eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️طی ساعات اخیر، فعالیت هواپیماهای گشت دریایی و شناسایی نیروی دریایی آمریکا برفراز خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز گزارش شده است.
♦️این صحنه ،بدجور داغونشون کرده، با عبارت "لحظه دریافت سفارش؟"
🚨تأخیر ایران در عملیات انتقام؛ تردید یا طراحی؟! برخلاف آنچه تصور می‌شود که ایران برای اجرای یک عملیات نظامی علیه اسراییل دچار تردید و تعلل است، برخی از تحلیلگران معتقدند این تأخیر، بخشی از طراحی ایران علیه رژیم صهیونسیتی است تا با وارد کردن فشار حداکثری روانی بر جبهه داخلی اسراییل و خالی‌شدن قفسه‌های فرودگاه و بیشتر شدن پروازهای خروجی از فرودگاه‌ها، اثرات عملیات انتقامی خود را بیشتر کند. 🚨بایدن در هشداری به نتانیاهو: نشانه ای از آمادگی بزرگ ایران برای حمله دریافت کردیم ولی زمان آن مشخص نیست.
🚨الجزیره : سی‌ان‌ان، به گفته یک مقام ارشد آمریکایی: واشنگتن در آماده باش کامل است و برای حمله بزرگ ایران در هفته آینده آماده می‌شود. مقامات ارشد آمریکایی معتقدند که هیچ راه فراری از حمله ایران وجود ندارد. 🚨الجزیره: ان بی سی به گفته مقامات آمریکایی: دولت بایدن نگران است که ايران در حال برنامه ریزی برای حمله به اهدافی در داخل اسرائیل است 🔥 بایدن در تماسی با نتانیاهو ادعا کرد که ممکن است موج حملات ایران امشب و علیه پدافندهای هوایی اسرائیل باشد!
🔸️دستگیری «رامش» عضو ارشد داعش در کرج 🔹️سخنگوی فراجا: در پی اشراف اطلاعاتی و همراهی و همکاری در شناسایی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت‌پذیر طی تماس بموقع با پلیس ۱۱۰، موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدیم. 🔹این افراد طی دو عملیات جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند‌. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. 🔹همچنین هشت نفر از همراهان  تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطات این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
⁉️انتقام با شلیک موشک یا حذف از صحنه‌ی روزگار؟🤔 ✅ چقدر این فرمایشات شهید سلیمانی تحولات و رخدادهاي این روزها را به خوبی تبیین می‌کند🔰 🔻 آنچیزی که رژیم صهیونیستی را به این کنش های دیوانه وار واداشته، ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی و انفعال رژیم است، به ۳ دلیل عمده: 🔸1. جغرافیای منازعه: خط حد جمهوری اسلامی در این کارزار دمشق، یمن و سرزمين ‌های اشغالی است نه ایران، حال آنکه رژیم صهیونیستی در خاک غصبی خود می‌جنگد. 🔹2. راهبرد منازعه: رژیم برای حفظ موجودیت خود در حال نبرد است، حال آنکه مسئله فعلی جمهوری اسلامی افزایش سطح بازدارندگی است. 🔸3.سطح منازعه: رژیم صهیونیستی با تمام قوا و با پشتیبانی حداکثری آمریکا و اتحادیه اروپا وارد کارزار شده است حال آنکه ورود فعلی جمهوری اسلامی به این نبرد در سطح مستشاری است. ✅لذا صبر راهبردی جمهوری اسلامی ناشی از اقتدار اوست، و این کنش های دیوانه‌وار رژیم تقلای محتضری است که ضربات ماه‌های اخیر جمهوري اسلامي او را به مرز نابودی کشانده است. 👌پاسخ پشیمان کننده می‌دهیم اما نه آنگونه که دشمن صهیونیستی می‌خواهد... 🔥 دلاورمردان ما پاسخ می‌دهند اما نه آنگونه که برخی در فضای مجازی تولید هیجان می‌کنند و برای فرماندهان آبدیده سپاه حق تعیین تکلیف می‌کنند ☸ دشمن در سرزمین های اشغالی با موازنه وحشت زجرکش می‌شود ،و تمام نقاط ضعف خود را با دست خود برای حملات بعدی جبهه مقاومت آشکار می‌کند.
