «گلایه» میفهمم. گلایه‌ای که می‌گوید «شعار بس است امت حزب الله! یک اقدامی بکنید!» 🔸شما را نمیدانم اما من از 5 دیدار اخیر رهبری، «خواهش» و «تمنّا» میفهمم! که آقایان! بانوان! علمای اسلام! خطر مشارکت پایین در انتخابات وجود دارد... 🔻 احساس میکنم اصلا خیلی‌ها 4 دیدار اخیر را ندیدند! نگرانی را در صدای آقا نشنیدند. که اگر دیدیم و شنیدیم و هنوز با خیال راحت، مشغول کارهای روزمره‌ای هستیم که اسمش را به هر طریقی گذاشته ایم «وظیفه و تکلیف»، خیلی نامردیم. این چه تکلیفی است که ما را از امر مستقیم و قطعی نائب امام زمان(عج) باز میدارد؟؟ 🔸 در شرایطی که آقا دیگر بیخیال شاخص های اصلح شده‌اند و همه دغدغه‌شان از دو ماه به انتخابات، مشارکت است، ما هیچ برنامه و طرح و اراده‌ای برای آن نداریم. 🔹 خدا رحمت کند حاج قاسم را که در وصیت‌نامه اش نوشت: «من حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست» 🔹 با هر جمله رهبری در 5 دیدار اخیر، این ندای امیرالمومنین علیه السلام خطاب به مردم کوفه در گوشم نواخته میشد: «شما را براى جهاد با دشمن دعوت کردم امّا كوچ نكرديد، حق را به گوش شما خواندم ولى نشنيديد، و در آشكار و نهان شما را دعوت كردم اما اجابت نكرديد، صاحب شما خدا را اطاعت می‌کند اما شما از او حرف‌شنوی ندارید و صاحب اهل شام معصیت خدا را میکند اما او را اطاعت میکنند.» (نهج البلاغه، خطبه97) 🔻 ما اهل کوفه نیستیم؟
🌹حضرت صاحب العصر والزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ♦️به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را به حقّ عمّه ام حضرت زینب(س) قسم دهند که فرج را نزدیک گرداند. 📚شیفتگان حضرت مهدی(عج)،ج۱، ص ۲۵۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴امام خمینی(ره) ♦️در مقابل یزید، حضرت زینب سلام الله علیها ایستاد و آن را همچو تحقیر کرد که بنى امیه در عمرشان همچون تحقیرى نشنیده بودند. ♦️همان مقدارى که فداکارى حضرت ارزشی پیش خداى تبارک و تعالى دارد و در پیشبرد نهضت حسین (علیه السلام ) کمک کرده است، خطبه‌هاى حضرت سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) هم به همان مقدار یا قریب آن مقدار تأثیر داشته است، آنها به ما فهماندند که در مقابل جائر، در مقابل حکومت جور، نباید زنها و نباید مردها بترسند، در مقابل یزید، حضرت زینب(سلام الله علیها) ایستاد و آن را همچو تحقیر کرد که بنى‌امیه در عمرشان همچو تحقیرى نشنیده بودند 📚صحیفه نور جلد 17 ، ص 59
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹زینب کبری‌ (سلام اللَّه علیها) نمونه حضور زن در مسائل مهم تاریخ ♦️امام خامنه ای : اینکه گفته میشود در عاشورا، در حادثه‌ی کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد - که واقعاً پیروز شد - عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ والّا خون در کربلا تمام شد. حادثه‌ی نظامی با شکست ظاهری نیروهای حق در عرصه‌ی عاشورا به پایان رسید؛ اما آن چیزی که موجب شد این شکست نظامیِ ظاهری، تبدیل به یک پیروزی قطعیِ دائمی شود، عبارت بود از منش زینب کبری‌؛ نقشی که حضرت زینب بر عهده گرفت؛ این خیلی چیز مهمی است. ♦️این حادثه نشان داد که زن در حاشیه‌ی تاریخ نیست؛ زن در متن حوادث مهم تاریخی قرار دارد. قرآن هم در موارد متعددی به این نکته ناطق است؛لیکن این مربوط به تاریخ نزدیک است، مربوط به امم گذشته نیست؛ یک حادثه‌ی زنده و ملموس است که انسان زینب کبری‌ را مشاهده میکند که با یک عظمت خیره‌کننده و درخشنده‌ای در عرصه ظاهر میشود؛ کاری میکند که دشمنی که به حسب ظاهر در کارزار نظامی پیروز شده است و مخالفین خود را قلع و قمع کرده است و بر تخت پیروزی تکیه زده است، در مقر قدرت خود، در کاخ ریاست خود، تحقیر و ذلیل شود؛ داغ ننگ ابدی را به پیشانی او میزند و پیروزی او را تبدیل میکند به یک شکست؛ این کارِ زینب کبری‌ است. ♦️ زینب (سلام اللَّه علیها) نشان داد که میتوان حجب و عفاف زنانه را تبدیل کرد به عزت مجاهدانه، به یک جهاد بزرگ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔲◾️▪️ غريب تا كه نماند حسينِ بی عباس، به جای خواهری آنجا برادری کردی... ▪️شعرخوانی آقای اسفندقه در وصف حضرت زينب (سلام الله عليها) در حضورامام خامنه ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 روضه گفت‌وگوی امام حسین (علیه‌السلام) و حضرت زینب سلام الله علیها در شب عاشورا از زبان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥مارلین لوآندا همچنان در آتش می‌سوزد ♦️به گزارش اداره عملیات دریایی بریتانیا کشتی تجاری با نام مارلین لوآندا که ساعاتی پیش مورد اصابت موشک‌های یمنی قرار گرفته بود، همچنان در آتش می سوزد. ♦️ نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای هدف قرار دادن این نفتکش انگلیسی و آتش گرفتن آن را اعلام کرده بودند.
