eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️24 ساعت بعد از تصویب قطعنامه آتش بس در غزه چه گذشت؟ 🔸24 ساعت بعد از تصویب قطعنامه آتش بس غزه در شورای امنیت، رژیم صهیونیستی 84 نفر از فلسطینی‌ها را به خاک و خون کشیده و حملات خود را شدت بخشیده است. 🔹نیروهای مقاومت هم در این همین مدت و در بیت حانون، توانستند یک پهپاد صهیونیستی را سرنگون کنند و در مقابل حملات ارتش اسرائیل به بیمارستان شفا و خانه‌های اطراف آن، ایستادند و توانستند تجهیزات نظامی آنها را منهدم کنند.
📌 روزهٔ این افراد کامل نیست 🔆 امام صادق علیه السلام فرمودند: «لَا صِيَامَ لِمَنْ عَصَى الْإِمَامَ وَ لَا صِيَامَ لِعَبْدٍ آبِقٍ حَتَّى يَرْجِعَ وَ لَا صِيَامَ لِامْرَأَةٍ نَاشِزَةٍ حَتَّى تَتُوبَ وَ لَا صِيَامَ لِوَلَدٍ عَاقٍّ حَتَّى يَبَر» (بحار الانوار، ج ۹۳، ص ۲۹۵) روزهٔ این افراد کامل نیست: 1⃣ کسی که امام (رهبر) را نافرمانی کند. 2⃣ بندهٔ فراری تا زمانی که برگردد. 3⃣ زنی که اطاعت شوهر نکرده تا این‌که توبه کند. 4⃣ فرزندی که نافرمان شده تا اینکه فرمانبردار شود. 🔻 آیا روزهٔ ما که برخلاف فرمان و خواست امام زمانمان گناه می‌کنیم و فرزندان خَلف و شایسته‌ای برای او نیستیم، کامل و مقبول درگاه خداست؟! 🌙 ویژهٔ ماه مبارک 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فروریختن پل فرانسیس اسکات در ایالت مریلند امریکا درپی برخورد یک کشتی باری به پایه‌ی آن... ➕ فقط لازم بود خدایی ناکرده این اتفاق در ایران می‌افتاد تا هم اکنون شاهد انواع و اقسام سیاه نمایی‌ها و خودتحقیری‌ها از سوی سلبریتی‌ها در فضای مجازی می‌بودیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥تصویری تکان دهنده💥 🌹‍ عکسی که می بینید ، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۳ ، توسط «احسان رجبی» به ثبت رسیده است. محل عکس برداری ، ارتفاع ۱۱۲ ، واقع در شمال منطقه ی عملیاتی «فکه» است. پیکر این شهید که پس از ۱۲ سال ، چهره نمایانده است ، ویژگی بسیار بارز و تکان دهنده ای دارد. 😔👈 دست ها و پاهای پیکر مطهرشهیدبا سیم تلفن بسته شده و در غربت و مظلومیت بی مانندی ، به احتمال قوی ، زنده به گور گردیده است. سیم تلفن های دور پاها به خوبی مشخص است. 🌹قدر خون شهدا را بدانیم روحشان شاد و یادشان گرامی 🥀
♦️بلژیک: اشغالگری اراضی فلسطینیان باید پایان یابد. 🔺پترا دو سوتر معاون نخست‌وزیر بلژیک در اظهاراتی به اشغال غیرقانونی سرزمین‌های فلسطین و قدس شرقی اشاره و تاکید کرد که اشغالگری اراضی فلسطینیان باید پایان یابد. 🔺معاون نخست‌وزیر بلژیک ظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که کشور مستقل فلسطین را بدون هیچ قید و شرطی به رسمیت بشناسیم.
♦️هراس اسرائیل از خیز اروپا برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین 👈 درپی اعلام آمادگی چهار کشور اروپای (اسپانیا، ایرلند، اسلوونی و مالت )برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی به‌دور از واقعیت، تلاش کرد تا این کشورها را از عملیاتی سازی تصمیم خود منصرف کند.
خدایا ...! مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرتِ عقل توجیه‌ شان می‌ کنم ببخش ....
