eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️دختر سوری که از محاصره داعش موفق به فرار شده: حاج قاسم یک فرشته بود. تنها برای ایران و سوریه نه، بلکه برای کل جهان بود. 🔻شهر نبل الزهرا با سرداری حاج قاسم و نیروهای مدافع حرم ایرانی آزاد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری و کارشناس شبکه الحوار: اسرائیل ضربه‌ای از ایران خورده که چاره‌ای جز انجام این حملات خارج از قانون ندارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥دیدن این فیلم برای داعشیهای وطنی، سلبریتیها و همه فریب خوردگان ضروری است. 💥روایت تکان دهنده شهید سلیمانی از جنایت های عجیب داعش در عراق و سوریه.. 💥من دیدم کودکی را در همین دیاله سر بریدند.. روی آتش پختند و لای پلو گذاشتند و برای مادرش فرستادند! دو هزار زن جوان ایزدی را بین خودشان فروختند و دست به دست کردند. از طفل سوال میکردند سرت را ببریم یا با تیر تو را بکشیم؟ 💥سلام خدا بر روح پاک شهید سردار سلیمانی نماد غیرت و عزت ایران و اسلام. سلام بر تو ای دلاور مرد قهرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگفت نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بعد واسه کشته های ۱۱ سپتامبر که کار خود امریکا بود شمع روشن میکنه و از چند میلیارد دلاری که هر کدوم از کشورهای اروپایی و آمریکایی برای جنگ به اوکراین میدن حمایت میکنه (نمیگه نه اوکراین نه ...) برا فلسطین و دینداری میگه ما چکارمون به عربا ولی توی دبی زندگی میکنه و کلی بزن و برقص داره برای حج میگه چرا باید پولامونو خرج عربا کنیم ولی سالی ۱۰ بار میره دبی و ترکیه و تایلند همه دیسکوها میشناسنش میگی نماز و روزه و قران و حج و ...میگه من دینم دین انسانیت هست ولی پای مردم فلسطین و غزه که شد یهویی یادش میره میگفت انسانیست ....... 😔😔واقعا صحنه های جگرسوز این روزهای غزه نشان میدهد اونهایی که توی فتنه مهسا امینی به بهانه حقوق بشر و خون دخترک کُرد اغتشاشات را دامن زدند میلیون ها مهسا امینی رو، فدای دلارها و ویلاهای لاس و گاس و برلین و سوئیس و ....خواهند کرد، و اصل براشون ، درآمدی هست که با موج سواری روی فتنه ها کسب می‌کنند !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هول و هراس سردبیر رادیو اسرائیل از خیل عظیم جمعیت در راهپیمایی روز قدس! منشه امیر: ایرانی‌ها از ابتدا هم مصمم به شعار "راه قدس از کربلا می‌گذرد" بودند؛ آن‌ها به ما می‌گویند شنا یاد بگیرید چون تنها راه فرار دریای مدیترانه است؛ مردم اسرائیل از انتقام ایرانی‌ها بسیار نگران هستند!
سالانه ۱۲۹ میلیون دلار مالیات شما مردم آمریکا هزینه جنایت در فلسطین میشود
📸 واکنش سعید آقاخانی به حادثه تروریستی چابهار سعید آقاخانی کارگردان، نویسنده و بازیگر در واکنش به حادثه تروریستی چابهار در استوری اینستاگرامش نوشت: 🔸درست دوماه پیش در کنار همین عزیزان مرزبان و دریابانی در چابهار مشغول کار بودیم، اغلب بومی و بلوچ، مردانی مهربان و از جان گذشته، یک روز داخل قرارگاه دریابانی ورود ما را ممنوع کردند، گفتیم هنوز کارمان تمام نشده، گفتند ما آماده باشیم و ما را به زور بیرون کردند و خودشان ماندند 🔸نزدیک قرارگاه کارمان را شروع کردیم که آسمان از شلیک گلوله توپ سیاه شد، دستپاچه همه‌چیز را جمع کردیم و از آنجا رفتیم و آن‌ها آنجا ماندند. روحشان شاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈دلار قبل انقلاب هفت تومن بوده الان شده پنجاه و پنج هزار تومن 👈مردم رو بیچاره کردید 👈ببین قدرت خرید مردم رو چکار کردید؟ 👈چرا دست از سر این مردم بر نمی دارید. لطفا تا انتها کلیپ رو ببینید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش وبیان اسم اعظم به یکی از اصحاب توسط امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام وبیان اهمیت اسم اعظم عالی است بهره ببریم.
