eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢مالک شریعتی، نماینده مجلس: رسیدگی به اتهام سایر متهمان پرونده کرسنت از جمله وزیر نفت سابق هم چنان ادامه دارد شریعتی در توییتر: ♦️ضمنا پرونده درخصوص اتهام آقایان ۱.محمدرضا م ۲.محمود م ۳.مصطفی خ ۴.محمدعلی ع ۵.سیدعلی ص ۶.علی ک ۷.بیژن نامدار ‎زنگنه ۸.مهدی هاشمی بهرمانی دایر بر تبانی درمعاملات دولتی ومعاونت درآن به لحاظ ضرورت انجام تحقیقات بیشتر مفتوح به رسیدگی می‌باشد. رئیس شعبه۶ دادگاه کیفری یک تهران
💢گرمای بی‌سابقه به شبکه برق آمریکا هم رحم نکرد و فقط در تگزاس بیش از ۱.۳ میلیون خانه را به خاموشی مطلق فرو برد... 🔹درود بر تک‌تک دانشمندان، متخصصان و سیمبانان ؛ باور کنید، پایداری شبکه برق ۱ میلیون کیلومتری ایران سخت‌ترین کار دنیاست. مصرف برق کشور از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۱۲۰۰۰ مگاوات به ظرفیت ۱۲ نیروگاه اتمی بوشهر افزایش پیدا کرده اما از خاموشی خبری نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 افشاگری دردناک دکتر مهدی غضنفری وزیر اسبق صمت 🍃🌹🍃 🔻"سال ۹۲ به دیدار روحانی رفتم و گزارشی از موجودی انبار کالاهای اساسی دادم که اوضاع خوبه و به تعداد کافی جنس هست. حسن روحانی هم تشکر کرد. 🔸اما چند ماه بعد در یک سخنرانی گفت انبارهای خالی تحویل گرفته تا به جامعه بگه به مذاکره نیاز داریم!" 🔺عمدا ناله و کم کاری میکردند تا به مردم اینطور القا شود که فقط با مشکلات حل میشود!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غیرت یزید نسبت به ناموسش از برخی عزاداران امام حسین علیه السلام بیشتره...
🔴 یزید دقیقا همان چیزی است که بعضیها امروز میخواهند ✍، یزید اهل عشق و حال است. عرق‌ ناب ایتالیایی میخورد و ادکلن‌های اروپایی میزند. لباس‌های جذاب می‌پوشد و خوشتیپ است. پارتنر چشم‌آبی خارجی دارد. مشاوران کروات‌بسته رومی دارد پِت و حیوان‌خانگی دارد انیمال‌_لاوِر است 👈 یزید اهل شعر و شاعری است و دل‌خسته. روشنفکر است و به مردم‌اش آزادی‌های فردی و جمعی می‌دهد دیسکو ها و کلاب‌ های بزرگ برای جوان‌ها ساخته به عقاید همه اقشار احترام میگذارد 🔸میخواهی عابد و عارفی سینه‌سوخته با پیشانی پینه‌بسته در مدینه و بصره باش یا جوانی آتئیست و اهل و کلوپ در دمشق. همه را در دایره اسلام خود نگه‌ می‌دارد 🔹 برای بت‌پرست‌های شام، بت‌های بزرگ و طلایی از شرق‌ آسیا وارد میکند و برای مسلمان‌های دوآتیشه، مسجد‌ های متنوع و مختلف می‌سازد 🔸 وفادار به آرمان عیسی به دین خود، موسی به دین خود. دین را قاطی سیاست‌ نمیکند از یهودی و مسیحی و مسلمان به یک اندازه در دربار خود استفاده می‌کند معتقد به دولت فراگیر و پلورالیسم دینی است 🔷 برای سلبریتی‌ ها ارزش و احترام قائل است و هوای‌شان را دارد. به سفارش یک‌ سلبریتی، مهم‌ترین زندانی سیاسی خود را آزاد میکند. یزید تمام صفاتی که در جهان مدرن امروز به‌عنوان «ارزش» شناخته می‌شوند را دارد. 