eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥فقط عقلای اصلاح‌طلبان بخوانند 🔻(Weinstein effect) یک کمپین بین المللی است که مردم داوطلب شدند تا از سوء رفتار جنسی مردان مشهور و قدرتمند پرده بردارند. 🔻جنبش (Time's Up) یک جنبش جهانی دیگر علیه آزار جنسی است. 🔻جنبش (MeToo) یک جنبش برای نشان دادن شیوع گستردهٔ تجاوز و آزار جنسی، به ویژه در محیط کار و محکوم کردن آن مورد استفاده قرار گرفت. 🔻 هرگز نتوانسته در هیچ جای جهان برای بشر، پیشرفت و آرامش ایجاد کند؛ جنبش های پیایی زنان قربانی در سالهای اخیر گواه این موضوع است. 🔻به همین دلیل یک انسان با هر عقیده‌ای نمی تواند به خود اجازه دهد برای کسب قدرت سیاسی و سود اقتصادی، زمینه گسترش عریانی و برهنگی را فراهم کند زیرا در تاریخ سیاه رو خواهد بود. 🔸پ.ن: پیشنهاد می کنم عقلای جریان اصلاحات و غربگرایان، نه بخاطر اسلام و نظام، بلکه به خاطر فرهنگ درخشان این سرزمین و به خاطر حفظ کرامت زنان پاکدامن این مرزوبوم، به جای صرف توان رسانه‌ای و اجتماعی خود برای توسعه برهنگی و مبارزه با شرعی و ایجاد خطرناک در این عرصه، با وفاق بر سر ، مسئولانه تر عمل کنند. آیندگان قضاوت خواهند کرد... ✍حمیدرضا ابراهیمی
🔴 غرب با چالش بی‌حجابی می‌خواهد با زنان ایرانی که هر روز بیشتر موفقیت به دست می‌آورند چه کند؟ ◾️باید از خود بپرسیم چرا با این عاقبت بد غرب از آزادی ما همچنان بر آن اصرار داریم و با تحلیل‌های کار فرهنگی در واقع به دنبال تثبیت آن می‌رویم؟ واقعا چه شده است که درباره سختی‌های بسیار زن غربی صحبت نمی‌کنیم و همین خبر رو مثل نقل محافل نمی‌کنیم و جامعه را به چالش نمی‌کشیم؟ ▪️می‌گویند چرا پلیس باید با بی‌حجابی برخورد کند؟ میگوییم اگر پلیس امروز اقتدار لازم را به خرج ندهد بعد از شکستن مرزها و فروریختن قبح آزار زنان، چگونه می‌خواهد امنیت را در شهرهای این کشور فراهم کند؟ آیا می‌خواهید پلیس ایران هم چون پلیس اروپا اعلام ناتوانی در حمایت از زنان در مقابل آزارها و اذیت‌های خیابانی بکند؟ البته این به معنای این نیست که ما کار اقناعی نکنیم یا رسانه را به حال خود رها کنیم اما به اقتدار پلیس هم خدشه وارد نکنیم. پ‌ ن‌ پ: عیب نداره، اونقد ناامنه، تنها نمی تونند بیرون برن! عوضش بدون روسری میرن 😒. ✍عالیه سادات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این کلیپ را حتماً حتماً ببینید ⏪دشمن جمهوری اسلامی بسیار بی‌نظیر وارد شده است،آنها گویا از ما بهتر روایات را می‌دانند که با این حربه وارد شده‌اند ▪️آری با حربه کشف حجاب و بی‌عفتی ۹ هدف را در جمهوری اسلامی در نظر گرفته‌اند کنون دیگر بحث یک تار مو نیست بحث ۱ تیر است که به ۹ هدف می‌خورد.
🔻لحظه ای نباید متوقف شد رهبر انقلاب خطاب به فرماندهان نظامی: لحظه ای نباید متوقف شد، نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن در دستور کار باشد حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد به خداوند حسن ظن داشته باشید و توکل کنید و بدانید وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فکر کنید یک جَمعی بوده که همزمان در آن، شهید زین‌الدین، شهید باکری، شهید کاظمی، حاج قاسم و شهید زاهدی بودند. 🔹آدم مبهوتِ وزن و عظمت اون جمع و جلسه میشه
⭕️ قدردانی سپاه از حمایت مردم در عملیات وعده صادق 🔹سپاه پاسداران با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد‌. 🔹در بخشی از این پیام آمده است:این پیروزی غرور آفرین ماندگار و معنادار که تحت الطاف خداوندی و عنایات حضرت ولی عصر ( عج) حاصل شد را به محضر مبارک " امام " و " امت " تبریک گفته و از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های باشکوه شما مردم فهیم و قدرشناس از "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " برای تنبیه دشمن صهیونیستی در این روزهای جاودانه تاریخی، متواضعانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنیم. 🔹مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی كشور كه اینك به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.