از یک سو با انتشار اخبار جعلی، سعی می‌کنند فضای روانی و اقتصادی کشور را به هم بزنند!؟ و از سوی دیگر، با انتشار اخبار تسلیحاتی طرف مقابل، و پررنگ کردن نقش تجهیزات در نبردها، قدرت نظامی کشور را به سخره می گیرند؛ تروریست‌های اقتصادی و پادوهای دشمن شاخ و دم ندارند، اما عدم برخورد با آنها (آنهم در شرایط حساس کنونی)، نمی‌تواند قابل توجیه باشد! ✍"مهدی قاسم‌زاده" 🚨 قوه‌قضائیه دست از مماشات با جریان نفوذی بردارد...
37.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🖌 چهار انگشت سرنوشت ساز تحلیل و‌جمع بندی استاد مهدوی ارفع، از ماجرای زمین حوزه علمیه ازگل و آیت الله صدیقی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هراس در اردوگاه رسانه‌ای دشمن از واکنش احتمالی ایران به اسرائیل و اعتراف به توانایی موشکی ایران!
👌 درد و بلات تو سر مداح‌های سکولار و لندنی...🌺
📌سرلشکر باقری: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند ♦️‌رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:‌ 🔹حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود. 🔹شهادت سردار زاهدی و همرزمانش روند نابودی اسرائیل را سرعت خواهد بخشید و مسئولیت اصلی حمله دمشق بر عهده آمریکاست و آنها باید پاسخگو باشند. 🔹حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان عملیات، نوع عملیات و نحوه عملیات را ما تعیین می‌کنیم و قطعا با دقت انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.
﷽؛ وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ❤️ ما تا پای جان پشتت هستیم سرباز وطن❤️ « سلام‌ بر که به او شد ! » . صَلِّ عَلی وَ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
🔴تو باید حواست به باشه چیه توباید نگران بالا رفتن بشی ، گرفتن چیه اینجوری مردم رو میکنند 🔥 داره بشدت تو ما میره و بغیر از هیچی نمیبینن حالا میفهمید اون خود زده ها واسه چی بود اون های برای چی بود مردم، بخدا دارن بهتون میگن دارن تون میدن ها هنوز نمیتونن و کشورشون رو کنند اومد سه ماه اونجا نرفت و خودشون رو دادن اینجا دو روز بود اومده بود و بچه ها پای کار بودن اونوقت یکی مثل و نژاد احمق میگن پای کار نرفته 🔴 بیشترین ها داره تو و انجام میشه روزی نیست که یک تو آمریکا توسط نشه ولی تو ما یه دختر کرد و مرد رو چندین ماه بردن تو 🔴 اینهمه داره تو میشه یکی درنمیاد ولی برای همه میکشن 🔴 تو و و بمب میترکه صد نفر میمیرن عین خیال هیچکس نیست ولی تا تو از کسی خون بیاد یه میشن میرن جلوی شمع رپشن میکنه اینه بدبختی ما 🔴 آمار مال و و است اونوقت تا توی یکی میکنه جوری بهش میدن تا مردم فکر کنن مملکت 🔥جوری با های مردم رو میکنند که مردم حتی متوجه نمیشن تو چه افتادن 😳الان نگاه کنید دارن مینالن میناله میناله دار مینالنه میناله دار میناله دارن مینالن همه و همه دارن مینالن 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 بعد نگاه میکنی میبینی همشون هر روز تو زندگیشون دارن یه کار بزرگ میکنند میخرن میخرن شون رو بهترین میگذارن و بهترین رو میرن ،بهترین رو میرن همه شلوغ تا یه تعطیلی میخوره همه میبرن 😵‍💫چرا یکی نیست به اینا بگه تو و اگه ماهی دو هزار حقوق بهت میدن باید برای یه پنجاه متری ماهی هزار و صد دلار پول بدی یکی نیست به اینها بگه رو تو و و از مردم میگیرن 🤔 میان به منو تو دو هزار دلاری رو میگن ولی نمیگن تو