eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانان در فلوریدا 🔸فرماندار ایالت فلوریدا ممنوعیتی را ابلاغ کرد که به موجب آن دسترسی افراد دارای کمتر از ۱۶ سال سن به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محدود می‌شود. 🔸به موجب این قانون افراد زیر ۱۴ سال حتی با اجازه والدین خود هم نمی‌توانند به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند.🌹 ⏪ نظر آقای قاسم روانبخش نماینده منتخب مردم قم ذیل این خبر نوشته اند: ۱.اگر چنین قانونی در ایران تصویب می شد چه سر و صدایی به راه می انداختند که آزادی بیان را محدود کرده اند!! ولی در آمريکا تصويب چنین قوانینی هیچ منافاتی با آزادی بيان ندارد. ۲.غربی ها با وضع چنین قوانینی به فکر حراست از نسل آینده اشان هستند ولی متاسفانه ما از نسل آینده خودمان غافلیم!!
🔰 سی روز سی آیه (17) 💠 روش های شیاطین (4) ترساندن از اموری که جای ترس ندارد إِنَّما ذلِكُمُ الشَّيْطانُ يُخَوِّفُ أَوْلِياءَهُ فَلا تَخافُوهُمْ وَ خافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ (آل‏عمران : 175) ✍ ترجمه: در حقيقت اين شيطان است كه دوستانش را [با شايعه پراكنى و گفتار وحشت زا، از رفتن به جهاد] مى‏ترساند؛ پس اگر مؤمن هستيد از آنان نترسيد و از من بترسيد. نکات: 🔹 1- شیطان برای جلوگیری از اقدام انسانها علیه جریان شیاطین و تضعیف جبهه حق، افراد را از عواقب رویارویی با طواغیت می ترساند و با این ترس آنها را شکست می دهد و برای جریان باطل امنیت ایجاد می کند. 👈"این رویه شیاطین جرات و جسارت و غیرت و تعصبات دینی و انقلابی را هم تحت الشعاع قرار می دهد." 🔹 2- این روش شیطان نیز در واقع به ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی انسان باز می گردد. توضیح اینکه اینگونه نیست که مؤمنان اساساً روحیه ترس نداشته باشند و یا خداوند متعال جهت رشد مؤمنان آنها را از اموری نترساند، بلکه مهم این است که ببینیم که انسان از چه چیزی می ترسد. در منطق قرآن آنچه شایسته ترسیدن است عصیان خداوند متعال و در نتیجه گرفتار عذاب آخرت شدن است، در آیات متعددی به ترسیدن انبیاء و مؤمنین از عصیان و در نتیجه عذاب الهی اشاره شده است: « قُلْ إِنِّي أَخافُ‏ إِنْ عَصَيْتُ رَبِّي عَذابَ يَوْمٍ عَظيمٍ» (انعام:15) و « إِنَّ في‏ ذلِكَ لَآيَةً لِمَنْ خافَ‏ عَذابَ الْآخِرَةِ» (هود:103) و جالب این است که خداوند متعال نیز مؤمنین را از چنین واقعیت شایسته ی ترسی، می ترساند: « لَهُمْ مِنْ فَوْقِهِمْ ظُلَلٌ مِنَ النَّارِ وَ مِنْ تَحْتِهِمْ ظُلَلٌ ذلِكَ يُخَوِّفُ اللَّهُ بِهِ عِبادَهُ يا عِبادِ فَاتَّقُونِ» (زمر:16) "براى آنان از بالاى سرشان و از زير پايشان سايبان‏هايى از آتش است، اين عذابى است كه خدا بندگانش را به آن بيم مى‏دهد. اى بندگانم! از من پروا كنيد". 🔹 3- ترساندن شیطان و شیطانیان و متأثر شدن انسان ها از این عملیات ترس ناشی از عدم توجه به قدرت خداوند متعال و ضعف و عدم توانایی غیر خداوند است. اگر انسان به این حقیقت توجه پیدا کند که قدرت خداوند فوق همه ابزارها و اسباب است دیگر ترسی نخواهد داشت. «أَ لَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ وَ يُخَوِّفُونَكَ‏ بِالَّذينَ مِنْ دُونِهِ»(زمر:36) "آيا خدا براى بنده‏اش [در همه امور] كافى نيست؟ و مشركان [به پندار خود] تو را از كسانى كه غير خدا هستند، مى‏ترسانند " التماس دعا