بعد از عملیات "وعده صادق" و اتفافات بعدش که در دنیا افتاد، خیلی این بهتر برام جا افتاد که چهل ساله میگیم این حکومت زمینه ساز ظهور امام زمانه. چون شمه‌ای از اون قدرت نظامی که امام زمان نشون میده رو برای مردم روشن کرد. امام زمان برای اینکه کل دنیارو پر از عدل کنه قطعا با مخالفت با ابرقدرت‌ها روبرو میشه و درگیری هایی قبل ظهور هست که منتظران ظهور باید باهاشون مقابله کنند. نمیتونن اون موقع از صفر شروع کنن به تشکیل سپاه و لشکر و.. باید سازوکارش از قبل فراهم باشه. حکومت اسلامی ما این شرایط رو فراهم کرده... "اللهم عجل لولیک الفرج"🌹 به دنیا بگید، رهبرمون رو دیدید که ابرقدرت‌های دنیا مرعوب شجاعت و تدبیرش شدن؟ ما یه امامی داریم که این رهبر، نایب اونه. حساب کنید اگه امام‌مون بیاد دیگه چی میشه... "اللهم عجل لولیک الفرج"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ افسر بازنشسته ارتش آمریکا: 📍عملیات ایران، یکی از برترین قدرت نمایی های نظامی تاریخ نوین بود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایران کاری کرده کارستان؛ هیچوقت هیچ کشوری امکان حمله به یک قدرت اتمی تحت حمایت چند قدرت اتمی را نداشته! 🔶 علم صالح استاد مطالعات ایران و خاورمیانه‌شناسی در دانشگاه ملی استرالیا: ایران به خصوص در شش ماه اخیر نشان داد که امکان مدیریت تنش را داراست.
❌❌❌❌آقایان قوه محترم قضایی 👇👇👇👇👇 🖍پای این نظام اسلام خونها ریخته شده اعمال واظهارات برخی هنجارشکنان نشان میدهد مجازاتی که برای آنهاست اصلا بازدارندگی ندارد. 🖍لذا خواهشمندیم هرکسی با دین مردم بازی میکند و احکام را به سخره گرفته واشاعه ی گناه میکند،مجازات بازدارنده در نظر گرفته شود. 🖍طبیعی است اگر قبح گناهی بواسط این مجازات بی رمق، شکسسته شود ، گناه آن در وهله اول متوجه دستگاه محترم شماست. جمعی از فعالان مجازی ومطالبه گران.
🌹میشه هم قهرمان بود و هم صاحب همسر و سه دختر محجبه و با عفت هم بود🌹 میشه مرد بود🌹 🌟مثل وحید شمسایی قهرمان فوتسال جهان و مرد اول و آقای گل فوتسال جهان و آسیا🌹 برای یک مرد ایرانی ؛ مردانگی، به حیا و عفت، و داشتن هویت اسلامی، و اصالت ایرانی است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑قبل از عملیات وعده صادق: سر مار در ایران است! ایران را بزنید! 🛑 بعد از عملیات وعده صادق: مداخله نظامی در ایران خط قرمز من است! .ی.و.ث
30.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃 واکنش به دخترانی که نگاهش می‌کردند
🔞 ‌اعتراف مرد ۲۹ساله به رابطه جنسی با اجساد در سردخانه بیمارستان پرنسس دایانا در انگلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هنرنمایی اعجاب انگیز موشک‌های ایرانی در آسمان فلسطین اشغالی همراه با توضیحات کامل 🔹️ببینید موشک‌های ایرانی چقدر هوشمندانه سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را به بازی می گیرند و در نهایت از آنان عبور می کنند.
پاسخ تاثیر گذاری بود!🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥🌈قدرت میدان و دیپلماسی ایران را مشاهده کنید و لذت ببرید 🔹️اولین سفر رئیس جمهور ایران به همسایه شرقی پاکستان پس از هشت سال، فردا انجام خواهد شد‌. 🔹️سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که سفر رسمی آیت‌الله رئیسی بنا بر دعوت محمد شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان صورت می‌گیرد و در طول این بازدید رئیس جمهوری ایران به شهرهای لاهور و کراچی نیز سفر خواهد کرد. 🔹️سفیر ایران در پاکستان در گفتگو با ایرنا بیان کرد که در طی این سفر اسناد مهمی در زمینه‌های توسعه بازارچه‌های مرزی، قضائی و امنیتی، زیرساخت‌های تجاری و مسائل فنی و حرفه‌ای با حضور مقامات دو کشور نهایی خواهد شد. 🇮🇷🇮🇷🌷🍃
🔴عکس صفحه اول و تیتر یک روزنامه جاسوس پرور شرق را ببینید !! تیتر بزرگ :دردسر مزمن عکس: دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان نظامی خودشون هم میدونن در اصول خبری این یعنی کثافت کاری و خالی کردن عقده اما .... از نفوذی های تمدن وحشی غرب بیش از این هم انتظاری نیست !!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 آیت‌الله ☀️ ما امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را دوست می‌داریم، چون امیر نحل(فرمانده کل) است، امور ما مطلقاً به وسیله او به ما می‌رسد و او را پیغمبر صلی‌الله‌علیه‌وآله برای ما امیر قرار داده است.