🔸 هرازگاهی نگاهی به ارزش‌هایتان بیندازید. رسانه در بلندمدت صفاتی را که قبلا تف و لعن می‌کردید به‌عنوان ارزش و نقطه‌قوت به‌ خوردتان می‌دهد. ✍ یزید امروزت را بشناس! به قول شهید مطهری یزید ۱۴۰۰سال پیش مرده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادتان هست آقای پزشکیان در مناظرات می‌گفت در زمان شاه مردم ترکیه می‌آمدند و حسرت جاده‌های ایران را می‌خوردند 😅؟ اکنون ایشان احمد مدنی دریادار رژیم پهلوی و نامزد انتخابات ان زمان است ببینید او چه می‌گوید. ! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🏴🇮🇷 🔰پاسخ به ادعای حضور همه جور آدم در عزاداری امام حسین ع توسط استاد حاج شیخ حسین انصاریان: 🔹مجلس عزای امام حسین(ع) پذیرای همه نوع افکار است، اما نه همه نوع ابزار. 🔹شراب‌خوار هم شاید به مجلس امام حسین بیاید اما نه با شیشه شراب، قمارباز هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما نه با آلات قمار. 🔹آن سگ‌باز و میمون‌باز هم می‌توانند به مجلس امام حسین بیایند اما نه با سگ و میمون. 🔹طبیعتا آن کسی هم که کاشف حجاب است و در خیابان‌ها تن‌نمایی می‌‌کند هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما وقتی به مجلس امام حسین وارد شد حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه یعنی با سر لخت و یا تن لخت وارد شود. پس حتماً باید آداب پوشش را رعایت کند. 🔹بله دستگاه امام حسین بزرگ است ‌و پذیرای همه افکار و ادیان است. ولی قائده و قانون دارد، احترام دارد. 🔹همه نوع آدمی حق دارد وارد مجلس امام حسین شود،حتی آن گنهکار هم حق دارد، اما هیچ‌کس حق ندارد آداب این مجلس را به سخره گرفته و بی‌حرمتی کند. 🔹هیچ کس حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه وارد این مجلس شود و حرمت این مجلس را بشکند و قبح زدایی کند. 🔹مهمان حرمت دارد به شرط اینکه حرمت صاحب خانه را حفظ کند.
43.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید صحبت‌ها و گزارش مهم آقای حسن عباسی در مورد سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و وزیر امور خارجه...
می‌گوئیم نرخ دلار را پائین بیاورید می‌گویند نمی‌شود می‌گوئیم لااقل مواد اولیه ایرانی را به ملت ایران به دلار نفروشید می‌گویند نمی‌شود می‌گوئیم پس حقوق و دستمزد ملت را هم به دلار حساب کنید می‌گویند نمی‌شود ظاهراً ما موضوع بحث را اشتباه انتخاب کرده‌ایم باید بر سر درست نبودن سیاست له کردن ملت بحث کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴میگن شهیدرئیسی، یک خرابه را به پزشکیان تحویل می دهد!؟ +پرده برداری از پروژه جدید جریان اصلاحات، با ارائه آمار دقیق....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا این کلیپ رو تا آخر ببینید مال حجاب هست ومیتونید برای دخترها ومادرها بذارید تا ببینند.