دمای خونه از ١٨ درجه نباید بالا بره هشتاد درصد خونه ها کشی گاز ندارن ندارن پول و و سر به میکشه 🤔 چون ندارن برن ، میرن خونه رو پیدا میکنند و به -نگهداری از اونها میرن با یه و زندگی میکنند تا 🤔 رو با حال نشون میدن و میکنن و ولی وقتی میری نزدیکش از و انسان میشی 🤔اونا از و میرن میارن خونه شون نگهداری میکنند اونوقت یه زده فکر میکنند تو خونه نگه دارن داره ❌اینا با ای که دستشونه فقط به مردم نشون میدن تو تو رو میکنند تا و ما هم براشون بشه برو ببین تو چقدر زیاده ببین چند تا خانواده پیدا میکنی # والله همون بلا رو دارن میارن ✅ما باید بتونیم از این بشیم ول و رها شده ، زده بلای مردمه از بس هر روز میشنویم دیگه حتی اگر خبر خوش هم بشنویم باز هم 💸 هم مشخصه امیدوارم یکسری رو داشته باشیم و وارد فاز نشه که اگر جوری تو دقیقه ٩٠ بازی رو میبازیم که دیگه وقتی برای تا میاد هم شروع میکنه به و برای رفتن طعنه بزنید ایرادی نداره یه روزی که خیلی دور نیست ما هم ✅بلاشک 🔴کاری کردن که دیگه و نتونن حرف بزنن اینه کردن ما به و بعد از اون میشه برای 👈و -ما چه زیبا فرمود که از این و است که و و است @alle_yasen 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
دستگیری «رامش» عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج ⭕️این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند سخنگوی پلیس: فرماندهی انتظامی استان البرز با همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت‌پذیر در تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و ۲ نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند. این افراد در ۲ عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفرشان گلوله خوردند و دستگیر شدند‌. همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند.
🔴قرار بوده عملیات انتحاری انجام بدن 🔺 هشت نفر دیگه از عوامل دیگه شناسایی و دستگیر شدند 🔻 ⚠️هرگونه موارد مشکوک را بدون درنگ اطلاع بدید تا از حوادث خون بار مانند حادثه کرمان و مجلس و.. جلوگیری کنیم سازمان اطلاعات سپاه👈 ۱۱۴ ستاد خبری وزارت اطلاعات 👈 ۱۱۳ 🛑این پست و حتما به اشتراک بگذارید
🛑جدایی حق و باطل این شکلیه جمعیت های میلیونی از مردم جهان از حمایت کردند درحالی که یاسمین پهلوی در کنار اقلیت محدود از اسرائیل حمایت می‌کنه !
34.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ⚠️هشدار مهم! تماشای صحنه های این کلیپ به همه افراد توصیه نمی‌شود بهتر است صدای سخنران را بشنوید ❗️🔞 🅾 درباره معامله فاوستی یا مفیستوفلسی یا معامله با چه می‌دانید؟! از ابتدای نبرد غزه تاکنون ده‌ها هزار کودک بی گناه توسط رژیم غاصب و کودک‌کش به شهادت رسیده‌اند. اما این تنها یک روی ماجراست. برای پی بردن به پشت پرده یکی از غم انگیرترین و وحشتناک‌ترین جنایات طول تاریخ بشر این کلیپ را ... ✳️ برشی از سخنرانی محمدامین اصغری در مسجد جامع شهریار
🔸افزایش آمار گازگرفتگی توسط حیوانات خانگی 🔹رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه روند گاز گرفته شدن توسط حیوانات خانگی بسیار رو به افزایش و نگران‌کننده است، گفت: طی چهارسال گذشته آمار گازگرفته شدن رو به افزایش بوده؛ به‌گونه‌ای که در سال اول ۱۰۰ هزار مورد، در سال دوم ۲۰۰ هزار مورد، سال سوم ۳۳۰ هزار مورد و سال چهارم که سال گذشته است، ۳۶۰ هزار مورد گاز گرفتگی گزارش شده است.
