eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان: موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده است.
👆میدونستید پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل محافظت شده ترین نقطه کره زمین بوده؟! 👈میدونستید اصابت موشک های معمولی ایران به این پایگاه چه بازار پر مشتری را برای موشکهای ایرانی باز خواهد کرد؟! 👈میدونستید بازار سامانه های ضد هوایی آمریکا چه آسیبی خواهد دید؟ 🔷حالا دلیل این چاله کندن های احمقانه و دروغ های تابلو صهیونها را بهتر خواهید فهمید..!
👆میدونی چرا تو ایران اتفاق خاصی نمیفته مثل ۱۴۰۱؟ 🔷چون کارفرما درگیره 😂
قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند. 🔹دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است. 🔹موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است. 🔹حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند. 🔹یک لحظه هم نباید متوقف شد زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد. 🔹حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد. ضمن شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است. 🔹بار اصلی زحمات، بردوش همسران و فرزندان نیروهای مسلح است، که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥وقتی رهبر کم نمیاره در برابر کسانی که می‌خوان ایران رو تحقیرکنند😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت سازمان ملل 🗣قویاً از شورای امنیت انتظار می‌رود با تصویب یک قطعنامۀ جامع، قاطع و تحت فصل هفتم منشور ملل متحد، نسبت به این موارد اقدام کند: 🔸۱- برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح؛ و حتی کرانه باختری 🔹۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه 🔸۳- تبادل انسانی اسرا 🔹۴- موظف ساختن رژیم به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیروهای نظامی و ادوات و تجهیزات آنها از غزه و ضرورت بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود 🔸۵- اعمال تحریم جامع و فوری تسلیحاتی علیه رژیم اسراییل 🔹۶- حمایت از قرار موقت الزامآور دیوان بینالملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل به‌دلیل ارتکاب نسل‌کشی، کشتار هدف‌مند خبرنگاران، کارکنان نهادهای مردمی خدمات‌رسانی، کاربرد مکرر سلاح‌های غیرمتعارف از جمله بمب‌های فسفری و تهدید مکرر مقامات رژیم اسرائیل به استفاده از بمب هسته‌ای در غزه.
حق وتو چیست؟ وتو (به لاتین: Veto) به معنی "من منع می‌کنم" است. این حق به پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد (ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، فرانسه، چین و روسیه) داده می‌شود تا بتوانند از تصویب هر پیش‌نویس قطعنامه در این شورا جلوگیری کنند. به عبارت دیگر، هر کدام از این پنج کشور می‌توانند با یک رأی منفی، جلوی تصویب هر قطعنامه‌ای را بگیرند، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای امنیت با آن موافق باشند. چرا حق وتو وجود دارد؟ هدف از حق وتو، جلوگیری از اقداماتی در شورای امنیت است که می‌تواند منافع حیاتی یکی از اعضای دائم را به خطر اندازد. این حق به این پنج کشور قدرت می‌دهد تا در صورت لزوم، از منافع خود در برابر اکثریت محافظت کنند. انتقادات به حق وتو منتقدان حق وتو معتقدند که این حق به اعضای دائم شورای امنیت قدرت نامحدودی می‌دهد و می‌تواند مانع از اقدامات لازم برای حل بحران‌های بین‌المللی شود. آنها همچنین استدلال می‌کنند که این حق غیرمنصفانه است و به کشورهای قدرتمند امتیازات ویژه‌ای می‌دهد. موارد استفاده از حق وتو از زمان تأسیس شورای امنیت در سال ۱۹۴۵، اعضای دائم از حق وتو بیش از ۱۵۰ بار استفاده کرده‌اند. روسیه بیشترین استفاده را از حق وتو کرده است، به طوری که تاکنون ۱۲۸ بار از آن استفاده کرده است.امریکا دومین کشور در استفاده از حق وتو است و تاکنون بیش از ۸۰ بار از آن استفاده کرده است. بریتانیا، فرانسه و چین هر کدام به طور قابل توجهی کمتر از ایالات متحده و روسیه از حق وتو استفاده کرده‌اند. آیا حق وتو باید لغو شود؟ بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا حق وتو باید لغو شود یا خیر، وجود دارد. برخی از کشورها و سازمان‌ها خواستار لغو کامل حق وتو هستند، در حالی که برخی دیگر خواهان اصلاحاتی هستند که قدرت آن را محدود کند. لغو کامل حق وتو به احتمال زیاد با مخالفت شدید اعضای دائم شورای امنیت روبرو خواهد شد. با این حال، اصلاحاتی مانند نیاز به کسب اکثریت دو سوم برای استفاده از حق وتو یا محدود کردن تعداد دفعاتی که هر کشور می‌تواند در یک دوره زمانی مشخص از آن استفاده کند، می‌تواند مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