▪️پیش‌بینی بانک‌جهانی از رشد۳.۲ درصدی اقتصاد ایران‌ 👈بانک جهانی در گزارش جدید خود از چشم انداز اقتصاد ایران رشد ۳.۲ درصدی را برای اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ پیش بینی کرده است. 📌بر اساس برآورد بانک جهانی، اقتصاد ایران در سال گذشته ۵ درصد رشد کرده بود. 📌رشد بخش غیرنفتی ایران در سال گذشته ۳.۸ درصد بوده که بر اساس پیش بینی بانک جهانی این رقم در سال ۱۴۰۳ به ۳ درصد خواهد رسید. بخش نفتی ایران که در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجه ۱۷.۱ درصدی را تجربه کرده بود در سال ۱۴۰۳ نیز ۵ درصد رشد خواهد کرد. 📌بر اساس پیش بینی این نهاد بین‌المللی تولید نفت ایران در سال جاری ۲۰۰ هزار بشکه نسبت به سال قبل افزایش خواهد یافت و به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید. 📌نرخ تورم ایران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۰.۷ درصد بوده که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۱۴۰۳ به ۳۵.۳ درصد کاهش یابد. 💯پ . ن: این گزارش مستند و اطلاعات و آمار دقیق رو تا جایی که می‌تونید منتشر کنید،تا دستاورد‌های دولت انقلابی رو، کسانی به نام خودشون ثبت نکنند...✋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨🌙✨ ﷽ 🎥 بغض آقا جواد ساکن امریکا برای علیه‌السلام 🍃🌹🍃 ✅ "روز حسین" در آمریکا رو شنیده بودید تا حالا؟ 🏴 🏴صلی الله علیک یا ابا عبدالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 صحنه‌ای به شدت دلخراش از کربلای غزه 🔹 کودکی که سرش از بدنش جدا شده😭😭 یا حسین ...😔😔😔
🔹 آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی کیست و چرا مورد احترام رهبر انقلاب قرار گرفتند؟ ⏫در تصاویر منتشرشده از اولین شب از مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی نیز در کنار رهبر انقلاب حضور داشتند. ▪️او برادر کوچک‌تر آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی و از دوستان دوران طلبگی رهبر انقلاب است. به این مناسبت بخشی از خاطراتی که از سلوک شخصی رهبر انقلاب دارند را مرور می‌کنیم: ▪️«ایشان از زمان جوانی خودسازی را شروع کرده بودند. زمانی هم که رهبر شدند بسیار مراقب بودند مبادا جاه و جلال مقام حجاب نشود و خودشان را گم کنند. خیلی‌ها نمی‌توانند زندگی ساده ایشان را باور کنند. ▪️چند ماه پیش به ایشان عرض کردم، خدا به ما خیلی نعمت داده، نمی‌دانم کدام یک از نعمات خداوند را شاکر باشیم، چون یکی از نعمت‌های خدا بر ما آقازاده‌های شما هستند که ما در دنیا می‌توانیم به آن‌ها افتخار کنیم که رهبر ما کسی است که نه تنها خودش اهل سوءاستفاده نیست، فرزندانش هم در کنار ایشان از هیچ امکانات مملکتی استفاده نمی‌کنند. آقا فرمودند دعا کنید تا ثابت قدم بمانند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢⭕️💢 ♨️صحبت‌های مهم میرکاظمی درباره فساد کرسنت/ زنگنه میلیارد‌ها دلار به کشور خسارت زد! / بانیان کرسنت باید محاکمه شوند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎊 واقعا باید به جبهه اصیل انقلاب تبریک گفت که با دست خالی و جهاد شبانه روزی تونستند ۱۴ میلیون رای حلال و مومنانه رو کسب کنند. 👈قطعا خداوند برکات فراوانی رو بعد از این انتخابات برای ما نازل خواهد کرد. ✋ خدا به تلاش انسان ها نگاه میکنه و بنده احساس میکنم خیلی از مومنین واقعا از جان و دل مایه گذاشتند و تلاش کردند. ❇️ اگه ما بتونیم همین تلاش ها رو به سمت تشکیلاتی تر شدن ببریم خودتون میبینید در انتخابات بعدی با اختلاف بسیار زیاد و بدون سختی خاصی پیروز انتخابات خواهیم شد. 🇮🇷 بدون تشکیلات ۱۴ میلیون به دست آوردیم. مطمئن باشید با تشکیلات حتی میتونیم‌ ۳۰ میلیون رای رو کسب کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اکسیر اعظم اعظم اعظم الهی👆👆 👈🏻 انجامش بدید ؛ قول میدم بی بروبرگرد نتیجه می گیرید...
📖 💠 آیه ۴۱ سوره یونس : «عمل من براى من، و عمل شما براى شماست. شما از آنچه من انجام مى‌دهم بيزاريد و من [نيز] از آنچه شما انجام مى‌دهيد بيزارم»...