eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 افشاگری درباره یک نماینده جدید مجلس؛ کاندیدایی که با خودروی ۲۲ میلیاردی وارد مجلس شد! 🔹کارشناس تلویزیون:چنین آدمی متوجه درد مردم می شود!؟
✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد ✅سلام علیکم جمیعا عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان 🔴امشب میخوام در مورد حضور مردم در و کشور صحبت کنم 🔴اول از همه یک و خدا بزرگ به اون دسته از عزیزانی که این مدت خیلی خیلی زحمت کشیدن هم خودشون رأی دادن و هم دیگران رو به این کار کردن هم خوردن ، هم شنیدن ، هم علیرغم بی کفایتی برخی تا یک دیگه در تاریخ این ایجاد کنند 🔴دوم اینکه در همین به عزیزانی که یه میکنم از این به بعد اگر در کردید از فردی که سوال کنید داده یا نه اگه گفت خیلی راحت بهش بگید ما برات ، میخواستی بدی اگه پسنده نیست بهش بگید شما دیگه نظر بدی و غر بزنی شما اگه برات بود میرفتی میدادی کسی میتونه بزنه و کنه که داده باشه و از داشته باشه 🔴فارغ از هر ای ، این بودن که شدن اینکه کی بیاره در 🔴نرخ مشارکت مردم این دوره ۴٢ درصد به بالا بود یک نکته بگم چون و شهریه ، فقط میتونن بدن ما در انتخاب گاها تا ٨ میلیون رأی از خارج نشینان داریم که درصد رو خیلی بالا میبره ولی در این نیست البته های در کشورهای دیگه به مراتب کمتر از این مقداره و این مقدار ۴٢ درصد در عدد خوبی حساب میشه درسته که اون چیزی که پیشبینی کردیم نشد ولی انصافا هم نبود روی حضور از ٢٠ درصد ریخته بود که اگر میشد باید منتظر میبودیم 🔴این مقدار دهن رو بست ولی ما رو راضی نکرد و این یک زنگ 🔴در دوران بار حسن ، مردم در ۴٢ درصد مشارکت داشتند ، اینبار هم همون تکرار شد 🔴این نشون میده که مردم با این از و ، از و وضع شده براشون ، نیستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 متفاوتی به مراسم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی. ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
‍ ‍ 💢 سه گروه 1️⃣ گروه اول از ، آدم‌های پست‌همت و خودخواهی هستند که دنبال آبادی همۀ جهان نیستند. 2️⃣ طبق روایت، وقتی خواهد بود که نظریات مدعی ادارۀ زندگی بشر به بن بست رسیده باشند و بشر از انواع نظام‌های غیر ولایی مأیوس شده باشد. گروه دوم مخالفین ظهور آنهایی هستند که امید دارند غرب و عالم راهی برای سعادت بشر باز کنند. در واقع، غرب‌زده‌ها مخالف ظهورند! اینها دنبال جامعۀ مدنی غربی هستند نه جامعۀ مهدوی! مدینۀ اینها جوامع اروپایی و آمریکایی است که رذل‌ترین انسان‌ها بر آنها حکومت می‌کنند. اینها رشد و را در آنجا می‌دانند، و لذا دنبال ظهور مهدی فاطمه نیستند. 3️⃣ سومین گروه ظهور، مسئولانی هستند که نان‌شان فعلاً در روغن است و دوست دارند اول نان خودشان در روغن باشد و بعد خدمت کنند؛ اینها به‌درد امام زمان نمی‌خورند و طبیعتاً اینها برای فرج هم دعا نمی‌کنند! چون حضرت به سخت می‌گیرد و به آنها جز نان خشک و لباس خشن نخواهد داد! (إِلَّا أَکْلُ الْجَشِبِ وَ لُبْسُ الْخَشِن‏؛ دعوات راوندی/296) و مسئولانی که اول دنبال نان خودشان هستند را دور خواهد انداخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاصه ۶هزار کلمه در شش جمله! توصیه‌های نابی که از آن بی‌خبرید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شاه کلیدی طلایی👌 🍃 چیکار کنیم گره های زندگیمون باز بشه ؟؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زنم لخت شده بیایید نگاش کنید و برای بدن خشکلش کامنت بذارید👆😑
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🔸ناو‌ آلمانی که جدیداً برای مقابله با حوثی ها وارد دریای سرخ شده بود ناگهان و به صورت نامعلوم به این صورت آتش گرفت 🔸برخی علت آتش را انفجار مهمات داخل کشتی اعلام کرده اند!
⭕️ یه ساخته به اسم نابغه کوچک در مورد دانشمند ایرانی ابن سینا کاملا واضحه که هویت ایرانی ابن سینا رو قرار نیست بپردازن و میخوان مصادره اش کنن !!..🙂 حالا تمرکز فیلم سازان ما رو چیه؟ بله حرمسرای ناصرالدین شاه🤦‍♂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اشک‌ شوق مادر فلسطینی از سیر شدن فرزندش بعد از چندین روز گرسنگی 😔💔 🚨 در صورت عدم حضور مردم پای صندوق های رأی ، آینده ای به این سبک برای کودکان ایران عزیزمان شاهد بودیم.
نوش دارو، بعد از مرگ سهراب.....🤔😔😡
دیوان عالی آمریکا به اتفاق آرا به نفع ترامپ رای داد و صلاحیت وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 در همه ایالت ها را تایید کرد
3.42M
در مورد انتخاب رئیس مجلس و موارد پیرامون آن...
