eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐜 این مورچه‌ رو ببین👆 روی سنگ وسط رودخانه گیر کرده...اما... 🙋‍♂ یه سوال! خدایی که این مورچه رو از وسط رودخانه نجات داد، نمیتونه من و شما رو از گرفتاریها نجات بده؟! نکنه فکر میکنیم خدا ما رو از این مورچه کمتر دوست داره؟! 😔انگار مشکل از اعتمادمون به خداست😔 🍃... و هرکه از خدا پروا کند، خدا برای او راه بیرون شدن از مشکلات و تنگناها را قرار می‌دهد.🍃 سوره طلاق آیه ۲ .
🔥چشمت را ببندی با تیر می زنم ! 🔻آیا کلمه‌ای وجود دارد که تجاوز صهیونیست‌ها به زنان مجروح و بارداری که به بیمارستان شفاء غزه پناه آورده بودند، آن‌هم در مقابل خانوادهای‌شان و سپس کشتن این زنان بی‌پناه را توصیف کند؟ 🔻در همین جنایت، دژخیمان صهیونیست، مردان را تهدید کردند که اگر چشم‌شان را ببندد تا این صحنه‌های دهشتناک را نبینند با تیر مستقیم می زنند... 🔻زندگی کردن در دنیایی که وحشیانه‌ترین جنایت‌های صهیونیست‌ها از سوی «غربی ها» حمایت می شود و توسط غرب‌گرایانی که به‌جای خون، نجاست غربی‌ها در رگ‌هایشان جریان دارد، توجیه می شود؛ چه ارزشی دارد؟ 🔻این صحنه های آخرالزمانی، مرزهای ذهن‌ها را تغییر داده است و مرز انسان‌ها و انسان‌نماها دقیقا روشن می کند. در انسانیت خودم شک کردم! چرا در این غصه نمردم ✍حمیدرضا ابراهیمی
🔥همه در این غفلت شریکیم❗️ 🔻فقط یک لحظه، روی این جمله رهبر معظم انقلاب در اولین سخنرانی عمومی سال ۱۴۰۳ دقت کنیم: 🔸«خودمان به دست خودمان در وحدت ملّی‌مان اختلال ایجاد میکنیم. همه‌ی ‌ما در این غفلت شریکیم؛ همه‌‌ی ما وظیفه داریم که وحدت ملّی را،اتّحاد مردم را، اتّحاد مردم و مسئولین را حفظ کنیم؛ روزبه‌روز آن را تقویت کنیم؛ این سیاست قطعی نظام جمهوری اسلامی از روز اوّل بوده است». 🔸اما چند نکته: 🔻برخی اوقات رهبر انقلاب خود را در دایره مقصرین یک اتفاق اجتماعی ناگوار قرار می دهند در حالی‌که با بررسی مشخص می شود شخص ایشان نه تنها در این موضوع مقصر نبودند بلکه برعکس به لحاظ عملی و نظری تا حد توان در برابر وقوع این رویداد ناگوار مقاومت کردند که موضوع و اخیرا موضوع نمونه‌ای از آن است. 🔻گویا هدف رهبر معظم انقلاب برای استفاده از این روش اینست که با توجه به اهمیت و فوریت موضوع مورد نظر، مخاطبان به جای پرداختن به حواشی و تعیین مقصر، به محتوا و اصل آسیب توجه کنند و نقش خود را برای رفع آن ایفا کنند. 🔻در معضلات کنونی جامعه هم گویا نظر ایشان این است که هر کس در هر کجا ایستاده است با مبنا قرار دادن اسلام، حداقل یک قدم از جای خود به سمت دیگری حرکت کند. 🔻اینکه من بگویم فقط حرف بنده درست و دیگران باید به سمت بنده بیایند قطعا موجب شکاف اجتماعی می شود. 🔻در این عرصه هر که مومن تر و انقلابی تر است ضمن استواری در هدف، دلسوزتر و متواضع تر است و با استفاده از روش های خلاقانه،تلاش بیشتری می کند که جامعه در مسیر ایمانی، منسجم تر و امیدوارتر شود.