🔰خبرگزاری معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد 🔸روزنامه‌های آمریکایی و صهیونیستی متفق‌القول هستند که دولت نتانیاهو در حمله به کنسولگری ایران در دمشق دچار محاسبه اشتباه بسیاری بدی شد و تاوانش را پرداخت کرد. 🔸در این زمینه آلون بن دیوید تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو می‌گوید‌: ایران، روز قیامت را به ما نشان داد. او نوشت: در حین حمله ایران لحظات سختی را تجربه کردیم. ترس تمام وجود سربازانی که در پایگاه‌های هدف قرار گرفته شده بود را فرا گرفته بود. هزاران سرباز در مکان‌های امن قرار گرفتند و دائما سؤال می‌کردند که آیا طبقات امن از آسیب موشک‌های ایران در امان خواهند بود یا نه؟ 🔸عکس آسمان و آن چیزی که روی مانیتورهای مراقبت هوائی در روز شنبه ظاهر شد شبیه به هیچ چیزی که قبلا آن را در فلسطین اشغالی یا جایی دیگری در دنیا دیده بودیم نبود. صدها پهپاد ایرانی و موشک‌های کروز و بالستیک به سمت ما می‌آمدند. در ارتفاع پایین این عکس روز قیامت است این چیزی است که یکی از افسران ارتش به من اطلاع داد. 🔸اطلاعات اسرائیل در ابتدا پیش‌بینی می‌کرد که ایران حداکثر ۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اراضی اشغالی شلیک کند. چند روز مانده به حمله آنها تخمین را به ۶۰ تا ۷۰ موشک زمین به زمین افزایش دادند. این هم یک فرضیه نادرست بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کلیپی که توسط کیم جونگ اون «رهبر کره شمالی» در صفحه توئیترش منتشر شده است. سفر تاریخی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای به کره شمالی. قدیمی ولی جالب 🌹
هنوز برخی می‌پرسند حمله موشکی ایران به اسرائیل چقدر موفق بوده؟ برای ارزیابی موفقیت عملیات تنبیهی ایران فقط به همین یک مورد توجه کنید: پایگاه هوایی نواتیم(نفاطیم) مهم‌ترین پایگاه نیروی هوایی اسرائیل شناخته می‌شود که از آن به عنوان محافظت شده ترین نقطه در جهان نام می‌برند. این پایگاه استراتژیک با رادار باند ایکس متعلق به ایالات متحده محافظت میشود که توانایی شناسایی تهدیدات هوایی از فاصله حدود ۵۰ کیلومتری را دارد. نواتیم همچنین آشیانه اصلی جدیدترین مدل‌های هواپیمای اف-۳۵ و هواپیماهای ویژه ریاست جمهوری و تعداد زیادی از هواپیماهای جاسوسی ارتش اسرائیل است. ایران برای نشان دادن توان خود فقط کافی بود نشان دهد می‌تواند جایی مثل نواتیم را هدف قرار دهد. جایی را که حداکثری ترین توان تکنولوژیک دفاعی دنیا را دارد. و حالا فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد دست کم ۱۵ موشک بالستیک ایران به این پایگاه اصابت کرده‌اند. این یعنی ۱۰۰ از ۱۰۰. هدف قرار گرفتن چند پهپاد ارزان قیمت که برای کسب اطلاعات نظامی ارسال شده بودند هم خودش بخشی از همین بازی اطلاعاتی ایران بود. دنیا پیام عملیات را دریافت کرد. تمام. ✍وحید یامین پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترند جدید این روزهای تیک‌تاک و اینستاگرام 😎🇮🇷 ⁉️ایران یا اسرائیل؟
ابتکار خائنانه ریاض؛ 📣 تحریف قرآن برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی 🔰 سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله: ◽️ عربستان حتی چارت‌های آموزشی خود را درباره یهودیان صهیونیست و اسرائیل تغییر داده‌است. ◽️ ریاض با حذف آیات قرآنی مربوط به یهودیان از کتب درسی در این مسیر حرکت می‌کند. ◽️ آل سعود به جایی رسیده‌اند که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کنند. ◽️ آنان حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن. ◽️ یکی از سران عربستان گفته است اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم. ◽️ صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند. البته امارات نیز مانند عربستان، شیوه‌های آموزشی خود را تغییر داده که مبتنی بر دوستی با اسرائیل است.