پاسخ کاربر عراقی به توصیه اخیر رهبر انقلاب... کاربر عراقی شعری که رهبر انقلاب در دیدار اخیر بر ترجمه آن و رسیدنش به مردم غزه تاکید کرده بودند، ترجمه و منتشر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دام جلوه‌گری آشنایی با راز و رمز بقاء، جلوه‌های جذاب موجودات را به مثابه سرمایه حیات و اسرار بقای آنها نشان می‌دهد که آگاهانه برای جذب صید و جلب زوج و مراقبت دیگران نسبت به بقای خویش مورد بهره‌برداری قرار می‌دهند. شاید تنها موجودی که سرمایه ارزشمند "زیبایی" خود را بجای آن‌که برای تأمین زوجیت و تشکیل و صیانت از کانون خانواده خودش به‌کار گیرد، گاهی برای جلوه‌گری بی‌حاصل یا خطرساز و تحریک غرائز عموم جنس مخالف در جامعه هدر می‌دهد، انسان باشد؛ دختر جذاب و زن جوانی که زیبایی‌های زنانه خودش را در معرض تماشا و تحریک مردان جامعه قرار می‌دهد، هم‌زمان چند آسیب را متوجه خودش و دیگران می‌کند: او شخصیت انسانی خودش را در حد "تحریک و تماشا" برای بیگانگان تنزل می‌دهد؛ در نتیجه خودش را از یافتن یا داشتن یک "مرد متعهد و مسئولیت‌پذیر" و پایبند به زندگی خانوادگی، محروم می‌کند. جلوه‌گری زنانه، نگاه مردان جامعه را نسبت به ارزش‌های والای انسانی "زن" تخریب کرده و تا سطح جنسی زنانه تنزل می‌دهد؛ که عوارض اجتماعی این "تغییر نگاه مردان نسبت به زنان"، بسیار ماندگار و مخرب بوده و صدمات زیادی بر روابط انسانی در محیط کار و تحصیل و تعاملات اجتماعی به همراه دارد؛ البته بازنده اصلی این تغییر ذهنیت‌ها، اول زنان هستند و بعد نسل آینده و در نهایت مردان امروزوفردای جامعه. عدم تمایل روزافزون مردان به پذیرش تعهدات ازدواج، و ظهور ناسازگاری فزاینده در روابط زوجیت‌ها، و فروپاشی غیرقابل مهار خانواده‌ها، از عوارض قطعی جلوه‌های فراوان جنسی زنانه در کوچه و بازار، و محیط‌های حضور و فعالیت مشترک زنان و مردان است!
🔴پاسارگاد هم در سال 2004 و با پیگیری جمهوری اسلامی ایران در یونسکو ثبت جهانی شد. 👈نه در زمان پهلوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️24 ساعت بعد از تصویب قطعنامه آتش بس در غزه چه گذشت؟ 🔸24 ساعت بعد از تصویب قطعنامه آتش بس غزه در شورای امنیت، رژیم صهیونیستی 84 نفر از فلسطینی‌ها را به خاک و خون کشیده و حملات خود را شدت بخشیده است. 🔹نیروهای مقاومت هم در این همین مدت و در بیت حانون، توانستند یک پهپاد صهیونیستی را سرنگون کنند و در مقابل حملات ارتش اسرائیل به بیمارستان شفا و خانه‌های اطراف آن، ایستادند و توانستند تجهیزات نظامی آنها را منهدم کنند.