معنی جمله ی «گر بمیرم از این غم رواست» رو تو بیمارستان الشفاء می شه درک کرد..💔😭 بر حکام خائن و ساکت حکومت های عرب لعنت!!!😡😡😡
🔻هیچ سلبریتی روس از حادثه تروریستی مسکو خوشحالی نکرد علی نصری، فعال رسانه‌ای: 🔹«هنوز هیچ ورزشکار و سلبریتی روس با شنیدن خبر کشته شدن صدها هموطنش در عملیات تروریستی ‎موسكو مثل علی کریمی با علامت خنده و قهقهه ابراز خوشحالی نکرده و هشتگ «آبگوشت» و «کتلت» نزده؟» 🔹در واقع در همه جای دنیا پس از یک اقدام تروریستی، وظیفه همه رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... محکومیت حادثه تروریستی است. کوچکترین تخطی از این قانون، به عنوان حمایت از تروریسم مطرح شده و با برخورد شدید مواجه می‌شود بدون در نظر گرفتن جایگاه فرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا وقت برا امام زمان ندارید ❓ 🔴کافیه یه تجارت یا لذتی به شما برسه امام زمان رها میکنید چون دیگه خودتون بی نیاز از اون می‌بینید 😔 🔴۲سال بارون نیاد همه مردم دنیا از مسلمان گرفته تا کافر همه بی قرار میشن الان ۱۱۸۰ساله که امام زمان غایب شده و منتظر هست که ما از ته دل صداش کنیم 🥺 ♥️اللهم عجل لولیک فرج ♥️
برعندازا تازه تخت جمشید رو کشف کردن و مدام ازش پست میزارن خواستم بگم، تخت جمشید می رفتیم ،وقتی تخت جمشید رفتن مد نبود👌😎
به گفته رسانه های اسقاطیلی، ارتش به ۷۵۰۰ سرباز نیاز مبرم دارد که بیشتر آنها برای مناطق علیاتی هستند. عررررتش سربازان ذخیره را که بیش از ۱۰۰ روز در غزه جنایت کرده اند، مجبور کرده اند تا ۴۰ روز اجباری سالانه خود را هم بگذرانند. برای مهار مسائل نیروی انسانی، سن معافیت را از ۴۰ سال به ۴۷ سال رساندند. و قصد دارند خدمت اجباری را از ۸ ماه به ۳۶ ماه برسانند!
در آستانه‌ی وقوع هر جنایت جدید هولناک از سوی حرام‌زادگان رژیم آدمکش و کودک‌کش و زن‌کش وابسته به جهود و صهیون جهانی و داعش امریکایی و اروپایی، عمله‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی آنها زودتر دست به کار می‌شوند تا از حجم جنایتی که قرار است انجام دهند و احتمالاََ افکار عمومی مستقل و منصف جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛کاسته شود‌. رسانه‌ای کردن مطالب دروغ علیه سران مقاومت فلسطین با حجم انبوه و عَلَم کردن مخالفت روسیه با قطعنامه پیشنهادیِ آمریکا [قطعنامه‌ای بدون محکومیت تجاوز و توحش رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه]، پیش زمینه‌های اقدام تروریستی در برنامه کنسرت شهر مسکو توسط داعش آمریکایی و حمله وحشیانه سربازان جهود به بیمارستان شهر غزه و تجاوز به زنان و دختران و قتل و کشتار زنان و مردان و کودکان و مجروحان در این بیمارستان است. رسانه وابسته به استکبار جهانی با مدیریت صهیونیست‌ها، هر قتل و غارت و تجاوزی را عادی‌سازی و مغزهای پوسیده‌ی بی غیرتان را شستشو می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پوتین شمع روشن کرد و قول نابودی اوکراین را داد 🔹ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه با حضور در کلیسایی در شهر مسکو، به یاد قربانیان حادثه تروریستی مجتمع کروکوس سیتی شمع روشن کرد. 🔹پوتین در تازه ترین سخنان خود در مورد حمله تروریستی در مسکو مدعی شده است: من عصبانی هستم، اما خشم خود را متوجه زنان و کودکان آنها نمی کنم. بلکه کل ارتش اوکراین را نابود خواهم کرد و هر کسی که دخالت کند به همین سرنوشت دچار خواهد شد.
یورونیوز: سازمان ملل می‌گوید ادعاهای "معتبری" درباره تجاوز سربازان اسرائیل به زنان فلسطینی دریافت کرده است قابل توجه غربگراها یورو نیوز هم قبول کرده رژیم صهیونیستی به زنان تجاوز کرده
حواسمون به حق الناس باشه مبادا اون دنیا پامون گیر حق الناس باشه مردمی که این دنیا نمیبخشن،اون دنیا اصلا نمیبخشن،مگر اینکه کلی اعمال خوب بهشون بدیم یا... اعمال بدشون رو به ما بدن بیایید از امروز در پی جبران باشیم.