🔴مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله پهپادی به پایگاه کونیکو و الخضراء در سوریه را برعهده گرفت ♦️بیانیه مقاومت اسلامی عراق:در ادامه رویکرد مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر آمریکا در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان کونیکو و نیز منطقه القرية الخضراء در عمق سوریه را با پهپاد در روز جمعه هدف قرار دادیم. ♦️در این بیانیه بر تداوم چنین حملاتی با هدف درهم کوبیدن پایگاه های دشمن تاکید شده است.
🔴حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی ♦️حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با دو موشک بورکان سربازان دشمن اسراییلی را در تپه کبرا هدف قرار دادیم و این موشک‌ها مستقیم به هدف اصابت کرد. ♦️رسانه‌های مرتبط با حزب‌الله لبنان همچنین در گزارشی اعلام کردند که «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه‌شان، شامگاه جمعه پادگان زریت را با موشک بورکان مستقیماً مورد اصابت قرار دادند.» ♦️براساس گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان سرویس‌های امنیتی جاسوسی صهیونیستی را در پادگان زریت در الجلیل هدف قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥یک پهپاد یمنی به یک انبار گاز در خور مور امارات برخورد کرد.منابع یمنی هدف از این حمله را به دلیل شراکت امارات در ائتلاف ضد حوثی های یمن عنوان کردند ♦️شرکت دانا گاز گزارش داد که فعالیت این کارخانه به طور موقت متوقف شده است.
❌ اصلاح‌طلبان انتقام رد صلاحیت روحانی را از مردم خواهند گرفت؟! مرحله اول: خبر سازی (افزایش قیمت دلار) مرحله دوم: پوشش خبر با جهت دهی (بخاطر رد صلاحیت روحانی رفته بالا) مرحله سوم: پوشش گسترده خبر جهت‌دهی شده در کانال‌های پروژه‌بگیر مرحله چهارم: از بین بردن آرامش روانی مردم مرحله پنجم: ایجاد تنش چند روزه در بازار مرحله ششم: حالا مردم زندگی‌شون مختل شده و آماده فحش دادن به مسئولین هستند مرحله هفتم: ما هم میریم پشت مردم قایم میشیم و به کسایی که روحانی رو رد صلاحیت کردن فحش میدیم و خودمون رو مردمی نشون میدیم بذارید چهارتا از مرزهای پدرسوختگی توسط انگلیس و اسرائیلی رد بشه حداقل، همه رو خودتون رد نکنید
🔴 حزب الله تصاویر پهپاد تجسسی خودش که موفق به کشف محل استقرار سامانه های ترشپاله حلبی در کفربلوم شده بودند را منتشر کرد پهپاد حزب الله موفق شده وارد شهرک بشه و محل سامانه رو‌کشف کنه این سامانه ها با دوپهپاد انتحاری هدف قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
این چشم ها را فراموش کنیم؟!، در مورد صاحبان این چشم ها حرف نزنیم؟!.. 📣به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زینب علیها السّلام که فرج مرا نزدیک گرداند. !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سوال مهم اقتصادی و پاسخی امیدوارکننده به آینده بهتر است روحانی و وُزرایش سکوت کنند 📆 ۱۴۰۲/۱۱/۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ مقایسه تأمل برانگیز هوشنگ امیر احمدی از وضعیت مردم ایران در زمان پهلوی و جمهوری اسلامی 🔺البته سلطنت طلبانی که خودشون رو به خواب زدند رو نمیشه با این تعاریف بیدار کرد.