🔴 به مردم بگو به این مکان رغبت کنند 🔵 امام زمان علیه السلام در جریان تشرف حسن بن مثله جمکرانی و بعد از دستور ساخت مسجد مقدس جمکران فرمودند: 🌕 به مردم بگو تا به این مکان رغبت کنند و عزیز بدارند و چهار رکعت نماز در این جا بگذارند ( دو رکعت تحیت مسجد و دو رکعت نماز امام عصر ) و هر کس، این دو رکعت [ یا این دو نماز ] را بخواند، گویی در خانه کعبه آن راخوانده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره عجیب و جالب خانم معماریان، از فرزند شهیدشون،که چطوری با عنایت و اذن امام حسین علیه السلام، شفای مادرشان را می گیرند . شهید_محمد_معماریان
آماده سازی حرم امیرالمؤمنین ،برای مراسم احیا و شهادت حضرت🥀
✍🏻خداوند از آدم‌های ضعیف متنفر است. به خاطر همین می‌‎گوید زیردست هیچ کس نباش. از هیچ کس حساب نبر. فقط از خودم حساب ببر. همه بخواهند یا نخواهند تو را زیر سقف خودشان نگه می‌دارند. خدا سقفش بی‌نهایت است. خدا بدش می‌آید با کسانی رقابت کنی که صفاتشان اندک است. کوچک هستند. کم هستند. کوتاه هستند. می‌گوید بیا در مسابقه‌ای که من برای تو تعیین می‌کنم شرکت کن. آن مسابقه چیست؟ با بینهایت مسابقه بده.... سَابِقُوا إِلَىٰ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّكُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا كَعَرْضِ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ أُعِدَّتْ لِلَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ خداوند می‌فرماید بیایید با خودم طرف باشید. چکار دارید با بقیه. بیایید به طرف مغفرت خودم. خوب می‌داند ما مغفرتش را نمی‌فهمیم یک مثال می‌زند با چیزی که ما می‌فهمیم. بزرگ‌ترین چیزی که هر کس می‌شناسد چیست؟ آسمان و زمین. می‌فرماید عرضش به اندازه آسمان و زمین است. آن زمان مردم یک اندازه‌ای از آسمان می‌فهمیدند. ما امروز یک اندازه دیگری را می‌فهمیم. قرار است ما قوی‌تر باشیم. خداوند می‌فرماید مغفرت من عرضش این اندازه است، ببین طولش و ارتفاعش و عمقش چقدر است. حالا همه ضعیف‌ها و ضعف‌ها را رها کن و بیا پیش خودم. پیش ضعیف‌ها متوقف نشو. بیا پیش خودم. ضعیف نباش بنده من باش. بنده من باش یعنی چه؟ یعنی بنده بی‌نهایت. شما از بندگی بی‌نهایت چه می‌فهمید؟ من آزادی مطلق را می‌فهمم. اما آدم‌های ضعیف حال به هم زنی مثل من می‌گویند: نه من نمی‌توانم آنقدر قوی باشم. من می‌خواهم عاشق یک ماشین باشم. عاشق یک خانه، یک ویلا، یک تن طلا، یک میلیارد دلار پول، یک هواپیمای شخصی، یک جزیره شخصی، یک خانم زیبا و خوش‌تیپ، یک آقای با کلاس پولدار..... خداوند می‌فرماید بنده من دنیا همه‌اش متاع قلیل است. بیا بنده من باش. به کم قانع نباش. من اما می‌گویم نه خدا نمی‌توانم. خداوند برای اینکه باز هم تکانم دهد قوی‌ترین بندگانش را نشانم می‌دهد. نوح، ابراهیم، موسی، عیسی، محمد، علی، فاطمه، حسن، حسین، علی، محمد، جعفر، موسی، علی، محمد، علی، حسن، مهدی را نشانم می‌دهد می‌گوید لااقل بیا با اینها مسابقه بده. اما من چکار می‌کنم؟ به آنها حسودی می‌کنم و آنها را می‌کشم و سعی می‌کنم پایین بکشم. عجیب نیست؟ وَسَارِعُوا إِلَىٰ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّكُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِينَ
❗️شبکه‌های معاند خارجی کجا می‌روند؟! دشمنی‌ها تمام شده یا بهانه‌ها یا پول‌ها؟! هیچ کدام. بلکه زمین تازه‌ای باز شده برای فعالیت که هزینه سنگین و آشکاری ندارد. مدتی پیش جمع‌بندی بررسی شرایط به اینجا رسید که دیگر نیاز نیست سرمایه‌گذاری عمده‌ای روی شبکه‌های خارجی صورت پذیرد. زیرا پس از فتنه ۱۴۰۱ شرایط داخلی ایران به کلی تغییر کرده است. عملا آتش به جان افتاده و نیاز نیست کسی باد بزند. لذا سرمایه‌ها به داخل منتقل می‌شود تا این آتش فروننشیند تا روزی که خاکستر ایران را به باد دهد. در این مدت اگر زیاد باد بزنی نیروهای خیابانی تو دچار فشار اجتماعی خواهند شد. باید آرام آرام حرارت بدون شعله شهرها را دود کند. تعطیلی شبکه‌ها هیچ بشارتی با خود ندارد. دشمن خودی و خودمانی شده است. مأموریت انجام شد. جاهلیت دارد خیابانی می‌شود. جنود جهل را بیش از این خواهیم دید. دشمن یک خاکریز را فتح کرد و سرزمین پس از آن را تا خاکریز بعدی پاکسازی می‌کند. در این مدت حتی نگران اغتشاشات هم نباشید؛ مگر اینکه تغییر خارق العاده‌ای رخ دهد که دشمن دچار توهم دوباره شود.