🔻روسیاهی برای اسرائیل، و سرافرازی برای ایران، فقط اونجا که یهودیان ارتدکس هم ،شیفته رهبر انقلاب شدند❤️
📌📌 آیت الله العظمی بهاءالدینی « ره »  می فرمودند: اگر زنان چادری می خواستند نشانشان می دادم عرقی که در فصل گرما به خاطر حفظ حجاب می ریزند، دانه دانه اش خورشید است. شما خورشید خدا هستید. 📌📌 و ایشان این روایت را از ثواب الاعمال نقل می کردند عرقی که زن زیر چادر می ریزد سه جا برای او نور می شود: - در درون قبر - در برزخ - در قیامت 📌📌 و اگر زنان بی حجاب از من می خواستند همین الان نشانشان می دادم که این موی سر که به نامحرم نشان می دهند آتش است. آنها در آرایش زیبایی نیستند، بلکه در آرایش آتش هستند.
اتفاق قشنگی که در مراسم رضا داوودنژاد بود، پخش قرآن،ذکر مستمر صلوات و تسبیح در دست پدرش بود؛ بله عزیزان یه خانواده اصیل ایرانی مراسم ختمش اینجوریه نه با دایره و تنبک.
📍پزشک صهیونیست: اسرای فلسطینی با دستبند و پابند قطع‌عضو می‌شوند 🔹یک پزشک اسرائیلی حاضر در بیمارستانی که بازداشت‌شدگان فلسطینی در آن نگهداری می‌شوند، گفته به دلیل جراحات ناشی از دربند بودن مداوم دست و پای زندانیان، آن‌ها به صورت متداول قطع عضو می‌شوند. 🔹این پزشک گفته: به زندانیان فلسطینی کاه داده می‌شود، در پوشک مدفوع می‌کنند و در بندهای دائمی هستند که نقض اخلاق و مقررات پزشکی است. 🔹او همچنین گفته: فقط در همین هفته پای ۲ زندانی به‌دلیل جراحات ناشی از پابند قطع شده که یک اتفاق متداول است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍‌نیویورک رنگ و بوی فلسطین گرفت 🔹‌صدها نفر از تظاهرکنندگان، فعالان مدنی، گروه های ضد جنگ، مدافعان حقوق بشر امروز در نیویورک در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت کردند.
📍‌وبگاه آمریکایی فری پرس: ایران دارد جنگ را می‌برد!
🚨توی تلگرام یه جوری دارن دلار رو بالا میبرن که انگار مملکت نه رئیس جمهور داره نه وزیر اقتصادی و نه بانک مرکزی.... 🚨مملکت جنگ بشه یا نشه، موشک بخوریم یا بزنیم ،تحریم بشیم یا نشیم فرقی نداره ، ظاهرا یک مافیایی پشت پرده با کمک تلگرام برای سود آوری بیشتربه هر بهانه ای ارزش پول ملی رو پایین میاره تا به اهدافش برسه . والا سوریه و روسیه و عراق هم درگیر جنگ و تحریم بودن و هم ارزش پول ملی خودشون رو حفظ کردن.... 👈 قبل از پاکسازی منطقه ای باید به فکر پاکسازی جریان نفوذی داخلی باشیم.
1️⃣مافیای پتروشیمی ذینفع گرانی دلار 2️⃣مافیای فولادی ذینفع گرانی دلار 3️⃣مافیای پالایشگاهی ذینفع گرانی دلار 4️⃣بنگاه های رسانه ای اقتصادی ذینفع گرانی دلار 5️⃣کارشناس اقتصادی ذینفع گرانی دلار 6️⃣کارشناس اقتصادی فریب خورده توسط اقتصاد علم نما 7️⃣مسئول فریب خورده توسط اقتصاد علم نما 8️⃣عدم آگاهی مردم نسبت به چرخه دلاری سازی اقتصاد کشور ⚠️این ها عوامل گرانی دلار و کوچک شدن سفره مردم هستند! نه تحریم! خیلی وقت هست از تحریم عبور کردیم! 🔰راه حل؛ آگاهی افکار عمومی نسبت به مصیبت ساختار دلاری کشور برای بیدار کردن مسئول مربوطه
‌ حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن شرکت امنیت دریایی «آمبری» در انگلیس از حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن خبر داد. رویترز نوشته این کشتی در جنوب غربی الحدیده بوده است. الاقصی الاحرار سخت
سربازان اسرائیلی پس از کشتن فلسطینیان پول‌های آنان را دزدیده و این عکس را به اشتراک گذاشتند😱😡😡
بسمه تعالی در پی تصمیم نابخردانه برخی مسئولین و بازگشایی خانقاه مرکزی فرقه‌ی دراویش سلطانعلیشاهی گنابادی و و خانواده محترم شهید امنیّت محمدحسین‌حدادیان در مقابل درب خانقاه در خیابان بهشت، پویشی در برای حمایت از خانواده ی محترم شهید و اعتراض به بازگشایی این مرکز گمراهی به ثبت رسیده است ⭕️ https://farsnews.ir/user1709100510455739968/1712051452963571208 لطفا با شرکت در این پویش و دعوت از دیگران، زمینه ی پیگیری این اعتراض از مسئولان ذی ربط را فراهم نمایید ⭕️اگر به هردلیل نمیتوانید از طریق لینک وارد شوید لینک را در گوگل کروم کپی بفرمایید