🔻مرگ بر حقوق بی بشر!😡 🔻پسربچه فلسطینی، که از گرسنگی به شهادت رسید😔 🔹سوء تغذیه، وقتی شدید بشود، بدن دچار خود خوری شده، و دیگر هیچ غذایی را قبول نمی‌کند!😢 🔻این تصویر،در عصر حقوق بشر، و در جلوی چشمان عالم اتفاق افتاد😳 🔹در واقع ،برای این مردم، دیگر دادرسی نیست ،مگراینکه مقاومت کنند و شهید شوند😞 🔹اگر ما سکوت کنیم، خدا آن‌چنان عرصه را بر ما هم تنگ می کند، تا مضطر شویم🧐 🔻ما باید به این مردم کمک کنیم! 🔻چه نظامی ،و چه دیپلماتیک، چه آشکار، و چه پنهان. 🔻از کسی جز خدا نترسیم،و وسط میدان باشیم! 🔹نباید خود را دچار روزمرگی و سیاست بازیهای درون کشور خود بکنیم! همان اندازه که به کشور و مردم خود اهمیت می دهیم، باید این مردم مظلوم را هم از خود بدانیم!☘ 🔹بیایید برای امدن امام زمان هم دعا کنیم که دعا بالاترین سلاح و ابزار ماست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ هو کردن و توهین به پرفسور سمیعی، توسط تماشاگران در کنسرت ابی، و عدم واکنش این‌خواننده به این رفتارها! البته اینها طبیعیه، یه دانشمند می‌بینند ،این‌طوری زنجیر پاره کنند😉 ‌مغز ‌کل اینها رو که هو کردند ،با هم جمع بزنیم، باز یک دهم مغز دکتر سمیعی نمیشه ،بعد اینا، دکتر رو هو می‌کنند 🙂 از پرفسور سمیعی بعیده،با اون جایگاه علمی،به یه همچین کنسرتی بره و.....🤔😐😞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی تکان دهنده از نقاط بدپوشش تهران! 👌👌 🔹 اگه حجاب آزاد بشه چه شکلی خیابون میای؟! / انتهای مسیر کشف حجاب، به کجا و کدام مقصد ختم میشه؟ 🔹 قابل توجه اونایی که میگن «انقدر در مورد حجاب حرف نزنید!»
🏝حتی کوچکترین قدم‌ها هم دیده می‌شود ▫️خدای تعالی شکور است یعنی اگر شما خدمتی کردید خداوند تشکر میکند و پاداش کسی را فراموش نمیکند، نعمتش را بر شما زیاد میکند، گاهی در قرآن نیز از شما تشکر می‌کند. ⬅️ روایاتی هست که وقتی حضرت بقیةالله علیه السلام تشریف بیاورند کتابی دارند که اسامی تمام دوستان که در مدت غیبت خدمتی به اسلام و علیه السلام کرده‌اند ولو ناشناس باشند و موجی ایجاد نکرده باشند در آن کتاب هست. ✅ معنی شکر در حقیقت قدردانی و اظهار قدردانی هست که خدای تعالی آن را انجام می‌دهد. 📚امام زمان ارواحنافداه در بیانات استاد 🌺🌸🍃 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔻تفرقه افکنی انگلیسی در زمان قاجار ، در کنار سفارت حکومت عثمانی در تهران ، مسجد کوچکی وجود داشت. امام جماعت آن مسجد می گوید: شخص روضه خوانی را دیدم که هر روز صبح به مسجد می آمد و روضه حضرت زهرا را میخواند و به خلیفه دوم و به اهل سنت ناسزا میگفت... و این درحالی بود که افراد سفارت و تبعه آن که اهل سنّت بودند ، برای نماز به آن مسجد می آمدند. روزی به او گفتم: تو به چه دلیل هر روز همین روضه را می خوانی و همان ناسزا را تکرار میکنی؟ مگر روضه دیگری بلد نیستی؟! او در پاسخ گفت: بلدم؛ ولی من یک نفر بانی دارم که روزی پنج ریال به من می دهد و می گوید همین روضه را با این کیفیت بخوان. از او خواستم مشخصات و نشانی بانی را به من بدهد... فهمیدم که بانی یک کاسب مغازه دار است. به سراغش رفتم و جریان را از او پرسیدم. او گفت: نه من بانی نیستم شخصی روزی دو تومان به من می دهد تا در آن مسجد چنین روضه ای خوانده شود. پنج ریال به آن روضه خوان می دهم و پانزده ریال را خودم برمی دارم. باز جریان را پیگیری کردم، سرانجام با یازده واسطه!!!! معلوم شد که از طرف سفارت انگلستان روزی 25 تومان برای این روضه خوانی با این کیفیت مخصوص (برای ایجاد تفرقه بین ایران شیعی و حکومت عثمانی سنی) داده میشود که پس از طی مراحل و دست به دست گشتن، پنج ریال برای آن روضه خوان بیچاره می ماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بصیرت به سواد نیست یک نوع بینش هست 🙂 در این ویدئو میشه مشاهده کرد😊
خودسوزی خلبان آمریکایی ،در اعتراض به قتل و عام مردم مظلوم غزه و فلسطین ،و جنایت در حق آنها.....😱😔 و جهانی که سکوت مرگ ،در پیش گرفته!؟🤔😔😡 مرگ بر رژیم غاصب صهیونیستی!!!