✍🏻نکات‌ کلیدی‌ جزء‌ هفدهم‌ قرآن‌ کریم‌ 1- ای مردم مراقب رفتارتان باشید که زلزله دنیا و شروع قیامت حادثه‌ای هولناک است. (حج: 1) 2- قربانی کنید و از گوشت آن به فقیران آبرومند و نیازمند هم بدهید. (حج: 36) 3- در حوادث ناگوار صبور باشید، نماز بخوانید، در راه خدا انفاق کنید و دست دیگران را بگیرید. (حج: 35) 4- برای بچه‌دار شدن دعا کنید که اگر خدا بخواهد حتی به زنان نازا هم فرزند عطا می‌کند. (انبیاء: 89) 5- سرعت در انجام کار خیر و درخواست از خدا با امید و تواضع در استجابت دعا مؤثر است. (انبیاء: 90) 6- خدا را برای منفعت‌طلبی و رسیدن به امکانات مادی نپرستید تا اگر دچار بلا شدید به دین پشت نکنید. (حج: 11) 7- ذکر یونسیه «لا اله الا انت سبحانک انّی کنت من الظالمین» نسخه‌ای برای نجات مؤمنین از مشکلات است. (انبیاء: 87 و 88) 8- کسانی که جنگ به آنها تحمیل شده اجازه جهاد دارند؛ چون به آنان تجاوز شده و خدا کمکشان می‌کند. (حج: 39) 9- اگر ظلم کردن به همدیگر در جامعه‌ای رواج پیدا کند، خدا مردمش را مجازات می‌کند و شهرهایشان را در هم می‌کوبد. (انبیاء: 11)
⭕️این آقا یا سواد سیاسی ندارد، یا عمدا نظام را متهم به دیکتاتوری میکند و یا میفهمد ولی به انتخاب مردم انتقاد دارد. وگرنه کودکان هم میفهمند انتخابات روسای قوای مجریه و مقننه را تعیین میکند. و صد افسوس که بیشتر دولت ها و مجلس های پس از انقلاب در دست چنین تفکری بوده است. تفکری که ظاهرا پشیزی برای رای و نظر مردم ارزش قائل نیست، ولی بیش از همه دم از دموکراسی میزند!
عملکردهای نگفتانه آقای رئیسی 😃😎✌ تحلیل تفصیلی «طائب» از کنترل خواص توسط غرب! ▪️انحصار واردات غذا در اختیار ۴ نفر بود رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه: 🔹روند پیش روی ایران در منطقه را «یک فرصت» است؛ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای آسیب زدن به این فرصت سه راهبرد را دنبال می‌کنند. 🔹یکی از راهبردهایی که آمریکایی‌ها در جنگ ادراکی و جنگ ترکیبی دارند، تصویرسازی از ایران ضعیف است. ما می‌گوییم ایران قوی، آنها می‌خواهند بگویند ایران ضعیف. 🔹در گذشته انحصار واردات مواد غذایی در اختیار ۴ نفر بود. دوره‌های قبل راجع به این مسئله صحبت می‌کردیم ولی دولتی‌ها چه می‌گفتند؟ می‌گفتند به این ۴ نفر دست نزنید! 🔹طرف خارجی هم مونوپول کرده بود، بدین نحو که اگر این ۴ نفر می‌خواستند گندم و جو و ذرت و ۶ قلم کالای اساسی وارد بکنند به اینها سه ماه فرصت می‌دادند. 🔹اما اگر بازیگر پنجمی می خواست وارد شود، باید نقدی می‌خرید. انحصار کاملاً دست مافیا بود و این مافیا حالا شکسته شده است. فرمول مدیریت استکبار جهانی ، بکار گیری خواص قابل کنترله : در هرکاری کدخدای اون کار رو می دیدند تا ده رو بچاپن 😎✌ 🟩 ناگفته‌های عملکرد دولت انقلابی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰درحالیکه متروی شیراز سومین سازه برتر کل دنیا شد، متروی نیویورک (ابرقدرت جهان) نیز در روزهای گذشته اینطور خبرساز شد! 🔹️نه اولی دیده شد؛ نه دومی. دلیلش رو هم، همه می‌دونند... 📣 تحقیری _از_فضای_مجازی و.....
