eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
مشروبات الکلی و ابتلا به انواع سرطان 🥃 ⬆️ سرطان های:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🩸 آیا درست است که زرتشتیان، خون جانداران را می‌خورند؟ 🔸این پدربزرگ عزیز که از کودکی، زندگی زرتشتیان را از نزدیک دیده، می‌گوید زرتشتیان، گوسفند را درون روغن سرخ می‌کنند و با نان می‌خورند. 😳 📗همچنین پروفسور مری بویس که چند ماهی بین زرتشتیان ایران زندگی کرده در کتاب " کانون دین زرتشت در ایران" به خوردن خون نیز اشاره دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️👆 این ۹تا کلیپ کوتاه رو حتما ببینید و بفرستید برای هرکس که قصد داره یا احساس می‌کنه ایران جهنم و خارج بهشته!! 📌یکی از محورهای اصلی تولید محتوا در ، ایجاد روحیه‌ی غرب‌شیفتگی و خودباختگی است که فرمول آن: ⬅️ روتوش کردن تصاویر خارجی برای شوکت‌نمایی و تصور بهشت، درکنار مخدوش کردن تصاویر داخلی برای فلاکت‌نمایی و تصور جهنم ➡️ 📌👇این چندتا صفحه اینستاگرامی رو هم بهشون معرفی کنید(چون متأسفانه با فیلترشکن هنوز اونجا دارن زیست می‌کنن)؛ بلکه توهمات ذهنی‌ و القائات جنگ شناختی، کمی خنثی شود!
🔸 سوال در آمریکا شلوغ شده چرا اصلاح طلبان و حامیان آمریکا در ایران نگران شده اند ؟؟ 🔹 چون آمریکا ضعیف بشه دیگه نمیتونه از اینها دفاع کنه بیچاره میشن .... ♦️آقای حسن خمینی چرا ساکتی ؟ فقط بلدی بیای در مجالس سران خودت رو نشان بدی ؟ نفاق آخرش رسوایی است حتی اگر نوه امام خمینی باشی ♦️آقای محمد رضا عارف بعنوان استاد دانشگاه چرا به سرکوب دانشجویان دانشگاه های آمریکا اعتراض نمی کنی؟ ♦️جناب عادل فردوسی پور چرا خفه شدی و از آزادی بیان دانشجوها حرفی نمی زنی ؟ ♦️آقای علی مطهری چرا سکوت کرده ای همیشه علیه جمهوری اسلامی توییت میزدی حالا چرا چیزی نمیگی؟ پدرت علیه صهیونیست ها فریاد میزد تو چرا مانند حامیان صهیونیست ها بی تفاوت شدی ؟ کینه ات فقط ضد جمهوری اسلامی است؟ ♦️تحصن کنندگان طب اسلامی و صادق شیرازی علیه پلیس ایران فتنه بپا کردند گفتند نیروی انتظامی سرکوبگر است .... چرا علیه پلیس سرکوبگر آمریکا لال شده اید ؟ ♦️مجمع روحانیون اصلاح طلب مدرسین شما چرا بیانیه نمیدهید،؟ برای مهسا امینی جهنمی بیانیه دادید ولی برای مردم غزه سکوت کردید ؟ 🔸جناب جهانگیری و ظریف و خاتمی از شما اصلا انتظار نداریم چون شما فقط زمانی که به آمریکا و اسراییل خسارت وارد شود اجازه حرف زدن دارید ... 🔹️🔹️ بله مزدوران آمریکا فقط اجازه دارند علیه جمهوری اسلامی تندخویی و بی انصافی و اعتراض کنند 🇮🇷 چه پست موجوداتی هستند، وطن فروشان اجنبی پرست 😈😈😈
پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واقعا نمی‌تونم ذوق خودم رو از روزهای جذابی که سپری می‌کنیم مخفی کنم. اینجا دانشگاه اوهایو هست. دانشجویان مسلمان مشغول نماز هستند که پلیس به قصد دستگیری حمله می‌کنه. حالا سایر دانشجویان دانشگاه حلقه‌ی انسانی تشکیل دادن و با شعار «بذار نماز بخونن» جلوی پلیس ایستادن! دقت کردید؟! دیگه زورِ باتوم و شوکر و ... نمی‌رسه. اسلام صداش بلند شده :)
🔺رسانه صهیونیستی معاریو: نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشتش توسط دادگاه کیفری ترسیده و عصبی است 🔹نتانیاهو برای جلوگیری از صدور حکم دادگاه بین‌المللی کیفری تماس های گسترده ای با آمریکا برقرار کرده است.
♦️سرمربی سپاهان چگونه به اسلام گروید 🌐 با افتخار «مسلمانم» ‌✍️ حامد قهرمانی ‌🔺 چهره‌های مشهور زیادی در دنیا به دین اسلام گرویده‌اند، از هنرپیشه‌های سینما گرفته تا ورزشکاران نامدار. ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان یکی از همین معدود چهره‌های ورزشی است که هم مسلمان شده و هم شیعه. اینکه مورایس مذهب شیعه را انتحاب کرده از این لحاظ حائز اهمیت است که او سال‌ها در عربستان حضور داشته، اما این تصمیم بزرگ را در ایران، یعنی مأمن و جایگاه اصلی شیعیان جهان و محبین اهل بیت گرفته است، در‌حالی‌که می‌توانست در عربستان مسلمان شود که آن وقت به احتمال زیاد شیعه نبود. سرمربی سپاهان این خبر را بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اعلام کرد و گفت: «می‌خواستم در پایان فصل در این باره صحبت کنم، اما، چون سؤال کردید در این باره توضیح می‌دهم. مدتی است که با افتخار به دین اسلام روی آورده‌ام و اکنون یکی از شما هستم؛ عضو یکی از خانواده‌های ایرانی.».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه طوفانی به پا کرده باز علی 😎❤️ جهان خیره به یک اشاره توست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه، مشابه «لنست» روسی است 🔹پهپاد انتحاری جدید سپاه که هنوز نام آن اعلام نشده است، ساختاری مشابه پهپاد انتحاری «لنست» روسی دارد و می‌توان این پهپاد جدید را در زمره مهمات پرسه زن نیز دسته بندی کرد. 🔹چنانچه این پهپاد جدید با الگو گیری از پهپاد لنست روس‌ها ساخته شده باشد، می‌بایست مشخصاتی شامل مداومت پروازی 30 الی 60 دقیقه، وزن محموله 3 الی 6 کیلوگرم و حداکثر برد 40 کیلومتر داشته باشد که آن را به سلاحی کارآمد برای نیروهای زمینی کشورمان بدل می‌کند.
🔺‏احتمالا تصویر این شهید بزرگوار را در فضای مجازی زیاد دیده باشیم؛ شهیدی که هیچ کس منتظرش نبود جز خدا.... «شهید ‎سیف‌الله شیعه‌زاده» 🔻از شهدای بهزیستی استان مازندران که با یک زیر پیراهن راهی جبهه شد و هیچکس در جبهه نفهمید كه او خانواده‌ای ندارد. کم سخن می‌گفت و ‏با سن کم بیسیم‌چی بودن را قبول کرده بود. 🔻سرانجام توسط منافقین اسیر شد برگه و کدهای عملیات را قبل از اسارت خورد و منافقین پس از به شهادت رساندن وی، برای به دست آوردن رمز و کدهای بیسیم، سینه و شکمش را شکافتند ولی چیزی نصیب آن‌ها نشد.🇮🇷