eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥   خشونت پلیس، با دختر دانشجوی مدافع آزادی 🇵🇸فلسطین مخالف نسل کشی اسرائیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️🔻تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن 🔹️دانشجویان دانشگاه یونان در حمایت از غزه و همچنین در حمایت و پشتیبانی از خیزش دانشجویی در آمریکا برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل سفارت رژیم‌صهیونیستی در آتن تظاهرات کردند.
🔺️ تصاویری کمتر دیده شده از مهمان ویژه بیت رهبری در بهمن ۱۳۹۰✌🇵🇸 🔹۲۳ بهمن ۱۳۹۰، یک روز پس از سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب، اسماعیل هنیه در قامت نخست‌وزیر قانونی دولت فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد؛ در هیئت همراه هنیه یک میهمان خاص وجود داشت: «یحیی سنوار» 🔹یحیی سنوار اکنون رهبر حماس در غزه است و صهیونیست‌ها او را مرد شماره یک طراحی و اجرای عملیات طوفان‌الأقصی می‌دانند. 🔹سنوار سال ۱۹۸۸ توسط رژیم صهیونیستی دستگیر و به چهار بار حبس ابد محکوم شد اما سال ۲۰۱۱ در جریان تبادل اسرا به همراه هزار فلسطینی دیگر در قبال آزادی «گلعاد شالیط» از اسارت رهایی یافت. 🔹مایکل کوبی بازجوی سنوار درباره او می‌گوید: «او مردی سرسخت و مصمم و با ایمانی راسخ است و به ضرورت نابودی اسرائیل ایمان دارد، تسلیم‌پذیری در قاموس او جایی ندارد و تا آخرین گلوله خواهد جنگید». 🔹روز گذشته روزنامه عبری هاآرتص طی گزارشی در توصیف سنوار نوشت: «یحیی سنوار باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ [رژیم صهیونیستی] و در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دانشگاه نیومکزیکو _ تظاهرات دانشجوئی، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین.
عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی شماری از رسانه های عبری با انتشار تصاویری، از عملیات ضد صهیونیستی در باب الساهره در قدس اشغالی خبر دادند. گفته شده که مجری این عملیات یک جهانگرد از ترکیه بوده است. منابع عبری زبان اعلام کردند مجری عملیات شهادت طلبانه قدس حسن کسلان گردشگر ۳۴ ساله اهل ترکیه است. 🔹به گفته این منابع این گردشگر روز گذشته از طریق اردن وارد اراضی اشغالی شده و نماز ظهر امروز را در مسجد الاقصی اقامه کرده سپس عملیات شهادت طلبانه خود را اجرا کرده است.
🔻کمپین‌های تحریم، ۱۰۸ شعبه رستوران‌های کنتاکی را تعطیل کرد!💪 ▫️کمپین‌های تحریم ،رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی، در حمایت از غزه و محکومیت جنگ و نسل‌کشی در این باریکه، 108 شعبه خود این رستوران‌ها را در مالزی به تعطیلی کشاند.. ▫️الجزیره، به نقل از روزنامه سنگاپوری Strait Times اعلام کرد، که کنتاکی، فعالیت خود را در مالزی متوقف کرده است. کارگران این رستوران تاکید کردند شعبه‌های این رستوران تقریباً یک هفته است که از مشتری خالی شده است. ▫️رستوران‌های کنتاکی، و تعدادی از برندهای دیگر - مستقر در آمریکا - مانند "استارباکس" و "مک دونالد" - به دلیل ارتباط با اسرائیل با کمپین‌های تحریم در برخی کشورهای جهان روبرو هستند.
🔴 دستیابی به آتش‌بس بعید است نخست‌وزیر اسرائیل: 🔹در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت که در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. 🔹تخلیه جمعیت از رفح در حال حاضر آغاز شده است و ورود به این منطقه به زودی انجام خواهد شد. 🔹حماس بر یک چیز اصرار دارد و آن پایان جنگ است اما به آن دست نخواهد یافت.
🔴کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد 🔹سخنگوی سفید از اظهار نظر درباره تماس نتانیاهو با بایدن خودداری کرد، اما گفت: دیوان کیفری بین المللی صلاحیت صدور حکم بازداشت برای مقامات ارشد اسرائیلی را ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را با سنگ از دانشگاه بیرون انداختند!👏👏👏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حضور ماشین سرکوب آمریکایی در ورودی دانشگاه کلمبیا پیش از آغاز تظاهرات امروز علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بن گویر: من به نتانیابو (نخست وزیر) هشدار دادم که اگر خدای ناکرده اسرائیل وارد رفح نشود، اگر خدای ناکرده جنگ را پایان دهیم، اگر خدای ناکرده یک معامله فاحش انجام شود، ما واکنش نشان میدهیم. 🔹نخست وزیر این سخنان را شنید، قول داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد، قول داد که جنگ پایان نخواهد یافت و قول داد که هیچ معامله بی‌ثمری انجام نخواهد شد. 🔹من از این چیزها استقبال می‌کنم. فکر می‌کنم نخست‌وزیر به خوبی می‌فهمد که اگر این چیزها اتفاق نیفتد، چه معنایی خواهد داشت.