یکی از فواید حجاب این است، که زنان برای مردان عادی نشوند! وقتی زنان حجاب نداشته باشند، شهوت پرستی در اجتماع تقویت می شود،و فساد و تجاوز بالا می گیرد! بعد از یک بازه زمانی ، زنان برای مردان،و مردان برای زنان عادی می شوند، اما همچنان شهوت پرستی پابرجا می ماند! از این رو ،گرایش به همجنس ایجاد می گردد، و جوامع به مرور، این گناه کبیره را به رسمیت شناخته، و نسل بشر و سعادت آن تباه می گردد، و پیروی از شیطان در بین بشر حاکم می شود!😱😡😡
شاهرخ ضرغامی» که تبدیل به «حر انقلاب» می‌شود. او که در زندگی خود هرگونه «معصیتی» را چشیده‌ است، اما با چشیدن ولایت حضرت روح‌الله آن چنان تغییر می‌کند که می‌گوید: اگر رگ‌های بدنم را ببرید نام حضرت روح‌الله را روی زمین می‌نویسد.
🚨فوری شبکه 12عبری: آمریکا با یک عملیات نظامی کارآمد برای حذف حماس در رفح موافقت کرد.
🔻برخی از دیدگاه های عارف کامل حضرت آیت الله آقا شیخ عبدالقائم شوشتری درباره مقام معظم رهبری: ۱. مقام معظم رهبری از جمله کسانی هستند که خداوند به ایشان کمالات و مقامات معنوی را تفضلا" داده است. ۲. ایشان دارای مقام عصمت اکتسابی هستند . ((یعنی عارف خودساخته)) ۳. بعد از امام زمان علیه السلام ایشان بالاترین مقام را دارا هستند! ۴. ایشان از جنس انبیاء "ع"هستند ۵. اوتاد و ابدال هم باید تابع مقام معظم رهبری باشد ۶. من کراماتی از رهبری سراغ دارم که اگر لازم شود افشاء و حتی منتشر خواهم کرد ۷. عارفی که این سه چیز را با هم قبول نداشته باشد, مورد قبول من نیست:نظام ؛ امام ؛ شخص رهبری ۸. بیعت با ایشان را برای همه ی مومنین لازم و ضروری میدانم. در نماز ظهر و عصر علامه حسن زاده رحمه الله علیه طوایفی از جن؛ فوجی از ملک و جمعی از ابدال و اوتاد شرکت کرده و به ایشان اقتدا می‌کردند. بعد همین جناب علامه ی ملکوتی خم میشود و دست رهبر معظم انقلاب را میبوسید.. این یعنی ولایت کمی افق دیدتان را بالا ببرید. اینکه فلانی پیشگویی کند یا دست بکشد و مریض را درمان کند یا مثلا به مار بگویید مت به اذن الله و مار بمیرد، اینها مهم نیست، مهم اینست که هجمه‌ی عالم کفر و تمامی شیاطین جن و انس پشت سدی محکم به نام خامنه ای در جهان باذن الله متوقف شده اند. این یعنی ولایت... هرچه می توانید منتشر کنید که امروز خواسته تمام انبیاء و اوصیاء سلام الله علیها تنها نگذاشتن ایشان هست. ما را مدافعان ولایت❤️ آفریده اند...
3.52M
چطور قربانی روایت اول دشمن شدیم؟