🟢 بیانات مهم امام خامنه ای پایانی بر نظریه پردازی های انحرافی پیرامون حجاب 1⃣ فرمایشات اخیر امام بصیر انقلاب اسلامی پیرامون "حجاب بانوان" و ترسیم قاطع "نقشه راه" نظام و "فصل الخطاب" در این زمینه بود‌ که قطعا مسیر را برای استمرار "دفاع جانانه" از این ارزش الهی و قانون لازم الاجرا و هنجار دیرینیه اجتماعی ایرانیان، بیش از پیش هموار نمود و تکلیف تمامی دستگاه های مربوطه را در لزوم مواجه جدی با توطئه "براندازی حجاب"مشخص کرد؛ 2⃣ نکته قابل توجه این است که: طرح موضوع "لزوم رعایت حجاب" از سوی رهبری حکیم و معظم در عرض مباحثی چون عملکرد محور مقاومت و ظرفیت های علمی و ضرورتهای اقتصادی کشور، نشان از "سطح اهمیت" موضوع حجاب و آثار مهم آن در نظر امام خامنه ای دارد؛ 3⃣ تاکید چندباره از سوی ایشان بر اهمیت رعایت حجاب در جامعه اسلامی، در حقیقت پاسخ به "شبهه افکنی" برخی است که در تلاش برای "تقلیل اهمیت" و القاء عدم اولویت پرداختن به این مسئله از سوی دستگاه های مسئول میباشند؛ 4⃣ تاکید امام خامنه ای بر اینکه: "" مسئله کشف حجاب یک "مسئله تحمیلی" است که دخالت "بیگانگان" در ترویج سازمان یافته آن مشهود است، و بیان این مهم که: کشف حجاب "اول کار" است و هدف برگرداندن جامعه به "وضعیت فضاحت بار" پیش از انقلاب است"؛ در واقع پاسخی بود به برخی از "ساده اندیشانی" که با توجیه اینکه این معضل، یک پدیده فرهنگی است و لذا تنها باید از راه فرهنگی با آن برخورد نمود، از تن دادن به مسئولیت های قانونی خود "شانه خالی" کرده و راه را برای تسلط "اشرار قلیل و حقیر و بی بندو بار اما سازمان یافته، بر جامعه باز مینمایند؛ [ ۱ ] 5⃣ ایشان با بیان اینکه حجاب در قانون آمده و "قانون واجب الاطاعه" است به صراحت دستگاه های مسئول در حفظ و اجرای قوانین مثل قوه قضائیه و دولت را مورد خطاب قرار دادند و لزوم عمل به مسئولیت هایشان را در این زمینه گوشزد نمودند؛ 6⃣ در مجموع به نظر میرسد امام خامنه ای از کم و کیف عملکرد دستگاه های مسئول در این زمینه "رضایت ندارند"؛ آنچه واضح است قوه قضائیه و دستگاه های دولتی و "نیروهای اطلاعاتی" و نهادهای فرهنگی در این زمینه بعضا دچار ضعف در "اقتدار و در عمل و "متحیر" در اتخاذ تصمیمات مدبرانه و قاطع هستند که خود معلول، "انفعال" در برابر "جنگ روانی" دشمن و یا "تشویش معرفتی" و نظری در مبانی دینی و انقلابی!! میباشد، که امید است با این اوامر و رهنمودهای حکیمانه از عدم تحرک و غفلت خسارت بار خود در این زمینه فاصله بگیرند، ان شاءالله 🖌میر احمدرضا حاجتی [ ۱ ] امیرالمؤمنین علیه السلام در بستر شهادت به حسنین علیهما السلام وصیت نمود: لَا تَتْرُکوا الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْی عَنِ الْمُنْکرِ فَیوَلَّی عَلَیکمْ شِرَارُکمْ ثُمَّ تَدْعُونَ فَلَا یسْتَجَابُ لَکمْ