🔴نتانیابو: آمریکائی‌ها نمی‌خواستند ما وارد غزه شویم - و ما وارد شدیم، نمی‌خواستند وارد خان‌یونس شویم - و ما وارد شدیم. حذف تهدید از جنوب بدون ورود به رفح ممکن نیست، چنین امکانی وجود ندارد، من مصمم به ادامه کار هستم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اذعان خبرنگار اسرائیلی به بی‌خاصیت بودن حمله رژیم صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری خشن یکی دیگر از اساتید دانشگاه واشنگتن 🔹بسیاری از استادان دانشگاه های آمریکا به دلیل حمایت و همراهی با دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه دستگیر می‌شوند.
🔺 سران رژیم صهیونیستی یکدیگر را دیوانه خواندند 🔹«لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بن گویر و نتانیاهو را دیوانه‌های غیر مسئول توصیف کرد. 🔹وی در واکنش به نشست بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو گفت اسرائیل گروگان دیوانه‌های غیر مسئول شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز محافظ انسان، انسان محافظ نماز..! حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تعجیل درفرج منجی عالم ،، صلوات ...🌷 🌷🌷
امروز روز کارگر بود و رئیس جمهور رفت کنارشون که بهشون خدا قوت بگه؛ اون عکس پایینی رو هم گذاشتم، که فراموش نکنیم یه زمانی، چطوری به کارگرها نگاه می‌کردند!... 🗣 مصطفی رضایی🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مشت‌های افسر پلیس بر دانشجوی دستگیرشده دانشگاه تگزاس آزادی در غرب
38.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجرای سرود در مراسم عروسی 👏👏 بچه هامون، با لباس های شخصی خودشون اومده بودند، تا همه چی کاملاً عاددددی باشه 👌 مهمونا چقدر غافلگیر شدند ،و البته حسابی لذت بردند 👌
⭕️بالایی ها رو دستگیر می‌کنند ،تا بتونند، رو سر پایینی ها، موشک بریزند!😳😔😡 🇵🇸✌️🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بهترین فرصت برای دانشگاه شریف! 🔻در فتنه ۱۴۰۱ متاسفانه دانشگاه شریف رکوردهای بدی را ثبت کرد. اکنون که باشرف‌های عالم در دفاع از شرف و انسانیت در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط جهان هر روز در تب و تاب هستند، لااقل دانشگاه شریف از این فرصت استفاده کرده و در هماهنگی با جریان باشرف‌ها، شرف از دست رفته خود را احیا کند. این برنامه را هم که یک سال پیش منتشر کرده بودم ببینید: ♨️ چی شد که فحش شعار شد؟! 🤦‍♂️ 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 تقابل تعدادی بدبخت مزدور ایرانی با پرچم شیر و خورشید و پرچم رژیم جعلی اسرائیل!! با جمعیت عظیم مردم اروپایی حامی فلسطین 🔹 چقدر یه ایرانی می تونه ذلیل و بدبخت باشه که پرچم اسرائیلی ها رو درمیان این بیداری و خشم مقدس جهانی برعلیه ظلم و نسل کشی صهیونیستها و حامیانش دست بگیره... خاک تو سرتون🖐 🇵🇸✌️🇮🇷
🌷اهمیت علم 🌷۱.خدا،درجات اهل ایمان وعلم رابالا میبرد: .. يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ (١١) 🌷۲.وصی سلیمان ع که علمی ازقرآن داشت گفت من تاج وتخت بالقیس رادریک چشم به هم زدن حاضرمیکنم وحاضرکرد: قَالَ الَّذِي عِنْدَهُ عِلْمٌ مِنَ الْكِتَابِ أَنَا آتِيكَ بِهِ قَبْلَ أَنْ يَرْتَدَّ إِلَيْكَ طَرْفُكَ فَلَمَّا رَآهُ مُسْتَقِرًّا عِنْدَهُ... (٤٠)نمل 🌷۳.خدافرمودازمن علم زیادبخواه: وَقُلْ رَبِّ زِدْنِي عِلْمًا (١١٤)طه 🌷۴.اگرنمیدانیدازاهل علم سوال کنید: فَاسْأَلُوٓا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ‌٤٣نحل،۷انبیا 🌷۵. فقط اهل علم ازخدامیترسند: إِنَّمَا يَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَآء. (٢٨)فاطر 🌷۶.حضرت علی ع کل علم قرآن رادارد: منْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ (٤٣)رعد 🌷خدا ۴ چیز به انسان یادداد: 🌷الرحمن عَلَّمَ القرآن.خداوند قرآن یادداد 🌷خلق الانسان عَلَّمَه البیان.بیان یادداد 🌷عَلَّمَ الانسان مالم یعلم...سوره علق به انسان آنچه رانمیدانست یادداد