🔴رئیسی: همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو و صنعت و معدن مخاطب شعار سال هستند ♦️اولین نشست تیم اقتصادی دولت در سال 1403، صبح امروز به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی و با حضور اعضای اقتصادی کابینه برگزار شد ♦️رئیس جمهور با اشاره به شعار سال 1403 و تبیین ضرورت‌‌ها و الزامات برنامه‌ریزی برای تحقق جهش تولید، همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند و کنترل عواملی را که در شاخص‌های اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند، ضروری دانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈این صدای شهید مرتضی مطهری در عاشورای سال ۱۳۴۸ هست که می شنوید! 👈والله و بالله ما در برابر این جنایات مسئولیم لعنت بر رژیم صهیونیستی لعنت بر کودک کشان صهیونیست لعنت به دنیایتان! لعنت به قانون های مثلا بین المللی تان! لعنت به حقوق مثلا بشرتان! لعنت به حقوق مثلا بین المللی تان! لعنت به سرتاپایتان!
🔵 ‌یک بانوی فلسطینی از کدام مصیبت بگوییم؟ از زن‌هایی که ربوده شدند یا زن‌هایی که توسط اسرائیلی‌ها... ‌✍ حجت الاسلام ثقفی : چرا غیرت در ما از تجاوز به زنان فلسطینی در بیمارستان شفای غزه نمی جوشد؟ چون به فرهنگ ما ، به ما، به عفاف‌ ما، به خانواده ما تجاوز شده و کَـکمان هم نمی گزد. چرا صهیونیستها شنیع ترین رفتار را در ماه رمضان با نوامیس مسلمانان در غزه دارند؟ آنها می خواهند بی‌غیرتی مسلمانان را برخشان بکشند، تحقیرشان کنند و آنها را به درماندگی برسانند.
💠 «وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلّا لِيَعْبُدُونِ .» من جنّ و انس را نيافريدم جز براى اينكه‌ مرا پرستش‌ كنند [ و از اين راه تكامل يابند و به من نزديك شوند ] 💢هدف از خلقت این است که خداوند متعال شناخته شود و پرستش شود ، نه از روی نیاز ، چرا که او کمال مطلق است و بی نیاز است از پرستش شدن . 👈 است ، پس حقِّ اوست که دیده شود و پرستش شود . 🔷 تمام انبیاء و اولیاء برای نشان دادن چنین حقی مبعوث شدند و تلاش کردند . 👈 و اکنون این حق باید به دستان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظاهر شود . 👇👇👇👇 ⬅️ چرا که ظهور امام زمان و برپایی حکومت ایشان بالاترین مرتبه از بندگی و پرستش خداوند را در تاریخ رقم خواهد زد . اکنون به این نتیجه می‌رسیم که تمام انبیاء و حضرات معصومین گذشته، در جهت ایجاد زمینه ظهور حق خداوند تلاش کرده اند . و میتوان گفت معصومین علیهم السلام اولین مجاهدان در راه زمینه سازی ظهور بودند و مردم را هدایت مى‏‌كردند . 💠برای نمونه، به چند مورد اشاره می‌کنیم: 👇👇👇 1⃣شوق آقا امیرالمؤمنین ؏ نسبت به مهدی عجّل الله. 2⃣سفارش نبی مکرم اسلام ﷺ ، در روز غدیر. 3⃣سخن امام حسین (؏)، که فرمودند:«اگر زمان مهدی عجّل الله را درک می‌کردم، همهٔ عمر خدمتگزار او بودم.» 4⃣سخن امام صادق (؏) و اشاره به ضرورت خدمتگزار بودن نسبت به امام زمان عجّل الله تعالیٰ فرجه الشریف. 🌺 قافله عشق از هزاران سال پیش از زمان خلقت حضرت آدم عليه السلام تا به اکنون در حال حرکت بوده تا سرانجام به سر منزل مقصود برسد و خوشا به حال افرادی که این امر را یاری کردند . امروز ، هر کس این قافله را یاری کند و زمینه ساز باشد در زمره همان انسانهای والا مقام و گرامی قرار می‌گیرد و رستگار خواهد شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚔پاسخ چند شبهه حمله اعراب 👳‍♂ آیا سلمان اطلاعات ایرانیان را به اعراب داد تا در جنگ پیروز شدند؟ 🪢 آیا فرش بهارستان ایران را امام علی تکه تکه کردند و به اعراب دادند؟ 📚آیا اعراب کتابخانه های ایران را سوزاندند ؟ 🎙شیخ‌مرتضی‌‌ کهرمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم ربّ المهدی✨ ❇️ در روایتی آمده است که امام زمان (عجّ) ارواحنا فداه، هر روز عصر به پرونده‌ی شیعیان نگاه می‌کنند.... 🎙 آیت الله ناصری(ره) 💚
حکمت308پاسبانی مرگ.mp3
5.96M
ـ ـ ـ ـ ⇆ㅤ◁ㅤ ❚❚ㅤ ▷ㅤ↻ـ ـ ـ ـ ـ 🔴 🔸️ شماره ۳۰۶ تحلیل دوم 🔹️ اجل نگهبان انسان 🔻 از نگاه امام امیر المومنین علیه السلام 🔥