امام رضا عليه السلام: هر كس در ماه رمضان يك آيه از كتاب خدای عزّوجلّ بخواند، مثل كسى است كه در غير آن، ختم قرآن كرده باشد. 📚بحارالأنوار، ج۹۶، ص۳۴۱.🌹 امام حسن علیه السلام: مَن عَدَّدَ نِعَمَهُ مَحَقَ کَرَمَه. هر که احسان هاى خود را بر شمرد، بخشندگى خویش را از بین برده است. بحار الأنوار:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انحطاط زن در غرب به روایت رهبر وقتی برای زن در جلسات اداری مینی ژوپ مشکلی ندارد اما مردان ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆تفاوت کودکان غزه، با سایر کشورهای دنیا ‼️ببین که فرق از کجا تا به کجاست…
اگر حمایت و پشتیبانی‌های تسلیحاتی آمریکا نبود، اسراییل در همون هفته‌ی اوّل از بین رفته بود
❤️لبخند بزن زیباترین دختر دنیا ✨لبخند بزن که لبخندت خنجری است بر قلب شیاطین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باورتون میشه داشتند صدام رو اسیر می‌کردند؟! از دلاوری های محسن وزوایی، کمتر شنیده ایم! سالگرد عملیات فتح المبین گرامی باد 🇮🇷🌷
🔴 بلومبرگ: آمریکا و متحدانش نمی‌توانند از پس یمنی‎ها برایند 🔹بلومبرگ گزارش داد ایالات متحده و متحدانش نمی توانند جنبش انصارالله را که بر شمال یمن حکومت می کند، از حمله به کشتی ها در دریای سرخ باز دارند. 🔹در این گزارش آمده: با وجود تجهیزات گرانقیمتی که ایالات متحده و متحدانش از شمال غربی یمن به سوی گروه اسلام‌گرا روانه کرده‌اند، آنها نتوانسته‌اند حملات به کشتی‌های باری و کشتی‌های جنگی غیرنظامی را متوقف کنند که زمانی ۱۵ درصد تجارت جهانی از این مسیر انجام می شد. 🔹در مقایسه با ابتدای ماه دسامبر، تعداد کشتی‌هایی که از دریای سرخ تردد می کنند ۷۰ درصد و تردد کانتینرها ۹۰ درصد کاهش یافته است و تانکرهای سوخت رسان نیز عملاً ترانزیت را متوقف کرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 یک گروه ناشناس با نام مثلث سرخ اسرائیل را مورد حمله قرار داده است. اطلاعات تمام سازمان زیر ساخت و کارمندان دولتی اسرائیل از سرور مرکزی استخراج شده است. بزودی تمام اطلاعات پخش خواهد شد!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️قطعنامه‌های الزام‌آوری که در مورد اسرائیل الزام‌آور نیستند! سیمون گرک - کارشناس مسائل سیاسی در سوئد: 🔸قطعنامه‌های سازمان ملل الزام‌آور هستند ولی متاسفانه این قطعنامه‌ها عملا و به خاطر حمایتی که آمریکا از اسرائیل دارد، الزامی در پی ندارند. 🔹در مورد رژیم صهیونیستی، شاهد آسان گرفتن شورای امنیت و کشورهای غربی هستیم و در این بین اقدام کلمبیا و تهدید به قطع رابطه در مورد عدم تمکین اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت، قابل تقدیر است. 🔸استانداردهای دوگانه در عرصه بین‌المللی حاکم هستند و اگر کشور دیگری غیر از اسرائیل بودند، حتماً علیه آنها سخت گرفته می‌شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️پسر نتانیاهو دوباره قصه درست کرد 🔸جنین و نابلس در کرانه باختری، بیشترین درگیری‌ها را طی 24 ساعت گذشته تجربه کردند و مجموعه بازداشتی‌ها در این منطقه از هفتم اکتبر تاکنون به حدود 8 هزار نفر رسیده است. 🔹تجمع گسترده خانواده اسرای اسرائیلی همچنان در خیابان‌های تل آویو ادامه دارد و آنها خواستار مذاکره برای آزادی اسرا هستند. 🔸در این بین، فرزند نتانیاهو داستان دوباره‌ای به وجود آورده، او به سرکنسولگری اسرائیل در میامی مراجعه کرده ،و درخواست مهاجرت رسمی به ایالات متحده را داده است!