🔴طعنه تند و تیز بلاگر لبنانی به سران عرب: چیزی که رهبران عرب گذاشتند روی سرشون رو ایرانی‌ها انداختند زیر پاشون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحبت‌های امام خمینی(ره) انگار برای این روزهاست ▪️این‌ها فحشا را آزادی میدانند!!! در صورت تداوم برهنگی و کشف حجاب چه بلایی سر نسل بعدی این سرزمین می‌آید؟!
🌀نخور! (گفت و شنود) 🖌گفت: «محمد سعید یاز»‌، نماینده مجلس ترکیه در جلسه علنی دیروز گفت؛ ایران، آمریکا و اسرائیلی را موشک‌باران کرد که می‌گفتند هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آنها بایستد. ✍گفتم: کارشناسان اسرائیلی در شبکه تلویزیونی این رژیم گفته‌اند؛ «‌یحیی سنوار‌» ما را مثل لیمو فشار داده و لِه کرده است. 🖌گفت: روزنامه صهیونیستی «‌اسرائیل هیوم‌» هم نوشته است در مقابله با ایران باخته‌ایم و نتانیاهو بیش از ده بلای ویرانگر بر سرمان آوار کرده است. ✍ گفتم: خبرنگار بی‌بی‌سی هم ناپرهیزی کرده و گفته است؛ در همه دنیا حمله اسرائیل به ایران را مسخره می‌کنند و آن را در مقابل عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل در حد صفر می‌دانند. 🖌گفت: «‌بن گویر» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرگزاری «‌راشا تودی‌» اعتراف کرده که در حمله ایران دو پایگاه مهم و استراتژیک ما به طور کامل از بین رفته است ولی نتانیاهو از ضربه‌های خیالی به ایران و حماس سخن می‌گوید! ✍گفتم: یارو خواب دید که در حال خوردن دراز‌ترین رشته ماکارونی دنیاست! وقتی از خواب پرید، متوجه شد که نصف کِش تنبانش را جویده و قورت داده است!😁😂🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سوال ⁉️ سر کتاب چیه؟ کسی طلسم شده تا بختش بسته بشه و نتونه ازدواج کنه چطور باید طلسم را شکست؟ 📣حجت الاسلام محمدی
💥شمع کج،آخر بسوزد پرده ی فانوس را 💥مرد بی غیرت چه داند، ارزش ناموس را زن_عفت_افتخار مرد_غیرت_اقتدار بدحجابی زنان از بی غیرتی مردان است شهدا شرمنده ایم 😭😭
🔴حجاب به زن احساس قدرت می‌دهد ◾️ما شاید بالغ بر ۱۰۰۰ خود اظهاری از زنان اروپایی دریافت کرده‌ایم که از یک کلید واژه مشترک استفاده کرده‌اند و آن هم احساس قدرت بعد از پوشش عفیفانه حجاب است. حال سوال این است مگر اروپا چه زیست بومی برای زنان طراحی کرده است که آنها احساس قدرت و شکوه زنانه و معنوی را به عنوان یک زن تجربه نمی‌کنند؟ حجاب کدام گمشده‌ی زن غربی است که از آرامش و توان روحی او مراقبت می‌کند. و اساسا رابطه حجاب با تقویت قوای روحی و روانی بانوان چیست که تک‌تک آنها به این قدرتمندی معنوی اعتراف کرده‌اند. ✍عالیه سادات