💢ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانان در فلوریدا 🔸فرماندار ایالت فلوریدا ممنوعیتی را ابلاغ کرد که به موجب آن دسترسی افراد دارای کمتر از ۱۶ سال سن به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محدود می‌شود. 🔸به موجب این قانون افراد زیر ۱۴ سال حتی با اجازه والدین خود هم نمی‌توانند به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند.🌹 ⏪ نظر آقای قاسم روانبخش نماینده منتخب مردم قم ذیل این خبر نوشته اند: ۱.اگر چنین قانونی در ایران تصویب می شد چه سر و صدایی به راه می انداختند که آزادی بیان را محدود کرده اند!! ولی در آمريکا تصويب چنین قوانینی هیچ منافاتی با آزادی بيان ندارد. ۲.غربی ها با وضع چنین قوانینی به فکر حراست از نسل آینده اشان هستند ولی متاسفانه ما از نسل آینده خودمان غافلیم!!
🔰 سی روز سی آیه (17) 💠 روش های شیاطین (4) ترساندن از اموری که جای ترس ندارد إِنَّما ذلِكُمُ الشَّيْطانُ يُخَوِّفُ أَوْلِياءَهُ فَلا تَخافُوهُمْ وَ خافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ (آل‏عمران : 175) ✍ ترجمه: در حقيقت اين شيطان است كه دوستانش را [با شايعه پراكنى و گفتار وحشت زا، از رفتن به جهاد] مى‏ترساند؛ پس اگر مؤمن هستيد از آنان نترسيد و از من بترسيد. نکات: 🔹 1- شیطان برای جلوگیری از اقدام انسانها علیه جریان شیاطین و تضعیف جبهه حق، افراد را از عواقب رویارویی با طواغیت می ترساند و با این ترس آنها را شکست می دهد و برای جریان باطل امنیت ایجاد می کند. 👈"این رویه شیاطین جرات و جسارت و غیرت و تعصبات دینی و انقلابی را هم تحت الشعاع قرار می دهد." 🔹 2- این روش شیطان نیز در واقع به ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی انسان باز می گردد. توضیح اینکه اینگونه نیست که مؤمنان اساساً روحیه ترس نداشته باشند و یا خداوند متعال جهت رشد مؤمنان آنها را از اموری نترساند، بلکه مهم این است که ببینیم که انسان از چه چیزی می ترسد. در منطق قرآن آنچه شایسته ترسیدن است عصیان خداوند متعال و در نتیجه گرفتار عذاب آخرت شدن است، در آیات متعددی به ترسیدن انبیاء و مؤمنین از عصیان و در نتیجه عذاب الهی اشاره شده است: « قُلْ إِنِّي أَخافُ‏ إِنْ عَصَيْتُ رَبِّي عَذابَ يَوْمٍ عَظيمٍ» (انعام:15) و « إِنَّ في‏ ذلِكَ لَآيَةً لِمَنْ خافَ‏ عَذابَ الْآخِرَةِ» (هود:103) و جالب این است که خداوند متعال نیز مؤمنین را از چنین واقعیت شایسته ی ترسی، می ترساند: « لَهُمْ مِنْ فَوْقِهِمْ ظُلَلٌ مِنَ النَّارِ وَ مِنْ تَحْتِهِمْ ظُلَلٌ ذلِكَ يُخَوِّفُ اللَّهُ بِهِ عِبادَهُ يا عِبادِ فَاتَّقُونِ» (زمر:16) "براى آنان از بالاى سرشان و از زير پايشان سايبان‏هايى از آتش است، اين عذابى است كه خدا بندگانش را به آن بيم مى‏دهد. اى بندگانم! از من پروا كنيد". 🔹 3- ترساندن شیطان و شیطانیان و متأثر شدن انسان ها از این عملیات ترس ناشی از عدم توجه به قدرت خداوند متعال و ضعف و عدم توانایی غیر خداوند است. اگر انسان به این حقیقت توجه پیدا کند که قدرت خداوند فوق همه ابزارها و اسباب است دیگر ترسی نخواهد داشت. «أَ لَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ وَ يُخَوِّفُونَكَ‏ بِالَّذينَ مِنْ دُونِهِ»(زمر:36) "آيا خدا براى بنده‏اش [در همه امور] كافى نيست؟ و مشركان [به پندار خود] تو را از كسانى كه غير خدا هستند، مى‏ترسانند " التماس دعا